iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412
msh 24.01.2012 18:50

Palaidniex rakstīja:

itkā jau forša fīča, bet jēga - gandrīz nekāda. Kāda starpība - zini ka pienāks pēc 3 minūtēm vai nezini - tāpat atbrauks pēc 3 minūtēm...

Un ir novērots ka tas tablo 5 minūtes rāda, ka pienāks pēc trim minūtēm - no ta vieglāk nepaliek.

Jēgas nav sliņķiem, pokujistiem un invalīdiem - tie tad var stāvēt un gaidīt. Kad es biju glasgovā, es tur paretam pabraucu no centra uz meryhill rajonu, apmēram 5 km no centra. Ja ieejot pieturā, tas tablo rādīja ka mani interesējošais autobuss būs pēc pusstundas, nah, gāju ar kājām, nafig man pusstundu stāvēt pieturā.

Tad jau stacijās un autoostās arī tablo vajag likvidēt, vai ne?

msh 24.01.2012 8:53

Pīpējamo? Nē, tā vienkārši ir loģiskā domāšana, kura tev nepiemīt - tikai demagoga - demagoģijas sūda stumdītāja talants. Bet tā man uzskatos ir diezgan daudz kopīga ar sēņotāju, kaut gan ar prātu es saprotu ka sēņotājam vajadzētu nevis gari diskutēt ar tādu cietpauri kā tu, bet vnk PN

Vecu normālu normālā stāvoklī esošu mašīnu pie latvieša vidējā 20 štukām gadā uzturēt detaļās visdrīzāk izmaksās divciparu summiņu. Visi reizi gadā nemēdz aptīt mašīnu ap koku lai būtu dārgāk Bet arī tādā gadījumā - nezinu par vāciju [viņi tur tādā jocīgā valodā runā, tāpēc viņu audī forumos nesēžu ], apvienotajā karalistē tādā gadījumā tiešām ir pa dārgo - lietotas detaļas gandrīz nepieejamas, nav kā pie mums, kur šrotos plašs 20-25 gadus vecu mašīnu detaļu klāsts, bet jaunas VAGmobīļu VAG ražotās detaļas maksā tik, cik tās maksā... Man, piemēram, dažus gadus atpakaļ ieliciens B4 avantam pakaļā uz 30 detaļās izmaksāja 13 ls - tik daudz manas nevērības dēļ, būtu bijis ap 10

Tas tā, par megadārgajām detaļām. Galu galā, nav īpaši daudz tādu cilvēku kā es, kas šrotā nopērk mašīnu par tēmu "vissirslikti" un tad ceļ, bet tas ir cits stāsts.

Vārdu sakot, vispārinot - paņemšu muteres golfmašīnu par piemēru - viņai tā golfmašīna gadā izmaksā - "ceļa" nodoklis - 25 ls, aptirsināšana 30 ls, pieņemsim ka tiek nomainīti kaut kādi sīkumi pa 50 ls, vēl reizi piecgadē vajag jaunas ziemenes nopirkties, izdalot sanāk kādi 25 ls gadā. Sanāk 130 ls. Līdzvērtīgi dažiem sodiem par vidējiem pārkāpumiem.

Būtiskas atšķirības nav, "pāķi"? Vai tiešām? Ja šādu prikolu būtu uzrakstījis kāds cits, prasītu, stulbs vai izliekas, bet te, palasot diskusijas vēsturi [aka tavs demagoģijas sūds pret nabaga sēņotāju] jau nav nemaz variantu - vienkārši stulbs Vai tava daudzdzīvokļu māja atrodas 50 kilometru attālumā no visas pārējās pasaules? 50 kilometru attālumā no tuvākās bankas [ja vajag - tātad neejam uz darbu, jo nav variantu], 50 kilometru attālumā no veikaliem, kas nav pirmās nepieciešamības pārtikas veikali - ieskaitot dārgus autoveikalus, jo ārpus visuma centra viss nāk ar smuku uzcenojumu. Salīdzini vēl savu visuma centra daudzdzīvokleni ar kādu lauku apdzīvoto vietu. Kā jau reiz minēju, paldies dievam, ka man ļoti maz ko vajag, jo principā es vienkārši eksistēju, tad vēl var kaut kā iztikt bez mašīnas. Reizi mēnesī jātiek līdz bankai, kaut kādas kapeikas šiem atdot, kas notiek kādā dienā pierunājot kolēģi beigt ātrāk un aizbraukt uz liepāju. Kā arī nedaudz jāpabesās, lietojot autobusus nedēļas nogalē - piektdienā lai aizbrauktu līdz nīcai un svētdienā atpakaļ, besoties par domu, cik autobusu biļetes dārgas. Bet situācija nav pārāk traka. Ja nokavēju vienīgo pieejamo piektdienas vakara autobusu, ir vēl autobuss sestdienas agrā rītā vai vēlā vakarā, un ja nokavēju svētdienas vienīgo autobusu, ir vēl autobuss pirmdienas rītā sešos

Varētu vēl pafilosofēt, bet jādodas uz darbu.

msh 23.01.2012 23:44

msh 23.01.2012 23:03

robchix rakstīja:

Nez, man autinjam raadiija ideaali preciizi... Ar gaismas diodeem indikaacija, kad peedeejaa no 4 saaka mirgot, tad bija skaidrs, ka jaameklee uzpilde. Droshi vien viss atkariigs no sisteemas.

...vai lietotāja vēlmēm. Kā četru gaismas diožu surogātrādītāju var uzskatīt par ideālu un precīzu? Nu jā, it kā jau kļūda nav liela - pie 60 litru balona viena diode 15 litri...

Līdz vasarai mans konstruktors arī tiks pie gāzes šprices, līdz tam laikam laikam būs jāizpēta, kādu balonu labāk pirkt. Gribētos jau viduskonsolē normālu VDO degvielas daudzuma pulksteni

msh 23.01.2012 22:59

Nortel rakstīja:

Vienam auto ielikām balonā 4..20 mA spiediena devēju ar elektronisko indikatoru, nokalibrējām uz litriem un rādījuma kļūda bija mazāka par 0.5 litriem gāzes.

Kādiem spiedieniem bija domāts tas devējs?

msh 23.01.2012 22:33

Palaidniex rakstīja:

Pareizāk būtujautāt savādāk - ja nevari atļauties auto (tas un degviela, daļas utt. tāpat maksā kā Vācijā) tad nebūtu jābūt cepienam par sodiem... Kaut kā tak tos pašus auto, par tām pašām cenām tak atļaujas vietējie trūkumcietējiņi...

padoma par to... ja vesels bars (prāva daļa) nemaksā nodokļus vai maksā no niecīgas daļas - tad nebrīnies...

Un kāds te sakars ar algām? Cik % soda nauda ir attiecībā oficiālā alga + konvertējamā daļa? Skaties un priecājies - nemaz tik traki vairs nav...

Un kāpēc pārkāpt, ja nevari to atļauties?

Šitentā tēma [tavs demagoģijas sūds pret realitāti] jau ir agrāk aplūkota, bet nu lai iet.

Mašīnas maksā tāpat kā vācijā? Hm. Neesmu bijis vācijā, esmu bijis apvienotajā karalistē. Uztaisot vispārinājumu - desmit gadus jaunākas mašīnas ar 0,5l mazākiem motoriem [bet tas tilpums cenu maz ietekmē]. Baidos ka starp desmitgadīgu un jaunu mašīnu ir mazliet cenas starpība, tāpat kā starp divdesmitgadīgu un desmitgadīgu

Bet savādāk - jau apskatīta tēma - varu tev vienīgi novēlēt dzīvot kādā vietā, kas atrodas 50 km no tuvākā reģionālā centra un 250 km no rīgas. Iegūsi jaunas zināšanas un uzskatus par spēju un nespēju atļauties mašīnu, kā arī sodu attiecību pret algu

Ā, un vēl es ceru ka mums nekad nenāksies braukt pa vienu ceļu/ielu vienā virzienā, jo pieņemot ka tu nevari atļauties pārkāpt [spriežot pēc tā, kādā apjomā tu visu laiku demagoģiju stumdi], nav arī grūti iedomāties, kādā penša braukšanas stilā tu brauc - un attiecīgi tad tiem, kas tā nevēlas vai nevar braukt, ir jāpārkāpj.

msh 22.01.2012 11:48

Vienīgais nopietnais pretarguments būtu ES ar savām ekoloģijas prasībām Vāciešus tak šie arī centās piespiest ieviest uz bāņiem visur ierobežojumu ekoloģijas dēļ.

msh 22.01.2012 11:47

Un kas tad notiktu? Daļa idiotu fiksi apsistos, bet pārējos lidotājus cepisti drāztu par kaut kādām līnijām vai vienkārši agresīvu braukšanu...

msh 18.01.2012 21:13

smaidiigais rakstīja:

BET pati ideja par to, ka jebkur vadītājam var uzglūnēt sods un vadītājs uzmanās, ir tikai apsveicama!

Jebkur? Nē, kādēļ. Ikdienišķos maršrutos vienīgi jāpiedomā par potenciālām vietām, aiz kurām var noslēpt kādu fočētāju un tur jāpiebremzē, kā arī jāpiebremzē pirms aizdomīgiem objektiem. Un ārpus pilsētas iespēju robežās jāpalieto grantēti ceļi

msh 17.01.2012 2:20

Kad uznāk lielais sals, tad mana kurš brauc ar traktoru un kurš ar mašīnu...

īedgar, nu elementāri - tava līdz kliņķim nobrauktā gejobīļa akmenslaikmeta kuļmašīna kūp, jo, lasīt bik uz atpakaļ šajā teikumā Kas tur vispār tiem skorpjiem nāk - tā pati neejošā, īpatnēji "klalalalalarrr" grabošā tranzīta kuļmašīna?

Bet nu tā jau tās pagājušā gadsimta trīsdesmito gadu tehnoloģiju kuļmašīnas ir zaibis ...priekš cilvēkiem ar noslieci uz mazohismu

msh 15.01.2012 21:50

Veco 1.6 un 1.8 bloki ir 1:1, man liekas ka virzuļi un klaņi arī, atšķiras tikai kloķene Bet 1.9 ir lielāks cilindra diametrs, par kloķeni neatceros, un 2.0 vēl ir papildus kartera ventilācija, tātad bloks nav identisks

msh 15.01.2012 17:49

Par bildi tev jau arī droši vien būs testa maksājums, tb iesildīšanās

msh 15.01.2012 0:10

Deforsēšanu jeņķi septiņdesmitajos/astoņdesmitajos izmantoja kā lētu triku atgāzu normu ievērošanai uz degvielas patēriņa rēķina. Varētu viņiem vienreiz iegriezt normālas degvielas cenas lai šie pārsētos no saviem 4-6 litriem uz saprātīgākiem 2-4 litriem, procesā samazinot naftas problēmas

msh 14.01.2012 23:50

Sigu tāpat vien izvēlējies, pēc opcijām, vai arī pēc firmas? Kad būs noskaņojums tērēt 100-200 ls pieklājīgai sigai [neredzu jēgu pirkt jaunu sigu bez opcijas iedarbināt pa gabalu un pāris logu kontroles, un mošk vēl kkā ] [esošā mazpadsmit gadus vecā Autopage siga to spētu, ja vien būtu attiecīgs modulis], būs jāpameklē kaut kas puslīdz sakarīgas firmas ražojuma, tā lai gadījumā ja pašķīst pults, nav jāmaina siga vai pusgadu jāmeklē pa visu internetu...

Ja jau piecdesmito gadu tehnoloģiju motors ir "klasisks", tad kas tev ir "aizvēsturisks" - L galvas motori? Nevajag jau tur tādus sūdus, pietiktu ar alumīnija bloka DOHC V8. Paskatāmies uz audī V8 - normāls motors, lielākais mīnuss ka vienīgais veids ko darīt ar izdilušu bloku - nomainīt vai čaulot, jo zinot ka tam dizainam par pamatu paņēma VAG 4 katlu motoru un zinot cik tuvu ir 2.0 benzīnniekam [kam, protams, ir čuguna bloks] cilindri, skaidrs ka tam 4.2 tur vienkārši pat nav gaļas kurā iegrauzties. Kā arī kvalitatīva ražotāja zobsiksnas komplekta izmaksas, bet nu, ja gribi braukt ar V8, maksā

Ne jau pustonnu smags OHV briesmonis

Btw šaubos ka zemāka kompresija dod lielāku griezi, toties zinu ka tā pazemina dzinēja efektivitāti Ja tie džera motori ir ar tādu pašu dizaina filosofiju, tātad viņus derētu bik pārtaisīt priekš gazifikācijas

msh 14.01.2012 23:26

Ā, un par vienādajiem karteriem - nav šobrīd ETKA pie rokas, bet varu uz kaut ko saderēt ka B3 četru katlu motoriem ir vienādi karteri, tāpat piecu katlu motoriem utt. Kaut kādam B2 vēl vienīgi GTE motoriem bija uzražots alumīnija karteris ar baigām dzeses ribām, bet tas tak športam. Nē nu var jau uzskatīt ka VAG nav normāls ražotājs...

msh 14.01.2012 23:24

Neesmu iedziļinājies, jo man tie V6 motori diži neinteresē, kaut kur vienkārši lasīju,neatceros, kur.

