Pēc taviem stāstiem tā pat būtu jābūt ar vecajām mazdām - bet to nekur nav... ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc taviem stāstiem tā pat būtu jābūt ar vecajām mazdām - bet to nekur nav... ![]()
DekstersFF rakstīja: Reāli kretinē šitādi puņķaini šmurguļi, kuriem nav nedz naudas nedz smadzeņu, bet kuriem,redz, ir baigās vajadzības un tiesības. Līdz mirklim, kad savāra sūdus,tad puņķojas un lien pie mammas.
Jā, mani arī kretinē šādi veci āpši ar napoleona sindromu kuriem galva uz pleciem ir tikai tāpēc, ka tajā ir caurums, kurā var stikla desas kakliņu iebāzt ![]()
DekstersFF rakstīja:
Ko tad tu ceļu būvē darīji? Kausēji piķi vai raki grāvi?
Pamatā liku kauliņus, reizēm bija bordas jāliek.
DekstersFF rakstīja:
1. Interesanti,kāpēc mani būtu jānovāc no trases?? Es taču nerekomendēju pa pilsētumaukt uz 80 vietā, kur atļauts 50.
2. Sūds ir tas tavs audi un tas tavs smadzeņu pods. Tikai slims idiņš var attaisnot ātruma pārkāpšanu ar sava šrota dzinēja īpatnībām.
Tiešām novēlu CP veiksmi tādu kretīnu fiksāk nolikt mierā.
1) Parādi kur es rekomendēju braukt uz 80.
2) Nu vispār jau es braucu ar plūsmas ātrumu...
DekstersFF rakstīja:
ceļu būves speciālists. Ko tev dos jauna seguma uzklāšana uz sagruvušas pamatnes?? Āpsis neaptēstais.
Jā, tu tiešām esi neaptēsts āpsis - ko tad es citu rakstīju ja ne to?
Un jā, es savulaik arī pusotru gadu pastrādāju ceļu būvē. Ar asfaltēšanu gan man sanāca maz saskarties.
DekstersFF rakstīja: FR ir labi, jo drīz vien msh netirināsies pa ceļiem ar savām tizlajām kājelēm, nebūs naudas sodu samaksai. Un tas jau ir rezultāts,ka no ceļiem novāc pamuļķus,kuri apdraud citus cilvēkus un to īpašumu.
Perfekti, tad jau tevis novākšana no ceļiem ir tikai laika jautājums
Palaidniex rakstīja:
Izmet to vigli sabojājamo šrota motoru miskastē!
P.S. Bet toč duriks. Ja brauc, tad pievērš uzmanību ceļam. Ja nejūti ātrumu, tad vai nu iemācies sajust, iemācies braukt lēnāk (jo konstantos 60 un 110 visi māk) bet konstantus 50 vai 90 pēkšņi esot problēmas...
Vai nu liec vadīāja apliecību plauktā...
Cits manā vietā arī izmestu - jo tam motoram ir beigtas pamatšāles. Es gan vispirms iziešu TA un tad samērīšu kompresiju un domāšu - ja būs daudzmaz normāla visos katlos - motors tiks pie jaunām šālēm, ja vajadzēs, citas vai slīpētas kloķenes, jaunām blīvēm, blīvslēgiem utt utjpr, ja nē - tevis aprakstītā darbība un cits motors. Personīgā pieredze rāda ka vecie VAG motori ar izdilušām šālēm spēj iet desmitiem tūkstošu, pie noteikuma ka vadītājs motoru lieto ar izjūtu - tb negriež to bez slodzes. Un te nu sākas problēma ar fotoradariem un tādiem burta kalpiem kā tu
- 50 kmph trešajā robā ir divas štukas un maza slodze, var ļoti labi just kā kloķene lēkā
, ceturtais robs ir divas štukas pie 70 kmph, rēķini pats cik būs pie 50. Ar A80 es šo problēmu risināju braucot uz 60 ar ceturto.
