iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 27.04.2012 0:16

Pirmais rakstīja:

nu tu diirs...moš jums tur baigais vējš pūš laikā,kad jūs bez pižikiem klīstas riņķī

es pat kvatrai (viņi atšķirās bišķi ar caurumiem) kreiso pakaļas suportu pirku pa 20 lašiem... parasto varēja pa čiriku dabūt...

Tev liekas ka es runāju par šrota supportiem, pižiku lietotāj?

msh 26.04.2012 22:57

Shiirs rakstīja:

tu laikam runa par 85 gadaa razhotu audi kvatro. normalam mashinam suportus neviens nemaina. tapec ka suports iet muzigi, protams ja pofiga mauc ar planiem bremzu diskiem un kluciem, ka ari suporta vadiklu manzetem, tad ir tads rezultats.

Parunā parunā... Tavs A4 ir vienīgi jaunāks, bet supports [pieņemot ka tev ir B5], cik minos, ir tas pats, kas B4, bet tiem ir tā pati remontētāju aplamātā konstrukcija... Aptuveno cenu es zinu, jo tomēr latvijā kāds arī tomēr nopērk jaunu supportu, nevis remontē veco, es arī biju pārsteigts

P.N. Man patīk kā tās lietas notiek ačgārnajā salā - izfiš britu par viņa vecā audī sprūstošiem pakaļas supportiem, šis uzliek jaunus, pēc pāris gadiem šo atkal par to pašu izfiš...

msh 26.04.2012 22:29

Shiirs rakstīja: msh, paldies, bet to savu zhetonu vari iestumt pats zini kur. vel vairak par interneta pajolinjiem man besij pakala lideji. tev neviens neliedzam tam mulkjim jau sen pateikt ko tu par vinu domaa. tam sudam vienkarsi ir sakapis galva. atceries ka mazie biznesmenisi ir tie lielakie kapeikmiiljotaaji un sudabraalji, tadiem vajag klaji un bez aplinkiem d.i.r.s.t virsuu.

Piekrītu, bet es zemāk par uztirsienu caur puķēm nespēju nolaisties...

msh 26.04.2012 22:26

Shiirs rakstīja: par ko jus tur stridaties, tie bremzu diski tak neko nemaksaa. kluchi ari. kautkadi 40 lati komplekts uz vienu asi. tas dargais gals. tad ir galigi vienalga cik maksa.

toties trumulju plistosas atsperites un tas rokjenes mehanisms, kas gadu gaita sadilst un izljurkajas gan besii. pietam tas rokjenes mehanisms parsvara visam mashinam maksa dafiga jauns. dazham vispar vins kautka pie stupicas ir piestiprinats. da nu i nafig tos trumuljbremzus.

Paga, tu aizmirsi vienu citu punktu - pašu supportu. Kaut kādiem trumuļiem cilindrīši nemaksā neko. Audī pakaļas supports maksā kaut kādus 80 lašus...

msh 26.04.2012 21:18

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja: photos.fotki.lv/...

cilveks, kursh dirs par to ka citi izskatas. pasam mati jau izkritusi, ausis taka trollim. vel brilles komplektaa. jaa riktigs sekseris

Es taču neapspriežu tavas fiziskās īpatnības

Tev toč neaiziet??

nee neaiziet. ja tu izskaties pec kroksa fiziski, tad tas ir vel suudiigaak nekai ieiet veikala darba drebees

es gan nezinu ka tu vari zinat ka es gerbjos, bet man ari ir vienalga. es nekaunos ieiet veikala ar darba drebeem. man, atshkjiriba no tevim krokodilgjimi nav kompleksu un man ir pilnigi vienalga ka citi gerbjas un mani tas butiba neinterese.

turpini tik smirdet talak interneta taisnibas ciiniitaaj. bet vienreiz paskaties uzsevi ar kritisku aci, plikpaurainais pajolinj

Žetons tev

msh 26.04.2012 21:17

recluse rakstīja: Pat Tu vienmēr nepiesauc ford kā etalonu ar vislabākajiem tehniskajiem risinājumiem, kā to dara msh.

Nu LŪDZU LŪDZU LŪDZU piedod man ka es varu atļauties regulāri tērēt naudu tikai vienai mašīnai un tāpēc man ir tikai audī pieredze un interese ir tikai par audī [un citu marku atsevišķām detaļām ko var ielikt audī] , un es par piemēru varu lielākoties nosaukt tikai audī... Piedosi?

Varbūt man tevis dēļ par etalonu vajadzētu minēt kaut ko tādu, ko es esmu redzējis tikai no ārpuses un par kura lietošanu man ir tikai "viena tante garāmejot teica" zināšanas?

msh 25.04.2012 17:05

DekstersFF rakstīja:

tu kaut ko jaunāku par 20 gadiem vispār zini? Ja ceļ 20b gadīgu fiestu, tad droši vien tas ir kāds no tavas čuhņas.

Ā, kādu kvalitāti tu gribēji salīdzināt - vispārēju mezglu kvalitāti? Vai tikai to, kāda salonā ir plastmasa un vai salonā skrūves ir paslēptas vai nē?

Kaut gan šitentajā forumā jau ir aprakstīts, kāds liktenis pēc dažiem gadiem latvijā piemeklētu tevis apjūsmoto fiestu...

msh 25.04.2012 17:02

Pirmais rakstīja:

bazars ir par to, ka trumuļu bremzes nav nemaz tik sliktas.... un diezvai žigulis ar disku bremzēm jūtami labāk bremzētos....

un vēl - vaitad lai saremontētu žiguli ir jābrauc pie dīlera?????

un gazikam priekšas bremžu risinājums ar 2 cilindriem ir tikai lai neieķīlētu ritenis

Tikai nez kādēļ normāli ražotāji mašīnas nokomplektē ar visiem četriem diskiem. Ā, jā, pareizi, mašīnas paliek smagākas un vajag lai bremzes arī turētu slodzi, nevis dzēšoties otrreiz no divīša pusceļā noģībtu...

Žiķelim jau nu tomēr nav aizmugurē tādi trumuļi kā kādam, teiksim, chevrolet express, kuram, cik minos, bija trumuļi priekšā un pakaļā - kopā ar tās lielās kastes masu spējīgi uz ruļļiem kaut kādu trijnieku vai četrinieku uzspiest.

Kaut gan jebkurā gadījumā trumulis dzesēsies sūdīgāk.

msh 25.04.2012 14:43

Kļūdains? Kurš te visu laiku lielās ka ir tas pieaugušais cilvēks kurš braukā pie speciālistiem?

msh 25.04.2012 14:40

Crankshaft rakstīja:

Tu vispār stipri vien vispārini jēdzienu "124 Fiats", sedans, kupeja un spaiders (kabrio) NAV viens un tas pats "124", tie auto tehniski diezgan stipri atšķiras, kur nu vēl izlaides gadi utt.. Un disku bremzes visiem 4 riteņiem ... biju domājis, ka zini, kāpēc tās anihilēja 2101

žigulim, toties aizmugures piekarē 2101 ieviesa detaļas, kuras FIAT jau pēc žiguļa parauga ieviesa, un arī tikai spaideram Žiguļa kupeja? Tu aizmirsi, kāds bija mērķis VAZu ceļot: ražot MASU AUTO DARBAĻAUŽU VAJADZĪBU APMIERINĀŠANAI Kādas tev tur vēl kupejas un kabrio ... Un vispār, labi franču komuņjagas saplēsās ar padomju komuņagām - par 90% jau viss bija gatavs, lai mēs hvz cik gadus visi sukātu ar Renault 12 replikām, kā tādi rumāņi

Un kāpēc nevispārināt? Audī B3 arī ir kupeja - arī tehniski diezgan atšķirīga, bet var uzskatīt ka viss purns, ja aizmirst par spārniem un buferi līdz pat vadītājam ir identisks ar sedanu, atšķiras pakaļa un jumts - tāpēc uzskatīt to par citu platformu? Mezgli arī tie paši... Fiats vēl piedevām tiem modeļiem pat saglabāja modeļa numuru.

Es neesmu aizmirsis kāda bija žiķeļa funkcija, bet nu kaut ko normālāk aprīkotu priekš kādiem partijniekiem jau nu varēja izlaist... Pieņemu ka ar pakaļas disku bremzēm bija tas pats, kas ar mūsdienu mašīnām, tb ekonomija?

msh 25.04.2012 14:35

Yetti rakstīja:

kā nav? Meisele - 2108, bija pat cabrio... Ņiva bija targas izpildījumā...

Nu paga, tā jau ir pavisam cita mašīna...

GB12 rakstīja: Vakar izbraucu ar Nissan Leaf... Biju daudz laba dzirdējis, bet, nu, biju tiešām sajūsmā. Ar nepacietību gaidīšu, kad beidzot LV sāks attīstīt infrastruktūru un pati autobūve arī attīstīsies tik tālu, lai ar šādu auto varētu nobraukt vairāk par 170 km.

Aizmirsti par infrastruktūru - labāk gaidi ar nepacietību kad sāks ražot aķus, kuriem latvijas klimatiskie apstākļi būs daudzmaz vienaldzīgi. Savādāk divas mašīnas tev tāpat būs vajadzīgas - ar kādu naftas produktu darbināma mašīna ne tikai gariem braucieniem, bet arī ziemai...

msh 25.04.2012 14:33

Pirmais rakstīja:

labāk nebūtu rakstījis... tas daudz liecina par cilvēku, ja viņa draugs maina sapuvušu virsbūvi 20 gadus vecam širpotreba lūznim...

Manis nosauktais cilvēks man ir tāds pats draugs kā tu man

msh 25.04.2012 9:24

i_edgars rakstīja: Mans onka pirmo reizi nopietni savu 01 Žiguli remontēja sasniedzot 370 000 km!! Vairas Mersis tādu nobraukumu laikam nekad nepidzīvos, bet ja piedzīvos, tad laikam remontos būs izdots vairāk kā tas aparāts vispār maksāja.

Pedants. Mans vectētiņš vispirms savam žiķelim jaunam esot dabūja izcīnīt smagu cīņu ar motora eļļas apetīti. Pēc tam gan viņš bez problēmām kaut kādas 250 štukas nobrauca, līdz pārdeva.

msh 25.04.2012 9:23

It kā tu pats nezinātu kā žiķeļi pūst un kādas detaļas tiem hroniski jūk. Bet ak jā, pareizi, tev tak galvenais ir jēli papļūtīt

Tas pats audī, kuru man reizēm patīk pieminēt, bet tev vēl vairāk patīk piesaukt, ar visu savu nofistumu un vecumu ir diezgan pozitīvi salīdzināms ar citām līdzīga vecuma un jaunākām mašīnām, kuras neviens ikdienā nelaiza un garāžā netur. Par žiķeļiem nerunāsim - manam vectētiņam 26 gadus bija trešais žiķelis - es redzēju kā viņš to lamatu kopa lai tā saglabātu savu labo izskatu - un kad viņš to pārdeva, pēc pāris gadiem es ieraudzīju kāda tā izskatījās bez viņa kopšanas - divu gadu laikā mašīna, kurai nebija neviena rūsas pleķīša, bija diezgan pieklājīgi klāta ar rūsu

Un, paldies ka piesauci fiestu - fiestai man liekas ka pat japāņi līdzi netur - kādu laiku atpakaļ gadījās palasīt kā viens cilvēks ceļ to kakustūmēju brenda kastīti - šis 1992. gada fiestai mainīja bundžu - oficiāli - jo tā bija tik ļoti sapuvusi ka nebija vērts metināt... Šrotos arī nekā tam modelim vairs nav, jo visi sapuvuši vai sen gadus atpakaļ aizvesti uz tolmetu, šim kā par brīnumu ar mokām izdevās sameklēt to daudzmaz ciešamo bundžu ar doķiem, bet vienalga metināt nācās stipri vairāk nekā man manu audī

Nē nu var jau būt ka tā ir kvalitātes pazīme...

msh 25.04.2012 9:12

Tas bija šīrim domāts. Par tevi jau viss skaidrs - tu pats neko bez ideāliem apstākļiem nedarīsi. Un tā kā tev to nav, tad ir labs iemesls pašam neko nedarīt

msh 25.04.2012 7:33

Tad izremontē beidzot vannasistabu

msh 25.04.2012 7:30

Nuja, neko pretī tu pateikt nevari - un es pat nepieskāros parastu žiķeļu kvalitātes trūkumam...

msh 25.04.2012 1:22

DekstersFF rakstīja:

Ar žiguli pabraucu tad,kad tas bija aktuāli,nemaz tik slikts tas nebija. Tas bija pirms gadiem 25.

Tad tā nebija Krievija, bet gan PSRS un tas ir kaut kas pavisam cits.

Tu gan par to neko nezini, jo biji kulē un pēc tam čurāji autiņos, bļaudams kā sivēns.

Pirms gadiem 25 jau mans audī ripoja pa rietumvācijas bāņiem. Salīdzināt ar žiķeli? Es domāju ka mans audī tolaik vācijā kotējās apmēram tāpat, kā dzelzs priekškara otrajā pusē žiķelis, ja ne zemāk. Galu galā B sērijas audī par luksusa mašīnu nesauca, žiķeli gan, tātad žiķelim būtu jābūt vēl labākam...

Kaut gan - pajāt par audī - pietiek tikai pielikt žiķeli blakus savam izcelsmes objektam - fiat 124. Tas fiats bija pieejams ar motoriem līdz pat 2.0, ar normālām disku bremzēm visiem četriem ripuļiem, bremžu pastiprinātāju un noteikti vēl šādām tādām lietām kādas manam audī nāca bāzītē, bet žiķelim nekad. Ā, un vēl tas fiats bija pieejams kā kupeja un kā kabriķis. Un visu to beidza ražot jau septiņdesmito vidū. A žiķelim kur tas viss? Es neatteiktos no žiķeļa kupejas, bet tādas nav...

msh 25.04.2012 1:09

A par kurējo lidmašīnu tu runā? Man patīk wiki palasīt par vēsturi - kaut kā minos ka aizdzina kaut kādu jaunāku krievu iznīcinātāju, par kuru tā izskata dēļ jeņķi baidījās, a papētot izrādījās ka tik draudīga izskata un izmēra tikai dēļ smagās konstrukcijas un elektronika arī aizvēsturiska, vārdu sakot, nekā nežēlīgi draudīga... Jeņķi ar saviem SR-71 arī varēja mierīgi kruizēt virs padomju savienības un kaut kā neviens iznīcinātājs šos nenoķēra...

msh 25.04.2012 1:07

i_edgars rakstīja:

ValdisM rakstīja:

tas, ka tie bija labākie PSRS lenšu magnetofoni (lasi - vismazākais brāķa procents, vismazākais atteikumu skaits, vislabākie skaņas frekvenču rādījumi), nenozīmē, ka tie ir labi.

žigulis arī bija labākais PSRS auto.

Nu vo - atkal spriedelē par lietām ko nepārzini!!

Tas Elektronuika 003 bija Revoxa praktiski kopija, ar stikla-ferrīta galvām. Vari ticēt uz vārda, ja to nedaudz uzlaboja - salodēja militāristu mikrenes, tad nemaz neatpalika no līdzīgiem ārzemniekiem. Kaut gan, ja prātīgi noregulēja AČH, tad i pārlodēt īpaši nebija vajadzības.

003 atteikumi bija tikai barošanas blokā, 004 bija viens atteikums loģikā, 005 Olimps nostrādāja bez atteikumiem. Tas ir kopš to ražošanas uzzākšanas (jo 003 ir ar šasijas numuru desmitos), līdz šodienai. Divi vēl šodien rukā.

Ne jau visu PSRS ražoja sūdainu - militāristi cepa augšā pat ļoti progresīvus un kvalitatīvus verķus.

Pagaidi, indžeņer, tu pārāk aizsvilies par savām nultajām klasēm Bet kur tās nulltās klases ir, ko? Pat mūsdienās, kad nevienam tos dzelžus vairs nevajag, pat kaut kādu lentnieku, ko es varētu izrakt no kādiem bēniņiem ne īpaši ejošā stāvoklī [šitentais otrās klases ir ejošs - tāpēc te tas arī stāv] - tas būtu pirmās klases. Nevis nultās.

Neviens taču arī nesaka ka čaika bija sūdīga mašīna, vai ne? Bet neviens arī to nepiesauc par piemēru - jo parasti mirstīgie ar tādiem nebrauca. Gandrīz tas pats ar tām tavām nultajām klasēm sanāk. Paskatos uz vienu savu deviņesmitniecīti - cena 150 rubuļi. Cik atminos, kādam bēniņos stāvošajam pirmās klases lentniekam bija uzspiesta cena kaut kas uz 500 rubuļiem. Kurš tādus pirka pat ja bija naudas? Nu ne jau parasts mirstīgais.

i_edgars rakstīja:

Labāk būtu paklusējis!!

Palasi kaut vai vēsturiskus faktus par teiksim uz Japānu aizdzīto iznīcinātāju. Amerikāņi to pajaukuši nespēja noticēt, ka tik progresīvas tehnoloģijas un tādā kvalitātē (kas abi krietni pārspēja tā laika ASV kara aviāciju) spēj izražot PSRS.

Tas pat T-34, IL-2. T-55 arī bija savu laiku labākais tanks.

msh 25.04.2012 1:01

Pirmais rakstīja: tikai, ja salīdzina majaku, kas bija zemas (otrās) klases aparāts (salīdzinot at iņčiņera piesauktajiem augstākās klases aparātiem) ar to pāšu importa ampeksu un tad skaļi auro, ka krievi ņiihuujjā nejēdz taisīt kosmosa stacijas, tad tas ir nu kā lai pasaka - nedaudz tendenciozi...

katrā gadījumā tehniskie parametri padomju maģiem nebija slikti

Jā, lentniekiem. Par tiem piekritīšu. Man pašam metra attāļumā stāv CATUPH-202-C2 CTEPEO Nu neko, priekš otrās klases normāls bleķa gabals - ja patur prātā, kādi citās kategorijās bija otrās klases aparāti... Un galu galā, kā jau valdiņš uzrakstīja - jau ar astoņdesmitajiem rietumos tādus īpaši vairs neizmantoja. Šitentais tikmēr, ja pareizi atceros, ir pat pāris gadus par mani jaunāks...

msh 24.04.2012 23:51

DekstersFF rakstīja: VArbūt viņš ir ekskursijā USA ? www.apollo.lv/...

Nebūs. Tik līkrocīgi šāvēji var būt tikai jeņķi...

msh 24.04.2012 7:28

Bet nez kādēļ rietumos ražoja līdzīgu tehniku, tikai kvalitatīvāku

msh 23.04.2012 0:03

DekstersFF rakstīja:

Labas kvalitātes tepiķīši ir tā uzbūvēti,ka tajos ūdens uzkrājas un nekas nepludo. Plus vēl ir iespējams, pirms kāpt mašīnā, nodauzīt no kājām sniegu,lai tas nenonāk mašīnā ( ja tev hamburgeru rīšanas rezultātā ir trulas kājas, mazāk rij ) .

Salona apšuvuma tīrīšanai ir pielietojams ūdeni savācoša iekārta, nekas tur nav ārā jājauc un arī no paklājiņiem ar to savāc ūdeni.

Redzot tava šrota stāvokli es nemaz nebrīnos, ka tas viss tev ir svešs un tālāk par VAZ tipa maksimas ķīniešu gumijas paplātēm ticis neesi. Atļaujies nopirkt kādus tepiķīšus pa latiem 30 un tad padomā.

Apbēdināšu, hamburgerus neēdu. Tu laikam pa ačgārno salu dzīvojoties esi piemirsis ka daudzi kājas kā gribi, bet kaut kas pie zābakiem vienalga paliek - ja nu vienīgi akurāt tu sāc un beidz braukt smuki notīrītos laukumiņos kur var nodauzīt kājas.

Jā, suns aiz neko darīt laiza pautus, bet deksters pērk jaunas lietas lietojamu vietā... A80 manā īpašumā nonāca ar priekšā esošiem B2 passāta oriģinālajiem gumijas tepiķīšiem kuri nu ir pārceļojuši uz A90. Pat ja tiem būtu kaut kas slikts - man ir citas prioritātes finansēm. Bet pagaidām es tiem taviem tepiķīšiem par veseliem 30 lašiem redzu tikai vienus vienīgus mīnusus, ja neskaita izskatu - bet es braucot sev uz kājām neskatos. Labi, varbūt ir tā, kā tu apgalvo, ka viņi spēj ūdeni uzsūkt - bet baidos ka no viņiem nevarēs tā vienkārši ūdeni noliet. Un līdzens audums smiltis noteikti nesaturēs labāk par rievainu gumiju.

P.N. Ir baigi jauki ka ir ierīces ar kurām var izsūkt ūdeni no tepiķa - bet ar kādu ierīci tu izsūksi ūdeni kas būs caur tepiķi sasūcies skaņas izolācijas mīkstumā un zemāk? Jeb tu lolo ilūzijas ka 10+ gadus vecām mašīnām tepiķu gumijas pamatkārta nebūs saplaisājusi? Jā, cerība muļķu mierinājums

msh 22.04.2012 23:55

Shiirs rakstīja: nu tas tev liekas 3 stundas fizgjec, noteikti ertak ir pasutit jaunus audi centra pa 45ls.

Jā,man liekas fizģec 3 stundas 30 min vietā. Tas tomēr ir tepiķītis - ja to iebāzīs vannā vai dušā, tas neizjuks. Tā vietā lai uz tā dročītu trīs stundas ar dārgu speclīdzekli tāda paša rezultāta iegūšanai...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti