Ā, un vispār - parasti kaut kā visur elektroauto patīkamo dinamiku skaidro ar to, ka tas, parasti ne pārāk iespaidīgais griezes momenta cipars sākas no 0 rpm. Man patika viģiks, kur bija uzfilmēta kvartāla apbraukšana ar GM EV1 - sākot braukt riepas smuki kauca ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam






















recluse rakstīja:
Uzsvars ir uz ikdienas lietošanu,dzinējs ir jaunāks, šprice jau stāv (jetronic no boch, ar elektronisko aizdedzi, lambdu).
Vispār konkrētajam Volvo modelim jau 60-to beigās bija pilnā šprice, kondiška, automātiskā kārba, salona ādas apdare un visas disku bremzes, lai gan mūsdienās daži ražotāji savu modeļu klāstu apdala ar tādiem patīkamiem sīkumiem.
Kāds no B230* ar LH-jetu?
Vispār intereses pēc - cik sarežģīti ir vecajos ķieģeļos iebāzt jauno modeļu sešus katlus vienā rindā? Fofāgena D24/T/TIC tak tur bija, vietai vajadzētu pietikt...