Pīpējamo? Nē, tā vienkārši ir loģiskā domāšana, kura tev nepiemīt - tikai demagoga - demagoģijas sūda stumdītāja talants. Bet tā man uzskatos ir diezgan daudz kopīga ar sēņotāju, kaut gan ar prātu es saprotu ka sēņotājam vajadzētu nevis gari diskutēt ar tādu cietpauri kā tu, bet vnk PN
Vecu normālu normālā stāvoklī esošu mašīnu pie latvieša vidējā 20 štukām gadā uzturēt detaļās visdrīzāk izmaksās divciparu summiņu. Visi reizi gadā nemēdz aptīt mašīnu ap koku lai būtu dārgāk
Bet arī tādā gadījumā - nezinu par vāciju [viņi tur tādā jocīgā valodā runā, tāpēc viņu audī forumos nesēžu
], apvienotajā karalistē tādā gadījumā tiešām ir pa dārgo - lietotas detaļas gandrīz nepieejamas, nav kā pie mums, kur šrotos plašs 20-25 gadus vecu mašīnu detaļu klāsts, bet jaunas VAGmobīļu VAG ražotās detaļas maksā tik, cik tās maksā... Man, piemēram, dažus gadus atpakaļ ieliciens B4 avantam pakaļā uz 30 detaļās izmaksāja 13 ls - tik daudz manas nevērības dēļ, būtu bijis ap 10
Tas tā, par megadārgajām detaļām. Galu galā, nav īpaši daudz tādu cilvēku kā es, kas šrotā nopērk mašīnu par tēmu "vissirslikti" un tad ceļ, bet tas ir cits stāsts.
Vārdu sakot, vispārinot - paņemšu muteres golfmašīnu par piemēru - viņai tā golfmašīna gadā izmaksā - "ceļa" nodoklis - 25 ls, aptirsināšana 30 ls, pieņemsim ka tiek nomainīti kaut kādi sīkumi pa 50 ls, vēl reizi piecgadē vajag jaunas ziemenes nopirkties, izdalot sanāk kādi 25 ls gadā. Sanāk 130 ls. Līdzvērtīgi dažiem sodiem par vidējiem pārkāpumiem.
Būtiskas atšķirības nav, "pāķi"?
Vai tiešām? Ja šādu prikolu būtu uzrakstījis kāds cits, prasītu, stulbs vai izliekas, bet te, palasot diskusijas vēsturi [aka tavs demagoģijas sūds pret nabaga sēņotāju] jau nav nemaz variantu - vienkārši stulbs
Vai tava daudzdzīvokļu māja atrodas 50 kilometru attālumā no visas pārējās pasaules? 50 kilometru attālumā no tuvākās bankas [ja vajag - tātad neejam uz darbu, jo nav variantu], 50 kilometru attālumā no veikaliem, kas nav pirmās nepieciešamības pārtikas veikali - ieskaitot dārgus autoveikalus, jo ārpus visuma centra viss nāk ar smuku uzcenojumu. Salīdzini vēl savu visuma centra daudzdzīvokleni ar kādu lauku apdzīvoto vietu. Kā jau reiz minēju, paldies dievam, ka man ļoti maz ko vajag, jo principā es vienkārši eksistēju, tad vēl var kaut kā iztikt bez mašīnas. Reizi mēnesī jātiek līdz bankai, kaut kādas kapeikas šiem atdot, kas notiek kādā dienā pierunājot kolēģi beigt ātrāk un aizbraukt uz liepāju. Kā arī nedaudz jāpabesās, lietojot autobusus nedēļas nogalē - piektdienā lai aizbrauktu līdz nīcai un svētdienā atpakaļ, besoties par domu, cik autobusu biļetes dārgas. Bet situācija nav pārāk traka. Ja nokavēju vienīgo pieejamo piektdienas vakara autobusu, ir vēl autobuss sestdienas agrā rītā vai vēlā vakarā, un ja nokavēju svētdienas vienīgo autobusu, ir vēl autobuss pirmdienas rītā sešos
Varētu vēl pafilosofēt, bet jādodas uz darbu.
















Palaidniex rakstīja:
itkā jau forša fīča, bet jēga - gandrīz nekāda. Kāda starpība - zini ka pienāks pēc 3 minūtēm vai nezini - tāpat atbrauks pēc 3 minūtēm...
Un ir novērots ka tas tablo 5 minūtes rāda, ka pienāks pēc trim minūtēm - no ta vieglāk nepaliek.
Jēgas nav sliņķiem, pokujistiem un invalīdiem - tie tad var stāvēt un gaidīt. Kad es biju glasgovā, es tur paretam pabraucu no centra uz meryhill rajonu, apmēram 5 km no centra. Ja ieejot pieturā, tas tablo rādīja ka mani interesējošais autobuss būs pēc pusstundas, nah, gāju ar kājām, nafig man pusstundu stāvēt pieturā.
Tad jau stacijās un autoostās arī tablo vajag likvidēt, vai ne?