iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 16.05.2012 8:19

DekstersFF rakstīja:

Tas te gan nav noslēpums, ka tu neko nepērc, aizņemies, iegūsti kā dāvanu utt.

Vai tu spēj to iedomāties ka cilvēki instrumentus, ko izmanto reizi vairākos gados, vai arī izlietojamus materiālus, ko nespēj izlietot un vajag nelielu daudzumu, mēdz arī aizņemties? Kopš atvēru vienu logu līmes tūbu, pusgada laikā jau pāris cilvēki ir paprasījuši, jo kurš pirks jaunu priekš pārdesmit gramiem. Ja neskaita tevi, protams...

msh 16.05.2012 8:15

DekstersFF rakstīja:

HIPPY rakstīja: Vai var palūgt nepiesārņot ēteru?

Kurš var parādīt konkrētu video no konkrēta aparāta un aprakstīt + un –

Te no mana ķīnieša foto2.inbox.lv/...

Taisno rokas!

msh 16.05.2012 8:14

Arī to zemes čupiņas augstumu, kurā var visu saglabāt pa metkām?

Kas tev tajā oriģinālajā spectūlī nepatīk? Manējā galvenais mīnuss - tāds pasmags...

msh 16.05.2012 0:56

DekstersFF rakstīja:

Pāķos ir pačots jau pa gabalu atpazīt šrotaudī samakļopkas štrumus?

( cerams, ir pareiza leksika)

Dižās pilsētas nomalēs dzīvojoši jefiņi varbūt nespēs atšķirt paštaisītu instrumentu no to pašu funkciju pildoša rūpnieciska oriģināla, bet normālam cilvēkam nevajadzētu problēmām rasties.

msh 16.05.2012 0:55

Slinkais rakstīja:

nez, kkads sūds tev tur uzmetinats es savu atspiežu pret zemi, iekšā mucu ar pagarinajumu, un lieta darīta. klāt piešauju ar gaisa pistoli, un tad uzliekot to verķi atkal, atspiežu pret zemi, un pievelku ar dino atslēgu. 5 podiem parasti ir 350Nm

Esi redzējis kāds izskatās oriģinālais VAG tūlis ar numuru bla bla bla [kaut kādi četri cipari bija ] kurš domāts 10v šķivoka skrūves atskrūvēšanai?

msh 16.05.2012 0:39

P.N. Toreiz, kad man uzmetināja to tur fiksatoru, tajā angārā pamaisījās mana ciema mehs, vīrs kaut kur uz dekstera vecumu. Metinātāja, par mani jaunāka čalīša, fāteris prikola pēc šim parādīja to fiksatoru, a tas nezināja kas tas tāds ir, jo lūk lomiks ruļez

msh 16.05.2012 0:38

M77 rakstīja:

Lūdzu paskaidrot - kas ir "oriģinālā metode"?

Tā, kas ir rakstīta tava opeļa servisa manuālī - noteiktā secībā un ar attiecīgiem instrumentiem kā aprakstīts.

msh 16.05.2012 0:37

Slinkais rakstīja: ieteiktu pietureties pie originālās metodes. un ta 90% gadijumos ir sasitīta ar spec atslēgu kloķenes skriemeļa noturēšanai, nespriegojot pašu vārpstu. veciem aužiem es lietoju šo, uzmetinaju pa 15min content20-foto.inbox.lv/...

Pastāsti man - kā šitentos trubiskos fiksatorus fiksē? Aiz kaut kā aizliek vai tur? Man uzmetināja šitādu img195.imageshack.us/... - mazais riņķis ir tāds, kāds tas ir, jo es sākumā biju nepareizi izmērījis skriemeļa iekšējo diametru un vispirms izvirpoja to mazo pēc kļūdaina izmēra Tā nu fiksatoru uztaisīja tā, lai atvelkot kloķene neizkustētos, bet velkot klāt lai jau kustas...

msh 15.05.2012 22:53

Tev tur kas - tas pats pieminētais opelis? Nekādas opelim specifiskas metodes nav?

Kaut kad rudens beigās vajadzēja man manam piecu katlu pareizās piedziņas audī to izveikt, metode tā pati tava klasiskā, rīks arī tāds, kā tev bildē, virsū pāri pa metru gara truba, tikai, protams, man nekādus pagarinātājus nevajadzēja.

Vispār tā metode skaitoties kloķenei ne pārāk veselīga, bet nu kloķene man tomēr tāda pati kā20vt, kurš spēj attīstīt tādu griezes momentu ar kādu tā skrūve jāskrūvē... Lai vai kā, kad pienāca laiks apciemot metinātāju, metinātājs man pie viena nākamajām reizēm uztaisīja kloķenes fiksatoru

msh 15.05.2012 21:58

DekstersFF rakstīja:

Atkal murgo? Palasi speceni.

