Izstāsti, dārgais kūdrā laimi meklētāj, kā, tavuprāt, jāpārbauda motora un citu mezglu darbība, ja nav TA - jāuzbūvē blakus garāžā ruļļi? Blakus garāžai uz privātas zemes jāuzbūvē trase? Vai kā tad tur visuma centrā mēdz plānā galdiņa urbēji darīt?
Ā, un izskaidro vēl vienu lietu - kad pienāks laiks braukt uz TA, paņemšu vienas dienas atļauju un braukšu uz TA - bet maģiskās nakļenes, kurai tu pievērs tik lielu uzmanību, stiklā vienalga nebūs - tā arī nav pareizi? Jeb tomēr ir, jo ir sableķots CSDD, kas uzreiz uzlabo satiksmes drošību, nu ķipa kā viduslaikos ar baznīcām, samaksāji, drīksti grēkot? ![]()






















i_edgars rakstīja: DekstersFF, pirmkārt runa iet par laiku, kad vajadzēja mērīt vidējo no 3 vai 6 reizēm!!
Slinkais, atkal neko lasīt negribi!! Kādam EU standartam bija projektēts Skorpja atmosfēriskais dīzelis, jeb pareizāk sakot Pežo 2,5 D? Un pa kādam standartam mēra??
Sen laikam esi aizmirsis, ka šis dzinējs jauns nebija domāts izturēt pārbaudes un normas ar kādām mēra Latvijā.
Kā sacīt jāsaka, salabo savu šrotu. Mana A80 benzīnnieks bez katalizatora, ar kuru tas oriģināli komplektējās, ierakstījās zem savas normas vairākas reizes. Esošais A90q benzīnnieks bez šaubām ierakstīsies līdzīgi.