sarashkins rakstīja: Tipisks LV pāķu stereotips - auto=golps, kruts auto = A6.
Domā? Pāķiem [nu tiem, kas pie visuma centra centrāltirgus sēž ar izstieptu roku un pēc tam jauno tramvaju publiku indē] tak pokuj par mašīnām, galvenais lai ir ko iemest ![]()
sarashkins rakstīja: Tipisks LV pāķu stereotips - auto=golps, kruts auto = A6.
Domā? Pāķiem [nu tiem, kas pie visuma centra centrāltirgus sēž ar izstieptu roku un pēc tam jauno tramvaju publiku indē] tak pokuj par mašīnām, galvenais lai ir ko iemest ![]()
Aiz loga kā reiz noparkojies viens B vētras hečbeks - nu kā var tāds ērms ar milzīgu logu tīrītāju slotu pakaļā būt skaistāks par normālu sedanu, kuram tādas slotas nav?! ![]()
Man jau gan liekas pretēji - b vētras sedans izskatās kā sedanam jāizskatās, bet fastbaks ērmīgi, jo sedana pakaļas logam ir jāpaliek vietā, nevis jāatveras kopā ar grabažnieka vāku...
Izskats - kas tas tāds?
Mašīnai no ārpuses jāizskatās pieklājīgi, tb bez rūsas, bez šķūninga un ne gluži kā pirmās paaudzes kujata multiplai un tas arī viss
Galu galā, braucot to tāpat redzi tikai haubi un pakaļas spārnus
Un salonu. Kas B vētrai izskatās paciešami, bet lēti un primitīvi. Plastic fantastic jeņķu gaumē, pilnam komplektam vienīgi vajag lai iekšā sēdošie žļembātu suckoila hamburgerus.
To fastbaku arī pats žopelis par hečbeku sauc?
Vienkārši liekas smieklīgi ka sedans ar atveramu pakaļas logu pēc nosaukuma sanāk ar to pašu virsbūvi kā golfs, kuram vismaz ir grabažnieks ![]()
Ko pārspēj pats sevi? Nah man tās žopeļa kuļmašīnas
A corsas gadījumā es būtu ar mieru uzņemties cīņu ar žopeļa rūsu, bet vēl bonusā ar kuļmašīnu, kas kā jau kuļmašīna, noklusējumā ir nepatīkama...
Visas kuļmašīnas vajag aizklabināt pēdējajā gaitā līdz tuvākajam Galaksis M punktam un pārsēsties ekonomiskos gazificētos megarullzos! ![]()
Kaut gan labi - ja jau neiet, nevis iestājas limp home režīms, tad laikam ver vaļā nevis ciet ![]()
Kāds tev vēl vakuums? Ķīselim vakuumu uztaisīt var tikai speciāls sūknis. Ja nu vienīgi kaut kādiem žopeļa ķīseļiem tā caur tirsu sistēma ar kaut kādu droseli ieplūdē nav domāta šādam nolūkam - lai radītu vakuumu ierīcēm kam to vajag...
Bet ja ir doma mēģināt no kā cita, tad vajadzētu vispirms noskaidrot, vai tas vārsts ver ciet vai vaļā turbīnu. Kaut kā miglaini atceros ka no VAG ķīseļiem laikam C4 2.5 TDI [un tad jau droši vien tas pats volviķī atrodamais motoram] tas N75 turbīnu vēra ciet, kamēr citiem vēra vaļā.
CRDI rakstīja:
Nezinu, vai viņi tur domā, ja domā tad ko domā, ar ko domā utt, bet tad kad viņu Inženers izdomāja tēlot Saulcerīti un novilka kedas, tad takš tās tautas jūtas tika rādītas visos masu mēdijos, tātad tautai kaut kāda apjausma par jūtu izpaušanu bij/ ir palikusi. Bet tagad jau tur viss ir atkal labi, Inženers juniors ir iestutēts vietā, un dzīve atkal ir ierastajās sliedēs uz saulaino tāli.
Izklausās ka vajag sēnes sābu ![]()
Nekas nav noticis, viss pa vecam. Bet tu gan varēji pakladzināt par viņa pirmspēdējo postu ka iekļaušanās ar ātrumu virs 50 ir CSN pārkāpšana, tratata, tiripiri pļºrrrrrrrrrrrr.... ![]()
i_edgars rakstīja:
Pēc sevis spried??
Pēc sevis nevaru nekādīgi spriest - tādas beztolkas lapas mani neinteresē, kā arī manu abu lietošanā esošo kompju [šitentā rucavas 2x Athlon MP kaste un nīcas no lūžņiem salasītā Athlon XP kaste] winxp [tā pēc pārliecības esmu linuxists, tik sapratu ka man ar winxp pietiek...
] aizsargā vienīgi iebūvētie ugunsmūri un roku leņķis. Aizdomīgus sūdus vairs necenšos palaist, un spētu pateikt, ja būtu kādu saķēries. Nafig man savu õldskūl kompju resursus noslogot ar kaut kādu AV, pat ja tam ir divi procesori, nevis viens ![]()
Tātad sērfo pa pornolapām ![]()
Paskat tik, īedgars pat iekopēt māk ![]()
ValdisM rakstīja:
VW/Audi dīzelis (šausmīgs traktordzinējs)
Ja tu šitādu tekstu stiliņā uzrakstītu par svēto, maģisko un iekārojamo AEL, tad tevi tur nolinčotu...
smaidiigais rakstīja: man pēdējos 10 gados ikdienas režīmā nav bijis neviens mīkstais kura dēļ nevarētu turpināt ceļu... rezerves ritenis - lieki 20 kg ko (ne)vadāt līdzi... Soda Yeti ir tikai (palabs)kompresors un putas...
met to riteni ārā un liec tai vietā gāzes balonu!
Es tevi apsveicu - tu esi veiksminieks. Man savulaik manam A80 pirmajā vasarā ko ar viņu braucu izdevās 2 nedēļu laikā trīs riepām mīkstos dabūt - vienu salāpa, nākamais gadās, beigās vēl pāris nedēļas maucu ar penkoku pakaļā.
Bet putas ir kaut kāda riepas piediršana. Kaut gan - kurš ražotājs zapaskas vietā dos samorezu kastīti, skrūvgriezni un kompresoru... ![]()
Bez īedgara iauto būtu 2x mazāk postu... ![]()
Paskat tik, kad paprāto vai viņš nav tizls, tad īedgars pasaka ka tas esot apvainojums, bet kad pats to uz citiem saka, tad nav...
Man jau drīzāk liekas ka īedgars ir tizls, ar liliputa rumpi un briesmīgi garām rokām un kājām, ja jau viņš ar savu 1,88 nespēj golfa klases esī ērti iesēsties un nez kāpēc ar kājām ausis aizspiežas...
Arī ir gadījies sēdēt esī, nav ne vainas. Atgādināšu ka esmu 7 cm garāks par īedgaru
Bet nekas, ja paprasītu viņa domas par B3/B4 A80/A90, varu uz kaut ko saderēt ka atbilde būtu tā pati - ka 1,88m garš īedgars tādā nevar normāli apsēsties, tikai visādi tizleņi...
![]()
Ziemassvētki sabraukuši
Indžeņeram skrūvi
Nāciet bērni, apraudiet
Nu ir vītne izstaipīta...
i_edgars rakstīja:
Kurš nu te apsaukājas??? Es vai kāds cits??
Pats esi tizls!! Apsēsties un nobraukt visu dienu ir pilnīgi dažādas lietas.
Visādu dīkdieņi savelk 4 - 5 gadu vecus topikus, lai ielīstu pakāļā kādam un tad brīnās ka viss ir pēc kārtas...
Ko darīt ka citu variantu nav?...
Tev ir kaut kādas darba vai privātās dzīves īpatnības, ka katru reizi, kad tu iekāp mašīnā, tev bez apstājas jāaizbrauc no daugavpils uz liepāju, vai no rīgas uz daugavpili un atpakaļ vai kaut kā tā?
Man parasti braucieni bez apstājas ir 25-50 km garumā, ieskaitot tos šarāna braucienus, kuri bija apvienotajā karalistē braucot uz darbu, kaut kādas 25 jūdzes. Pieņemu ka tava garuma personai tajos pakaļas ķebļos būtu normāli, priekš manām kājām vidējo ķebļu atzveltnes bija par tuvu.
Gauss rakstīja: bļe, kāds sakars indženēram ar audi, būtu vismaz ford vai cp zonā ietaisījis topiku!!!!
+ milions... ![]()
Paga, tas īedgars ir tizls vai 150+ kilo smags?
