Guzis rakstīja: Normāli liktā autogāzes iekārtā ir vismaz divi vārsti uz trubas no balona līdz reduktoram. Iespēja ka sagļukos vienlaicīgi abi ir niecīga.
Jā, viens reduktorā un viens atsevišķs. Es pieņemu ka reduktora vārsts man jau sen neskaitījās ![]()
Guzis rakstīja: Normāli liktā autogāzes iekārtā ir vismaz divi vārsti uz trubas no balona līdz reduktoram. Iespēja ka sagļukos vienlaicīgi abi ir niecīga.
Jā, viens reduktorā un viens atsevišķs. Es pieņemu ka reduktora vārsts man jau sen neskaitījās ![]()
Es pieņemu ka savulaik ar savu A80, kad tam vēl bija gāze, būtu varējis piedzīvot ko līdzīgu. Vienā vēlā skrūvēšanas vakarā bik pārbraucot mašīnu, pēc tam nejauši nokonstatēju ka gāzes iekārta viegli šņāc. Pirmā reakcija bija piešķilt motoru, lai tā gāze tiek sadedzināta, pēc tam padomājot, noslāpēju motoru un bik paklapēju vārstu, pēc kā šis tomēr noslēdzās.
Seene rakstīja:
Izskatās, ka neesi ar LT pašmasu dzīvē saskāries Tak ne jau svars rada problēmas - ar to, kā jau pats teici, lai tiek galā bremzes un motors. Bet interesanti paliek šaurās vietās. Un tas, kā uz ceļa uzvedas tukšs buss ar kravas piekari arī var sagādāt pārsteigumus. Salīdzinājumā ar tavu A6, nepaspēsi attapties, kad būsi jau grāvī - pietiks ar tādu sānvēju, ko tavs A6 pat nejutīs.
Ar pašmasu neesmu gan saskāries, paldies dievam neviens LT nav man virsū uzgāzies un nav arī sanācis nevienu LT tolmetā nodot
Bet tu jau pats uzsver, ka viņa pašmasa, kura ir dažus simtus kilo lielāka nekā A6, jau neko neizsaka, un par to jau arī te sākumā tas iecepiens bija, jo dažs labs kaut ko tieši par svaru apgalvoja...
Nu ar LT46 bija interesanti pabraukt no grobiņas uz liepāju uz sotaciņu, mašīnai manāmi līgojoties
Kad kaimiņam bija kaut kāda 1995. gada garais, augstais tranzīts, par tā piekari es gan biju pārsteigts - no Nīcas puses braucot labo līkumu uz bārtas upes tiltu tas tranzīts esot tukšs ņēma manāmi stabilāk nekā mans tā laika A80.
Seene rakstīja:
Labrīt Es tak par gabarītiem arī runāju - pastāsti man, ja esmu palaidis garām kādu 3,5-tonnīgu vabolīti Un par kategoriju - tak lai noliek eksāmenu BE, kam ir nojēga, ko ar piekabi darīt un pārējiem lai āķis kalpo izvilkšanai no peļķes.
Pašmasa kaut kādam LT ir līdzvērtīga nepilnai, teiksim, C5 A6 pašmasai. Nav jau nemaz tik grūti vadīt busu, kurš sver tikpat, cik vieglais.
BE kategorijas apmācības kursi tātad ir domāti dauņiem, ja tajos māca "necentieties izvilkt treileri cauri šaurai vārtu arkai un nevelciet lielu, smagu piekabi ar 1.0 nemotoriņu"?
Sēņotāj, kāds sakars tiem trīs viģikiem ar BE kategoriju?
Visos trīs redzams veselā saprāta trūkums, ne jau atbilstošas vadītāja apliecības kategorijas trūkums.
Teksts par tikšanu galā ar kilogramiem joprojām ir pilnīgi bez pamata - man ir C1 kategorija, kuru līdz šim savā mūžā esmu izmantojis dažas reizes, un visas tās reizes man nepatika ne jau svars [joes nepiedalījos ne ar hreņa pašizgāzēju, ne autoskolas LT46, ne kaimiņa lielo garo tranzītu kādā dragreisā..
], bet gan gabarīti - jo sevišķi ar to hreni. Par laimi neko nenonesu
Protams, prakses trūkums.
Bracus, baigie sūdi - ne jau visām mašīnām ir tāda plāksnīte. Manējai, piemēram, nav. Ko nu? ![]()
Gauss rakstīja: Nafig golfu, labāk par to naudu paņemt normālu klasiku ar pareizo piedziņu un ļitakiem:
www.auto24.lv/...
Kopš kura laika pakaļas bezpiedziņa tiek saukta par pareizo? ![]()
recluse rakstīja:
Ja domā mani, tad man getz nekad nav bijis un noteikti nebūs, tāpat līzingi un kredīti nav bijuši un cerams nekad nebūs. Tāpat mk2 golps vairs nesaista, nu nav ne ērts, ne ietilpīgs. Tik vien cik relatīvi lētas aziātu izcelsmes detaļas un tikai tad, ja pas maini.
P.S. Man ir auto, kas ir vecāks par mani, tā kā ar pilngadīgu auto arī auzās brauc, ja patīk un var, kāpēc gan ne.
Pajāt par getzu, ideju saprati. Otrajam golfam ir tizls salons, bet to, ja labi grib, var no trešā vai ceturtā ielikt. Nav ietilpīgs? Priekš tik mazas mašīnas tas ir ļoti ietilpīgs, ja golfam būtu pareizā piedziņa, nahuj to mazo audī...
Aziātu detaļas var likt tie, kas īpaši nebrauc. Nekādīgi nevaru iemācīt manam vectētiņam nepirkt detaļas liepājas draņķīgākajā autoveikalā...
Seene rakstīja:
Daudzi (varētu pat teikt, ka lielākā daļa) B kategorijas vadītāji nav spējīgi tikt galā ar 3500kg bez piekabes, kur nu vēl ar šādu kombināciju.
Ar tiem kilogramiem jau jātiek galā motoram un bremzēm, ne jau vadītājam... ![]()
i_edgars rakstīja: Bracus, vēl jau sakabes āķa konstrukcija (izgatavotājs) nosaka cik drīkst vilkt.
Vectētiņa golfmašīnas āķim ir nakļene, kur rakstīts nespiest uz viņu vairāk par 75 kg, bet nekā saskatāma, kur būtu rakstīts, cik vilkt drīkst. Nezinu kā āķa ražotājs to nosaka, bet nu pēc loģikas būtu jābūt, piemēram, "ja mašīnai ir jaudīgs turbomotors un pilpiedziņa, tad max velkamā masa 1k kg, ja 1.3 nemotoriņš, tad 3k kg"... ![]()
Vispār pasakiet kāds kāds sods būtu par BE kategorijai atbilstošas kombinācijas vadīšanu ar B kategoriju.
Nē, cenas neaug, vienkārši tādu pārtikušu jefiņu, kas normālu mašīnu pārdod par tolmeta cenu vai atdod šrotā, skaits ir samazinājies uz nulli
Piecus gadus atpakaļ, protams, līzētais getzs gaida pie mājas un nevienam par normālu cenu nevajag pilngadīgu mašīnu, tad tik aiziet. Dzirdēts par pāris to gadu gadījumiem, kur kāds šrotā šāda iemesla dēļ atdod kaut kādu padsmitgadīju šķībaču miseni, cits to atpērk un pēc tam vēl bez problēmām iziet TA...
P.N. Patreizējajā traktormānijas laikā ja tofikā aplūkojamajam objektam zem haubes būtu 1.6 kuļmašīna, nevis benzīnnieks, zem haubes, tas par tādu cenu arī atrastu pircēju diezgan ātri. Tas gan ir viens no piemēriem, kad es piekrītu Pirmāveidīgo tekstiem par dārgām veco mašīnu cenām, jo es neredzu, par ko maksāt 2x dārgāku cenu par to, ka mašīnai zem haubes motora vietā ir 1.6 Dirsa/TurboDirsa/1.9 Dirsa/TurboDirsa un nevis 1.9 TDI, bet ar to traktorslimību saslimušajiem tas nerūp. Zinu pāris piemērus.
P.P.N. Paskaties iekš ss.lv žiķeļu cenas - kaut kā šaubos ka tos kāds par tādām pērk.
Normāli, sakarīgs vizuālais, jaunie buferi. Sūdīgi tikai ka tas 1.6 ar ekotroniku un aprīkojuma arī nav. Bet nu tad atkal - kolēģis brauc ar B3 1.9 TD passātu kurš līdz nesenai daļējai pārkrāsošanai bija diezgan norūsējis un vēl šādiem tādiem defektiem, un vienīgo ekstru - elektrisko lūku, bet savādāk pat centrālās nav, pirktu pa 700 ls un stāsta ka tiem B3 ķīseļpassātiem tādas esot cenas...
Dark_Side rakstīja:
300 Ls bez'rūsas un ar skati par žika nemaksā
Viena lieta ir prasīt un cita ir dabūt. Es arī skatos un brīnos par tiem idiotiem, kas žiķeļus tirgo par cenām, kur pirmais cipars ir kaut kas cits kā 1. Normāla cena žiķelim ir uz kādiem 150 lašiem, un arī tikai tāpēc, ka tolmets par viņu dod kaut kādu sotaku...
Cik zinu, tad arī ejošā - nepazīstu nevienu, kas būtu pēdējos 5 gadus pircis vai pārdevis kādu žiķeli dārgāk. Tagad nesen viens kuram darbavieta blakus manējajai paņēma pa sotaku žiķeli - gan arkas aprūsējušas un viena priekšējā vispār, toties tehniskais stāvoklis ļoti labs, jaunas riepas, ja kāds viņu taisītos celt, tad arī priekšas spārni, utt, ziemas gonkām neko jau vairāk nevajag. Mans vectētiņš savu trešo kam no ārpuses nebija ne grama rūsas un bija vienīgi parūsējis nedaudz sists slieksnis, skate, protams, bija, un tehniskais arī bija labs [nobraukums ap divsimt štukām] dažus gadus atpakaļ par sotaku pārdeva. Bet nu žiķelim vismaz parasti ir kaut kāds 1.4 - 1.6 nemotoriņš un pakaļas bezpiedziņa, bet šitentajā tofikā aplūkojamajai tarataikai ir 1.3 un priekšas bezpiedziņa - tātad žiķelis to ziemas gonkā izliks un ja gadīsies kaut kur ieskriet, tas stāvoklis tāpat būs pie kājas
Žiķelim arī var mēģināt piesiet retro, jo galu galā piecdesmito gadu tehnoloģijas un dizains - ko šitentajai 1995. gada franču autobūves atraugai?
Bijis tas vismaz kāds lielais citrons vai renault alpina... ![]()
SEA rakstīja: Zin, priekš Audi cienītāja, tas ir labs aparāts, un cena vēl sakarīga... Cik tad tādu vēl ir pa ielām redzami...
Diezgan daudz, ja B2 speciāli nedala pirmsfeislifta un feislifta modeļos. B1, tie gan ir retums, jo laikā, kad latvija atguva neatkarību, tiem bija vismaz 12 gadi.
i_edgars rakstīja:
Kas Tev bērnības trauma??? Bērnībā ne tādu mašīnīti nopirka veči, tagad visi vainīgi?!!
Ar divcipara izmaksām Tev būs Liepājas, Cēsu, Rēzeknes, Jēkabpils, Siguldas pilsētas apkures... un vēl dažu miestu par 4-istabu dzīvokli.
Māju, māju! Ar savu dzīvokli ej ieskrienies... ![]()
Nakts diskotēkas rīko tādiem īedgariem, kuri ar kaimiņiem naidojas
Nezinu cik maksā visuma centrā apkure, kaut kā atceros ka mutere maksā komunālo rēķinu par divistabu dzīvokli uz 30 lašiem - aukstais ūdens, kanalizācija, atkritumi, sētnieks, apkure. Es domāju ka normāli.
Un tie tavi super duper apkures katli - diez tu varētu ar kādu no tiem apkurināt visu ziemu māju ar 4 istabām un divciparu izmaksām? ![]()
TDIOTS rakstīja:
un Forc Scropils 2,5D liecina par ouxjennu pārākumu ???
Kāpēc gan ne? Savs ir savs, un ir arī cilvēki ar mazohisma nosliecēm. Man parauj smīnu kad mans vectētiņš pasaka ka otrais golfs esot sūdīgāks par žiķeli... ![]()
i_edgars rakstīja:
Gluži manas domas! Kāda jēga maksāt piķi par akmeņiem akmeņu vidū, ja par to pašu naudu var uzcelt SAVU mājeli, ar pagalmu kur šašliku uzcept un saulītei plikumus parādīt, pie kam maz...mājiņu ar vismaz 2 reizes lielāku lietderīgo platību.
Un nesatraukties, ka kaimiņi blakus visu nakti ballē, augšējie regulāri nopludina, apakšējā uzlaiž gaisā gāzi utt. Dzīvoklis ir tas pat kas kolhozs!! Kolhozi jau bija!
Nu redzi, tāpēc arī nevajag dzīvot visuma centrā. Es tagad dzīvoju kopā ar saviem vecvecākiem viņu lauku ciemata mājā, bet labprātāk dzīvotu muteres dzīvoklī - jo tam kā jau dzīvoklim ir dzīvokļa ērtības, bet par cik nav kaut kādā smirdīgā pilsētā, izpaliek neērtības
Nav pašam jākurina, jāuztraucas par malkas sagādi, jācenšas un tāpat nesanāķ nodrošināt vienmērīgu temperatūru, jātīra kaut kāds celiņš, jāiet pārdesmit metri vai vairāk līdz pastkastei, vienam pašam jāremontē māja, piecu metru attālumā atrodas kaimiņi, kuriem vajadzības gadījumā lūgt palīdzību utt
Da nu baigā alternatīva. Zinu vienu, kurš patlaban sev tādu fiestu ceļ augšā. Virsbūvi arī nomainīja, jo tās kastītes, kā jau fordeļi, nežēlīgi pūst... Ja tā nav sapuvusi, tad saprotams, kāpēc tik ekskluzīva cena...
GB12 rakstīja:
Izskatās jau labi priekš saviem gadiem.
Izskatās tā, kā cigāram ir jāizskatās. Audī jau nav hreno, lai tam 24 gadu vecumā būtu jāizskatās pēc ratrod ![]()
Mierīgi. Vai tad viņam nav sveces kas pievienotas relejam ar vadiem?
Kā saprast to "pavājš" - tiešām mazāk griezes nekā C20XE? Kaut kad pāris gadus atpakaļ gadījās bik pabraukt ar brālēna sievastēva omi, kurai zem haubes ir C20XE - it kā liekas, kas tad tur ir tas 2.0 16v atmosfērisks benzīns priekš tās kastes, bet nefiga, paātrinās adekvāti un ziemā priekš iesācēja ideāls driftmobīlis - paspiežot ieiet sānslīdē un palaižot vaļā gāzi sānslīde uzreiz izbeidzas ![]()
Slinkais rakstīja: man choms ieksh UK ira. radija man tur nopirktu viltotu LV vaditaja aplieciibu. auto nopirkts. apdroshinashanu peerk inernetaa, un noradot nomaljas dzivoshanas rajonu, auto ikdienas glabashanu garazhaa, dabuun milzu atlaides no apdroshinashanas premijas.
Tas līdz pirmajai avārijai.
i_edgars rakstīja: msh, UK auto var apdrošināt par dikti dažādām summām! Ja vienkāši ej uz kantori, tad par 10 vecu auto 100 mārcinas mēnesī var izrādīties par maz, bet ja no Latvijas pieprasa apdrošināšanas vēsturi, un tur ieborē, tad tā apdrošionāšanas samaksa reizēs paliek mazāka, protams, ja bez avārijām utt pozitīva ir tā vēsture.
Tur ar jāmāk krucīties, tad var ietaupīt kolosālas summas.
Tu domā ka tu kaut ko jaunu pasaki?
Bet kā jau teicu, tā ir pišanās - nu tāpat kā ar dīzeļiem.
Kaut kādu aptirsināšanas vēsturi vispār tikai lohi pieprasa
, pazīstami cilvēki par 80 mārciņām savus stāžus pārvērta no claims discount gados. Ja es tur būtu pircis tačku, būtu darījis tāpat.
Dark_Side rakstīja:
2 bākas pa gadu? netris ja?
Netici? Kaut kādus trīs gadus atpakaļ kad viņam vēl bija 1985. gada corsa [žēl ka viņš nesen to pārdeva, man tā kastīte ļoti patika...
], es aizdzinu to uz liepāju uz darbu lai metinātājs sametina izpūtēju, jo drīz bija jābūt TA. Aiz gara laika parakos pa bardaku, a tur atradās iepriekšējās skates protokols. Salīdzināju odometru, starpība bija kaut kādi 925 km, no kuriem kādus 50 es pats biju nobraucis... ![]()
Nezinu kas tas par pensi, kas brauc tikai vasarās, bet tomēr gadā piecas štukas norullē. Mans opis brauc +/- visu gadu bet gadā uz štuku norullē... ![]()
i_edgars rakstīja: benzīnniekiem parasti var vilkt kaut 10 reizes, vienīgi pēdējo pievilcienu jātaisa ar galvu, nevis akli nolasot uz blīves uzdrukāto. Skrūves ir jau pastieptas, bet uz iepakojuma spēki domāti jaunām skrūvēm.
Lai precīzi noteiktu vai drīkst lietot vecās ir jāmēra skrūves izmēri.
Pēdējais pievilciens parasti ir 90 grādi. Kā tie sanāk velkot nevis ar rokām, bet galvu - vienai skrūvei mazāk, otrai vairāk?