Bet par to ātruma jušanu - man prieks ka tu tik labi jūti starpību starp 50 un 60. Laikam jau brauc ar kaut ko, kas absolūti neiet - zapiņu, mosi, kaut ko tādu - ļoti skaļi, trokšņainu un neejošu - tādā tiešām starpība starp 50 un 60 būtu labi sajūtama ![]()
DekstersFF rakstīja:
Kur tu esi redzējis,ka ceļus nelāpa? Ko ?
Sabrukuša ceļa vislielāko bedru aizpļūtīšana ar ziemas asfaltu ir lāpīšana? Jā, vārda pēc ir. Tas jau nekas ka ceļu vajag noliet ar jaunu virskārtu, ja vien nav jau par vēlu un ceļš nav no jauna jābūvē...
Šaraškinam žetons un + miljons - kā naglai uz galvas ![]()
A kur te stereotips?
Vispār jau nebija tāds viens gads - 1997. - kad opeļus sāka cinkot. Omei laikam cinkoja tikai apakšu un tikai no feislifta divitūkstošajā.
Slinkais rakstīja:
nebūt nē. subs ar 300w rms pilnīgi pietiek mūzikai. kondensators ir tikai zīmuļiem. pakojums velams priekšas durvīs, kur bez podiumiem reti var iestutēt 17cm. pastiprinātāis ir obligāts, nejau dēļ iespējas skaļāk iegriezt, bet dēļ pavisam savadākas skaņas nekā no galvas pastiprinātāja butaforijas.
Gaumes jautājums. Es neredzu iemeslu kāpēc man vajadzētu ko citu mana 1x100w@ 2 om pastiprinātājiņa vietā - ja gribētos lai bliež, vajadzētu tikai adekvātu pļurņiku adekvātā kastē. Likt salona spogulim vibrēt spēj pat tā subwoofera parodija, kas skaitās 80w @ 8 om, lai arī reāli tur labi ja puse no tās jaudas ir... ![]()
P.N. Autoskolā man bija jābrauc ar vētru, kurai bija tā X16XE jeb kāds bija tai šujmašīnai kods - muteres golfmašīnas 1.4 mono pilsētas satiksmes apstākļos likās nesalīdzināmi dzīvīgāks... ![]()
CRDI rakstīja:
Bet tu esi pajautājis viedokli emešā?
Pašam viedokļa nav. Toties ir viedoklis no pazīstama šrotista, vecumā 40+ - opeļi līdz 1985. gadam īpaši traki nepuva...
Visus šos piecus gadus, kopš šo pazīstu, šis rullē ar vienu un to pašu asaku ![]()
Palaidniex rakstīja:
Duriks točna!
Mani tie motivē ievērot CSN, un kā vēl motivē, jo man ir žēl maksāt naudu par ātru braukšanu.
Es tikai atsķirīa no pārājiem nekviecu ka CP ar fēnu vai FR ir svoloči. VIņi dara savbu darbu. Ievērojot ātrumu man nevienam nav jāmaksā. ja esmu braucis ātrāk nekā zīmes ļauj, tad pie tā nav vainīgi ne FR, ne CP, jo vgāzi spiežu es pats.
Kas tur nesaprotams.
bet ja gadās aizsapņoties (vairāk par dažiem km/h aizsapņoties ir grūti), vai apzināti pārkāpjot - apdzenot, vai "ļoti steidzoties" apzinos cik man tas izmaksās. Līdz ar to vēlmes aizsapņoties vai steigties ir ļoti niecīģa.
Tiešām motivē? Man jau gan liekas ka to tavu tekstu par pārkāpšanu un maksāšanu var uztvert arī otrādi...
Demagoģija tev toč kā zivtelei, nu ķipa pa tēmu "reiz braucu uz 117, pēc tam jutos ļoti slikti" - neesi viņam kāds radinieks?
Un kāds dažu km pārsniegšanai ir sakars ar aizsapņošanos? Kur vadītājam ir jāskatās - uz ceļu vai uz spidometru? Jā, 50 no 60 var atšķirt. Bet nejauši, bez konstantas lūrēšanas spidometrā uzspiest līdz 60 nevar vienīgi ar kādu 1.4 nemotoru. Es pieņemu ka tev ir īpašas braucamās čības kuras tu nekad nemaini - man jau apavu svars un/vai to neesamība ietekmē spēju noturēt ātrumu - piemēram, braucot pa šoseju un esot ar basām kājām pārāk bieži nākas konstatēt ka spidometrs rāda jau 80 kmph - cik atminos, bija arī iespējams otrāds variants. Tātad uzvelkot zābakus esmu agresīvs pārkāpējs kurš stingri jāsoda - jo nebraucu ar pastalām kājās...
P.N. Kāda, kurš velkas uz 40,apdzīšana arī ir "steiga"?
P.P.N. Mana audī motoru tā patreizējajā stāvoklī ātrums tieši 50 kmph tiešām apdraudētu - atšķirībā no 35 vai 60... ![]()
Palaidniex rakstīja:
Un - ja vietā, kur zīmes nosaka braukt ar 50, visi brauc ar 62 - kas viņi ir? Likumpaklausīgie pilsoņi?
Paga paga - tu par kaut kādu izķeršanu runāji - ko tad tur īsti "izķer"?
Kā jau tu pats kā agresīvs braucējs esi apliecinājis, radars vai cepisti tevi nekādīgi nemotivē ievērot CSN... ![]()
x_rays rakstīja:
Nu es gribetu redzet, kursh buus tas, kas man gribes aizliegt klausities publisku mediju publiskaa telpaa, piemeram austinjaas uz ielas. Attiecigi manaa auto skanes radio, un es nevienam netaisos par to vel kaut ko maksaat.
A pričom te tavas austiņas? Ļoti sūdīgs piemērs - dzirdi tikai tu. Še tev labāks - es reizēm mēdzu publiskā vietā klausīties mūziku ar šitentajā bildē content22-foto.inbox.lv/...
redzamajiem mathui grabuļiem, saliekot tos somas ārējajās kabatās
Protams, radio es šādi neklausos, tehniski nav iespējams.
Palaidniex rakstīja:
3 - Ko nozīmē melo? Šis varētu būt nosacīti diskutabls jautājums - kāpēc zivtiņam mēģinot izķert pārkāpējus būu jābrīdina potenciālie kur kad un cikos tos ķers (lai tie tur nerādās)
Izķert pārkāpējus?!
Vai tiešām es esmu kaut ko palaidis garām un pēc katra CP stāv cepisti kuri nofočētās mašīnas uzreiz apstādina un vadītājus rauj uz cietumu?!
![]()
Nu paga - izbrauc pāris apļus un aizbrauc - un tas viss? Tāda sīkuma dēļ jācep iauto tofiks? Varbūt ja es ar kaut kādu mizu nostāšos zem tava loga un pāris reizes uzgāzēšu līdz redlainam, tu arī uzcepsi tofiku meklējot vai nav kāds līkums kas aizliegtu to dzīvojamajos rajonos darīt? ![]()
DekstersFF rakstīja:
Šito demagoģiju tu sarullē un iebāz sev pakaļā, lielais speciālist un autosportist. Jābrauc pa pilsētu tā,kā jābrauc, nevis katra sava trulā rīcība jāskaidro ar urlisku izpratni.
A kur demagoģija nokonstatējot faktu ka 75-80 kmph ir ļoti ērts, kā arī ļoti viegli, bez iespringšanas un bez īpašas vēlmes kaut kur skriet, sasniedzams ātrums?
Biju jau tādu lietu piemirsis - pēdējos divarpus gadus pa liepāju sanācis stūrēt tikai kaut ko ar 1.4 un 1.6 šujmašīnām, kur tāda ātruma sasniegšanai vajag apņēmību, nevis tikai vieglu pedāļa uzspiedienu...
Pilnīgi pārņem šausmas par to, cik viegli gar FR nobraukt ar 51 nevis 50 kmph... ![]()
Palaidniex rakstīja:
Einšteins reiz teca ka pasaulē esot divas besgalīgas lietas - cilvēku stulbums un visums, pie kam par otrā bezgalību viņu mācot šaubas...
Tieši tā, tavējais tiešām ir bezgalīgs - visu laiku ar kaut kādām atmazkām atsakies saprast vienkāršas un loģiskas lietas, bet kad ar to vien paliek par maz, vēl sāc murgot par kaut kādām privātām lietām...
x_rays rakstīja:
Nu kruumene nav taa vieta kur vilkt uz 80, toch. Un nevajag daudz, pietiek ar vienu, lai dzive butu sabojata.
Ziemā varbūt. Uz neapsniguša/neapledojuša asfalta vai nu sīkais nepagūtu izskriet vai arī vadītājs pagūtu ar pedāļa iestādīšanu grīdā apstāties.
smaidiigais rakstīja:
spidometru kruķījat?
Vecajiem audī ar elektroniskajiem spidometriem bet mehāniskajiem odometriem mēdz iestāties klasiskā slimība, kāda mēdz piemeklēt mehānismus kur elektrība satiekas ar mehāniku - novērpties viens zobratiņš un odometrs vairs nestrādā... Šāda lieta arī piemeklēja viena pazīstama cilvēka A80 spidometru. Tā kā es nesen iepirku pa cēneri detaļām spidometru ar borta kompi [pirku tikai tā borta kompja dēļ], man palika pāri man nevajadzīgs ejošs spidometrs, pie tam vēl no A90/kupejas, 260 nevis 220 km, tad nu to arī ieliku. Būtu varējis tikai pārlikt zobratiņus, bet tas ir lielāks čakars un man teica ka nobraukumu nevajagot saglabāt - tā nu komplektā sanāca "atgrieziens" uz 60 štukām
Bet kruķīšanu būs kaut kad jāiemācās - ja kaut kad tālākā nākotnē savam konstruktoram sastellēšu citu motoru, būs spidometrs jāatgriež uz nulli - nu kāda jēga no tām nereālajām 200-300 štukām pulkstenī? Es labāk eļļu un citas lietas mainu pie apaļiem nobraukumiem... ![]()
DekstersFF rakstīja: Šodien UK nobraucu garām veselai rindai FR,stacionāro. Pirms visiem bija zīmes ,kas brīdina par to esamību un visi bija salikti vietās, kur tiešām bija jābrauc uz 30-40 mph pēc normālas sapratnes.
Vai tiešām tas milzu lempis Zivtiņš nevar aizbraukt un pamācīties, tur viss ir gatavs. Tie bumbieri kur tik nebrauc pieredzes apmaiņās, nevar uz UK aizbraukt un paskatīties un pajautāt padomu?
PS. Vari *******t par UK 'biznesu' FR jomā.
Paga paga - tur tak nekāda peļņa šitā nesanāk...
Kā tev liekas - vai latvijā varētu ieraudzīt fotoradaru, kuram uzklāta sarkana lupata ar uzrakstu "not in use"? ![]()
Jā, liepājā gar krūmu, flotes un kalpaka ielām ahūna daudz to sīko futbolitu dzīvo... Tur vienīgais "pēkšņi" varētu būt fotoradara zibsnis vai cepists, šie uz kalpaķenes vienā vietā ir manīti slēpjamies.
Vakardien liepājā vienam A80 mainīju spidometru un testa braucienos kārtējo reizi pārliecinājos cik tas 50 kmph ātruma ierobežojums ir nekam nederīgs - tu mazliet paspied gāzes pedāli un pārslēdz trīs ātrumus un spidometrs rāda jau ērtu braukšanas ātrumu 80 kmph... ![]()
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
DekstersFF rakstīja: Protams,ka muteres golfs 1,4 ir ūberkruts auto
PS. Man reiz tāds bija-sūds pēdējais ne motors.
Viss ir relatīvs. Nezinu ar ko tu iemācījies braukt, bet tas noteikti bija mosis, žiķelis vai zapars. Vai pret tādu tāds golfs nav ūberkruts?!
Un galu galā - tavās rokās viss jūk ārā, tā ka to "sūds" tekstu var neņemt vērā - tev arī pusgadu nostāvējis audī rīstīdamies darbojās