iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 01.06.2012 19:47

A kur ir problēma tam 10vt uzlikt motroniku vai VEMSu un vismaz ceturto paaudzi?

msh 01.06.2012 18:09

DekstersFF rakstīja: Re kur ir Dekstera bijušais Quattro jaunā veidolā foto1.inbox.lv/...

foto1.inbox.lv/...

Pirmā doma kas nāk prātā, ieraugot kas izdarīts ar moldingiem un buferiem ir "lauku šķūnings". Kaut gan krāsojums bildēs vismaz izskatās daudzmaz normālā kvalitātē.

Vai tad tev nebija A90q?

msh 01.06.2012 18:00

i_edgars rakstīja:

Ja nevari atļauties nopirkt benzīnu, tad nepērc krutu vāģi!!!

Nabagiem BMW, tā pat kā Jaguārs avi Roll Roiss nav domāti!

Ņem tautas vāģi Passatj un vīlē.

Ja visi šitā domātu, tad luksusa klases mašīnas, vecākas par 5 gadiem atrastos tikai muzejos, jo pārējās būtu jau pārstrādātas naglās

msh 01.06.2012 17:57

Tas tak normāli - toreiz tajā būmerdzīves būmerdienā arī pāris būmervilcieniņi sanāca

msh 01.06.2012 8:08

Nu sānslīdē tu viņu ieliksi, a kas tālāk? Ar pakaļu pa priekšu grāvī/stabā/kokā? Varētu būt interesanti bet atteikšos

Pastāsti labāk kā tu priekšas bezpiedziņu saliksi sānslīdē sākot braukt

msh 01.06.2012 2:08

Pirmais rakstīja: salīdzināju vēl nesen relaultu un audī pēc svara

renaulc bija smagāks.....

bet pabraukāju pusgadu ar abiem un nosvēru atkal.... rezultātā audī ir smagāks

es to varu izskaidrot tikai ar to audī rūsē kā rezultātā piesaista skābekli no atmosfēras....

vēl izskaidrojums varētu būt, ka renaultam braucot no tā nemitīgi kautkas krīt nost... bet līdzīga uzvedība līdz šim ir novērota tikai sābiem.... tātad laikam jau rūsa būs pie vainas

Renim bāka tukša

msh 01.06.2012 2:07

CRDI rakstīja:

Nu nezinu gan.... Uz koplietošanas ceļiem Q nepieciešamība apšaubāma. Man Q neesamība nav traucējusi ne uz zemes ceļiem, ne uz slapja asfalta, ne ziemā. Visur kur vajag esmu aizbraucis un izbraucis.

Vienīgā vajadzība pēc Q ir iespēja likt draugos bildes ar nošķiltiem audi un parakstiem " re kā man nesanāca braucot uz 110 pa zemes ceļu"

Nē nu pagaidi - aizbraukt un braukt ir divas dažādas lietas. Ja no aizbraukšanas viedokļa - ar velosipēdu arī var aizbraukt. Ar žiķeli arī var aizbraukt.

Tavs piemērs principā ir ačgārns - galerijas ar tādiem virsrakstiem bezpiedziņu braucējiem likt ir pamatotāk - audī gadījumā līdz pat šim gadsimtam, tb C5 laikam līdz feisliftan un B5 līdz pat beigām bezpiedziņa bija ar remontos ekonomisko viengabala pakaļas tiltu, kura tehniskās spējas ir labas tikai uz līdzena asfalta. Rezultāts ir spēcīgi jūtams, kā jau aprakstīju - ar A80q nācās braukt uz 120 lai gūtu to pašu sajūtu ko ar A80 uz 80, respektīvi A80q jūtami labāk turējās uz ceļa

Un tāpat kā bucefals būtu varējis palepoties ar kaut ko, kas sanācis ar bezpiedziņu - manā gadījumā gan tikai līks izpūtējs, ar 20 kmph ar pakaļu pa priekšu noslīdot no 1m augsta uzbēruma Šaubos ka q nebūtu tajā sānslīdītē izvilcies.

A par ziemu - vai tad nav patīkami ka mašīna paātrinās tāpat kā uz sausa asfalta? No aizbraukšanas viedokļa, protams, man arī nav bijušas problēmas, ar A80 braucot ar atļauto ātrumu ziemā visādiem būmeriem un opeļiem ir lepni iets garām tā tik vien Un galu galā - audī ir audī. Roceni raustīt nav interesanti, to iemācījos 20 gadu vecumā.

msh 31.05.2012 23:52

GB12 rakstīja:

Nu, labāk kā ar 87. gada Audi 80 gribētu. Viņam tikai krāsa tāda anāla. Ir arī pāris vīkendus lietots. Tiesa gan, ar 1.6 benzīnnieku un 1.7 CDTi. Kopumā Meriva nav slikts auto. Starp citu, jau otro reizi vācu TUV atzinis kā labāko auto ar vismazāk defektiem tehniskajās apskatēs.

Tikai krāsa? Un kā ar nemotoriem? No benzīnniekiem par tādiem nebūtu nosaucami vienīgi tie, kuri likās mašīnās, kurām uz pakaļas ir maģiskie burteļi OPC. Tas 1.7 CDTI vēl varētu būt lietojams. Un vispār jādomā ar kuru galu domā tie, kas nopērk tādu mazu kastīti, kura sver veselu pusotru tonnu, bet komplektējas ar motoriem, kas domāti mašīnai, kura sver labi ja tonnu Gribi pusotras tonnas smagu mašīnu ar nemotoru - nopērc C4 audī avantu ar 2.0 - sliktāk par merivu ar 1.6 diez vai uz priekšu kustēsies bet lielāks būs garantēti. Saprastu vēl ja vētra vai zefīrs, tās vēl vismaz ir mašīnas.

Un par to TŪV uzticamību - nu kā tu domā, kādam vadītājam mašīna mazāk plīsīs - tādam fanam, vaj tomēr tādam, kas grib normāli braukt un attiecīgi merivu nepērk?

msh 31.05.2012 23:38

GB12 rakstīja:

Da labi, te vienkārši pāris ļautiņi tālāk par 1993. gada domāšanu tā arī nav tikuši... Vot tā gan ir diagnoze.

...un daži nav tikuši tālāk par pāroptimistisku 2006. gada domāšanu. Vai tu tāpat kā tofika autors domā ka mašīnas stāvoklis pie 160 štuku nobraukuma ir kvalitātes rādītājs? Nu tad jau zaibis, ne audī vecajam 2.5 V6 TDI ir kāda vaina, ne muļķutronika variatoram, ne fofāgena DSG - jo visi tie sāk birt nost ap 200-300 štukām. Nez kāpēc 5-10 gadus vecu mašīnu braucējiem gan šāda parādība nepatīk...

msh 31.05.2012 8:42

DekstersFF rakstīja:

Par to piedziņu- es jau tev jautāju -vai tu to jēdz izmantot un kur to Latvijā vajag?

Pāris galvenos, ikdienišķos pielietojumus - jā, es jēdzu. Ekstrēmos būs nākamziem jāpamācās. Un kur vajag - nu vieglāk būtu pateikt kur nevajag - uz sausa asfalta

Pirmo reizi ar q gadījās izbraukt pirms kādiem trīs gadiem, vienu bubilejas A80q vasaras vidū. Mans A90q tolaik jau bija manā īpašumā, gan vēl neejošs, tā nu tas bija tas A80q kas parādīja cik q ir jauka un patīkama lieta

msh 30.05.2012 22:10

DekstersFF rakstīja:

Vai tad pa 300-500 lašiem ir mašīna?

Manis trīs iemestās nav mašīnas, par spīti piecu katlu un pareizās piedziņas iztrūkumam?

msh 30.05.2012 17:46

M77 rakstīja:

2. Einšteins ir teicis - "Neprāts ir tas, ka tu turpini darīt to pašu, taču sagaidīt gribi citu rezultātu" - ja opelis gadu gaitā nebūtu mainījies, tad atkārtotus opeļa pircējus varētu tā apsaukāt, bet opelis šodien ļoti atšķiras no tā, kāds tas bija pirms 10 gadiem, nerunājot par 20 gadiem, tāpēc domāju nebūtu vīlies, ja tagad Vectras vietā paņemtu Insigniju, bet .. drošs paliek nedrošs - es otreiz opeli nepirkšu.

Mainījies varbūt ir, bet visur, kas nav trula pakaļas pārvietošana, vecie opeļi ir labāki. Žēl tikai ka tādas leģendas kā mantas un vecās asakas ir tāds retums

msh 30.05.2012 17:39

GB12 rakstīja:

Arī tavi stereotipi kopš asconas laikiem nav mainījušies. Man daudzi paziņas brauc ar opeļiem un īpaši nesūdzas neviens.

Nu paskaties uz fanu - viņš īpaši sūdzas? Bet vai tu gribētu braukt ar tādu merivu?

msh 30.05.2012 17:35

DekstersFF rakstīja: Smagi cilvēkam ar tik šauru redzes leņķi, kurā ir tikai 1986-1990. gada audi 80

Tu ar savu plašo redzes leņķi varēji papildināt sarakstiņu ar vēl kādām mašīnām par 300-500 lašiem, ko pēc TA beigšanās nebūs jāstumj uz tolmetu tā vietā lai kārtējo reizi patrollētos

msh 29.05.2012 20:27

Slinkais rakstīja: LASĪT PROTI? es teicu baudamu motoru, nevis 1.8

Nu paga, varbūt vajag lai tā mašīna arī līkumos kaut cik turas, nevis izbaudīt nezināšanu, vai līkuma galā nesanāks paņemt iekšmalā esošo koku/stabu? Aizmirsi kāpēc oriģinālajam M3 bija četri katli? Bet jā, tas E30 M3 ir vēl retāks nekā sešu katlu emkas... Būmeristi nez kāpēc masveidā iztiek ar visādiem 1.8, 2.0, 2.5 un 2.8

msh 29.05.2012 19:55

i_edgars rakstīja:

Da beidz murgot!!! Pats laikam sen neesi no klubkrēsla pakaļu atrāvis. Es runāju par reālu, un nevis nosapņotu situāciju!

No kurienes jaunajiem, tikko beigušajiem augskolas savs auto??

Kā jau te sēne teica - kur ir problēma? Var atļauties noīrēt dzīvokli bet nevar nopirkt pakaļas pārvietotāju? Kaut kā nelīmējas kopā. Lūk, piemēram, šitento www.ss.lv/... Ja vajag naudas ekonomiju - kaut vai šito www.ss.lv/... vai ja gribas dīzeļa radīto ekonomijas ilūziju - šito www.ss.lv/... - kaut gan šajā gadījumā tā ekonomija pat varētu būt reāla, par cik tas nemotoriņš patērē tikpat maz, cik sūdīgi iet Vienkārša, diezgan izturīga un uzturēšanā lēta mašīna priekš cilvēka, kam vajag pakaļas pārvietotāju - bonusā pirmajiem diviem vēl būs mazais ceļa nodoklis.

Deksters audī vietā drīkst pielasīt trīs šāda veida otros golfus

msh 29.05.2012 19:34

Pirmais rakstīja: es te atkal per tiem diskaverī raidījumiem

jamie nopērk trušubūdu pa sotaku, iegulda vēl kāpostu un beigās nevis reāli pārdod, bet uzaicina ekspertu, kurš paurbina degunu un pasaka, ka šoto īpašumu vērtē uz XXX štukām

zēl, ka tev nemācīja vērtēt īpašumus - varētu novērtēt to jūrmalas māju

Nosaukumu studijā. Tajās retajās reizēs kad es vēlos kādu viģiku paskatīties, pārmaiņas pēc varētu paskatīties ko citu nevis Cities of the underworld

msh 29.05.2012 16:46

Slinkais rakstīja:

msh, vai vispar esi braucis ar vismaz kādu baudamu motoru un aizmugures bezpiedziņu? bauda no tādas braukšanas ir nesamērojami lielāka nekā no jebkāda motora ar fwd, točna tev saku pamēģini.

Nesanāks, gandrīz visiem pazīstamajiem cilvēkiem ir pakaļas pārvietošanai domātas priekšas bezpiedziņas, kādiem pāris varbūt arī ir audī ar q, viena daļa nemaz nesaprot kāpēc es gribu q un piecus katlus nevis kādu neejošu 1.6D Pats arī nealkstu pēc pakaļas bezpiedziņas, pietiek paskatīties kā būmeristi izpildās lai pārietu vēlme

Ā, labi, vienam paziņam gan ir divi būmeri, bet atkal nesanāks - abi restaurējas , jo kā jau vācu žiķeļi, ir cauri kā siets - 1980. gada E21 318i un 1988. [laikam] E30 318iS.

msh 29.05.2012 16:35

aizvermuti rakstīja:

a ja uzliek turbīnu, vai ta nesanāk izcili izdevies mators?

Jeņķi tā arī dara ar tiem 2.3 20v, jo viņiem pieejamais 20vt klāsts ir stipri trūcīgāks kā eiropā. Bloks un kloķene galu galā tie paši, vienīgi katli par 1,5mm lielāki, un galvai vajag izborēt trīs dzeses kanālus - un, protams, salikt iztrūkstošos ļurbomotora elementus.

DekstersFF rakstīja:

msh, atļaušos apgalvot, ka tu pat nejēdz ar Quattro braukt.

Tā arī ir - šaubos ka arī tu no 20 min paslidināšanās starp garāžām kaut ko īpaši iemācītos

msh 29.05.2012 8:19

Nē, tā ir 2.3 atmosfēra.

msh 28.05.2012 22:32

Slinkais rakstīja: es joprojam nesaprotu ko tu jūsmo par nebaudāmām lamatām nu nav audi nekā bez piedziņas, tu taču to zemapziņā zini pats, tik kauns atzīties

Audī piedziņa kā reiz īpaša ir tikai ar to, ka uz ceļiem 95% braucēju brauc ar bezpiedziņām, neko vairāk, bet īpašs ir tas apvienojums - ilgmūžīga virsbūve, piedziņa ar plusa zīmi, daudzmaz sakarīgi motori, no kuriem bariņš ir leģendāri, kā arī normāls, sakarīgi uztaisīts salons. Nevis kā zilibaltais vācu žiķelis - vairāk kā gadsimtu veca bezpiedziņa, zem haubes kaut kādi rijīgi nemotori, kuru krutākās versijas jāmeklē kā ar uguni, viegli pūstošas virsbūves, saloni, taisīti pēc principa "skrūvēsim iekšā skrūves līdz vairs negrabēs" utt Bet nu labi, būmeris beidzot labojas - kaut kur lasīju agresīvas izpildīšanās fanu gaudas ka būmeri bez xdraiva esot grūti nopirkt, bet to, ka šiem motoru klāstā nu ir daudz turbomotoru, ir grūti nepamanīt - beidzot progress

msh 28.05.2012 22:23

M77 rakstīja:

Slinkais rakstīja: 20vt un r5 tdi ir izcili izdevušies,

Kurš 20vt? 2.2 vai 2.3, vai abi?

Nav audī tāds 2.3 20vt.

msh 28.05.2012 0:14

DekstersFF rakstīja: Atvaino,ka varbūt nesakarīgi izteicos, man grūti pieslēgties pirmklasnieka domāšanai tagad

Pilnīgi patiesi, tikai to būtu jāsaka man, aizstajot "pirmklasnieka" ar "troļļa"

msh 28.05.2012 0:02

Es joprojām nesaprotu, kur tev rodas tie bēdīgie V6? Par 2.8 30v es dzirdu tikai labus vārdus, ieskaitot to, ka B5 2.8 30vq avants vidēji patērē mazāk degvielas nekā B4 2.6q sedans

Bet par 2.5 24v kuļmašīnu tas ir labi zināms fakts - tā kuļmašīna ir jākopj un pērkot jārēķinās ar to, ka iepriekšējais visdrīzāk nebūs kopis un jābūt gatavam uz atbilstošām sekām [lasīt - remontiem] un uz kopšanu lai tas neatkārtotos. Manam brālēnam jau piecarpus gadus ir pirmā izlaiduma C5 2.5 TDI avants ar šķiptroniku. Protams, šo gadu laikā ir visādi sīkumi mainīti, bet savādāk kā iet, tā iet.

msh 27.05.2012 16:42

Ļurbu maiņa - ikdienišķs remonts? Nu tad jāprasa kā tu kauj savas mašīnas, ja tev regulāri ļurbas jāmaina, man liekas ka normāli būtu, ja šāds pasāciens būtu jāveic reizi desmitgadē...

KE-Motronika lielākais mīnuss ir līkrocīgi remontētāji, bet vispār es neredzu nekādu problēmu uzlikt viņam hoķ motroniku no žopeļa C20XE.

A par to siksnu - nu kas tev grūti reizi pa 120k nomainīt siksnu? Man patīk britu audī forumiņā lasīti varianti, kur brits nopērk 20 gadus vecu audī ar oriģinālo zobeni, jo neviens nav noteicis ka būtu jāmaina kā savādāk kā pēc cik tur tām štukām jūdžu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti