iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431
msh 23.11.2009 22:36

Seene rakstīja:

Sākumam samierinies, ka tev ir ādas imitācija

Tur jau visa mašīna kopumā ir nevis mašīna bet mašīnas imitācija.

msh 21.11.2009 19:24

P.N. Speciāli priekš cenša - content20-foto.inbox.lv/... kas ir ar bultiņu apzīmētā skrūve?

msh 21.11.2009 19:15

Shiirs rakstīja: ta skruve ir augshpusee pie gofras.

msh saka taisnibu, tukshgaitas regulatoru mehaniskajai spricei var mierigi noglushit. nekas tur neslapst un apgriezieni neleekaa. ar tadu nobraucu 2 gadus un nekada vaina.

Atkarīgs vispār no tā vai k-jets vai ke-jets. Ir redzēts parastais KV ar krānu brīvgaitas vārsta vietā, izskatījās rēcīgi

ttt rakstīja: Ar to kartera ventilācijas trubu man bija proba, motors gribēja visu laiku slāpt nost, uztaisīja trubā caurumu un viss bija OK.

Gaisa mērītāju es domāju to šķivi, kas tur ir, ja vālē ar gāzi un nav pretdetonēšanas vārstuļa, tad to škivi labākā gadījumā saloka, sliktākā variantā - tā kaste uziet gaisā.

Kur to caurumu taisīja - uz āru? Kādam motoram - NG/NF?

Ja saloka šķīvi, tas būtu sūds, bet pie viena droši vien arī šprices galvu safiš Lāpsta ir uztaisīta tā, lai izturētu atpakaļšāvienu bet ne sprādzienu ieplūdē Vēl viens iemesls, kāpēc gāzes reduktori sūkā, vienīgi nesaprotu no kā tad tie šāvieni rodas, kad man bija 1.8 karburatornieks ar santīma mīlestības iekārtu un tur nekas nešāva.

msh 21.11.2009 18:36

Centis_Nuudele rakstīja: Ple, sīkais, tu tomēr esi spītīgs....KE jetronikam NAV tukšgaitas skrūve, K Jetronikam IR.

Droseles atbalsta skrūve NAV tukšgaitas regulēšanai, arī tā skrūve ar kuru ieregulē lāpstas pozīciju pret dozatora plunžeri NAV tukšgaitas regulēšanai, bet gan CO regulēšanai.

KE jetam tukšgaitu regulē tikai un vienīgi ECU caur regulatoru.

Nē, spītīgs esi tu - skaidrā latviešu valodā atkārtoju vēlreiz priekš cilvēkiem ar sevišķi lēnu aizdedzi - B3 2v motoriem ir +/- identiskas droseles, neatkarīgi no tā, vai k-jets vai ke-jets/ke-motroniks. Un kā jau tu pats pateici, k-jetam ir skrūve - tātad arī ke-jetam ir Neredzu iemeslu naskuj C3 NF būtu jābūt savādākai droselei kā B3 NG. Un to visu pārējo, ko tu te uzrakstīji es tāpat zinu.

msh 20.11.2009 22:08

P.N. Es arī ar to "brīvgaitas regulēšanas" skrūvi neaizraujos jo man no tās neko nevajag

msh 20.11.2009 22:07

andzha rakstīja:

Nepieciešamo gaisa pieplūdi normālā gadījumā regulē tukšgaitas regulators. Vsp par tādas skrūves esamību piekrītu, bet aizrauties ar to nevajadzētu, savādāk var pārbīdīt droseli pozīcijā, kad tiek izslēgts tukšgaitas režīms. Pieļauju tā varētu būt paredzēta droseles kalibrēšanai attiecībā pret slēdzi

Mazās klapes atduri regulē ar pavisam citu skrūvi

msh 20.11.2009 21:15

Nebēdā, manometri jau iepirkti un pirmdiem jau būs uzvirpotas pārejas

msh 20.11.2009 18:44

grs rakstīja: Nekāda sakara ar elektrību. Kamēr auksts, tikmēr par daudz degvielu dod iekšā. Kurš tur tas vārsts vai devējs slikti strādā nezinu.

