iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 03.05.2012 19:22

recluse rakstīja:

Uzsvars ir uz ikdienas lietošanu,dzinējs ir jaunāks, šprice jau stāv (jetronic no boch, ar elektronisko aizdedzi, lambdu).

Vispār konkrētajam Volvo modelim jau 60-to beigās bija pilnā šprice, kondiška, automātiskā kārba, salona ādas apdare un visas disku bremzes, lai gan mūsdienās daži ražotāji savu modeļu klāstu apdala ar tādiem patīkamiem sīkumiem.

Kāds no B230* ar LH-jetu?

Vispār intereses pēc - cik sarežģīti ir vecajos ķieģeļos iebāzt jauno modeļu sešus katlus vienā rindā? Fofāgena D24/T/TIC tak tur bija, vietai vajadzētu pietikt...

msh 03.05.2012 19:19

Ā, un vispār - parasti kaut kā visur elektroauto patīkamo dinamiku skaidro ar to, ka tas, parasti ne pārāk iespaidīgais griezes momenta cipars sākas no 0 rpm. Man patika viģiks, kur bija uzfilmēta kvartāla apbraukšana ar GM EV1 - sākot braukt riepas smuki kauca

msh 03.05.2012 19:05

DekstersFF rakstīja:

Finišā kurš ir priekšā?

Tas, kura lielākā jauda un garākais motora darbības diapazons lielākos ātrumos sāk kaut ko nozīmēt. Tas piemērs bija izņemts no viena ķīseļspeciālista apgalvojuma par tēmu, nu ķipa apgalvojuma ka ķīselis nemērā rullē, proti ka 2.5 TDI var uztaisīt tā, ka dragreisā turas čipsotam UrS4/UrS6 priekšā līdz kādiem 170 km. Pieņemu ka tas jau ir ātrums pie kura tam dīzelim sāk kristies griezes moments un kārbā arī izbeigties robi ko pārslēgt

msh 03.05.2012 19:02

Seene rakstīja:

Lai paātrinātos vajag Zs, lai pēc tam ātrumu noturētu - Nm.

Es gan esmu dzirdējis tieši pretēju apgalvojumu un realitāte to pierāda. Vai arī tomēr ražotāji visu laiku jauc griezes momentu un jaudu un tam turbodīzelim, kas paiet garām manam audī, ir nevis vairāk ņūtonmetru, bet lielāka jauda?

msh 03.05.2012 18:54

Gauss rakstīja:

Dragreisam ar Nm ir visai mazs sakars. Tur neviens ar lielu Nm dīzeļiem nebraukā, vispār ar dīzeļiem nebrauc. Dragraisā tieši vajag pēc iespējas lielākus abarotus, kas dod lielus zs un lielu ātrumu.

Šaubos vai tu ar savu dīzeļsābu vispār spētu riepas uzsildīt līdz vajadzīgajai temperatūrai.

Tas tā, neprofesionāli izsakoties.... Nm vajag traktoriem, nevis lidmašīnām...

Kur tu to izpīpēji? Bet nu labi, pieņemsim ka tā ir un ka tu saproti ko tu pats apgalvo - izskaidro man lūdzu tādu lietu - kāpēc kāds C4 2.5 TDIq, kas uztaisīts uz kādiem 24-250 zs un 500 nm, spēj labu momentu noturēties priekšā UrS4, kurš pēc čipsošanas attīsta uz 280 zs un kādus 400 nm - pēc tavas teorijas tam ķīselim būtu jāpaliek aizmugurē jau pēc starta jau nepieciešamības pārslēgt vairāk robus dēļ...

msh 02.05.2012 23:26

DekstersFF rakstīja:

Kā nu ne, tu esi klasisks piemērs ka var

Vai es esmu kaut ko palaidis garām savā finansiālajā stāvoklī?

msh 02.05.2012 22:32

Gauss rakstīja:

Ierēķini vēl, kā jau te minēja, cenu starpību, akumulatoru izmaksas u.t.t. Par zaudēto dinamiku vispār nerunāsim.

Kuru zaudēto dinamiku - to, kas zūd kamēr lādē?

msh 02.05.2012 22:30

Pirmais rakstīja: kad iemācīsies saražot akumulatorus ar kuriem varēs pēc 10 gadiem nobraukt 100km bez lādēšanas, tad es paņemšu renaultu z0e

Tādus māk ražot jau sen - palasi to dažu īsto elektromobīļu lietotāju pieredzi. Pārsimts štukas spēj izvilkt. Cita lieta - temperatūra...

msh 02.05.2012 22:24

GB12 rakstīja:

Ir gan... viennozīmīgi divdesmitpiecgadīgs Audī 90

Tieši tā, izputēt tās mašīnas dēļ nevar...

msh 02.05.2012 22:24

recluse rakstīja:

Vienādos apstākļos jā, vienādā stilā jā (pat aizdomas, ka ar vecāko beidzot bildi saņemšu), kilometrāža - pagaidām nē. Ja domā par to, ka vecākam auto bremžu diski (ne trumuļi) dilst ātrāk, bukses ātrāk beidzas un citādi ar mazāku resursu, tad nāksies apbēdināt, tā nenotiek. Protams, vadāmība ir sliktāka, kondiķis nav (vismaz manam konkrētajam) un crash testā arī būs skumīgs iznākums, un dabu atgāzes labāk bojā

Ja nav nežēlīgs uzsvars uz oriģiālumu, par atgāzēm, tb jaudu un degvielas patēriņu var parūpēties uzliekot normālu šprici un atgāzes nāks komplektā...

msh 01.05.2012 15:54

Palaidniex rakstīja:

Par svešu kļūdām maksā apdrošinātājs, ja tas svešais savu atbildību ir apdrošinājis...

Nu labi - tad kāpēc policistu un politiķu atbildība nav apdrošināta?

msh 01.05.2012 0:11

Palaidniex rakstīja:

Protams, ka kļūdās! A pacienti, nekļūdās nemaz... neesi padomājis, ka >90% pacientu nonāk pie ārsta paša kļūdu dēļ...

Nu pagaidi - ja es savas neuzmanības dēļ izšauju cauri savam pirkstam skavu [pagājušonedēļ nejauši tā gadījās ] , tad es esmu gatavs par savu neuzmanību samaksāt - tā nu kopā man tas prieks izmaksāja 4,51 - a kāpēc man būtu jāmaksā par cita kļūdām? Es esmu ar mieru maksāt tikai par savējajām...

msh 28.04.2012 18:37

Ā, un vispār - pieņemu ka dekstera frāze par stereotipiem bija tēmēta uz to, ka fordelis nav mašīna - deksters varētu izskaidrot kāpēc tajā viņam tik mīļajā ačgārnajā salā lietoti fordeļi maksā jūtami lētāk nekā pēc gadiem , izmēra un aprīkojuma līdzvērtīgi opeļi, tfu, vaukshaļļi - vai tas būtu markas zilās nokrāsas dēļ vai tomēr par iemeslu tam būtu sūdīga kvalitāte...

msh 28.04.2012 16:36

Zato tur aizbrauca viens 10x par mani lielāks trollis - izskatās šādi photos.fotki.lv/...

msh 28.04.2012 16:33

Palaidniex rakstīja:

Tev ar tāda pat karma kā seenem, kam nemitīgi uzglūn un to vien dara kā piesūta nepelnītus/nepamatotus sodus...

Un Tu pats NEKAD, NEKAD nekļūdies?

Ārsti arī drīkst kļūdīties? Kāds, kurš veiks tev kādu sarežģītu operāciju, kļūdīsies un pataisīs tevi par kropli - arī tak sīkums, vai ne?

msh 28.04.2012 12:35

DekstersFF rakstīja: Kāreiz Latvijas problēma pa lielam ir šādi te lauķi kā msh, kuri sevi iedomājušies par ekspertiem un zinošiem it visās jomās. Taču neko vairāk ,kā izteikt kritiku, viņi nav spējīgi. Pilna Latvija ar šitādiem, par laimi, daļa lasa sēnes Īrijā. Tāpat kā msh, tikai arī tur,kā redzams, tādi neiztur ilgāk kā pusotru gadu. Jo,kā izrādās, arī iekš UK nekas nav pareizi viņu uztverē Bet,kad devās no LV uz UK, tad UK taču bija sapņu zeme.