> Loctite – rūpnieciskās līmes un blīvēšanas līdzekļi > Izstrādājumi > Loctite

Reku - "rūpnieciskās līmes" Es vispār neko nepirku - parasto epoksīdu aizņēmos, šķidrais sūds bija darbā, tolaik autoservisā strādāju.

msh 15.05.2012 7:23

Apbrīnoju cilvēkus kas ar epoksīdu, tajā skaitā "šķidro metālu" cer salīmēt kaut ko, kam jātur temperatūras Dažus gadus A80 motora transplantācijas procesā nejauši izdevās radiatoram pipuku nolauzt. Sākumā to pašu veco pipuku ar epoksīdu līmēju klāt un tas, neatceros, reizi nedēļā vai reizi pa divām krita nost. Tad viens kolēģis uzgrieza vara trubiņai vītni, to ieskrūvēja tajā caurumā un salīmēja ar šķidro metālu. Rezultāts turējās - bet tikai vītnes dēļ, pats šķidrais sūds ar laiku palika mīksts. Bet nu kāds tur brīnums, epoksīda līmēm temp griesti tak ir kaut kādi 90 vai cik tur grādi

msh 13.05.2012 16:39

Jūrniekam taisnība

msh 13.05.2012 0:02

P.N. Ko tu te vispār mini kaut kāda oficiāla šķūninga kantora apstrādāta motora ciparus - jo standarta 265zs/350nm ir pārāk tuvu 225zs/280nm un tāpēc nevar izmantot salīdzinājumu ar dacīti? ABT to pašu 1.8 20vt arī šķūnēja uz vismaz 280 zirguspēkiem un [man] nezināmu ņūtonmetru daudzumu kas diez vai bija zem 400...

msh 12.05.2012 23:54

A kur tev tur nepareizs salīdzinājums? 150-225 zs/210-280 nm - un tik maz tikai tāpēc, ka atšķirībā no sāba, kuram tas 2.3 ir topmodelis, VAGam tas 1.8 20vt ir tāds diezgan parasts motoriņš kurš pat seatiem un škodām tika, attiecīgi arī standarta jaudas līmenis, bet varu tevi nomierināt - ar standarta dzelžiem cilvēki iet vismaz līdz 300 zirguspēkiem bez problēmām ar motoru - parasti sāk uzteikt mazie sajūgi un to mazo motoru kārbas

Un vismaz atšķirībā no sāba tie ņūtonmetri tiek attīstīti neatkarīgi no mašīnas ātruma

msh 12.05.2012 19:59

DekstersFF rakstīja:

Protams, ja tev ir sābs, kuram pie tam ir apsildīta stūre, tad HD kameru vajag arī bardačokā un zem sēdekļa.

Man pietiks ar lēto ķīnīzeri pagaidām.

Izklausās ka tu nesaprati ka viņš izmanto telefonu, nu ja to ierīci ar zvanīšanas opciju var tā saukt.

msh 12.05.2012 15:59

DekstersFF rakstīja:

Klau, tev tā patīk šīrim virtuāli laizīt pakaļu, tak satiecieties un izpildi to klātienē, nekaunies no vēlmēm.

Tev tādas lietas tuvākas, ej un to izdari

msh 12.05.2012 13:16

Tas opeļa divlitrīgais ķīselis tiešām ir tik draņķīgs jeb tas tik tāds iespaids kas rodas lasot tavus tekstus?

msh 12.05.2012 13:15

Pļā, tofiks aizgājis vecās, labi zināmās sliedēs, un šīra padomi arī ierullē

msh 10.05.2012 18:31

Ja tam aero četru katlu benzīnniekam ir līdzīgas izmaksas, tātad tas ir dārgs sūds - nu ja vien tu nepierādi ka tas sāba 2.3 16vt ir ar kaut ko nežēlīgi labāks par salīdzināmu VAG 1.8 20vt [kuram es kaut kā šaubos ka zobenes komplekta cipars varētu aiziet pāri simtam + darbs], ja neskaita nedaudz lielāku standarta jaudu.

Labi, es piekrītu ka līdzvērtīga vecuma VAG divu rindu motoram varētu būt līdzīgas izmaksas, un te arī ir tas V6 dārgums - maksā par divu rindu motoru bet brauc tikai ar sešiem katliem jo ražotājs nožmiedzās un neuztaisīja V8...

msh 10.05.2012 8:01

Pirmais rakstīja:

nu tu galīgi Grāmatu neesi redzējis, bet Viedoklis ir.... pats esmu redzējis kā vadonis ar lāpstiņu piemet lielo fūri nepilnās 12 minūtēs (ar visu pieparkošanos pie čupas)

Ar šito 12 minūtēs www.cenuklubs.lv/... ? Tad jau deksters ir supermens un viņa nonstopa pļūtīšanai ir pamats un attaisnojums

msh 09.05.2012 21:49

Šīri, vai tad tu neredzi ka cilvēkam visas līdzšinējās mašīnas bijuši attiecīgā modeļa apakšgals ar mazāko iespējamo motoru [ja neskaita to astmu] ? Semakam nejauši mazākais bija 2,8 nevis 4.4...

msh 09.05.2012 19:25

Seene rakstīja:

Tam motoram patiešām nevajag - ir zobsiksna... kas arī pa reizei jāmaina un NAV lēti - šobrīd tieši draugs par šo tēmu interesējās - lētākais variants 700Ls. Pie dīlera 1200Ls.

Jebal Dīzeļa "ekonomija" kā parasti ierullē

msh 09.05.2012 8:31

Nē, pats Seene sen atpakaļ

msh 09.05.2012 8:29

Visu?! Esmu jau piemirsis - kad tos stacionāros krāmus solīja - oktobra otrajā pusē? Tu arī ar savu kūdru pusgadu pēc piegādes termiņa neko nedari un pēc tā pusgada sāc beidzot ar lāpstu lādēt fūri, nu ķipa varbūt pēc dažiem mēnešiem būs piegruzīta?

msh 09.05.2012 8:04

Tātad saab 3.0 TID sliktā slava rodas no pārliekas gāzēšanas stāvot uz vietas? Tad jau laikam to mašīnu braucēji ir lieli strītreiseri

Lasītākie raksti

Jaunie raksti