Ak tā - un tam nav nekāda sakara ar elektrību?

msh 20.11.2009 18:43

andzha rakstīja: Kāda gan tukšgaitas skrūve?.. Priekš tam ir droseles slēdzis, ja tas ir nopozicionējies "tukšgaitas" režīmā, tad sistēma vadās pēc GMM sniegtajiem datiem. Ja tas gļuko, tad arī apgriezieni ir vai nu līdz 2000, vai arī ģībst nost. protams tas neizslēdz variantu par sprauslām, utt, bet kāds tomēr ir veicis reālu diagnostiku, nevis kā mēs- virtuālo

Vēl viens no marsa nokritušais? To gadu motoriem droseles +/- bija vienādas, tajā skaitā motoriem ar k-jetu, līdz ar to visiem ke-jetiem un ke-motronikiem arī ir drosele ar brīvgaitas regulēšanas skrūvi, kura atļauj nelielu gaisa daudzumu apvadīt garām droselei. Tik, kā jau piebildu, rūpnīcas manuālī rakstīts, ka ja viss kārtībā, to skrūvi grozot nekam nav jāmainās

Bet ja brīvgaitas slēdzītis nedarbojas, precīzāk būtu teikt apgriezieni no 2k, nevis līdz Otru variantu, kad šis varētu būt saslēdzies jau ar droseli vaļā [jeb vai kā tad iespējams tavs variants "gļuko un motors ģībst"? ] līdz šim nav gadījies piedzīvot

msh 20.11.2009 16:41

msh rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Msh, kurā vietā tam motoram (2,3E) ir tukšgaitas reguļa skrūve? Tas ir KE jetroniks.

Nu un? Uz droseles ir. Vismaz man liekas ka ir , vismaz visādiem KE-Motronikiem toč ir, bet arī ir piebilde rūpnīcas manuālī "grozot brīvgaitas regulēšanas skrūvi, brīvgaitas apgriezieniem nav jāmainās"

Ir skrūve uz droseles, paskatījos bildītes

msh 20.11.2009 16:34

ttt rakstīja:

1. Ja nemainās apgriezieni, tad kirdik tukšgaitas regulators.

2.Pie mazām sūcēm nenīkst motors, bet sevišķi, kad mitrs laiks, tad grib ātrāk noslāpt pēc apstāšanas (pagāzē un tad nomierinās).

3. Gaisa mērītājs, kas atrodās uzreiz aiz gaisa filtra.

Ir vēl tāda fiška, ka ir aizdambējies kartera ventilācijas truba - paņem viņu nost un paskaties ko saka motorīts.

1) Pats tu esi kirdik Pirmīt apciemoju savu šrotiņu un pārbaudīju, tagad, acīmredzot apkārtējās vides temperatūras dēļ šprices kompis pasācis to vārsteli virināt un mainās, bet pirms dažiem mēnešiem nebija nekādas šķirbas, štekeris virsū vai nav.

3) Definē ko tu te apzīmē ar vārdu "gaisa mērītājs"? Pēc idejas šādi apzīmē lāpstu kopā ar šprices galvu.

Kas, tavuprāt, būtu jāsaka motoram noņemot kartera ventilācijas trubu? Es zinu ko šis teiktu - ņemtu un noslāptu, ja to izdarītu motoram darbojoties. Vai arī nelektu, ja izslēgtam motoram.

msh 20.11.2009 16:29

Centis_Nuudele rakstīja: Msh, kurā vietā tam motoram (2,3E) ir tukšgaitas reguļa skrūve? Tas ir KE jetroniks.

Nu un? Uz droseles ir. Vismaz man liekas ka ir , vismaz visādiem KE-Motronikiem toč ir, bet arī ir piebilde rūpnīcas manuālī "grozot brīvgaitas regulēšanas skrūvi, brīvgaitas apgriezieniem nav jāmainās"

msh 20.11.2009 11:04

Ā un vēl - sprauslas kāds vispār ir skatījies? Es nesaku ka to izraisa sprauslas, bet ka papildina gan ir iespējams, retais tās skatās un vēl retāks varētu atļauties samainīt uz jaunām, labām sprauslām kuras maksā kaut kādus 30 lohus gabalā. Kā te nesen bija vienam 1.9 SD, kam uzmetu aci - izvelku sprauslas, a tur ir nevis četras sprauslas, bet četras šausmas

msh 20.11.2009 11:00

Jautājiens tofika autoram - droši zini ka tajā servisā to lietu pieprot un mērīja ne tikai sistēmas spiedienu ko dod sūknis? Jautāju jo īsti mehānisko špriču speciālisti ir retums Pats te tagad papildinu manā rīcībā esošo instrumentu klāstu ar dažiem manometriem un nepieciešamajām pārejām, jo man netālu esošajā liepājā kaut kā nav dzirdēts, ka kāds varētu kaut ko samērīt, ja tāda lieta būtu vajadzīga, man gan līdz šim, tfu tfu tfu, ir paveicies ar šīm špricēm, bet ir daži cilvēki, kuriem bik jāpalīdz un kuriem nav šādi paveicies No otras puses - santīma mīlēšana ar gāzi uz motoru, kam ir KE-jets agrāk vai vēlāk beidzas ar svarīgu šprices elementu bojāeju, tāpēc servisnieku apgalvojumam varētu būt pamats - pieņemot ka viņi tiešām ir kā nākas nodiagnosticējuši.

Rīta probas ar iedarbināšanu ir vai nu probas ar šprices regulējumu, vai minētās probas ar šprices galvu [ja tādas tiešām ir] vai vienkārši sūknim beigts pretvārsts/beigts spiediena regulators kas blakus šprices galvai nāk. Nosaka mērot spiedienus

msh 20.11.2009 10:52

ttt rakstīja: 1. Tukšgaitas regulatoram noņem štekeri, ja mainās apgriezieni, tad tur ir viss ok.

2. Tam pašam regulatoram var būt pievadītā vakuma trubiņa caura.

3. Sliktākais variants - gaisa mērītājs.

Tikai nevajag

1) Noņem un nekas nemainās. Ko nu? Ārprāts, šausmas, traģēdija! A varbūt vienkārši tukšgaitas skrūves regulējums pie kāda plusos to vārstu nemaz nevajag, jo primārais brīvgaitas regulētājs tam motoram ir aizdedzes kompis ar apsteidzi

2) Var jau būt, bet tas motors pie dajebkādas sūces nīkst nost, kaut vai izvilkta sčupa. Ja nu vienīgi starp sūces rašanos un esošo brīdi apciemots serviss, kur kāds gudrītis sūci pakompensējis ar šprices regulējumu

3) Ko tu domā ar mērītāju - potenciometru? Siltam motoram vienīgi brīvgaita raustīsies, bet tas arī viss. Auksts motors ar atvienotu potenciometru pārejot no brīvgaitas uz slodzi var noraustīties, bet tas arī viss. Un iespējams ka manā gadījumā tur pie vainas bija degviela

msh 20.11.2009 10:40

Noņem sadalītāja vāku un apsties kas tur darās, nevis "ja kaut kas būs, tad mainīšu".

msh 20.11.2009 8:30

Značit kvalitatīvu profesionālo pienākumu pildīšanai jāpērk tur tās gumijas pīles, ko pie kakla piesprādzē un kad galva sāk šūpoties, iepēkšķas

msh 20.11.2009 5:31

Seene rakstīja:

Nē. Bet tas neko nemainītu ja neesi vēl sapratis, tad problēma ir tajā, ka kāja stundām jātur nekustīga.

Vot, iesaku pabraukt Savulaik autoskolā kādas četras vai piecas braukšanas stundas ar tādu LT46 norullēju, vispār iepatikās, tikai viens sīkums - pēc nodarbības [pusotra stunda] labās kājas potīte bija kā izlauzta

msh 19.11.2009 20:28

Sretsked rakstīja:

msh, tu brauc, brauc droši, izbaudi turienes 'laimi'. Tāda samocīta nez kāpēc tā izklausās. Protams,ne visiem,protams. Bet lielai daļai arī tur nav labi

Man nevajag laimi, pietiks ar darbu. Ir mazliet starpība - aizbrauc tava vecuma cilvēks uz valsti, kuras valodu nemāk un ar to visu pāris ned laikā dabū darbu, un tik vēlu tikai tāpēc, ka nezināja aģentūru adreses?

msh 19.11.2009 19:52

Sretsked rakstīja:

Interesantas iemaņas

Esmu tā darījis.

msh 19.11.2009 19:51

Seene rakstīja:

NAV auto, kam gāzes pedāļa turēšana nebūtu nogurdinoša. Pofig pedālis - pamēģini kaut vai tikai kāju uz ķeblīša noturēt nekustīgi, piemēram 1h...

Tu ar mk2 vw LT esi braucis?

msh 19.11.2009 19:39

Varbūt vispirms samaini sadalītāja vāku un rotoru? Tāpat kapeikas maksā.

Šodien piedzīvoju ka B3 A80 ar 1.9 8v benzīnnieku atņirdzās dēļ beigtiem šiem abiem atribūtiem - vismaz pēc tam kad es tur pagramstījos, aizgāja

msh 19.11.2009 19:32

Sviestc rakstīja:

msh rakstīja: Man tāds viens jautājums - kurā pilsētā ir apglabāts HRE - rīgā?

Rīgā, Ziepniekalna kapos.

Zināsim. Kad sanāks uz to pusi aizbraukt, gribēšu uzzināt smalkāk kā atrast. Dzīvu man viņu satikt neizdevās, tad vismaz būs kāds laksts[puķe] uz kapa jānoliek

msh 19.11.2009 9:22

Man tāds viens jautājums - kurā pilsētā ir apglabāts HRE - rīgā?

msh 19.11.2009 9:21

Ideots rakstīja: countdown sākas....

Līdz kam - brīdim kad mersedess pārvērtīsies zemē?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431

Lasītākie raksti

Jaunie raksti