P.N. Speciāli priekš cenša - content20-foto.inbox.lv/...
kas ir ar bultiņu apzīmētā skrūve? ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
P.N. Speciāli priekš cenša - content20-foto.inbox.lv/...
kas ir ar bultiņu apzīmētā skrūve? ![]()
Shiirs rakstīja: ta skruve ir augshpusee pie gofras.
msh saka taisnibu, tukshgaitas regulatoru mehaniskajai spricei var mierigi noglushit. nekas tur neslapst un apgriezieni neleekaa. ar tadu nobraucu 2 gadus un nekada vaina.
Atkarīgs vispār no tā vai k-jets vai ke-jets. Ir redzēts parastais KV ar krānu brīvgaitas vārsta vietā, izskatījās rēcīgi
ttt rakstīja: Ar to kartera ventilācijas trubu man bija proba, motors gribēja visu laiku slāpt nost, uztaisīja trubā caurumu un viss bija OK.
Gaisa mērītāju es domāju to šķivi, kas tur ir, ja vālē ar gāzi un nav pretdetonēšanas vārstuļa, tad to škivi labākā gadījumā saloka, sliktākā variantā - tā kaste uziet gaisā.
Kur to caurumu taisīja - uz āru?
Kādam motoram - NG/NF?
Ja saloka šķīvi, tas būtu sūds, bet pie viena droši vien arī šprices galvu safiš
Lāpsta ir uztaisīta tā, lai izturētu atpakaļšāvienu bet ne sprādzienu ieplūdē
Vēl viens iemesls, kāpēc gāzes reduktori sūkā, vienīgi nesaprotu no kā tad tie šāvieni rodas, kad man bija 1.8 karburatornieks ar santīma mīlestības iekārtu un tur nekas nešāva.
Centis_Nuudele rakstīja: Ple, sīkais, tu tomēr esi spītīgs....KE jetronikam NAV tukšgaitas skrūve, K Jetronikam IR.
Droseles atbalsta skrūve NAV tukšgaitas regulēšanai, arī tā skrūve ar kuru ieregulē lāpstas pozīciju pret dozatora plunžeri NAV tukšgaitas regulēšanai, bet gan CO regulēšanai.
KE jetam tukšgaitu regulē tikai un vienīgi ECU caur regulatoru.
Nē, spītīgs esi tu - skaidrā latviešu valodā atkārtoju vēlreiz priekš cilvēkiem ar sevišķi lēnu aizdedzi - B3 2v motoriem ir +/- identiskas droseles, neatkarīgi no tā, vai k-jets vai ke-jets/ke-motroniks. Un kā jau tu pats pateici, k-jetam ir skrūve - tātad arī ke-jetam ir
Neredzu iemeslu naskuj C3 NF būtu jābūt savādākai droselei kā B3 NG. Un to visu pārējo, ko tu te uzrakstīji es tāpat zinu.
P.N. Es arī ar to "brīvgaitas regulēšanas" skrūvi neaizraujos jo man no tās neko nevajag ![]()
andzha rakstīja:
Nepieciešamo gaisa pieplūdi normālā gadījumā regulē tukšgaitas regulators. Vsp par tādas skrūves esamību piekrītu, bet aizrauties ar to nevajadzētu, savādāk var pārbīdīt droseli pozīcijā, kad tiek izslēgts tukšgaitas režīms. Pieļauju tā varētu būt paredzēta droseles kalibrēšanai attiecībā pret slēdzi
Mazās klapes atduri regulē ar pavisam citu skrūvi ![]()
Nebēdā, manometri jau iepirkti un pirmdiem jau būs uzvirpotas pārejas ![]()
grs rakstīja: Nekāda sakara ar elektrību. Kamēr auksts, tikmēr par daudz degvielu dod iekšā. Kurš tur tas vārsts vai devējs slikti strādā nezinu.
Ak tā - un tam nav nekāda sakara ar elektrību?
![]()
andzha rakstīja: Kāda gan tukšgaitas skrūve?.. Priekš tam ir droseles slēdzis, ja tas ir nopozicionējies "tukšgaitas" režīmā, tad sistēma vadās pēc GMM sniegtajiem datiem. Ja tas gļuko, tad arī apgriezieni ir vai nu līdz 2000, vai arī ģībst nost. protams tas neizslēdz variantu par sprauslām, utt, bet kāds tomēr ir veicis reālu diagnostiku, nevis kā mēs- virtuālo
Vēl viens no marsa nokritušais? To gadu motoriem droseles +/- bija vienādas, tajā skaitā motoriem ar k-jetu, līdz ar to visiem ke-jetiem un ke-motronikiem arī ir drosele ar brīvgaitas regulēšanas skrūvi, kura atļauj nelielu gaisa daudzumu apvadīt garām droselei. Tik, kā jau piebildu, rūpnīcas manuālī rakstīts, ka ja viss kārtībā, to skrūvi grozot nekam nav jāmainās
Bet ja brīvgaitas slēdzītis nedarbojas, precīzāk būtu teikt apgriezieni no 2k, nevis līdz
Otru variantu, kad šis varētu būt saslēdzies jau ar droseli vaļā [jeb vai kā tad iespējams tavs variants "gļuko un motors ģībst"?
] līdz šim nav gadījies piedzīvot ![]()
msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Msh, kurā vietā tam motoram (2,3E) ir tukšgaitas reguļa skrūve? Tas ir KE jetroniks.
Nu un? Uz droseles ir. Vismaz man liekas ka ir , vismaz visādiem KE-Motronikiem toč ir, bet arī ir piebilde rūpnīcas manuālī "grozot brīvgaitas regulēšanas skrūvi, brīvgaitas apgriezieniem nav jāmainās"
Ir skrūve uz droseles, paskatījos bildītes ![]()
ttt rakstīja:
1. Ja nemainās apgriezieni, tad kirdik tukšgaitas regulators.
2.Pie mazām sūcēm nenīkst motors, bet sevišķi, kad mitrs laiks, tad grib ātrāk noslāpt pēc apstāšanas (pagāzē un tad nomierinās).
3. Gaisa mērītājs, kas atrodās uzreiz aiz gaisa filtra.
Ir vēl tāda fiška, ka ir aizdambējies kartera ventilācijas truba - paņem viņu nost un paskaties ko saka motorīts.
1) Pats tu esi kirdik
Pirmīt apciemoju savu šrotiņu un pārbaudīju, tagad, acīmredzot apkārtējās vides temperatūras dēļ šprices kompis pasācis to vārsteli virināt un mainās, bet pirms dažiem mēnešiem nebija nekādas šķirbas, štekeris virsū vai nav.
3) Definē ko tu te apzīmē ar vārdu "gaisa mērītājs"? Pēc idejas šādi apzīmē lāpstu kopā ar šprices galvu.
Kas, tavuprāt, būtu jāsaka motoram noņemot kartera ventilācijas trubu? Es zinu ko šis teiktu - ņemtu un noslāptu, ja to izdarītu motoram darbojoties. Vai arī nelektu, ja izslēgtam motoram.
Centis_Nuudele rakstīja: Msh, kurā vietā tam motoram (2,3E) ir tukšgaitas reguļa skrūve? Tas ir KE jetroniks.
Nu un? Uz droseles ir. Vismaz man liekas ka ir
, vismaz visādiem KE-Motronikiem toč ir, bet arī ir piebilde rūpnīcas manuālī "grozot brīvgaitas regulēšanas skrūvi, brīvgaitas apgriezieniem nav jāmainās" ![]()
Ā un vēl - sprauslas kāds vispār ir skatījies? Es nesaku ka to izraisa sprauslas, bet ka papildina gan ir iespējams, retais tās skatās un vēl retāks varētu atļauties samainīt uz jaunām, labām sprauslām kuras maksā kaut kādus 30 lohus gabalā. Kā te nesen bija vienam 1.9 SD, kam uzmetu aci - izvelku sprauslas, a tur ir nevis četras sprauslas, bet četras šausmas ![]()
Jautājiens tofika autoram - droši zini ka tajā servisā to lietu pieprot un mērīja ne tikai sistēmas spiedienu ko dod sūknis?
Jautāju jo īsti mehānisko špriču speciālisti ir retums
Pats te tagad papildinu manā rīcībā esošo instrumentu klāstu ar dažiem manometriem un nepieciešamajām pārejām, jo man netālu esošajā liepājā kaut kā nav dzirdēts, ka kāds varētu kaut ko samērīt, ja tāda lieta būtu vajadzīga, man gan līdz šim, tfu tfu tfu, ir paveicies ar šīm špricēm, bet ir daži cilvēki, kuriem bik jāpalīdz un kuriem nav šādi paveicies
No otras puses - santīma mīlēšana ar gāzi uz motoru, kam ir KE-jets agrāk vai vēlāk beidzas ar svarīgu šprices elementu bojāeju, tāpēc servisnieku apgalvojumam varētu būt pamats - pieņemot ka viņi tiešām ir kā nākas nodiagnosticējuši.
Rīta probas ar iedarbināšanu ir vai nu probas ar šprices regulējumu, vai minētās probas ar šprices galvu [ja tādas tiešām ir] vai vienkārši sūknim beigts pretvārsts/beigts spiediena regulators kas blakus šprices galvai nāk. Nosaka mērot spiedienus ![]()
ttt rakstīja: 1. Tukšgaitas regulatoram noņem štekeri, ja mainās apgriezieni, tad tur ir viss ok.
2. Tam pašam regulatoram var būt pievadītā vakuma trubiņa caura.
3. Sliktākais variants - gaisa mērītājs.
Tikai nevajag
1) Noņem un nekas nemainās. Ko nu? Ārprāts, šausmas, traģēdija!
A varbūt vienkārši tukšgaitas skrūves regulējums pie kāda plusos to vārstu nemaz nevajag, jo primārais brīvgaitas regulētājs tam motoram ir aizdedzes kompis ar apsteidzi
2) Var jau būt, bet tas motors pie dajebkādas sūces nīkst nost, kaut vai izvilkta sčupa. Ja nu vienīgi starp sūces rašanos un esošo brīdi apciemots serviss, kur kāds gudrītis sūci pakompensējis ar šprices regulējumu
3) Ko tu domā ar mērītāju - potenciometru? Siltam motoram vienīgi brīvgaita raustīsies, bet tas arī viss. Auksts motors ar atvienotu potenciometru pārejot no brīvgaitas uz slodzi var noraustīties, bet tas arī viss. Un iespējams ka manā gadījumā tur pie vainas bija degviela ![]()
Noņem sadalītāja vāku un apsties kas tur darās, nevis "ja kaut kas būs, tad mainīšu".
![]()
Značit kvalitatīvu profesionālo pienākumu pildīšanai jāpērk tur tās gumijas pīles, ko pie kakla piesprādzē un kad galva sāk šūpoties, iepēkšķas
![]()
Seene rakstīja:
Nē. Bet tas neko nemainītu ja neesi vēl sapratis, tad problēma ir tajā, ka kāja stundām jātur nekustīga.
Vot, iesaku pabraukt
Savulaik autoskolā kādas četras vai piecas braukšanas stundas ar tādu LT46 norullēju, vispār iepatikās, tikai viens sīkums - pēc nodarbības [pusotra stunda] labās kājas potīte bija kā izlauzta ![]()
Sretsked rakstīja:
msh, tu brauc, brauc droši, izbaudi turienes 'laimi'. Tāda samocīta nez kāpēc tā izklausās. Protams,ne visiem,protams. Bet lielai daļai arī tur nav labi
Man nevajag laimi, pietiks ar darbu. Ir mazliet starpība - aizbrauc tava vecuma cilvēks uz valsti, kuras valodu nemāk un ar to visu pāris ned laikā dabū darbu, un tik vēlu tikai tāpēc, ka nezināja aģentūru adreses? ![]()
Sretsked rakstīja:
Interesantas iemaņas
Esmu tā darījis.
Seene rakstīja:
NAV auto, kam gāzes pedāļa turēšana nebūtu nogurdinoša. Pofig pedālis - pamēģini kaut vai tikai kāju uz ķeblīša noturēt nekustīgi, piemēram 1h...
Tu ar mk2 vw LT esi braucis? ![]()
Varbūt vispirms samaini sadalītāja vāku un rotoru? Tāpat kapeikas maksā.
Šodien piedzīvoju ka B3 A80 ar 1.9 8v benzīnnieku atņirdzās dēļ beigtiem šiem abiem atribūtiem - vismaz pēc tam kad es tur pagramstījos, aizgāja ![]()
Sviestc rakstīja:
msh rakstīja: Man tāds viens jautājums - kurā pilsētā ir apglabāts HRE - rīgā?
Rīgā, Ziepniekalna kapos.
Zināsim. Kad sanāks uz to pusi aizbraukt, gribēšu uzzināt smalkāk kā atrast. Dzīvu man viņu satikt neizdevās, tad vismaz būs kāds laksts[puķe] uz kapa jānoliek ![]()
Man tāds viens jautājums - kurā pilsētā ir apglabāts HRE - rīgā? ![]()
Ideots rakstīja: countdown sākas....
Līdz kam - brīdim kad mersedess pārvērtīsies zemē?
![]()
Seene rakstīja:
Sākumam samierinies, ka tev ir ādas imitācija
Tur jau visa mašīna kopumā ir nevis mašīna bet mašīnas imitācija.