Klaidoņi.

Par mani pēc sevis nespried, lauķi.

msh 28.04.2012 12:34

DekstersFF rakstīja: Kāreiz salā viss ir sakārtots pareizi , tu, stereotipiņu pārmāktais puisīt.

Pareizi? Tur ir otra galējība, tāpēc arī tā sala ir zaibis vieta priekš tādiem veciem kraķiem kā tu un jaunajām māmiņām. Ā, un arī tādiem jauniešiem, kuriem no dzīves neko vairāk par piedzeršanos nevajag - tie tur var atļauties piedzerties ar krutākām ninnām nekā te.

Bet nu jā - ja skatās no tava šaurā skatu punkta - tur viss ir pareizi

msh 28.04.2012 8:01

P.N. Sūc arī par B4, bet tā problēma attiecas uz visām lietotajām vismaz 10 gadus vecajām mašīnām.

msh 28.04.2012 7:47

DekstersFF rakstīja: emešā, tas tiešām ir smieklīgi, kā tu te iestājies par 25 gadus vecas miskastes ( jo tāda tā tava miza ir-šrots) krutumu attiecībā pret jaunu auto, bet tai pat laikā stabulē, ka lietotas detaļas ir sūds

Reāli-cik jaunus suportus tu savam Audi esi uzlicis?

A kas tur smieklīgs? Man jau liekas ka par to, ka visādi deksteri, gausi un pirmie mašīnas nofiš, bet remontējot domā nevis par mašīnas uzturēšanu, bet par vērtību un beigās vēl mašīnu aizsūta uz šrotu būtu jāraud, nevis jāsmejas. Sūc par pirmā izlaiduma B3 - cilvēki, kas vēlas braukt ar pēdējā izlaiduma B4 [tb mašīnu kurai vēl pat pilngadība nav iestājusies] bez īpašiem remontiem dabū tās mizas atvilkt no vācijas, jo latvietis vidējais māk tikai mašīnu novest līdz kliņķim...

Nevienu supportu neesmu licis, jo bremzes ir lieliskas, tāpat kā kompresija motorā [savādi, vai ne? ], bet pie tā, cik vēl maz esmu pieķēries motoram, motortelpā salikto jauno detaļu proporcija ir diezgan augsta - deksters vidējais pusi no tām meklētu šrotos.

Krutumu pret jaunu auto? Tas, ka fordeļa knapsieriņam ir četri riteņi, stūre, mešalka un trīs pedāļi tāpat kā manam audī to nepadara par mašīnu, jo tur arī tā līdzība beidzas...

msh 28.04.2012 7:36

DekstersFF rakstīja:

Nepiekritīšu. Te jālūkojas no cita skatu leņķa, pavisam cita. Kuram kas ir vajadzīgs. Bieži vien mūsu spriedumi ir pagalam neobjektīvi, arī Tavs patreizējais .

Ir taču tik daudz dažādu cilvēku un vajadzību. Tāpat atšķiras vieta, kur tas tiks lietots. Pēdējā UK apmeklējuma reizē kāreiz pievērsu uzmanību tam, ar ko viņi ikdienā brauc- tās ir visas fana mīļotās jaunās 'blusas'- viegli novietojami stāvvietās, ekonomiski visos veidos, pietiekami ietilpīgi, moderni auto.

Man arī agrāk likās ( kad man bija 20 gadi un nopirku savu 1. importa auto Audi 100) ka kaut kas mazāks ir sūds. Domas mainās.

Jā, UK ceļi ir citādi tomēr, bet...

Mēs svētdienā brīvi sapakojamies iekš Mini Clubman , 3 pieauguši un 1 bēbis ar ratiem un braucam uz laukiem. Un nejūtamies tajā sevišķi neērti, jo te ir Latvijas 'plašumi' ar pārbraucienu 1 h ,manā gadījumā.

Jā, vakar uz Liepāju vedu dumpera tiltu ar džipu un 2 asu 2,7 tonnīgu piekabi aiz tā. Tā ir nepieciešamība, liels un smags vilcējs.

Tā kā ,pa lielam daudz kas ir tikai un vienīgi stereotipi.

Es tevi saprotu - pēc brita tu izskaties, tāpēc arī vari domāt kā viņi...

Es arī atskatījos ar kādiem musarņikiem viņi tur brauc - skatījos pusotru gadu. Man visvairāk žēl viņu jauniešu - kamēr viņu vienaudži šajā galā sāk braukšanu ar kaut ko divdesmitgadīgu, kam motors ir uz diviem litriem vai nedaudz vairāk, ačgārnajā salā, kā jau pamanīji, viņi pamatā ir spiesti braukt ar desmitgadīgām 1.2 corsām vai, vēl sliktāk, pediņiem domātām fordeļa kakām - fiestas tur ir retums. Nē nu corsa jau nebūtu tā sliktākā miza uz pasaules [par fiestu toč ir labāka ], bet ne jau ar 1.2...

msh 28.04.2012 7:12

Pirmais rakstīja:

kas ir jāpīpē lai 30 gadīgai mizai liktu jaunu suportus ar vārdiem"lietotam jau drošvien korpuss būs sapuvis"

Es tevi saprotu - es savulaik līdzīgi, tikai ar pieklājīgākām frāzēm izteicu savu izbrīnu, kad viens cilvēks uzrakstīja ka savam B4 pircis jaunu pakaļas supportu...

msh 27.04.2012 21:41

Slinkais rakstīja:

tak samērā labi restaurē to suportus. virzuļi jauni ir nopērkami. rocenes štoki arī nav problēma. nafig jaunu?

Nu droši vien būs vispirms šādam grābeklim vienu reizi jāuzkāpj lai to izmēģinātu... Par priekšējajiem piekrītu, bet pakaļējajiem mēdz pats korpuss sapūt...

msh 27.04.2012 8:33

Pirmais rakstīja:

Oooooo, jāāā..... Tavs ūberšots nemaz neļauj sev likt virsū detaļu, kas lētāka par 100 lašiem....

Pagaidi, tu prežus arī pērc lietotus?

Pagaidām bremzes ir labas - diski normas robežas, kalotkas viegli piedilušas, pakaļas bremžu trubas vienīgi nesen nomainīju - protams, pilnā garumā, bet ja kaut kad pieteiksies pakaļas supporti, ja finanses to tajā laikā atļaus, iespējams arī likšu jaunus - tak zb viena nofista sūda vietā likt citu tādu pašu Ja tev tas sagādā īpašu baudu un/vai sajūtu ka esi kaut ko ietaupījis - droši. Es neko vairāk par vienu reizi piecgadē mainīt nevēlos. Vienīgais iemesls kāpēc mans konstruktors jau pirms TA neieraudzīs powerflekšus [priekšā kaut kas grab] - jo nākotnē būs jāsaliek 20v piekare priekšā un aizmugurē.

msh 27.04.2012 7:23

Ā, vēl nesen sapratu ko tantes mēdz pie šņabja glāzītes murgot ka vecām mašīnām esot cik liela tur daļa ganāmpulka kaut kur aizskrējusi - nomērīju savam motoriņam kompresiju - 15,5 - 14 bar, nebūtu aķis sācis sēsties, varbūt piektais katls būtu uzspiedis visus 14,5. Minimālā pieļaujamā ir 8 bar un max pieļaujamā starpība ir 3 bar - tantes laikam noklusējumā pieņem ka vecām mašīnām būs tuvāk tādiem cipariem...

msh 27.04.2012 0:27

Shiirs rakstīja: nu tu esi lotars b4 un a4 ir stipri atshkjirigi auto dargais student

Jā, tik ļoti atšķirīgi ka pakaļas tilti ir identiski...

Pašiem supportiem detaļas kodos arī tikai pa burtam pamainījušies.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti