Kara? Vai tomēr politisku spēlīšu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kara? Vai tomēr politisku spēlīšu?
Kā nav nekāda sakara ar humānām vērtībām? Tu vēlies visus sastumt pilsētās, jo tur būšot baigā darba ražība, un ja tā nav, tad "valsts subsidē", "laukos jāatrodas tikai industriālām fermām" blablabla. Cilvēks var vēlēties dzīvot laukos, meža malā, gan estētiskā baudījuma dēļ, gan patīkamākas vides [nav noziedznieku, nav sastrēgumu utt] un ir gatavs tādēļ pieciest mazāku algu - a tu viņu vēlies iebāzt savā skudru pūznī lai viņš tur pisās un perās pa sastrēgumiem, vadājot bērnus uz skolām [kuriem uz skolu būtu pašiem ar savām kājām jāaiziet] utt. Tad kas tas ir? Piedevām reālajā pasaulē no tiem kas pamet laukus, vismaz puse aizbrauc prom uz ārzemēm, un maksā nodokļus tur - rezultātā nekāda labuma no skudru pūžņu pildīšanas nav, tikai mīnusi - kaut vai tā absurdā situācija ka pierīgā skolas par mazu paliek un pilsētās bērnudārzi trūkst.
Teorētiski. Praktiski vairāk velk uz lieki aizdirstu telpu. Normāls un trenēts kasieris darbojas stipri ātrāk par pircējiem pie pašapkalpošanās kases un nav ierobežots lēmumu pieņemšanā, teiksim, pārdot šmigu vai nē.
Es tev rādu piemēru pie kā reāli mūsu situācijā novedīs "brīvais tirgus". Kamēr tev kolonizācijas nevēlēšanās saucas "komunisms".
Labi, spēj 20%, tikai 15% negrib.
Uz Rīgu es vedu tandēmu ar kuru es no laba prāta braukt negribu un ar kuru dienā gribēt nobraukt vairāk par kādiem 80 kilometriem būtu nežēlīgs optimisms. Ceru nākotnē divvietīgu braukšanu risināt ar diviem kopā sakabinātiem trīsriteņiem.
Ātrums, elementāri - pirmkārt, pretvējš. Otrkārt, divas somas. Treškārt - ceļš varbūt ir taisns bet augšā lejā, augšā lejā; man vispār bija nepierasts šitas variants - uzmokies kalnā un pēc tam puskilometru, varbūt pat kilometru ripo. Jebkurā gadījumā es neriskēju no kalniem braukt ar lielāku ātrumu par kādiem 30 kilometriem stundā; kur vajadzīgs, svilinu aizmugurējo bremzi. Kas saņemšos un izmainīšu stūres savienojuma leņķi, tad tas, iespējams, mainīsies, patlaban es ātrāk par kādiem 36 km/h neatļaujos, nevēlos uz 40 kaut kur aizšļūkt.
Par klipšiem šaubos, bet nestrīdēšos. Mīšanās ātrumam lielākoties nebija ne vainas - uz sajūtām regulārajos Palangas braucienos rodas aizdoma ka pārāk liels mīšanās ātrums ir kaitīgs un lieki nogurdina ceļus; šie sāk nīdēt ja sanāk mīties uz kādiem 90 apgriezieniem minūtē. Uzturs - varbūt. Šķidrums - nu nu. Pirmkārt, slodze nav TIK liela. Otrkārt, nav vairs karsts. Mocot iekšā litru stundā noteikti vajadzēs puslitru stundā izmīzt
Vakar izdzēru ap četriem litriem šķidruma - puslitrs kolas hesburgerā, pārējais ūdens. Par pārtiku, iespējams, nestrīdēšos. Ergonomikas sakarā runājot jūtu ka laikam pirms dažām dienām beidzot izveiktās ķebļa izmaiņas ir palīdzējušas - es beidzot ķebļa apakšu uztaisīju stāvāku lai neslīdētu no ķebļa ārā un tādējādi nesamazinātos attālums līdz vidusasij [kas kaitē ceļu locītavām] - Kuršu kāpu braucienā man sāka sāpēt labais celis, šoreiz nē.
Kā tu sildi ūdeni ja tev šitas nestabilais variants nav izvelkams pa lēto tarifu - ar kaut kādu caurplūdes sildītāju? Neredzu nekādu problēmu boileri sapārot ar taimeri un sildīt ūdeni nakts vidū.
Tavā gadījumā definīcijas staipīšana saucot kondišu kas spēj arī sildīt par "siltumsūkni". Vecāku gadījumā droši vien tā arī ir - es tuvākajā apkaimē nepazīstu nevienu kas kurinātu ar kaut ko kas nav malka un zinu uz pirkstiem saskaitāmas katlumājas kas tiek kurinātas ar šķeldu vai granulām - siltumsūknis diezgan smuki maksā un patērē arī elektrību.
Divi jautājieni. Pirmkārt, kam ir domāti mazi pīkstuļi kas kaut kā klātbūtnē sāk pīkstēt un mirgot, kaut ko atbaidīt? Uz A9 no Lapsu ceļagala uz apvedceļa pusi ik pa gabalam kāds tādus pie stabiņiem salicis... Otrkārt - kam domātas tās papildus margas uz vantenieka? ![]()
Kas jau kuram "dižs elektrisks". Es šaubos ka daudziem šejieniešiem kam ir mājas tajās ir kaut kādas ierīces ar trīsfāzu elektromotoriem - ja tādu nav, tad vienīgā atšķirība starp dzīvokli un māju - turīgi un slinki māju iemītnieki var izdomāt siltumsūkni uzlikt - visi pārējie patērētāji pa lielam var būt arī dzīvoklī.
Slinkais man te mēdz prasīt kāpēc es nebraucu uz pamperbikšu festiem - atbilde ir - pilnīgi neinteresē no realitātes atrauti pasācieni - nepraktiski velosipēdi ar kuriem brauc tik diženi sportisti ka velosipēdi uz pasācienu jāved ar mašīnām, nevis ar tiem jāaizbrauc
Mani tieši tāpat, tādu pašu iemeslu dēļ neinteresēja volkswagenfests, kad tāds vēl tika rīkots - nah man tērēt naudu un laiku lai aizbrauktu uz pasācienu kur lepojas ar sapistām mašīnām un dala balvas tiem, kas savas mašīnas sapisuši visvairāk...
Nē, es labāk ričuku izmantoju tam, ko tikai 5% pamperbikšu var vai spēj, un tad kad es vēlos, nevis pieskaņot manus plānus, triekties uz Latvijas otru galu lai piedalītos pasācienā kas domāts lai zīmuļiem būtu kur pazīmēties un nokonfigurēts priekš vārguļiem, ar attālumu kas līdzvērtīgs pusei mana parastā iepirkšanās brauciena garumam.
Tā kā man sakarā ar stāvokli starpautiskajos tirgos ir iešķiebts šomēnes atvaļinājums, tika nolemts izdarīt to, ko nesanāca izdarīt pirms 7 gadiem...


Ja iespējams, atpūtas taisīju pasēžot uz pieturu soliņiem; pārmaiņas pēc jāpasēž uz kā neērtāka nekā velosipēda ķeblis. Te, Zirņos, tas nebija iespējams - pieturas remonta darītāji ir bijuši ļoti lieli pohujisti kā rezultātā pēc viņiem soliņš tikai derīgs lai iepirkumu maisiņu noliktu
Nākamajā pieturā līdzīgs skats.


Pēdējā atpūta pirms šosejas pamešanas.


Viegli nebija, bet galvenā problēma bija tāda, ko nebiju gaidījis. Izbraucot ārā no Grobiņas radās esam viduvējš pretvējš, bet to biju gaidījis; jau tad gāja diezgan pašvaki - tad kaut kur ap kādu Skrundu pagurušās kājas sāka darboties jūtami labāk - Saldū Hesburgerā piestūmu vēderu, pēc tam parādījās otrā elpa. Starp Saldu un Brocēniem gadījās nolikties uz pārvada; kāds bija racis nost zemi no nomalēm un atstājis malu nobārstītu ar šķembām, uz tām arī nolikos, un tādā veidā kā man ir visvairāk bail - brauktuves malā virzienā uz brauktuvi; par laimi neviena mašīna tajā brīdī aizmugurē netrāpījās, rezultātā divi caurumi kreisajā plaukstā un viena paštaisītā priekšas dubļusarga stiprinājuma skrūve aizlidoja un pazuda. Galvenā problēma parādījās kaut kur starp Bikstiem un Kaķeniekiem - asas sāpes kreisajā celī - nē, ar tiem muskuļiem kas dara galveno darbu viss bija kārtībā un tie arī brauciena beigās vēl bija spējīgi normāli uzmīt - kāds no apakšstilba muskuļiem bija izdomājis mani uzmest, nācās tā arī turpināt braukt. Apvedceļu sasniedzu bik pirms pusnakts, atpūtos un sāku diezgan pohujistiski dragāt pa ielām - ar manām nogurušajām kājām nosturēt pa trotuāru būtu bijis pagrūti; tām dažām mašīnām kas brauca nebija problēmu man apbraukt garām. Daudz netrūka ka būtu pār vantenieku braucis pa brauktuvi, bet tomēr nolēmu tur čakarēties lai brauktu pa trotuāru - centrā sāku diezgan cītīgi likt mīksto sarkanajiem. Braucot ārā no vērmaņdārza man degungalā viens braucot pa trotuāru ar elektrisko skrejriteni tur uz stūra pamanījās aizlidot pār ragiem; nenoturējos un garām braucot noteicu "riteņi par mazu"
Galvenā mana kļūda šī brauciena sakarā - pārāk optimistisks brauciena plāns; biju cerējis ātrāk aizbraukt galā - realitātē brauciens risinājās apmēram kā Neringas brauciens, to arī vajadzēja pielikt blakus kā orientieri. Braukt pa A9 bija labāk nekā gaidīju, un brīžiem interesanti - Anneniekos, piemēram, bija jautra atpūta - sēžu pieturā, vieta tāda kur mašīnas brauc lēni - 9 no 10 mašīnām galvas grozās...
Nākamo pirmdienu vai otrdienu jāplāno atpakaļceļojums ![]()
Jā, protams - ar tādiem kam VNT. Tam pašam 2.5 10v TDI, LT esošajai versijai ar VNT pūtiena apogeja uz aci liekas esam ap 1.7 - 2.5 V6 180 zs versijai ražotājs sola no 1,5k, un izbraucot lai to pārbaudītu un iedziļinoties [mašīna smaga un tas cēliens tāds mēreni nogludināts] jāsecina ka tā arī ir - tādam pašam motoram vārgākajai, 150 zs versijai ražotājs sola no 1,2k - kas pat varētu būt, sasniedzamais pūtiens mazāks un varbūt arī turbīna mazāka, nav sanācis pārbaudīt - bet stāsts nav par to, bet par motoru ar nemaināmas ģeometrijas turbīnu
Es vispār labprāt būtu golfa topošajam turbiķim uzlicis VNT - atdūros uz to ka nāktos būvēt no nulles izplūdnieku jo vajadzētu ārēju WG - dīzelim ar VNT pūtienu regulē noliesinot degmaisījumu, benzīnniekam tas variants neder.
Iespējams, es nestrīdos - stāsts ir par to ka ražotāji uz izpūtējiem, tāpat kā visu citu taupa un paceļot šitik daudz jaudu bez izplūdes pārskatīšanas vai maiņas ir optimisms. Turbīnai pārāk liels pretspiediens vienā vai otrā galā ir kaitīgs, es tik nezinu kas slikts notiek ar pretspiedienu karstajā galā, gan jau lielas temperatūras - un, protams, palielināts degvielas patēriņš; degviela sadedzināta tiek bet papildus enerģija aiziet stumjot izplūdes gāzes. Tavā situācijā prasītos lai rezultātu pārskata cilvēks kas rubī fišku, un nav no tiem kam darbības princips ir "saiģot".
Ir pietiekami daudz braukts ar dīzeļiem kam garas kārbas un "maksimālais griezes moments ir jau pie 2k" - vienīgi tiem dīzeļiem nav VEMS un tāpēc neesmu skatījies cik strauji tas gliemezis iegriežas
Ražotāji vienmēr uz izpūtēju iepiš kapeiku. Ar pliku jaudas stendu ir par maz - vai nu vajag iespēju taisīt vienu mērījumu atvienotu izpūtēju, vai blakus pieredzējušu cilvēku kas izvērtē rezultātus un saprot kas un kā. Apmēram kā ar to 260 zs audī; man tika atstāstīts - mašīnai tika uz ruļļiem VEMSis regulēts, uztaisa mērījumu - 210 zs - regulētājs "kaut kas nav kārtībā, sūdīgākais tāds motors ir attīstījis 220 zs" - sāk piekasīties konfigurācijai, ā, izpūtējā ir svilpe - to izrāva laukā, uztaisīja mērījumu, uzreiz +50 zs
Tik jauna mašīna kā tavējā jau var arī uzrauties uz pārāk īsu katalizatoru...
Nevis "es domāju", bet "es zinu". Fizikas likumi nav apgāžami, un primitīvs un mazs četru katlu turbiķis opeļsābā uzvedas tāpat kā līdzīgs līdzīga līmeņa turbiķis fofāgenā.
"bet tu bļāvi ka man būs lieli tēriņi" - to tu pats esi piedomājis, attiecīgi nav arī nekādas attaisnošanās.
"Nē, nav un nebūs" - kurš runā par skaļu izpūtēju?! Es runāju par tādu lietu kā elementāru izplūdes gāzu aizvadīšanu; atkal fizikas likumi. Ja jau reiz šāds teksts, tad noteikti tu lieto tievu standarta opeļsāba izpūtēju, kurš pat uz papīra priekš tavas sapņu jaudas ir par īsu - man pazīstams čalis kas niekojas ar Ricardo Flow [slavenās britu inženierkompānijas Ricardo izstrādātu programmu kas simulē motora darbības visus aspektus] man kaut kad ieminējās ka pa 63 mm izpūtēju var dabūt laukā, neatceros, 215 zs, vai kaut kāds tāds bija tas cipars. Un manam Rīgas dragreisistam vienam no svētdienas aužiem ir divi izpūtēji - 65 mm priekš apskates, un 76 mm pārējajam laikam; jauda agrāk bija, sagadīšanās pēc 260 zs - teica ka atšķirība esot stipri jūtama. Šo zinot, kad es varēšu atļauties [jo ņeržai cenas normāli kosmosā aizgājušas; nebiju zinājis ka agrāk tā bija relatīvi lēta], golfam arī būvēšu 76 mm ņeržas izpūtēju - jo lai arī priekš 200 zs par daudz, bet turbiķim turbīnai pretspiediens nevar būt par mazu. Vairs neatceros kāda rore bija 500 zs dragmobīlim, vai tik nebija kaut kas ap 90 mm - uzpūtēja truba tāda ka niezēja nagi tajā vienu maza izmēra kaķi kas staigāja apkārt, iestumt ![]()
Jā, nav nācis - un kas traucē to tur ielikt?
Kāpēc lai es nebūtu "stāvējis blakus UrS4"?
Jā, ar īstu UrS4/UrS6 nav sanācis izbraukt, jo nav iespringuma [čomam, cik zinu, šobrīd pieder UrS4 4.2 tomāts un UrS6 2.2 mešalka - vienam citam laikam arī ir UrS6 - ja nezinātu kā tās mašīnas iet, varētu kaut rīt aizbraukt uz Liepāju un paprasīt lai iedod izbraukt] bet ar vecākiem jaudīgākiem aužiem pabraukt ir sanācis. Ir arī sanācis parēķināt pārnesumu skaitļus kārbām, personīgas intereses dēļ - tātad, C4 bundžā nākošajiem 2.2 20vt pieskrūvētās sešinieces dod sestajā [!] robā 3k @ 120 km/h. Un tagad mēs bišķi pameklējam jūtubē un...
Kā redzi, atšķirībā no ģenerāļa motora, kas sagaida ka 175 zs motors spēs izspiest 300 km/h, audī kārbas garums ir atbilstošs motora spējām. Tevis nosauktie bezapgriezieni pagājušajā gadsimtā teorētiski varēja būt tikai lieliem motoriem un tomātiem, un dīzeļiem, nekam citam.
"Nezinu, kas tur man ir briesmīgs, bet max grieze ir jau pie 2k apgriezieniem un pūtiens arī, tā ka domāju ka pat no tādiem apgriezieniem varu paātrināties labāk kā ar tavu raķešgolfu." - aha - pēc pārslēgšanās uz leju vai ar pusminūti ilgu aizturi - vai arī visu laiku dragājot tā it kā atļautais ātrums tevi neskartu. Kā jau teicu, es pārāk labi zinu kā tas ir - braukt ar mašīnu kurai ir [priekš Latvijas apstākļiem] neadekvāti garš pēdējais robs un "maksimālais griezes moments pie 2k" - pie tiem pašiem 95 iemin grīdā, pusminūti gurdeni paātrinies atmosfēras režīmā un tad beidzot sākas pūtiens un paātrinājums
Tava būvēšanās ir nevis 260 zs/400 nm, bet +60 zs/+100 nm, un tas ir stipri savādāk
Manā gadījumā primāri tas pasāciens ir atremontēta motora ieliciens kur procesā nejauši pienāks klāt kādi 80 zirguspēki un 100-120 ņūtoni - ja man iekšā būtu negraboša 2.0 atmosfēra, tavā budžetā es jaudu varētu divkāršot. Maza interese - izpūtējs jau tev ir resna ņerža, jeb tam tu liec mīksto un ceri tāpat izbraukt cauri? ![]()
Tā nav aizskaršana bet lietu saukšana īstajos vārdos. Sābs - tas bija tāda ērmīga mašīna kas apzīmējās ar ciparu 99, un mazākiem cipariem - nu un vel astoņdesmito gadu deviņtūkstošais. Jā, no opeļa tur varbūt arī maz kas ir, bet no sāba tur ir vēl mazāk - tā viss ir ģenerālis motors, ar nianšu atšķirībām no pie mums izplatītas markas ko sauc par opeli un kurā tavs super duper B207x ar nelielām izmaiņām saucas [neskatoties wikipēdijā] Z20LET vai kaut kā tamlīdzīgi.
Kas ir tas kas atrodas manam golfam zem haubes? Lielākā no rūpnīcas pieejamā darba tilpuma VAG lielā bloka četru katlu motors - lielāks no rūpnīcas nenāca, ja būtu nācis - tas tur atrastos - es tāpēc biju ļoti priecīgs kad sešarpus gadus atpakaļ kad pienāca laiks nomainīt 1.3 pret kaut ko jēdzīgu, gadījās ieķert 2.0 donoru, jo es tajā laikā svārstījos par 1.8, tādu kāds nāca iekš mk2 GTI 8v, bet īsti negribējās, jo ielikt 1.8 mašīnā kurā varētu ielikt 2.0 ir tas pats kas ja mašīnā kurā varētu būt 2.3 atrodas 2.0
Bezloģikas pērle? Nu es jau nevaru zināt ka marka kas reklāmas materiālos savulaik lepojās ar aviāciju, savas mašīnas komplektē ar dīzeļu kārbām un ar no tā izrietošu briesmīgu paātrinājumu; laikam riktīgais sābs būs savulaik kukuruzņikus ražojis. Par kaut kādiem "bezmotoriem" labāk nestāsti - pirms panesās lielais ekofašisms 15 gadus atpakaļ, es ļoti šaubos ka pastāvēja kāds audī ar benzīnnieku kuram būtu bijusi garāka mešalka - piemēram kad izlaida UrS4 un S2, no sākuma tur bija pieciniece, apmēram tik gara kā mana golfa kārba - pēc tam tās mašīnas sāka komplektēt ar sešinieci - tikpat garu - vienkārši ciešāk novietoti robi labākam paātrinājumam. UrS4/UrS6 4.2 visdrīzāk nāca tādi pat kārbu garumi. Jaunākiem modeļiem neesmu pētījis īpaši - zinu ka B7 RS6, tas kam zāģējams 4.2, kārba bija relatīvi īsa - un zinu ka viens stiliņa lietotājs savam C5 2.7 biturbo urodam ekonomijas nolūkā dzimto benzīnnieka sešinieci mainīja pret dīzeļa sešinieci. Vienvārdsakot bezmotora apgriezienus tu nemaz neesi redzējis un esi pieradis pie dīzeļa apgriezieniem [ja es savā golfā iestumtu detaļu noliktavā stāvošo 1.9 TDI kārbu, man būtu tas variants kas tavam sābam]. Man reiz golfā bija bezmotors, un četriniece kārba - tad tahometrs tā rādīja braucot uz 95. Un mk2 GTI mēdza komplektēties ar īsām pieciniecēm, niansēs neesmu iedziļinājies, bet ne garākām par 3k @ 100 km/h piektajā robā - un ir lasīts ka bija arī VW motorsport kārbas kuras bija vēl īsākas. Esošā relatīvi garā kārba golfā atrodas tāpēc ka 'tomēr ir ikdienas un šosejas mašīna" - tik gara kārba kā tev Latvijas apstākļos ir ne tikai nevajadzīga bet pat kaitīga - no pieredzes ar 2.5 ceškām varu iztēloties cik briesmīga ir tā tava opeļsāba motora/kārbas kombinācija - nē nu mierīgi dudināt pa šoseju var, bet ne tur paātrinājums ne ekonomija - 2.5 ceškai vismaz parasti tas ir sestais robs kas ir tik garš, un tad var izvēlēties braukt piektajā robā [patēriņš tas pats, bet vismaz pie 2.6 pūtiens nāk uzreiz nevis pusminūti pēc pedāļa nospiešanas], un ja piektais, tad tikai tāpēc lai dīzelis tomēr spētu sasniegt divīti - a kāpēc opeļsābam, lai pensionārs nenobītos no lielāka tahometra rādījuma uz autostrādes?
Tu jau pats piesējies manai frāzei "pēc taviem tēriņiem". Tēriņi ir jebkurā gadījumā, par velti nav ne siers peļu slazdā, ne laba čoma profesionāla palīdzība ![]()
Un? Šai valstij [gribas lietot "mūsu", bet īsti neceļas rokas] ir īpašumi - zeme, meži, HESi, vēl šis tas. Es no tevis saprotu ka tas ir slikti, bet nu tā tas reiz ir. Pareizējais šo īpašumu pielietojums ir gūt peļņu no valsts iedzīvotājiem, kas tālāk pazūd birokrātijas melnajā caurumā - pareizais būtu pielietot lai atvieglotu iedzīvotājiem dzīvi - vēl viena opcija ir - to visu nah notirgot, nopirks zviedru lielfirmas un varbūt vēl kaut ko saskrūvēs uz augšu. Nu tad ko?
Šajā pat sakarā - reku norvēģiem ir tāda valstij piederoša firma Statoil - man ir tāda aizdoma ka tā pat to naftu un gāzi pumpē no zemes kas pieder valstij... Zviedriem līdzīga situācija. Un šīs valsts uzņēmumus iedibināja pirms simts gadiem...
Nu, stāsti, kas manos uzskatos ir kreiss - tas ka es nesludinu ka vajag LVM pārdot zviedriem bet tā vietā uzskatu ka valsts īpašums ir jāizmanto valsts iedzīvotāju vajadzībām?
Tam ir ļoti vienkāršs risinājums - pārdot malkas kvalitātes kokus privātpersonām, zināmu daudzumu uz galviņu - un pārdot šķeldu [pērkot šķeldošanas pakalpojumu], privātpersonām uz tādu pašu principu, un pašvaldībām neierobežotā daudzumā. Un viss. Nav jau obligāti viss jānocērt, var arī kaut ko atstāt augam citiem gadiem.
Es ļoti labi saprotu kā rodas darba ražīgums. Bet toties tev trūkst absolūtas sajēgas par cilvēcisko faktoru - vismaz te, diskusijās - visu laiku no tevis nāk mehāniskas robotu pasaules sludināšana. Nevar tik saprast kāpēc tu mēdz nodarboties ar tādu zemas ražības pasācienu kā ceļošanu pa Norvēģiju - daudz augstākas ražības pasāciens būtu vienkārši nedēļas nogali nobuhāt nevis vazāties apkārt ![]()
Motors vispār ir visu to detaļu apkopojums - tu neatradīsi nevienu ražotāju kas diviem motoriem kas atšķiras tikai ar turbīnu un sprauslām nebūs iedevis citu kodu. Mākslīgi ierobežota jauda ir tad, kad motortelpā esošā detaļu kombinācija spēj vairāk nenomainot nevienu pašu detaļu - tā jauda ko dod čipsis gan neskaitās, jo čipsis izsmeļ ražotāja atstāto rezervi.
Vidējais pa ielu braucošais sābs saucas "Opel Vectra", un tā nelielā šādu mašīnu proporcija kurai priekšā un pakaļā rakstīts "SAAB" visdrīzāk ir mazāka nekā mk4 golfu kas spēj kaut cik jestri paātrināties, proporcija
Opeļsābi ar paātrinājumu no nulles izcelties nevarēja jo tiem nebija iedota kaut kāda pilnpiedziņa [vienīgi pašās beigās, kopā ar V6 turbo] - gan jau šis, un nepiecieciešamība lai 9-5 nebūtu lēnāks, bija iemesls kāpēc tava mašīna ir apdalīta ar to 2.0 turbiķi. Ar to arī ir sliktāks tas B207 - jo sābam bija arī B23whatever kas bija jaudīgāks.

Šie tev skaitās milzīgi apgriezieni? Laikam ar dīzeļiem vien esi braucis
Tie ir apgriezieni kas rodas no nepiedienīgi garas kārbas lietošanas , 3k @ 118 km/h - šī konkrētā kārba bija nākusi no mk3 1.9 TD, bet iekš mk2 kārbas ar tieši tādiem pat pārnesumu skaitļiem nāca arī kaut kādiem 1.6 karburatorniekiem Formel E komplektācijā, iespējams, arī kādam 1.6 TD. Šobrīd golfā jau atrodas G60 kārba, tā, cik minos, ir kaut kur apmēram tikpat gara. Salīdzinājumam mk3 2.0 8v komplektējās ar kārbu kas dod 3k @ 110 km/h, un B3 quattro un tā perioda otrās paaudzes CQ visiem motoriem bija 3k @ 105 km/h - B3 divriteņiem kārbas mēdza būt apmēram tikpat garas kā šī.
Kā es varu zināt kādi būs tavi tēriņi?
Varbūt tev čoms pa alus iepakojumu atdevis sprauslas utt. 20 gadus vecas mašīnas ķūningā ir daudz mainīgo lielumu ![]()
"Vācijā kopš 2002.gada līdz 2021.gadam..."
Tā ir vienkārši nepilnīga informācija, vai arī tā netiek pareizi parādīta. Jā, tieši tā - "Vācijā saražots". Bet piemirsās vēl citi cipari. Pirmkārt, patēriņš - jo Vācijai to elektrību vajag priekš sevis, nevis eksportam - patēriņš šajā periodā ir mazliet samazinājies. Otrkārt, tajā rakstā bija arī otrs grafiks, elektrības ražošana pa avotiem kā arī imports un eksports dažu dienu šķērsgriezumā. Izskatījās briesmīgi. Vācija eksportē lētu elektrību kas saražota ar dārgiem mēsliem [saules paneļiem un propelleriem] bet importē ogļu un atoma elektrību.
Vispār runa bija par to ka valstij ir līdzeklis, premjerministra [vai kādu valdībnieku] rīkojuma attālumā kā normalizēt malkas cenas mūsu valstī, kamēr WALA ir par "brīvo tirgu" kur valsts resursi tiek izmantoti šauras pietuvināto personu bagātināšanas nolūkos, nevis valsts iedzīvotāju labā. Kamēr tavas pieminētās tēmas sakarā tu vienkārši uzskatāmi pamato manis teikto - kas gribēs tas likumus apies, ja vien akurāt nenožmiegs visus kas nav lielie, un tur gan valsts mierīgi stulbības izveic.
Jā, jo 1,2 litrus mazāks ar visu no tā izrietošo
Un te vēl tas iespringums uz R32 jo tas ir kliedzošākais mk4 topmodelis - parasts 24v no praktiskā viedokļa arī ir labāks tieši tapēc ka nesatur R32 atribūtus un bremzes.
P.N. Priekš šitādiem te Kodoliem kas grib braukt ar kaut ko jaudīgāku tāds VR6 [nav, protams, teikts ka golfā] [vēlams 2.8 24v; 3.2 nomināli bloks ir trauslāks] ir divas galvas tiesas pārāks - sava darba tilpuma dēļ tāds motors pēc turbinizācijas un kādu 600 zs iegūšanas ir tikpat lietojams ikdienišķiem nolūkiem kā divlitrīgs turbiķis ar 200 zs.
Atļaušos pasmīnēt par "mākslīgi samazināto jaudu"
Neesmu iedziļinājies VAG 1.8 20vt iekšu īpatnībās bet zinu ka 225 zs versijai toč apakšai kaut kas atšķīrās no vājo versiju dzelžiem - jebkurā gadījumā es būšu ļoti pārsteigts ja Ģenerālis Motors būs uz E uzlicis tādu pašu turbīnu kā uz R - jo ikdienas braucējs noteikti grib elastīgāku motoru, kamēr tāds wannabegonščegs kā tu ir ar mieru arī pazāģēt.
Fofāgens tajos laikos piedāvāja plašu motoru buķeti - tu piemirsi par GTI golfu - un tā kā bija VR6 - ceturtajā golfā vispār trīs dažādi motori, 12v, 24v un tikai beigās R32 - tad golfā 225 zs 1.8T nebija, tas tika aiztaupīts priekš TT. Jā, un ja tev nepatīk ceturtā golfa švakie motori, tad atceries ka tavs opeļsābs tomēr tika pozicionēts kā prēmiums, tāpēc arī tāds motoru klāsts - golfs tika pozicionēts apmēram tāpat kā īstā opeļvētra, ar diezgan līdzīgiem lētā gala motoriem, abet golfā nāca VR6 kā arī pilnpiedziņa [ne jau tikai uz VR6], bet opelī tikai 2.5 un divritenis, un opeļsābs atšķiras tikai ar bišķi brīvāku turbīnu pielietojumu benzīnniekiem, savādāk opeļsābu nebūtu izdevies pasniegt pārāku par opeļvētru.
Jā, mk3 uz papīra sver vismaz 200 kilo vairāk - dabā visdrīzāk arī, tikai faktiskais svars jūtami lielāks nekā pasē - mk2 GTI pasē ir kaut kas virs 900 kilo, mans bija virs tonnas vēl tad kad tur iekšā bija tikai ielikts motors un kārba. Ar "tādu" gan tu diez vai esi braucis, jo mk3 hečbekos tāds motors kā manā golfā nāca vienīgi vēlīniem amerikāņiem. Ar ko atšķiras? Ieplūdes novietojuma dēļ tas motors neizjūt temperatūru - 2E, ar kuru tu esi braucis, baigi varēja just ka auksts motors ir ass un uzsilstot paliek jūtami gurdenāks [daļēji varbūt digifanta regulējums, nezinu, ABA ar dzimto vadību neesmu braucis un neatceros kā bija 2E ar VEMSi] - esošais gan auksts gan silts uzvedas vienādi; darbojoties ar gāzi un stumdoties pa luksaforiem nav arī ieplūdes uzsilšana kas 2E ļoti uzskatāmi parādījās slēgtā cikla korekcijās [lasīt - uzsila ieplūstošais gaiss, līdz ar to samazinājās jauda]. Ja mans golfs man būtu svētdienas mašīna ar īsu kārbu, platu vāli un bez aprīkojuma, tas tiešām būtu raķete - šobrīd tas vienkārši iet adekvāti - bet nu tev laikam starp "neiet" un "nenormāli vērpjas" nav starppozīcijas. Ak jā, paātrinājumu es parasti izbaudu trešajā robā - lielākoties šosejas ātrumos - cerams ka nākotnē nepietrūks esošā motora atsaucība.
Kādi būs tavi tēriņi? Nezinu, pārāk daudz mainīgo lielumu
Sprauslas un čipsis būs jebkurā gadījumā, ļoti iespējams ka arī turbīna, pieņemsim ka klaņi nebūs. Nosaukto objektu cenas - improvizācija no tavas puses.
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
12
Atkārtoju vēlreiz - boileris uz taimeru - ejot dušā dārgajā laikā boileris jau ir izslēgts
Abet vairāku cilvēku situāciju risināt ar lielāku boileri.