Visur apkārt vīd viņa teksti par to, kur šis ar savu metru astoņdesmit astoņi knapi spēj ielīst vai arī nespēj ielīst. Es tikmēr esmu sēdējis pirmās paaudzes otrā feislifta šarāna grabažnieka ķeblī [bundža jau tā pati kas vecajam galaksim ir, tā ka gan jau ka ķebļu gabarīti arī ir tie paši] un neko - mana 1,95 garuma dēļ nebija milzīgi ērti, bet sēdēt var. Tāpat kā, teiksim, pirmās paaudzes corsā, kur es varu ērti apsēsties, vienīgi lai izbāztu laukā roku pa logu [tai mašīnai ir fortačkas priekšā], roka ir jāpaloka. Un līdz šim vienīgā mašīna, kur es neesmu varējis daudzmaz ērti apsēsties bija vectētiņa trešais žiķelis.
Nē nu ja īedgaram ir metrīga riepa, nu tad saprotami - kaut vai kā tajā šarāna/galakša aizmugures ķeblī ielīdīsi, ja vēders neļauj atzveltni pacelt....
![]()
Bracus rakstīja:
Nav jau runa par gada pirkšanu. Kā jau teicu. A6 tad ir jāņem 1997.g. cik esmu dzirdējis tad tas izturīgāks. Bet cik apjautājos pie sava apdrošinātāja tad tik vecu auto vairs tā īpaši negrib drošināt uz Kasko. Max 14-15 gadi. Tātad tas ir uz robežas. Nu bet ja es auto pērku vismaz pāris gadiem tad tā ir kā ir. Jo galvenais iemesls gadam ir tāds ka es gribēšu likt Kasko. Jo es vēlos kontrolēt savas izmaksas. Nevis vienā jaukā rītā auto bez spoguļiem, izsistu logu, maģis izrauts, ar naglu strīpa ievilkta sānā utt.
Un ko tev tā kaska dos? Tavas aprakstītās problēmas, ja pieiet ar galvu un rokām, nevis atdot servisam, lai tad tie tur kaut ko dara, būtu - spoguļu stikliņi 20-30 ls, ja neesi baigais muzikants un ar oriģinālo Audi Concert maģi pietiek [tāpat kaut kādi 8 vai cik tur tie pļurņiki un grabažniekā disku mainītājs], tad tā dēļ tev neviens logus ārā negrabinās [nu kuram vajag kaut kādu lielu kasetnieku?!
], ja nu būsi kādu iekārojamu krāmu salonā atstājis un izgrabinās sānu logu, tāds šrotā diez vai vairāk par pārdesmit latiem maksā, švīka uz sāniem - ja mašīna ir izplatītākā krāsā, tad plikas durvis atkarībā no tirgoņa 10-20 ls, spārns laikam nedaudz vairāk utt. Iedomāsimies ka tev reizi gadā izbirdina vienu sānu logu un nofizģī abu spoguļu stikliņus - tā starpība starp kasku un octu nav stipri lielāka? ![]()
tdiot, nu nopietni - pasaki, kur tu esi pierakstījis to manu miljons gadus veco parakstu?!
Katru reizi ar meklētāju sameklē kādu vecu savu postu?
Jā, protams, nav man bijis C4 un visdrīzāk arī nebūs - ja būtu vajadzība pēc C sērijas mašīnas, tas būtu cigāravants. Bet nu es daudz lasu stiliņu un redzu pēc kā tur puse foruma tiecas un ko ar viņiem dara
Tā vispār savādi, kāpēc gan tos C4 ķīseļus kāds vispār grib pārdot, a to visi tik grib viņus pirkt...
![]()
Bracus rakstīja: Par A6. Principā arī tas ir viens no variantiem. Un arī ir domāts šajā virzienā. Bet lieta sekojoša. Par cik neesmu baigais DE auto piekritējs tad šim pārstāvim ar kaut ko jābūt pārākam. Tas pārākums varētu būt Quattro. Un vēl arī tam jābūt ar veco dzinēju ne V6. Un šajā gadījumā principā sanāk ka auto laikam ap 1997. g. Un tas atkal nozīmē ka Kasko atkrīt.
Par Zafiru. Arī varētu būt vērā ņemams variants. Cik esmu dzirdējis tad liekas labas atsauksmes. Neesmu vēl nevienu apskatījis. Kaut kāda barjera laikam uz O.
Par C5 būs jāapskata.
Jā, un tas īpašais tajā C4 ir kvalitāte.
Baigi vēlies pirkt gadu, nevis mašīnu, vari arī pirkt C5 ar 1.9 kuļmašīnu. Vai, ja zini ko pērc, var arī pirkt 2.5 kuļmašīnu. Varbūt paveicas.
Bracus rakstīja: Problēma tika visai vienkārši atrisināta. Piefiksējot ka troksnis parādās strauji uzsākot braukt tika nolemts vairs neuzsākt strauji braukt
Un problēma pazuda kā ar roku noņemta.
Haha, kas par atrisinājumu
