iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 03.06.2012 11:04

Shiirs rakstīja:

Atlausos atgadinat ka tam 1.8 motoram ir baudaami 125zs. Vel baudamaks ir tads pats motors versija ar turbopuuti. Pec savas pieredzes varu pateikt ka tas 1.8 ir ar daudz labaku ekonimiju un performanci, salidzinajuma ar vecajiem 5 cilindru motoriem.

Ā, tu par 1.8 atmosfērisko šujmašīnu runā? Nē nu jā, tas motors ir uztaisīts ar domu par parastu pakaļas pārvietošanu, tāpēc arī tam ir tikai 125 zs. Sen nav gadījies tādā pasēdēt, jo nepazīstu nevienu, kam būtu audī ar tik vārgu motoru, bet jebkurā gadījumā - pat ja lielāka griezes momenta apgriezienu diapazona vidusdaļā [kādēļ galā iestājas tas 125 zs čušs] tāds spētu paātrināties labāk par B4, par B3 diez vai - svara dēļ.

msh 03.06.2012 10:55

Slinkums tevis dēļ meklēt to tofiku.

msh 03.06.2012 2:09

Stiliņā kaut kad pasen lasīju diskusiju par šitento tēmu. Bija tur teksts ka priekš normālas pannas [priekšējās, protams] alumīnija gabals var uz sotaku pavilkt. Varbūt kļūdos [sen tas bija] un bija bik vairāk.

msh 03.06.2012 2:06

Ā, un speciāli priekš dekstera kā izskatās parasta mašīna, bez hroma - upload.wikimedia.org/...

msh 03.06.2012 1:57

Ja tuaregs nav hromēts un laķēts, tad tu būsi redzējis kādu tādu konstruktoru kā tavs bijušais A90q - ja tas vispār ir A90q, nevis leišu konstruktors Nebūtu pārsteigts ja izrādītos ka tev ir kāds čoms kā tu, kurš izmanto tuaregu lai ar to vestu sūdus cauri kaut kādiem brikšņiem, mežiem un purviem, braucot ar sūdainiem zābakiem kājās

Man vispār patīk - deksters savā purvā sēžot jūtami nav pamanījis realitāti, bet kad es izdaru kādu spriedumu, pamatojoties uz novērojumiem, tad es piepeši izrādos stereotipu apsēsts! Reku atkal - tuaregs esot normāla darba mašīna - tikai nez kāpēc gan +/- visi redzētie tuaregi pieder biroja žurkām - priekšniekiem un īpašniekiem. Pietiek tikai pavērot kas un kādā apģērbā sēž pie ruļļiem.

Ā, un tā kā deksteram ir jūtami pavāja redze, varam uzspēlēt mazu spēlīti \"atrodi hromu\" upload.wikimedia.org/...

msh 02.06.2012 22:06

Kā tas ir - nesaliktu? Un no kā tad viens cilindrs bija fizģec?

msh 02.06.2012 21:28

Es gaidu kad kāds stiliņa biedrs to tuarega dīzeli ieliks kādā C3 vai C4, a to zb skatīties kā to mūžveco 10v bāž visur

Vispār interesanti - tur tajā mobiles meklējumā bija diezgan daudz tādu, bet kaut kā dabā gadās redzēt tikai V6 TDI.

msh 02.06.2012 21:13

Slinkais rakstīja: tak stiliņā bija rasklads uz 20 lapām. viss bija pateikts. sen gan tas bija.

Kur? Es tikai atceros tev veltītus uzbraucienus tajā pašā mar4ix'a tofikā

msh 02.06.2012 21:12

DekstersFF rakstīja:

msh rakstīja: Bet ja tikai 10% mašīnu ir ar benzīnniekiem, kā, tavuprāt, tas ietekmē šo 10% cenu?

Nu,stāsti,kā ietekmē?

Izdomā.

msh 02.06.2012 21:11

DekstersFF rakstīja:

atkal slimi stereotipiņi. Kāreiz Tuaregs savā segmentā ir labākais, ar ko kaut kur iebraukt un kaut ko pavilkt.

