iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 06.05.2012 20:09

i_edgars rakstīja: DekstersFF, pirmkārt runa iet par laiku, kad vajadzēja mērīt vidējo no 3 vai 6 reizēm!!

Slinkais, atkal neko lasīt negribi!! Kādam EU standartam bija projektēts Skorpja atmosfēriskais dīzelis, jeb pareizāk sakot Pežo 2,5 D? Un pa kādam standartam mēra??

Sen laikam esi aizmirsis, ka šis dzinējs jauns nebija domāts izturēt pārbaudes un normas ar kādām mēra Latvijā.

Kā sacīt jāsaka, salabo savu šrotu. Mana A80 benzīnnieks bez katalizatora, ar kuru tas oriģināli komplektējās, ierakstījās zem savas normas vairākas reizes. Esošais A90q benzīnnieks bez šaubām ierakstīsies līdzīgi.

msh 06.05.2012 16:43

Izstāsti, dārgais kūdrā laimi meklētāj, kā, tavuprāt, jāpārbauda motora un citu mezglu darbība, ja nav TA - jāuzbūvē blakus garāžā ruļļi? Blakus garāžai uz privātas zemes jāuzbūvē trase? Vai kā tad tur visuma centrā mēdz plānā galdiņa urbēji darīt?

Ā, un izskaidro vēl vienu lietu - kad pienāks laiks braukt uz TA, paņemšu vienas dienas atļauju un braukšu uz TA - bet maģiskās nakļenes, kurai tu pievērs tik lielu uzmanību, stiklā vienalga nebūs - tā arī nav pareizi? Jeb tomēr ir, jo ir sableķots CSDD, kas uzreiz uzlabo satiksmes drošību, nu ķipa kā viduslaikos ar baznīcām, samaksāji, drīksti grēkot?

msh 06.05.2012 16:29

Jā, noteikti, lidlaukā kāds savu benzīnnieku pie trijām štukām pārštepselē... Pirmais, neatrunājies

msh 06.05.2012 16:00

DekstersFF rakstīja:

2,5 gados 150 km ?? Ar apskati ? Priekš kam tev mašīna??

Nometot nost vairāk kā pusotru gadu ko nebiju latvijā - gada laikā bez riepām un bez apskates. A pirmais saka ka bez riepām un bez apskates nevarot pabraukt...

msh 06.05.2012 14:00

Pirmais rakstīja:

a vot kui tu pabrauksi bez beņdžas

tāpat kā bez riepām..

un bez apskates

Jā, bez benzīna tiešām nepabraukt. Pārējie divi punkti gan ir muļķības, ko lieliski apliecina mans odometrs, kurā pa divarpus gadiem jau ir sakrājušies uz 150 km...

msh 06.05.2012 13:19

Cik ļoti atšķiras? Ar neradzētām ziemenēm tak drīkst braukt visu gadu, nevis kā vasarenēm, kurām ziemā nav sezona...

msh 06.05.2012 13:13

Seene rakstīja:

nu redz... pusīti jau esi sapratis. Padomā vēl... Cik sver MTZ-80 ātrumkārba?

A ko izsaka kārbas svars? Ja nu vienīgi to, cik par to kārbu dod tolmets...

Es joprojām gaidu kad tu izskaidrosi kā mazjaudīgāks dīzelis ar lielāku griezes momentu var paātrināties labāk nekā jaudīgāks benzīnnieks ar mazāku griezes momentu, jo tas ir klajā pretrunā tavam apgalvojumam par to, ka jauda ir uzrāvienam un ņūtonmetri ātruma noturēšanai

msh 06.05.2012 12:55

i_edgars rakstīja:

Nu redz - ja pašam nav bijis - tātad pārējie muld?? Tu vari pirkt kaut apzeltītas riepas - man pie kājas.

Bija tāda bode pirms Polijas robežas, kamēr vēl nebija EU bet bija doičmarkas. Tur saveda izbrāķētās partijas, bet vienmēr varēja atrast labu komplektu ar visām normālajām garantijām.

Par nožēlošanu čekus jau sen esmu izmetis ārā - tā ka pierādīt auniem un neticīgajiem nevaru.

Tas bija sen un tā vairs nav patiesība...

msh 06.05.2012 12:51

Pirmais rakstīja: Pirmajam personīgi gan liekas, ka riepu pirkšanu nevar īsti pieskaitīt pie ieguldījumiem auto.... ja kādam ir pretējs viedoklis, tad kāpēc neieskaitīt arī benzīnu?

Jo riepas pieder pie mašīnas stāvokļa, bet benzīns ne. Vienīgi muļķīgi ir riepu cenu piemērīt mašīnas vērtībai.

P.N. Lai dievs dod ka rudenī varētu atļauties pacelt komplektu ar jauniem klucijāņiem

msh 06.05.2012 12:47

DekstersFF rakstīja:

Iemācies atšķirt dažādas lietas.