A par kodiem - tā viena burta atšķirība parasti nozīmē vizuāli it kā identisku detaļu, kura neder, jo kāda nozīmīga funkcija atšķiras Piemēram, uzliekot manai 2.3 špricei sistēmas spiediena regulatoru no 1.8, kuru kodiem ir šāda pat atšķirība, spiediens nokritās par veselu bāru

msh 14.01.2012 22:58

Slinkais rakstīja: tas 3.0 ir sūds. 3.3 un 3.8 nav nemaz tik aizvēsturiski. pārbaudītas konstrukcijas, ļoti drosha barošana, MAP, kas strādā dauds ilgāk par masas mērītājiem. vel automats ir unikalas konstrukcijas, bez bremžu lentām, iet daudz ilgak par klasiskajiem.

PVZ ar tiem tur, man vislabāk patika 300C krutākais motors - seši komats cik tur OHV Velkom from ze sikstīs, tik noteikti šis tas izmainīts un uzlikta šprice pāris karbuļu vietā Nav jau diži jābrīnās, kāpēc lielo trijnieku ir viņu valdībai jābalsta, kamēr eiropieši un japāņi darbojas par sevi - aizvēsturiskas konstrukcijas, un kvalitāte laikam arī ne tā labākā Da labi, tas tā. Tu laikam jau kaut kur biji teicis, bet pasaki kādu sigu tu ieliki

taaneko rakstīja:

Redz, par cik tāds viedoklis, kā Tev ir daudziem- mierīgi varu atstāt savu auto uz 2 dienām neaizslēgtu uz kr. barona ielas. Pie tam espacei nevar redzēt viņš ir vaļā vai ciet.

Domā? Audī stiliņā nesen bija gadījums - ziemassvētku dienā vienam visuma centrā no mājas pagalma nospēra B2 [to veco, kantaino, ko ražoja astoņdesmito pirmajā pusē] A80 GTE ar divām durvīm - no rīta vienkārši mašīna bija pazudusi, vakarā nejauši viens cits stiliņa biedrs braucot pamanīja to mašīnu sasistu uz ejakulatora un izsauca mentus. Izrādījās, ka pāris urlāti bija nospēruši, sasituši priekšu un pakaļu, tad sameklējuši netā lūžņu uzpircēja sludekli un vēl uzvārījušies Liek aizdomāties ka pat man manu durvju atslēgšanai domāto signalizāciju nākotnē derētu nomainīt pret kaut ko pieklājīgāku, bet tavs hreno - nu paātrinās viņš noteikti lēnāk par tādu GTE, bet pret kādiem kokiem vai stabiem triecas noteikti ne sliktāk un par spīti plastmasas detaļām, gan jau kopā masa ko nodot lūžņos arī sanāk pietiekama

msh 14.01.2012 3:29

Izskaidro labāk kāpēc tam pašam čurslerim pamatā ir vai nu motori, kuri ir palikuši no sešdesmitajiem gadiem, vai arī palienēti no mitsubišī...

msh 14.01.2012 3:21

msh rakstīja:

Nesalīdzini fordeļa 2.5 kuļmašīnu ar audī 2.5 10v kuļmašīnu - tas motors jau praktiski ir paaudzi jaunāks par citiem to gadu audī piecu katlu motoriem, ar uzlabotu bloku, kurā ir adekvāta kartera ventilācija, un, protams, alumīnija galva. Kas reāli to motoru varētu darīt smagāku par 2.2 20vt benzīnnieku - smagāki virzuļi un degvielas sūknis, nekas vairāk

Labi, vēl varbūt kloķene ir smagāka. Pa visu kopā vienalga diez vai vairāk par kādiem 25 kilo sanāks. Un tas 4.2 vienalga sanāk dziļāk motortelpā.

msh 14.01.2012 3:19

Pirmais rakstīja:

2.8 ir par 70kg smagāks par 2.3 (quattro izpildījumā)

par deviņdesmito gadu sākuma audī 2.6 un 2.8 -

karteri (alumīnija) abiem ir vienādi

es savam 2.8 sasitu pret betona bloka stūri (skaists caurums alumīnija pannā un arī kartera apakšējā detaļā) un liku no 2.6 - kartera apakšējo daļu un motora atbalsta priekšas ķepu

Kur smagāks - tehniskajā pasē?

Karteris? A pričom te karteris? Jeb tu bloku par karteri sauc?

msh 14.01.2012 3:18

draco rakstīja: benziindzineejus ar diizeljiem svaraa saliidzinaat nevajadzeetu. diizelji ir makten smagaaki.

ne tik sen ceelu aaraa 2.5 tranziita diizeli - pa cik nn gadus atpakalj bija cilaats granadas 2.8 v6 dzineejs ( gan bloks, gan galvas - veel vecolaiku stilaa - no cuguna, nevis sakauseejumi un silumiins ), ta domaaju, ka tas 2.5 diizelis apmeeram liidziigi, vai tikai mazliet smagaaks buus.a to 2.8 izcelt no piekabes un pastiept divataa nebija nekaadas iipashas probleemas - viegls nebija, bet arii ne elliigi smags.

aplauziens bija varens. tas diesel ljoti stipri smagaaks. es teiktu, gandriiz 2x vareetu buut. reaali jamo 3 - 4ataa bija jaacilaa, i to - kaa akmens.

Nesalīdzini fordeļa 2.5 kuļmašīnu ar audī 2.5 10v kuļmašīnu - tas motors jau praktiski ir paaudzi jaunāks par citiem to gadu audī piecu katlu motoriem, ar uzlabotu bloku, kurā ir adekvāta kartera ventilācija, un, protams, alumīnija galva. Kas reāli to motoru varētu darīt smagāku par 2.2 20vt benzīnnieku - smagāki virzuļi un degvielas sūknis, nekas vairāk

msh 13.01.2012 1:46

P.P.N. Liepājas autobusu parks padomju ražojuma autobusus tuvajos reisos pārstāja laist kaut kad deviņdesmito gadu otrajā pusē, kad šie saņēma humpalu volviķus no sviedrijas. Atceros, cik jocīgi bija kaut kādā 2002. gadā aizbraukt uz visuma centru un redzēt ka tur lieto ikarusus... Vēl labāk bija aizbraucot pie muteres brālēna, kam ir dzīvoklis jūrmalā pretī kaut kādam autobusu parkam - skaties pa logu un redzi čupu ar ikarusiem... Bet nu jau droši vien vairs nav

msh 13.01.2012 1:44

ValdisM rakstīja:

P.s. Ikarusi bija sūds. Ok 1973.g kad tos sāka ražot tie bija super. 2000-ajos gados tie bija kļuvuši par totālām miskastēm ar smirdošiem saloniem, ziemā tajos bija salšana, vasarā svelme un putekļi, ziemā vadītājam vienmēr līdzi bija pufaika, sega un lodlampa (lai var piestāt ielas malā un pakausēt dīzeļdegvielas trubiņas).

No sovjetlaikiem vislabākie bija apaļie paziki un apaļiem , īsie piepilšētas LAZi.

Atceros vēl tos laikus, kad tie tur, kas tie tādi, lazi vai pazi vēl kursēja šajā galā - vilkās, grabēja, smirdēja, kaut kādas pretīgas lamatas... Krievu kaļiņingradas konigavto ikarusi salīdzinot bija luksusa aparāti. Bet vislabākais ar tiem ikarusiem bija tas, ka pēc reduktora gaudošanas varēja pateikt ka autobuss pēc pāris minūtēm būs klāt...

P.N. Kad augusta beigās atgriezos latvijā, saldū redzēju ka kaut kādai brocēnu firmai regulārā maršrutā vēl kursē viena tā tur apaļā kaste, par ko tu esi sajūsmā.

msh 13.01.2012 0:22

Ā, un neviens jau tev neliek pirkt nojātu 2.8 12v Bet ja tomēr - es domāju ka 2.8 30v komplektiņš nebūs pārāk dārgs

msh 13.01.2012 0:20

Pirmais, tu savā pirmajā postā esi ierakstījis divas smagas muļķības Pirmais - smags. Kas tur tajā V6 ir smags? Viņš ir ne tikai vieglāks par pieciem katliem, viņš ir arī dziļāk motortelpā. Pat 4.2 V8 nav īpaši smagāks par pieciem katliem, ja ne tādā pašā svarā - viens stiliņa biedrs reiz saderēja ar vienu čomu un nosvēra audī V8 motoru kopā ar to V8 milzīgo tomātkārbu pret 2.5 TDI, ar kādu kārbu, nezinu, V8 bija smagāks par 25 kilo...

Un tā 2.6/2.8 līdzība... Es kaut kā pa acu galam atceros lasījis ka viens ir 60 grādi, viens 90, tad vēl tāds sīkums ka 2.8 ir motroniks bet 2.6 kaut kāds hella brīnums ar MAP, tad vēl slavenais 2.6 ieplūdnieks utt utjpr...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412

Lasītākie raksti

Jaunie raksti