Bet nu turpini

KO?! Vai kāds tiešām ir tik slims lai ar tādu hromētu un laķētu mašīnu kā tuaregs mīcītos pa sūdiem un līstu cauri brikšņiem? Man kaut kā likās ka jau mana priekšnieka tuarega pielietojums - vilkt lielu piekabi pa ceļu - ir pārāk praktisks priekš tās mašīnas Tas nav džips, tas ir SUV.

msh 02.06.2012 19:41

Tad pastāsti savu šī stāsta versiju

msh 02.06.2012 19:27

Tad tu esi passatizhi?

msh 02.06.2012 18:49

Paņem par piemēru kādu modeli, ko pērk parasts mirstīgais un kas pieejams ar +/- 50/50 benzīnnieku/dīzeļu attiecību un salīdzini cenas tur

msh 02.06.2012 18:43

Ā, un vispār tas tuarega piemērs varētu būt izskaidrojams vienkārši - eksistē tomēr cilvēki, kas negrib braukt ar dīzeli un var atļauties ieliet benzīnu un/vai uzlikt gāzi. Bet ja tikai 10% mašīnu ir ar benzīnniekiem, kā, tavuprāt, tas ietekmē šo 10% cenu?

msh 02.06.2012 17:31

Varbūt vienkārši cūcene, varbūt arī pērc dārgākus eksemplārus. Man personīgi ir žēl stiliņā skatīties kā dažs labs jaunietis manā vecumā ar līdzīgu ienākumu apjomu kā man ir uzķēries uz makaronu karināšanas akcijas par dīzeļu fantastiku un tad nu jājas - kā te vienam liepājniekam, piemēram, sanāca - nopirka to pašu 2.5 kuļmašīnas komplektu par 400 lašiem, ielika mašīnā, nekuja neiet, nomainīja to, šito, vēl kaut ko, palika labāk, bet vienalga kaut kas nav labi, norauj galvu, jā, vienā cilindrā čau. Ne viens vien ir šādi iegrābies. Ir naivi cerēt ka 15-20 gadus vecam dīzelim nebūs nobraukums un paļauties uz to, ka viņš būs labi kopts. Tādu labāk pārtikušu cilvēku aprindās toties stiliņā ir parādījusies cita dabas parādība - pirkt C5, ļoti bieži quattro, ar 2.5 V6 TDI ar domu likt 1.9 TDI.

Turbīnai nav nekāda sakara ar dīzeli? Laikam esi aizmirsis to teicienu "dīzelis bez turbīnas nav motors bet benzīnnieks bez turbīnas vēl ir", respektīvi ekonomijas benzīnniekam turbīnas nebūs.

A kas tur jādara ar tiem taviem tuaregiem? Tās mašīnas ir domātas bik citas kategorijas cilvēkiem, ne jau tiem, kuriem vajag kaut kur dziļāk iebraukt bet gan tādiem, kuriem vajag kaut ko pastaipīt... Cenas atbilstošas.

DekstersFF rakstīja: Agrāk, kad tirgoju auto, tā arī bija-jo lielāks lauķis, jo vairāk uztraucās, 'kā tagad šito saremontēs'

Es nesaprotu, viņi tos auto pērk braukšanai vai remontēšanai ??

msh gadījumā redzams, ka remontēšanai, laikam jau klasika.

Diemžēl tev ir kaut kāds jocīgs novērojums - reti kurš kā es apsver vai mašīnu varēs reāli atļauties uzturēt Pamatā kaut kā visur var manīt tādus dekstera tipa jefiņus kuri mašīnu pērkot galvenokārt uztraucas par patēriņu, nevis par to, vai drīzumā nenāksies nolocīt simtus un varbūt tūkstošus. Vislabāk šitento parādību varu novērot pokemonu audī domubiedros - tur šad un tad kāds apsver domu nopirkt 10-15 gadus vecu A8 un, protams, galvenā interese ir par degvielas patēriņu - nevis par to, ka tā mašīna gadā detaļās vien pavilks uz četrciparu skaitli, ja to gribēs uzturēt adekvātā stāvoklī

msh 02.06.2012 14:09

DekstersFF rakstīja:

PS. Tu man te nez kāpēc met acīs ķep ļep' auto uzturēšanu, tas nu toč ir pilnīgs sūds. Maniem auto ir jaunas riepas, jauni amortizatori, atsperes, no Sviesta tiek iegādātas dārgākā gala daļas utt. PIemēram manai Opel kupejai tagad,labojot aizmugurējo virsbūves paneli, tas netiek špaktelēts stūros, bet gan alvots, jo tā ir labāk, bet dārgāk. Tu , šmurguli.

Nu tad nestāsti pasakas par ahūni lētajiem dīzeļa remontiem tavu ahūno zināšanu dēļ

msh 02.06.2012 14:08

500 lašu starpība ir ceturtās paaudzes gāzes iekārtas cena. Pie tā, ka dīzelim vienādos apstākļos būs grūti dabūt vismaz 2x zemāku patēriņu [zāģēšana pa bāni neskaitās], kas ir ekonomiskāks, padomā pats.

A par to "visi tā dzīvo" - nu jā, ja pagastā ar kādiem 3k iedzīvotājiem kāds pusducis brauc ar pēdējos dažos gados ražotiem luksusa klases aparātiem un daži desmiti ar pēdējajā piecgadē ražotiem neluksusa aparātiem - nu tad sanāk ka pārējie brauc ar ko tādu, kā parāvu par piemēru - 10+ gadi. Vai ar velosipēdiem. Vai iet ar kājām.

msh 02.06.2012 12:29

Shiirs rakstīja: msh - audi a4 ar baudaamo 1.8 benzina dzineju ir visai baudaams gan izmaksu, gan jaudas, gan paterinja zinjaa. tieshaam rekomendeeju.

Ja man būtu A80, varbūt arī izdarītu kā dažs labs un ieliktu 1.8 20vt, bet tā kā man ir A90, netaisos esošo motoru mainīt uz kaut ko, kam ir mazāk par pieciem katliem.

msh 02.06.2012 12:27

i_edgars rakstīja:

Nav bijis vajadzības ne meklēt, ne grebt!

+ par Tavu nosaukto oooo detaļu cenu man viss dzinējs sanāk ar ielikšanu un vēl pāri paliek aliņiem ar zaceni!

Nē nu tavu variantu es jau nosaucu augstāk - pilnīgi neejošs lūznis tak dārgāk par metāllūžņiem nemaksā Tikmēr sūdīgākais dīzelis uz kuru es būtu ar mieru pāriet būtu retais 2.0 10v TD ar kaut kādiem 115 zs - un arī tad vienīgi ar domu tādu barot ar atrabotku - tas gan varētu būt ar baudāmām izmaksām

msh 02.06.2012 2:43

DekstersFF rakstīja:

Palūkojies cenas mašīnām, dīzeļi daudzos gadījumos nu jau ir lētāki un arī remonto benzīnnieku jaunajām sistēmāmnav mazie. Un arī veca dīzeļa remonti nav nekādi dārgie. Tev vienkārši trūkst zināšanu, tāpēc arī lej vecu pļuru.

Davai, mister stereotip, normālu mašīnu ar normāliem motoriem piemērus studijā. C5 2.5 V6 TDI neskaitās, jo to sliktās slavas dēļ no tiem bēg un tādus tiešām par sviestmaizi var ieķert.

Es paskatos uz cenām mašīnām, kādas reāli cilvēki pērk un nesaprotu ko tu tur pļūti ka benzīnnieki maksājot dārgāk Teiksim, hoķ kaut kāds B4 normālā stāvoklī - 1.9 TDI maksās kādus piecus sotakus virs benzīnnieka cenas - un tas benzīnnieks maksās štuku. Normālā stāvoklī esošiem C4 2.5 TDI tā starpība būs vēl lielāka. C5 1.9 TDI arī nekāds lētais nebūs, vismaz ne lētāks par 2.5 TDI. Un tā var turpināt un turpināt. Lētāks būs tikai kaut kas plīstošs ko nevienam nevajag. Ir jau vēl ekstrēmāki piemēri. Teiksim, tu pirktu mēreni sapuvušu mk2 golfu par 600 lašiem? Vai aprūsējušu B3 passātu par 700? Vai mk3 golfu tikko no vācijas bez reģistrācijas un ar nepieciešamību remontēt par 700? Pilnīgi reāli gadījumi iz dzīves, šajā gadījumā jau velkot uz 200% pārmaksu.

Detaļu cenas uzskaitīju jau augstāk. Ā, vienu piemirsu - divdesmitgadīgi 2.5 TDI mēdz būt noskrējuši citronu un būt ar izļurkātiem cilindriem. Normāla apakša - vismaz sotaks. Čaulošana un remontvirzulis arī diez vai īpaši lētāk sanāks. Es par to naudu varu vismaz divus piecu katlu benzīnniekus sborā nopirkt. Un par tām detaļām kas augstāk - nu jā, vienreiz ar katru detaļu vajag uzkāpt uz šrota grābekļa. Piemēram, vienreiz nomainīju degvielas sūkni uz citu šrota sūkni - kad nākamreiz radīsies tāda vajadzība, pirkšu jaunu, nakuj tos šrota sūdus. Galu galā, ķīnietis 40-50 laši, bošs vai pierburgs 90-100. Diez cik TDI - 500? Vairāk?

Nē nu par tevi un tavām zināšanām, protams, viss skaidrs - kaut ko samuhļīs, paklapēs ar āmuru, dabūs ka purinās, grab un dūmo, bet darbojas un tad iestāsies "saiģot!"

P.N. Tiešās iesmidzes benzīnnieki vēl dabā ir sastopami pietiekami reti, lai par tiem nebūtu jārunā

msh 02.06.2012 2:28

Ā, un par kaut kādu, tavuprāt, aizmāršību - 1) pati cena ir zemāka 2) zema akcīze gāzei ir ES politika, jo redzi, atšķirībā no tava skorpja, kas tāpat kā ikarusi rada smogu, gāze rada stipri labākas atgāzes Tā ka vari turpināt sev stāstīt "gan jau jūs dabūsiet".

msh 02.06.2012 2:25

i_edgars rakstīja:

??? Kāda muša Tev iekoda??? Šo dīzeli remontēju pats!! Kāds dārgs? Ja nesajēdz neko no dīzeļa, tad protams - cik "meistaram" nebūs kauna pateikt, tik arī samaksāsi!

Pilsētā man ar dīzeli sanāk mazāk, kā tai mizai ar 2,5 gāzi!

Vari nepriecāties - ilgi valdība ar aizmāršību nesirgs, un atcerēsies par akcīzi LPG tā pat kā dabas gāzei. Nu jau ar dabas gāzi braukt ir dārgāk kā ar benzīnu.

A huļi tu te savu priekškameras grabažu bāz? Nē nu tur protams ka lēti - aizbrauc uz tolmetu, sameklē čupā citu tādu pašu, samaini un aidā Es te domāju kaut ko, kas pārvērš degvielu kustībā uz priekšu, nevis skaļā klaboņā un dūmu mākoņos. Hoķ tas pats nežēlīgi populārais audī 2.5 10v TDI. Sūknis - šrota sūknis no ķipa ejošas mašīnas - kādi 150 laši - bail pat iedomāties cik jauns. Sprauslas - šrota sprauslas gan jau pārdesmit laši gabalā būs, atkal bail iedomāties cik jaunas. Turbīna - šrotā kādi piecdesmit laši, jauna noteikti dažus sotakus. Pēc zobenes noraušanas šrotā cita galva ar sadaleni trijos gabalos salūzušās vietā - sotaks. Un tā uz priekšu. Nē nu tu kā jau indžeņers varbūt spēj šitentās detaļas pats mājās no kaut kā izgrebt

msh 02.06.2012 1:21

Tieši tā, mister jefiņ.

msh 01.06.2012 22:31

DekstersFF rakstīja:

Tātad, TAS ( AUDI)

1. Tas nu ir aplīmēts.

2. Tas vairs nav mans.

3. Es šad tad ar to tomēr braucu.

4. Tur nav izveikts nekāds šķūnings.

5. Tas ir Audi 90Q

6. Ja msh Audi kādreiz spēs izturēt to,ko izturējis šitais eksemplārs, tad parunāsim.

Uz šitā Audi stāv alumīnija pannas viena msh auto vērtībā, Koni amortiņi otrā vērtībā.

Šķūnings viņam...

7. msh ir lohs

8. šīris arī

1) šķūnings

2) apsveicu

3) -//-

4) kā tad

5) kurš čaklais cilvēks urba nost kniedes, kas notur hromētos durvju malu moldingus un plēsa ārā abus lielos stiklus lai samainītu A90 hromētos moldingus pret A80 gumijniekiem?

6) Labprāt apskatītu tā A90q bundžas kritiskos punktus - man drīzāk liekas ka ar to izturēšanu ir pretējajā virzienā, tb ja tas tur izturēs to, ko ir izturējis manējais, tad parunāsim. Nu labi, tik traki kā viena stiliņa biedra šrotmobīlim - B4 CQ, kam no piedalīšanās sporta pasākumos bija plaisa šķērsām pāri visam ugunsmūrim un plaisa šķērsām starp pakaļas tiltiem - manam nav - tikai pāris vietās sīkas plaisiņas un no lēkāšanas pa tramplīniem uz augšu pasisti priekšējie pacelšanas punkti.

Ja divas pannas ir mana audī vērtībā, tātad viss ir noticis pēc vecā labā principa "ir aitas, ir cirpēji"

msh 01.06.2012 22:20

i_edgars rakstīja:

Nekad neesmu sapņojis par tādu izšķērdību kā 15 litri bendžas nosvilināšanu, ja var pilnīgi ar 7 iztikt. Nekad neesmu sapņojis par BMW vai džipu, jo necienu tos, neatkarīgi no tā vai varu vai nevaru tos atļauties.

Došlo??

Es atkal nespēju iedomāties tādu izšķēdrību kā braukt ar dīzeli, kurš ir dārgs iegādē un remontos, bet bāku pildot tankā, braucot izmaksā jūtami vairāk nekā gāzes plīts. Nē nu protams, ja cilvēks labi pelna, kāpēc nē, var jau parādīt šo faktu, nopērkot dīzeli, lai parādītu apkārtējajiem ka labi pelna

Lasītākie raksti

Jaunie raksti