Kā tas ir - dažādas? Reku sēnei uzglūn cepisti un fotoradari, bet tu apgalvo ka tur viss ir kārtībā, te tev atkal uzglūn CSDD un TA ļoļiki - nu bet tur tak viss ir kārtībā, tu vienkārši esi rūdīts recidīvists kas braukā ar nepareizas krāsas moci

msh 06.05.2012 1:36

Man prieks ka deksters sāk iejusties sēnes lomā, lai arī pats to noliedz - tas jau ir progress

msh 05.05.2012 21:35

Shiirs rakstīja:

investiciju apjomam jabut kautka samerigam attieciba pret auto tirgus cenu.

beigas nabaga delins par 1700 latiem kratijas kautkada luzni bez stures pastiprinataja. afigena gudri. butu labak pa to naudu uzreiz panemis sterilu golf3.

...un braucis ar lisakiem... Pat ja tas būtu tagad. Un sterilais golfs noteikti nejuks, vai ne?

Un kas tajā stūres pastiprinātājā tik sevišķs? Nafig tāds ir vajadzīgs

msh 05.05.2012 19:11

Tātad, ja mašīna maksā dažus sotakus, tad jāliek virsū sūdīgas riepas kaut kādu kapeikfišanas apsvērumu dēļ? Entos gadus atpakaļ noteikti bija stipri mazāk, bet tagad divi normāli riepu komplekti vismaz pusi tās summas sastādītu...

msh 05.05.2012 13:19

recluse rakstīja:

msh rakstīja: Neesmu iedziļinājies kas nāca deviņsimtajiem, bet divsimtajiem oriģināli nāca PRV, tāpēc arī prasu

Tak paskaties kādreiz pirms rakstīt. Tās vairākas hreno V6 modifikācijas nāca 2, 7 un 9 sērijā. Bet lai teiktu, ka tie ir oriģināli no volvo dzinēju viedokļa, nu nez, tāpat kā LT diesel. Sanāk, drīzāk būtu jāraksta - nāca arī. Tas ir kā audi bez q vai fwd mersis, būt ir, bet tas arī viss.

P.S. Esmu redzējis mk1 golfu ar bmw V12, tāpēc zinu, ka ielikt var jebko un jebkur.

Wki tak rakstīts ka volvo piečupojās tam PRV projektam Kamēr no VAG tos ķīseļus vienkārši pirka...

A tas golfa piemērs nekam neder, kaut vai tāpēc vien, ka pēc tam ar tādu tu TA bez sporta pases neiziesi, nerunājot par tādām "sīkām" neērtībām kā neeksistējošu grabažnieku utt...

msh 05.05.2012 13:17

Tu varbūt ne tā uztvēri - es nevēlos to piedzīvot

msh 05.05.2012 12:32

Ā, un vēl vispār - diez kā būtu jātulko tā norma "aizliegts modificēt piekari un bremžu sistēmu"? Vai tā, kā to dara mūsējie - "aizliegts pārskrūvēt no cita, līdzīga modeļa piekares un bremžu sistēmas elementus, kuri der 1:1"? Es domāju ka ne jau tikai veco audī fani ar šo problēmu saskaras, bet arī citu marku fani.

msh 05.05.2012 12:30

DekstersFF rakstīja:

To nu gan man nav nācies novērot un tādu murgu gan es CSDD nepiesietu.

Kā ar to vienu piemēru, kur B2 A90q ielika divnieku par nepieskrūvētu stūres pirkstu, bet īpašnieks mājās ar lielo tirkšķi no visa spēka velkot uzgriezni spēja tikai pusapgriezienu pagriezt? Bija zināmi vēl daži piemēri, bet izkrituši no galvas.

Un kā ar tādu dabas parādību, kur TA ieliek dažus gadus vecai mizai vieninieku par rūsu, vēl pirms mašīnas pacelšanas?

msh 05.05.2012 11:25

P.P.N. Man nav ne mazākās vēlmes pašam pirkt otro golfu - par cik vieniem vecvecākiem ir mk2 golfs, un otriem mk2 jetta, es baidos ka es agrāk vai vēlāk kāds no tiem tāpat nonāks manā īpašumā

msh 05.05.2012 11:23

DekstersFF rakstīja: msh- pats sāki par to izputēšanu.

Nopērc normālu Golf II ,saved kārtībā un brauc. Patlaban izklausies tāds safantazējies, liksi kruīzu, gāzi, nez ko tik vēl ne. Diezgan utopiski izklausās. Sniedz visiem baigi gudros padomus, bet pats staigā kājām.

Ā, un golfam nevajadzēs ne kruīzu, ne gāzi? Tur pat motoru visdrīzāk būs jāmaina uz kaut ko citu. Golfam vēl bonusā būs ar metināmā aparāta palīdzību jāieliek normāls salons lai visu laiku nebūtu jāklausās kā tā oriģinālā ateja ņerkst un katru reizi paskatoties uz paneli nebūtu jāaiztur vēmiens, un visādas pašsaprotamas ekstras golfam būs kosmiski reti sastopamas un par kosmiskām cenām. Nu labi, es pazīstu vienu kuram mētājas mk2 golfa elektriskie logu pacēlāji un viduskonsole ar slēdžiem, bet nu tas ir izņēmums un neskaitās

P.N. Ja tu neesi pamanījis, tad par daudzmaz sakarīgiem otrajiem golfiem prasa līdzīgus ciparus, cik par vidējiem A90q Protams, prasīt un saņemt ir divas dažādas lietas, bet ej nu samedī savu lēto sapņu otro golfu, kurā pēc tam nav štuka jāieliek

msh 05.05.2012 11:11

recluse rakstīja:

Vispār jau B200** un B230** ir vienādas vadības. Man gan ir 2.3

Par katliem rindā, ķieģeļi ir domāts kas - audi? Volvo - 7/9 motortelpas gandrīz identiskas, 960 nāca 2.5 un 3.0 ar 6-iem katliem rindā. Atkārtošos, ielikt var jebko un jebkur, pilna youtube ar T6 dzinējiem iekš dajebkā, kaut pameklē 242 T6, T5

Neesmu iedziļinājies kas nāca deviņsimtajiem, bet divsimtajiem oriģināli nāca PRV, tāpēc arī prasu

msh 05.05.2012 10:59

Ozz rakstīja:

bet rezumē uzprasās- jo vecāka paliek mašīna, jo stingrākas (un idiotiskākas) prasības.

Tu gribēji teikt - jo vecāka paliek mašīna, jo tā nonāk mašīnu grupā, kurā vajag lielāku atbiruma procentu, cenšoties atrast neesošus bojājumus.

msh 04.05.2012 8:25

Ā, un vispār - ja "hibrīds" asociē ar prīmusu, nu tad nah tādus hibrīdus - ar atbilstoša izmēra fofāgena ražojumu ar dīzeli var dabūt tādus pašus patēriņus, tikai ar kudiž labāku dinamiku. Saprastu ja vēl būtu kā vecais honda insight, kur vismaz neiešana ir kompensēta ar baudāmi mazu patēriņu

msh 04.05.2012 8:20

x_rays rakstīja:

Tu taa brauc ar savu dizeli, kaa apraksti? Pie tam hibridam taa braucot bacholi tukshu neizdosies izbraukt, jo visu laiku laadees klaat. Hibridam akji var nosedinaat tikai braucot ar tukshu baaku uz ljipektriibu vien, bet tur nu arii vajag ipashas prata spejas, lai ko tadu izpilditu.

Brauc gan - neesi pamanījis ka viņam patīk atvilkt pa bāņiem?

msh 04.05.2012 8:17

Seene rakstīja:

Kura realitāte tev to pierāda? Tev kā lauku puisim vajadzētu tomēr zināt, ka MTZ-80 sauc par "80" tādēļ, ka tam ir tik vien kā 80Zs. Pamēģini ar divreiz jaudīgāku 160Zs mašīnu pavilkt trīskorpusu arklu Un pēc tam paej garām savam audī ar traktoru

Nm ir spēks, ko var izlietot visdažādākajā veidā. Līdz zināmai robežai var mēģināt celt dinamiku, transmisijā palielinot apgriezienus. Tikai šo risinājumu ierobežo materiālu izturība - padomā, cik sver traktora kārba vai cik maksā F1 kārba. Vecum vecais izvēles princips - piedāvājumā ir viegla, izturīga un lēta kārba - izvēlies jebkurus divus parametrus. Visi trīs vienlaicīgi nav iespējami.

A huļi pirksts ar krānu jāsalīdzina? 80 zirguspēki ir tādēļ, ka liels zemapgriezienu motors, kurš augstāk nav pārāk labi spējīgs iegriezties un tāpēc tā jauda ir tāda, kāda tā ir, zato konstrukcija ir atbilstoša lai tie ņūtonmetri sāktos zemu jo zemu.

Un vispār, ar tā tava piemēra jaudu nebūs kā ar veco S-90 jaudu, tikai uz otru pusi?

msh 03.05.2012 21:58

DekstersFF rakstīja:

Neesi pamanījis,ka apskati iziet nevari? Pats teici,ka jākrāj nauda apskatei. Atvaino, bet tas jau ir smags novirziens uz izputēšanu.

Izputēšana ir tad, kad nevar maksāt to, ko obligāti jāsamaksā. Teiksim, ja jāmaksā līzi par tačku, bet naudas ikmēneša maksājumam nav. A man mašīna nepieprasa noteiktā datumā izietu TA...

Un vispār, manā situācijā vismaz 80% latvijas autobraucēju dabūtu pakrāt naudiņu jo ar vienu algu to prieku pagrūti pacelt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti