iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 10.04.2012 21:59

Man jau nav problēma apdzīt - es vienkārši sāku prātot cik reižu viena neliela brauciena laikā man nāksies kruīzu slēgt atpakaļ...

msh 10.04.2012 21:56

Izklausās ka es neesmu vienīgais kas skrūvē gliemeža ātrumā - man degvielas trubu maiņa [visā garumā, protams, neiešu tak fisties ar stiķēšanu un cena arī ir nekāda ] kopā ar bākas izcelšanu un skalošanu arī pavilka uz bik vairāk kā dienu...

msh 10.04.2012 2:12

slaaists rakstīja:

Jā, nakļene ir vienīgais iemesls cilvēkam jaunu auto pirkt. Nebūtu tās sasodītās uzlīmes vajadzīgas, LV būtu viens liels automuzejs.

Met savu skolas somu/pusdienu paciņu savā bagijā un gāz vesals pa grants ceļiem uz skolu/darbu. Lai sirds gavilē!

Tikai nebāzies virsū kā miegs ar savu pieticīguma mērlentu cilvēkiem, kuriem nedaudz vairāk ambīciju vai vēlēšanās vai gribēšanas vai varēšanas apsvērt jauna auto iegādi.

Pieticīguma? Pēc šitentā tofika lielākās postotāju daļas mērlentas es esmu tas ambiciozais, vēlmēm pilnais cilvēks kas vēlas braukt ar audī kuram ir vismaz piecu katlu motors, pilnpiedziņa un visāds aprīkojums - kamēr te liela daļa jūsmo par jaunāko kia šrotors vai kujdai megarullz limited izlaisto brīnumu ar 1.0 šujmašīnu zem haubes...

DekstersFF rakstīja:

Nu nez, es nevēlos gan, ka tāds lauķis ar savu sapratni par tehniku gāž pa koplietošanas ceļu.

Vienīgais lauķis par kuru varētu nevēlēties lai tāds gāž pa koplietošanas ceļiem esi tu

P.N. Kādam problēmas ar roku leņķi:

Pieeja liegta!

Šis albums ir privāts

msh 09.04.2012 23:31

slaaists rakstīja:

argumenc

A ko? Ja neskaita kaut kādus samainītus sīkumus piekarē un pie dzīvības dabūtu ABSu, pa tehnisko pusi nekas īpaši nav mainījies un nešaubos ka vēl pēc dažu sīkumu nomaiņas arī iziešu TA Tātad, kas ir galvenais iztrūkums? Pareizi, nakļene.

msh 09.04.2012 23:29

x_rays rakstīja:

Var redzet, ka tev nav ne mazakaa prieksshtata par to, cik maksaa s2 uztureshana kartiibaa. Ar to es domaju- visas apkopes pec reglamenta ar originalajaam detaljaam. Cipars butu par kartu lielaks nekaa vidusmera lamatas uztureshanas izdevumi. Un lasi rupigi, es nekur savaa tekstaa i40 kaa etalonu neesmu pieminejis, atskiribaa no tevis, kas visur censhas audii izcelt kaa vieniigo un neatkartojamo uubermarku. Ja tev dzivee paveiksies, un bus iespeja pabraukt ar normalu mashinu, sapratiisi.

x_rays rakstīja:

Mshaa jau nav iedomajies, ka tas pats 20 gadigais s2 normalaa stavoklii maksaa pie 10k euras + tur savi 2-3k tapat bus jaieliek jebkuraa gadijumaa. Taa kaa cenas zinjaa nekaa salda tur nav + vel zupu rij taa uz 15-20l , ja iemin griidaa. Jaa, iet labi, par to nav runa. Pazinjam taads bija, tapec daudzmaz zinu, par ko runa ir. Tas apparats gadus 5 atpakalj tika notirgots deelj neadekvatajam uztureshanas izmaksaam.

Paga paga - kopš kura laika "normāls stāvoklis" = "kā jauns, ar mazu nobraukumu"? Nu labi, izvelīgiem cilvēkiem tā varētu būt, bet kāpēc tad uzreiz 2-3 štukas vēl jāiztērē, ja jau reiz laba mašīna nopirkta? 10 štukas normāls eksemplārs maksāja varbūt kādus 10 gadus atpakaļ.

Tas teksts par apkopēm arī ir labs - pēc kā tad tavs čoms to S2 regulāri atkopa - pēc ieskrējiena sienā? Teksts par "oriģinālajām detaļām" arī ir labs - varu saderēt uz kaut ko ka tu un tavs čoms ar to saprot detaļas, kas pirktas AR un ar vismaz 100% uzcenojumu par kastīti ar četriem riņķiem Realitātē es gan uz sitiena vienīgo lietu, kas parastā apkopē,tb siksnas, eļļas manam vienkāršajam motoriņam izmaksātu lētāk - es varu atļauties liet sūdīgāku eļļu [bet kaut kad nākotnē tāpat pāriešu uz sintētiku] un vēl tam 20vt laikam bija divi eļļas filtri Remontos - blīves un blīvslēgi lielākā daļa būs tie paši - es pieņemu ka viss komplekts victor reinz [tas ir OEM] blīvslēgu manam motoriņam paceltos uz 80-90 ls, tam 20vt varbūt vēl kādi 20-30 laši klāt. Un ja tiešām labs saimnieks, jauna turbīna būs dārgs prieks

x_rays rakstīja:

Aizgaju, paskatijos. Konstateju, ka to, ko vinji teoretiski grib pabazt zem s2, pec saderibas listes tur nepas. Savukart high performance daljas weblistaa nav. Grosauto malachi zem s2 saprot parasto 20v kupeju.

A kas ir "hai performanc daļas"? Principā 20v kupeja par uz vismaz daļu to punktu arī atbilst S2. Bremzes tās pašas, tikai piecu skrūvju diski [var gadīties ka no A200 10vt derēs]. Par piekari neesmu pētījis, nebūtu pārsteigts ja S2 kupejai tā būtu tā pati kas 20v kupejai, vienīgi, protams, no rūpnīcas jau automātiski tāda opcija kā krutāki gāzes amarti, kaut kāds sēdinājums un tādi sīkumi. Motori? Tā 2.3 20v atmosfēra ir ļoti tuvos rados ar veco 2.2 20vt 3B motoriņu - ne jau par velti jeņķi, kuriem S2 nebija, ļoti daudzus 20vt projektus sāk tieši no tā motora - bloks un kloķene tie paši [arī manam motoram], tikai cilindriem mazāks diametrs, galva tā pati, tikai 3B galvai ir papildus dzeses šķidruma kolektors lai labāk dzeses šķidrums cirkulētu [lielā dīķa tai pusē tās atmosfēras galvas arī mēdz pārbūvēt par turbiķu galvām], sadalenes, protams, citas, bet priekš ļurbomotora taisni labākas. Kārbas - nu jā, iekš S2 bija sastopamas arī 6 robu kārbas kādas parastam B3 vai B4 nebija, laikam 01E skaitījās [neesmu iedziļinājies] - bet nāca arī UrS4, UrS6, laikam vēl V8 un A8. Arī nekāds retums.

msh 09.04.2012 23:10

CRDI rakstīja:

Kapēc nevar salīdzināt? Tam audi, sekojot taviem vārdiem, viss ir labāk un superīgāk- lielāks motors, zs vairāk, vieglāks.... Nu labi griezes moments kā zālespļāvējam

Bet nu pieņem to domu, ka jebkura iauto jūzera braucamais, pat indženera skorpis, ir būtiski pārāki par tavu šrotu, jo.... Tie visi ir braucami, un lietotājiem nav jāgaida algas diena, lai nopirktu sauju ar uzgriežņiem, ar domu ka kaut kad tā izrūsējusī skrūvju bundža brauks pa koplietošanas ceļiem.

Uzmini nu, kāpēc gan es piesaucu i40 benzīna topmodeli, nevis ahūni baudāmo 1.7 kuļmašīnu...

Bet ar ko tie tevis nosauktie aparāti ir pārāki - ar TA nakļeni. Man kaut kur ir aizķēries viģiks kur es bez salona, bez spārniem, haubes un citiem smukuma pribambasiem mēnesi pēc atceļošanas no šrota mazliet atvelku pa granti, jebšu bija braucama...

Pirmais rakstīja:

emeshā katru mēnesi no mammas dotās kabatas naudas un bišķi arī no Ômas penzijas atlicina un nopērk SFEC firmas jaunas rezerves daļas

PN

msh 09.04.2012 22:58
msh 09.04.2012 22:57

Man būt domāt ka ja uzmeistarotu prožektoru, kuram iekšā būtu viens šitāds mēwww.ebay.com/... , galarezultāts varētu būt baudāms...

msh 09.04.2012 13:32

P.N. Kur tu esi izrāvis tādu brīnumu kā latvijā jauns pirkts B3? Tādi labi ja ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi.

msh 09.04.2012 13:27

Vai arī tam savam 1.6 klikšķītim pirms skriešanās savienot wastegate trubeles tā lai ļurba nedabū iegriezties

msh 09.04.2012 13:23

x_rays rakstīja:

Puisiit, tu pat s2 1992. Gada nevari atljauties, kur nu vel spriest par rs4. Noperc modeliiti un braukaa pa galdu.

Paga paga - es nevarot atļauties S2 - bet tu hoķ to i40 vari atļauties tādā pašā uzskatā kā es nevaru atļauties S2 - proti, izvilkt no kabatas un noskaitīt to summu, bez jebkāda līzinga? Ja to ikmēneša summu, kas man aiziet detaļās, es noliktu priekš S2, es baidos ka mana spēja atļauties S2 būtu vismaz kādas 4 reizes lielāka nekā tava spēja atļauties i40, lai arī mans tēriņš būtu vairākas reizes mazāks

CRDI rakstīja:

Un par to tava šrota dinamiku atļauj pasmaidīt, šodien izskrējos ar tādu kā tavs, tik vien atšķirība, ka tas nebija no šrota, bet gan savā laikā pirkts jauns LV, un visu laiku bijis vienas ģimenes īpašumā. Nu mana šujmašiņa ar 1,6 l, 115 zirgiem, 255 nm izrādījās kudiš ņiprāka uzrāvienā nekā tas audis ar 2,3.

Kad man tikpat gadu cik tev man bija 87. gada passats ar 2,2 5 cilindriem, un man ar likās, ka tas ir autobūves labākais sasniegums, un visi tilpumi zem tā ir sūcs.

Audī traktoru fani arī izmanto šādu pirksta salīdzinājumu ar krānu lai visiem stāstītu cik, lūk, traktors esot laba izvēle - maz patērējot bet baigi labi ejot, kaut kā piemirstot ka atmosfēru tā kā vajadzētu salīdzināt ar atmosfēru, nevis blatot ka ļurbomotors izceļ atmosfēru Gan diemžēl ja pieliek tam 2.5 TDI blakus adekvātu salīdzināmo - veco 10vt, bilde mainās, bet ja pieliek blakus tā TDI laikabiedru 20vt, tad dīzelis smagi iesūkā.

Varēji skrieties sēžot kādā mizā ko uz priekšu kustina 1.6 atmosfērisks benzīnnieks un tad stāstīt kā šis pogā ārā audī piecu katlu atmosfēru un ka četru katlu šujmašīnās arī esot spēks

msh 08.04.2012 21:10

CRDI rakstīja:

Galīgi atpalicis un neizglītots, un vēl ar to lielās.

Vispirms bija FOX, kuru sākotnēji ražoja D. Amerikā tikai turienes un Meksikas tirgum. Pēc tam to drusku pārdizainēja, nokristīja par LUPO un mēģināja tirgot Airõpā.

Abus vairs neražo, man liekas gadus desmit.

Izklausās ka tu, izglītotais, runā par to mizu, kas bija bāzēts uz B2 passāta un ko par vw fox sauca amūrikā... en.wikipedia.org/... Vārdiņš \"present\" nozīmē \"patreiz\"

msh 08.04.2012 21:05

DekstersFF rakstīja:

Tur jau tā lieta, ka tu kā etalonu joprojām uzliec savu šrotaudī un visu mēri pēc 'es to nevaru atļauties' Jaunie KIA ir pietiekami kvalitatīvi izstrādājumi un rūpnīca ir spērusi milzu soli attīstībā. Normāls auto ar labiem dzinējiem ,apdares materiāliem ,komplektāciju,garantiju utt.

Bet nevajag to salīdzināt ar 20 gv šrotaudī vai jaunu BMW.

msh, tev vēl ĻOTI daudz jāaug.

Mašīna ir kaut kas, kam ir domāts kustēties. Tātad pirmā kvalitāte ir uzrāviens, dinamika, vadāmība. A tu man te visu laiku bāz degunā kaut kādus šķībaču brīnumus ar labām šujmašīnām. Huļi tu man te bāz tās pensionāru mašīnas degunā? Saprastu ja tu vēl visu laiku piesauktu 2012. gada S4 vai RS4 kā kaut ko, ko es nevaru atļauties, bet nē, kija viņam par piemēru izvēlēta...

msh 08.04.2012 20:57

Pirmais rakstīja:

kāda "tiešā iesmidze" tavam šrotaudī????

renaulc IDE motorus sāka likt 1999gadā, ja nemaldos, tad fofāgens savu FSI sāka likt 2000 gadā un tieši (fanam patiktu) kautkādā lētāmikromašīnītē, lupo laikam.... audī sērijā fofāgenkoncerns atvēzējās kautko tamlīdzīgu likt kautkādā 2003 gadā

kopš kura laika tev ir 2003+ gada šrotaudī?

Izlasi divreiz, DIVREIZ!!

msh 08.04.2012 13:38

smaidiigais rakstīja:

vai es kaukur pieminēju ka esu nosaucis visus mazauto?

Es vienkārši ne visai saprotu kāpēc to up! tagad ceļ vai debesīs, lai gan tādu un līdzīgu ir samērā daudz un ļoti sen

Nē, tu apgalvoji ka fofāgens ir atpalicis un piesauci par piemēru oriģinālo mini un kaut kādas mazmašīnas, piemirstot ka vabole, kuru ražo no otrā pasaules kara beigām, nebija diži lielāka par to mini un kopš 70. gadu sākuma fofāgens ražoja polo, kura pirmās paaudzes arī nebija īpaši lielākas par mini.

msh 08.04.2012 13:38

TG/AM

msh 08.04.2012 13:28

CRDI rakstīja: Msh, Tu esi tikpat atpalicis kā tavs šrots, lupo sen kā neražo

Nu jā, kopš tā laika tā vietā nācis Fox.

msh 08.04.2012 11:13

DekstersFF rakstīja:

Klau, varbūt vienreiz beidz spriedelēt gudri par tev nesniedzamām lietām, attiecīgi, no kurām tu esi ļoti tālu?

Visa tava dzīves pieredze balstās uz no šrota izvilkta audī , bet tēlo baigo ekspertu un tev ir baigais viedoklis,kurš ir suņa sūda vērts.

A huļi man censties sasniegt sūdu? Ērmīga izskata, gan iekšā, gan ārā, korejas brīnumu kas pat ja pircējs to vēlētos, nevar tikt aprīkots ar normāliem motoriem, tb kura topmodelis 2.0 varbūt spētu turēties līdzi "no šrota izvilktam audī" ar vienkāršu un mazjaudīgu motoriņu tikai pateicoties tādām tehnoloģijām kā 16v, maināma vārstu pārsedze, tiešā iesmidze un vēl šim tam... Vecajām škodām vismaz niknākais motors bija 1.8 20vt ar lielāku griezes momentu un tagad, neesmu pētījis, bet gan jau ir kas stiprāks, bet te pat nekā tāda nav... Par to, ko piedāvā fofāgens passātos, pat nav vērts runāt...

P.N. Nevar arī īsti saprast par ko kasinsh tā ģībst pēc tā izbrauciena - nevarētu teikt ka vecajiem kujdajiem būtu saloni ļoti zemā kvalitātē, jaunai mizai tas grabētu un nebūtu skaņas izolācijas. Bet te, paskatoties bildītē kurā redzams tā i40 salons, pirmā reakcija bija skaļi smiekli par to ērmīgo no komiksa izrauto dizainu. Paskatoties uzmanīgāk izskatās ka plastmasa tā pati kas vecajos modeļos. Tad jau laikam kvalitāte = ērmīgs dizains?

msh 08.04.2012 11:05

smaidiigais rakstīja:

līdzīgas koncepcijas auto jau eksistē kopš 1959 gada. To sauc par Mini.

no 2005. gada līdzīgu auto ražo PSA/Toyota. To sauc par Aygo/C1/107.

Tā ka fofāgens ir drusku nokavējis...

Ļaudis, kam mazauto vajag, jau ar tādiem brauc!

Ja cilvēkam tik ļoti vajag kaut ko mikroskopisku un ne pārāk ērtu, pastāsti, ar ko no tiem tevis nosauktajiem brīnumiem atšķiras lupo, kuru ražo jau kādus padsmit gadus?

msh 07.04.2012 23:19

Shiirs rakstīja:

nav taada LIKUMA vaacijaa, kas noteiktu kautkadu mistisko minimaalo algu.

palasi ekonomikas pamatus, tad sapratisi kas regule preces cenu.

Paga paga - visā eiropā ir un vācijā nav?! Ko tu te tagad stāsti?

msh 07.04.2012 23:18

CRDI rakstīja:

Ja runā par šeit pieminēto i40, tad tas ir sakarīgs visās jomās. Passat klases auto par golfa cenu.

Priekš mietpilsoņa varētu būt zaibis, bet nekam vairāk. Motoru klāsts atgādina stāstu par škodu.

msh 07.04.2012 23:15

DekstersFF rakstīja: Nu nepirks cilvēks KIA, kurš vienmēr braucis ar BMW. ( tas par Vāciju)

Kasiņ,paņem un vienlaicīgi patestē i40 un BMW attiecīgo modeli.

Man parasti izraisa smaidu pirmveidīgā diskusijas, ka ' visiem ir 4 riteņi,stūre un tas rūc'. Pilnīgi bezjēdzīgi ar tādiem diskutēt. Santīmpisējs vienmēr skatīsies,kas lētāks, cilvēks, kurš neskaita santīmu, pirks to,kas labāk patīk dēļ n-tajiem iemesliem. Un tādam būs pajāt uz KIA, ja vien būs pieejams, piemēram, BMW un pajāt, cik tas maksās. Visi nav 'pirmie' un msh.

Paga paga, tu kaut ko esi sajaucis - ja visi būtu emeshā, tad tādus kujdajus vispār neviens neražotu...

msh 07.04.2012 23:13

Shiirs rakstīja:

saaksim jau ar to, ka vaacijaa NAV tadas noteiktasas minimaalaas algas. vacijaa ir brivais darba tirgus un par savu algu katrs ar darbadeveju vienojas pec saviem ieskatiem.

bet kaa gan tu savos dziljajos paakjos dzivojot vareetu zinaat. aktuaalaa info laikam naak no vieteejaa "veikala", kur vietejie viedie prati satiekas pie bamshlja tuksosanas

Nu baigi labi - tavuprāt, vācijā kāds strādās rūpnīcā par pāris eirām dienā?

Ja no tevis piesauktajām kompānijām nāk kāda aktuāla infa, mani tā nesasniedz - no aprijušāmies kompānijām cenšos turēties pa gabalu. Nāksies tevi apbēdināt

msh 07.04.2012 18:59

Kā jau mēs esam noskaidrojuši, kujdajs nebūs vai nu par sakarīgām naudām vai sakarīgs

msh 07.04.2012 17:07

smaidiigais rakstīja:

Vai tagad korejieši un vēlāk Ķīna izraks bedri arī vāciešiem?

Kamēr eiropiešiem būs dziļš pokujs par kvalitāti, šāds rezultāts ir garantēts. Vācietis nekādīgi nevar sacensties lētas misenes uzražošanā ar korejieti vai ķīnieti - jo vācijā likumi nosaka minimālo algu un tamlīdzīgus parametrus, nezinu vai ķīnā maz nosaka, bet ja nosaka, tad kaut ko smieklīgu.

Atceros lasītu rakstu par vienas ražotnes likvidāciju liepājā - tāda firma International Greetings drukāja liepājā apsveikumu kartītes. Tad šie to drukātavu pārcēla uz ķīnu, jo izdevīgāk. Viens strādnieks, kurš palīdzēja ar pārcelšanos un ķīniešu apmācīšanu, bija pieminējis vienu interesantu lietu - kur latvijā pie mašīnas bija viens strādnieks, tur ķīnā trīs. Tad tu padomā - trīsreiz vairāk ķīniešu nekā latviešu, lielāks attālums no kurienes vest gatavo produkciju - un izdevīgāk. Nav šaubu ka līdzīga situācija ir autobūvē.

Protams, hujdajam un tamlīdzīgiem ražotājiem līdz prestiža modeļiem ir vēl vismaz 20 gadi priekšā, bet veikalinga speciālisti ir labi piestrādājuši lai mietpilsoņi pirktu dajebko, nevis kruta ražotāja krutu modeļu ne tik krutas versijas...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti