iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 08.05.2012 18:21

Seene rakstīja:

Nu slikti tev tie \"niknāk uztaisītie dīzeļi\" Manam zemapgriezienu V6 redlains ir 5k un ja gribas ļoti agresīvi braukt, pārslēdzos pie ~4500RPM. Cita lieta, ka ikdienas satiksmē jau pārslēgšanos pie 2000RPM man daži pasažieri sauc par agresīvu braukšanu.

Ložņājot pa stiliņu nejauši uzskrēju viena 2.5 TDI ruļļu izdrukai pic2.fotki.lv/... Kā redzi, VAG 2v zemapgriezienu dīzelis savā pilnībā. Redlains noklusējumā laikam arī bija pie 4,5k, cik gadījies redzēt dīzeļu tahometrus. Nav kā isuzū 3.0 V6 ķīselis ar augstapgriezienu dizainu, kur inženieri pa ceļam no rasējamā dēļa līdz ražošanas līnijai nolohojušies kā rezultātā motors, ja ar to dara to, kam tas projektēts - griešanai - izjūk - vismaz kā tu stāsti...

msh 08.05.2012 18:16

Seene rakstīja:

"un motors joprojām attīsta tādu pat jaudu - bet iet jūtami sūdīgāk" - interesanti kur tā jauda rodas? Pat ja tev pašam neliekas absurds šāds pieņēmums, tad atceries, ka jauda ir vien Nm * RPM. Ja krītas Nm, krītas arī jauda.

Man visu laiku kaut kā neizkrīt no prāta ka mans NG nevis pārvērš elektrību kustībā, bet gan benzīna sadegšanas siltumu kustībā. Tātad, ja ieplūst vienāds daudzums gaisa, tiek padots vienāds daudzums degvielas un radīts vienāds daudzums siltuma. Mazliet arī atļaušos apšaubīt ka zemos apgriezienos, kuros tā starpība ir jūtama, vienkārši lielāks daudzums siltuma aiziet izpūtējā - tik vēla tā aizdedze nepaliek

msh 08.05.2012 17:36

Septītā nevis devītā

msh 08.05.2012 1:31

Slikti? Nu tādas 90 gadus mudernas tehnoloģijas kā 4v, kā tavam ķīselim nav, tāpēc gluži dabiski ka tik augstu griezt ir beztolks un tas jākompensē ar virsspiedienu, bet nu tas ir cits stāsts

Es tik tālu kā tu aºī sarēķināju, bet iestājas viens klupšanas akmens - 81% no 88 kw ir 71 kw, bet 87% no 60 ir 52 kw, respektīvi pēc tavas teorijas atmosfērisks benzīnnieks joprojām ļurboķīseli uz papīra izliek, lai arī dabā tas tā nenotiek...

Ā, un vēl viens piemērs - ja es savu motoriņu pabaroju nevis ar 98., bet ar 95. oktānskaitļa benzīnu, tad detonācijas dēļ kompis izmanto ne tik agresīvu aizdedzes karti, un kā jau mēs zinām - vēlāka aizdedze = mazāks griezes moments. Dabā izpaužas kā miegains motors līdz kādām trīs štukām, pieņemu ka uz ruļļiem būtu kādi 20-30 nm mazāk tajā diapazonā. Bet tā kā gaiss joprojām tiek iesūkts tādā pat daudzumā, arī degviela tiek padota tikpat daudz - un motors joprojām attīsta tādu pat jaudu - bet iet jūtami sūdīgāk. Ko nu?

msh 07.05.2012 23:32

Seene rakstīja:

kas tev neštimm? Tieši tā arī ir. Tikai tev aizmirstas tāds sīkums, ka nedrīkst salīdzināt max jaudas ciparus, bet gan vidējo jaudu tajā līknes posmā, kas tiek izmatota pāatrinājumā. Dzinējiem ar lielāku griezes momentu jaudas līkne ir daudz lēzenāka - t.i. pie mazākiem apgriezieniem jauda ir proporcionāli tuvāka maksimumam, nekā tiem, kas jaudu \"noceļ\" ar apgriezieniem. Kā arī - jaudas zudumi transmisijā pieaug, palielinoties apgriezieniem.

Ražotāju ciparos tiek norādīta motora izejas jauda/griezes moments. Nevis tā, kas tiek novadīta līdz riteņiem. Un rezultātā sanāk, ka uz stenda jau vienādu jaudu uzrādīs dīzelis, kam pec papīriem ir mazāk Zs.

Domu it kā sapratu, bet uz piemēru nesapas, tāpēc še tev piemērs, paskaidro - data.motor-talk.de/... un www.coupetyp89.de/... Lai būtu uz kā piemēru bāzēt - paātrinoties ar motoru numurs divi, es pārslēdzos ap 4,5k, jo var just ka augstāk viņš diez ko nevēlas griezties, pārštepselējoties laikam nonāku ap 3 štukām. Par numur viens - esmu pa acu galam lasījis ka niknāk uztaisītu ķīseļu braucēji mērot uzrāviena ilgumus mēdz pārštepselēties pie trīsarpus štukām, pieņemu ka pēc pārslēgšanās būs bik virs divām štukām.

msh 07.05.2012 22:40

msh rakstīja: Izskaidrojiet vienu lietu. Man nav aktuāli, bet vienalga ir interesanti. Tātad, cilvēki kuri iet TA, stāsta divas lietas

1) TA ļoļiks var izfist par ahūna lieliem diskiem

2) Uz vienas ass drīkstot būt riepas ar dažādiem protektoriem, tikai izmēriem esot jābūt vienādiem.

Kaut kādi jauni noteikumi vai vienkārši liepājas/grobiņas gābēsimtdivpadsmitnieku bezpriģels?

Es joprojām gribu atbildi..

msh 07.05.2012 22:38

Palaidniex rakstīja:

Atu tur par kaut kādām līknēm murogi, bet abiem motoriem jaufda vislielākā ir tuvu redlainam - kāpj +/- vienādi - tākā vieglākajam teorētiski bija jāvinnē, kaut ko safļūtīji, nomurmināki, ne pats ne citi nesaprata - kā pēkšņi viena jauda vairs nav tā pati jauda un vēl kaut ko...

Kāpj vienādi? Esmu kaut ko palaidis garām un pa ielām ripo standarta 3.2 V6 ar 9k redlainu pietiekamos daudzumos? Jeb vai tomēr tam vankelim īstais rāviens būs jūtami īsākā diapazonā?

msh 07.05.2012 22:25

DekstersFF rakstīja:

Ko ko?? Cik ABSam vajag nobraukt?

Un par atgāzēm-aizbrauc uz servisu, ja tās nav normā, turpat arī saregulē, nesaprotu problēmu.

Atkarībā no defekta. Pagājušajā rudenī, kad bija divi normāli devēji, viens par daudz uz āru izlīdis devējs un viena nebija, tad varēja aizbraukt gandrīz līdz garāžai, kādus 300 metrus, līdz šis pratās un izslēdzās. Šoreiz gan tā fiksi.

Bet par atgāzēm - tev laikam kādreiz ir bijis šitentāds audī, bet tev laikam nav bijušas nekādas nopietnas problēmas ar to KE-jetroniku Man, par laimi, arī ne - bet es varu puslīdz droši apgalvot, ka ir tikai viens serviss, kurā strādā kāds, kas spēj normāli nodiagnosticēt tās šprices - dižajā pilsētā ir tāds iglit, kurā strādā, neatceros, aleksejs, zinu tikai ka pavecs un latviski nerunā. Un vēl varētu būt kāds viens vai divi duči audī entuziastu - amatieru kā es izmētāti pa visu latviju, kuri arī kaut ko saprot. Bet aizbraucot uz parastu servisu var gūt tikai tik kvalitatīvu pakalpojumu, kādu CSDD pakalpojumu tu apceri citā tofikā

msh 07.05.2012 21:32

Izskaidrojiet vienu lietu. Man nav aktuāli, bet vienalga ir interesanti. Tātad, cilvēki kuri iet TA, stāsta divas lietas

1) TA ļoļiks var izfist par ahūna lieliem diskiem

2) Uz vienas ass drīkstot būt riepas ar dažādiem protektoriem, tikai izmēriem esot jābūt vienādiem.

Kaut kādi jauni noteikumi vai vienkārši liepājas/grobiņas gābēsimtdivpadsmitnieku bezpriģels?

msh 07.05.2012 21:29

GB12 rakstīja:

Vājš tu esi... Nervus ieteiktu aiziet k-kur paārstēt... Bez ironijas, nopietni...

A kā tu dari - saki "paldies ka sačakarēji manu mašīnu"?

msh 07.05.2012 21:28

Seene rakstīja:

Klau aizej pamācies fiziku. Tad nebūs jarunā muļķibas par lietām, kuras gluži vienkāºši nesaproti. Būs skaidrs, kādēļ dīzelis ir efektīvāks, kādēļ tam ir mazāki apgriezieni un kas vispār ir jauda un griezes moments.

Kāpēc man iet pamācīties? Aptuvenos ciparus zinu, iemeslus tiem zinu. Labāk pamācies tu un pēc tam man pamāci kāpēc dīzelis ar mazāku jaudu spēj paātrināties ātrāk nekā benzīnnieks ar lielāku - tā vietā lai filosofētu par kaut kādu jaudas līknes atšķirību

msh 07.05.2012 20:27

Pirmais rakstīja:

a ******* kautkur jābrauc????

Jo ABSam vajag nobraukt zināmu gabaliņu un aizdedzes kompis kļūdu šajā gadījumā arī uz vietas gāzējot nebūtu atrāvies...

msh 07.05.2012 8:23

DekstersFF rakstīja:

Ko tādu? Ka tālās gaismas stāvot deg ?

Nofotografē vēl izpūtēja caurumu,pajoli.

Izpūtēja caurumu gribēji redzēt? Še, skaties līdz nelabumam img641.imageshack.us/...

msh 07.05.2012 8:21

Liekas ka deksters joprojām brauc ar žiķeli ka spidometrā spēj atpazīt tikai tālo gaismu spuldzīti...

Nu labi, aizvestu uz servisu, iebāztu zondi izpūtējā un nav. Un ko tālāk? Kruķīt seškanti? No tāda dekstera, kurš visādu mašīnas mezglu darbaspēju nosaka paskatoties ar savu vanaga aci un pēc tam pasakot "SAIĢOT!" to varētu sagaidīt...

msh 07.05.2012 0:38

P.N. Tā kā degvielu strebj zirguspēki, nevis ņūtonmetru, cik tur tam 3.0 ķīselim viņu bija - 200? Cik vidējam aero - 250? Vēl pieskaitām to, ka ķīselis būs vēl par kādiem 20 pročiem efektīvāks - sanāk ka no 3.0 TID savus 25-30 arī jāvar izspiest, ja nevar "tātad cilvēkiem nevajag izmantot visu ko motors spēj"

msh 07.05.2012 0:34

Bet varbūt momentānā patēriņa vietā ir ieplūdes spiediena radījums kā audī UrS4/UrS6? Tādas fīcas dēļ ir vērts atteikties no momentānā patēriņa - bet var jau izdomāt sazvērestības teoriju ka tas ir dēļ momentānā patēriņa cipara, kurš droši vien čipsotam eksemplāram varētu pārsniegt simts litrus, ja jau manam mazmotoriņam kādus 55 var izspiest...

msh 06.05.2012 23:44

Tad ieliec gāzi un tas izmaksās 2x mazāk. Pieņemot ka tas aero nav ahūnais strebējs un ka tu savu sābu pildi tankā, nevis ar kreiso soļķi, būs lētāk nekā tagad. Un nebūs jāuztraucas ka TA cenšas nokaut tavu motoru

msh 06.05.2012 23:42

Seene rakstīja:

Uzliec tos savus vienādos šrotus uz stenda un pārbaudi reālos ciparus. Un vari būt drošs, ka ātrāk paātrināsies tas, kuram būs labākā Zs/kg attiecība.

Dīzelim visticamāk reālie cipari būs tuvāki reiz ražotāja solītajiem, jo tas novecojot jaudu zaudē lēnāk nekā benzīnnieks.

Turu īkšķus par NG, bet baidos ka nebūs. Bet labi, sūc par NG - agrāk bija tas piemērs par ķūnētu 2.5 TDI vs čipsotu 20vt - TDI garantēti būs 40 zirguspēki mazāk, bet tas līdz zināmam ātrumam būs ātrāks - kāpēc?

Apgalvojums par ķīseļa ciparu saglabāšanos arī izklausās no pirksta izzīsts - es no sava 25 gadus vecā motora dabūju smukus kompresijas mērījumus, bet hoķ 20 gadus vecam ķīselim ļurba noteikti sen jau ies uz beigām, ieplūde varbūt būs smuki aiztirsusies ar kvēpiem [ir redzētas smukas bildes kā tas izskatās, kad ieplūdes kanālu diametrs ir samazinājies uz pusi ], ā, un viena diezgan populāra vadības bloku korekcija ir palielināt starta devu lai auksts motors vieglāk lektu - acīmredzot ķīselis nolietojoties kompresijas zudumu izjūt smagāk

msh 06.05.2012 22:02

Ja nepatīk kas notiek ar ķīseli latvijā ar latvijas degvielu un TA punktos, tam ir risinājums - AERO!

msh 06.05.2012 22:00

Seene rakstīja:

A varbūt tomēr to, ka dinamikai būtisks rādītājs ir Zs/kg... Cik tad galu galā sver MTZ ātrumkārba? Par kādiem 10kg vairāk, kā tavam audī, vai ne? Vai varbūt tomēr tik, cik viss tavs audī?

Un kā tev liek

A huļi tev joprojām jāsalīdzina pirksts ar krānu? Nu bet lūdzu, paņem divus audī, divus B4, vienu ar to pašu NG, kas man [B3 ir vieglāks, nebūs smuks salīdzinājums], otru ar 1.9 TDI. Abiem kārbas svērs vienādi, pirmie četri robi kārbās arī visdrīzāk būš vienādi, un kopā benzīnnieks varbūt pat svērs mazāk, bet dīzelis paātrināsies labāk. Tātad, kāpēc?

msh 06.05.2012 21:56

Deksters varētu pastāstīt, kā viņš ar savu vanaga aci noteiks šito img217.imageshack.us/...

msh 06.05.2012 21:56

tb ar savu skatīšanos bet bez braukšanas

msh 06.05.2012 21:52

DekstersFF rakstīja:

Ja tev nav sajēgas aplūkojot saprast vai mašīna ir vai nav spējīga iziet TA, tad attīsties tālāk.

TA ir domāta,lai visādi pāķi ar satiksmi apdraudošiem šrotiem neatrastos uz koplietošanas ceļiem. Gan jau agri vai vēlu tevi piespiedīs ar naudas sodu to ievērot un cerams,ka līdz tam tu nevienu nesavainosi ar savu lūzni.

Pastāsti, kā tu skatīsies lai noteiktu atgāzu līmeni - skatīsies izpūtējā? Nu jā, tādiem pāķiem kā deksters ir pieņemts visu noteikt ar "vanaga aci"... Žēl ka pie mums TA ir tāda ne šāda ne tāda, savādāk, piemēram, pāķis deksters nevarētu vairākus gadus no vietas ar bīstami nokrāsotu aprīli apdraudēt satiksmi...

P.N. Ja tu tik ļoti uztraucies par manu audī - pavēstīšu ka uz to 150, ko tas puskilometra distancē spēj uzspiest, es braucu normālā braukšanas virzienā, ar mašīnas purnu pa priekšu, tā ka vienīgais nopietnais tehniskais trūkums - iztrūkstoši grabažnieka vāka vadi un spuldzes, tātad atpakaļgaitas lukturu vēl nav - satiksmi nespēj apdraudēt nekādīgi Nu labi, izpūtējs vēl pa diviem savienojumiem pūš garām , var gadīties ka tādēļ gan kāds gājējs nomirst ka dūmus izpūš nedaudz vairāk uz labo pusi...

msh 06.05.2012 20:32

DekstersFF rakstīja:

Ja nav TA, nekas nav jāpārbauda. Izej apskati un tad pārbaudi savu mizu. Tu esi no tiem, kuri dzinēju regulē, to kārtīgi 'gāzējot' ?

Nē, es esmu no tiem, kuriem reizēm pēc testa braucieniem mēdz izlekt vēl kādi sīkumi ko novērst, attiecība apmēram divi pret vienu, tb viena jauna problēma pret divām novērstām.

Bet tava ideja jau nav slikta - nagļakā fist uz TA bez jebkādas sajēgas par mašīnas stāvokli un neko tai nedarot Diemžēl es neesmu deksters un tā nedarīšu.

msh 06.05.2012 20:19

...vai arī drīzāk brauksim ar elektroauto - un sapņosim par tiem laikiem, kad varējām braukāt ar mašīnām, kuras uz priekšu kustināja vairākus simtus zirgspēku jaudīgi iekšdedzes dzinēju un kas bija aprīkotas ar visādām ekstrām, jo tie nākotnes elektroauto būs primāri ar domu par EKONOMIJU - nu tādā līmenī kur pašai mizai būs jāsver ne vairāk par dažiem simtiem kilogramu utt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti