Seene rakstīja:
"un motors joprojām attīsta tādu pat jaudu - bet iet jūtami sūdīgāk" - interesanti kur tā jauda rodas? Pat ja tev pašam neliekas absurds šāds pieņēmums, tad atceries, ka jauda ir vien Nm * RPM. Ja krītas Nm, krītas arī jauda.
Man visu laiku kaut kā neizkrīt no prāta ka mans NG nevis pārvērš elektrību kustībā, bet gan benzīna sadegšanas siltumu kustībā. Tātad, ja ieplūst vienāds daudzums gaisa, tiek padots vienāds daudzums degvielas un radīts vienāds daudzums siltuma. Mazliet arī atļaušos apšaubīt ka zemos apgriezienos, kuros tā starpība ir jūtama, vienkārši lielāks daudzums siltuma aiziet izpūtējā - tik vēla tā aizdedze nepaliek ![]()






















Seene rakstīja:
Nu slikti tev tie \"niknāk uztaisītie dīzeļi\" Manam zemapgriezienu V6 redlains ir 5k un ja gribas ļoti agresīvi braukt, pārslēdzos pie ~4500RPM. Cita lieta, ka ikdienas satiksmē jau pārslēgšanos pie 2000RPM man daži pasažieri sauc par agresīvu braukšanu.
Ložņājot pa stiliņu nejauši uzskrēju viena 2.5 TDI ruļļu izdrukai pic2.fotki.lv/...
Kā redzi, VAG 2v zemapgriezienu dīzelis savā pilnībā. Redlains noklusējumā laikam arī bija pie 4,5k, cik gadījies redzēt dīzeļu tahometrus. Nav kā isuzū 3.0 V6 ķīselis ar augstapgriezienu dizainu, kur inženieri pa ceļam no rasējamā dēļa līdz ražošanas līnijai nolohojušies kā rezultātā motors, ja ar to dara to, kam tas projektēts - griešanai - izjūk - vismaz kā tu stāsti... 