Seene rakstīja:
kalfonso rakstīja:
un - ja kāja tirpst, tad laiks pie daktera doties
Ilgi domāji? Pamēģini kādreiz nobraukt GARU gabalu, tad sapratīsi, par ko runāju.
Nevajag pat garu gabalu, pietiek ja visu dienu nostāv kājās.
Seene rakstīja:
kalfonso rakstīja:
un - ja kāja tirpst, tad laiks pie daktera doties
Ilgi domāji? Pamēģini kādreiz nobraukt GARU gabalu, tad sapratīsi, par ko runāju.
Nevajag pat garu gabalu, pietiek ja visu dienu nostāv kājās.
bobcat rakstīja:
Bolzens rakstīja: Manuprāt šī tēma ir jābeidz. Opelim ir tā, ka kruīza ātrumu var pakāpeniski palielināt nospiežot attiecīgu taustiņu, bez samazināt šādā veidā nevar. Kruīzkontrole var Skaidrs ir viens - tā nepalīdz ekonomēt benzīnu, jo tai nav cilvēka intelekta un elementāras zināšanas fizikā par inerces spēka pielietošanu. Komforts maksā naudu.
Nezinu par kuru Opeli tu runā, bet 2000. gada vectra b ir normāls CC pasākums. Tu vari nofiksēt ātrumu, gan ar plusu palielināt, gan ar mīnusu samazināt. Ja apdzen ar lielāku ātrumu, atlaižot "gāzes" pedāli ātrums atgriežās pie iestatītā. Protams pēc bremžu pedāļa nospiešanas izsauc iestatīto ārtumu no atmiņas. CC fīčā ir visnotaļ labs pasākums iekš auto un kad esi pieradis un nebaidies, tu vairs nesaproti kā bez tāda patīkama sīkuma var braukt.
1985. gada audī tā padarīšana ir tāpat, protams, tiem retajiem, kuriem šāda ekstra tikusi ![]()
Vārdu sakot, man ir patiess prieks par deksteru. Drīzumā, iespējams, došos uz "siltākām" salām [viens tuvinieks aizbrauca un vēl pāris taisās + mani uz to cītīgi tuvākie tuvinieki cenšas pierunāt], prieks ka te paliek deksters kurš uzcels labāku latviju lai man ir kur atgriezties
vismaz uzcels sēžot iauto ar muti ![]()
Bolzens rakstīja:
Zināšanas fizkā tam noderētu, jo piem. braucot kalnā ar ieslēgtu kruīzu, tas "iedod iekšā" kārtīgu cuku, lai tik nesamazinātos ātrums ne pa gramu - tas nav eko braukšanas stils, cilvēks to var izdarīt labāk - kaut vai pirms kalna nedaudz palielinot ātrumu un daļā no kalna uzbrauktu izmantojot inerces spēku.
Ak tā? Bet vispār kruīzs ir ierīce, kas domāta lai uzturētu NEMAINĪGU ātrumu, tevis nosauktais variants nav nemainīgs ātrums. Un tā tava "kārtīgā cuka" ir vai nu tiešām stāvā kalnā vai ar nemotoru, kuram vajag kārtīgi uzbērt, lai tas spētu uzvilkties tajā kalnā.
Bolzens rakstīja:
Liekas ka arī vairumam no Jums tāpat kā man, nav īstas pārliecības par to, ka kruīzkontrole savā darbībā izmanto bremžu spēku.
Skaidrs ir viens - tā nepalīdz ekonomēt benzīnu, jo tai nav cilvēka intelekta un elementāras zināšanas fizikā par inerces spēka pielietošanu. Komforts maksā naudu.
Parasts kruīzs tikai tikai izpilda gāzes pedāla funkciju. Kāpēc šādā gadījumā kruīzam vajadzētu "intelektu" un "zināšanas fizikā"?
P.N. Kaut kādiem meršiem esot datčiks pēc kura kruīzs vēl piedevām tačkas leņķi nosaka un vēl labāk regulē ātrumu.
Fridrihs rakstīja:
Ideots rakstīja: Nezinu kā citām markām, MB kruīzs pats arī pēc bremzēšanas vai iespiešanas grīdā atceras ieprogrammēto ātrumu.
Mans vecais a6(c4) dara tāpat.
Benzīns vai ķīselis?
STALINS rakstīja:
Interesanti, kam vēl jānotiek, lai Jūs uzskatītu, ka ir dziļa krīze?
(Atbilde gan zināma, pašiem jāzaudē darbs vai bizness, tad uzskati mainīsies)
Tikko krīze sākās, tā audī stiliņā bija bariņš bļāvēju, kuri izlasot kāda uzrakstītu vārdu "krīze", sāka bļaut "krīze ir galvās!", ā un kāds no administrācijas ļoļikiem bija uzlicis "krīze" par cenzētu vārdu
Tagad jau sen kā šie bļāvēji ir apklusuši un "krīze" vairs nevis tiek cenzēts, bet aizvietots ar "dižķibele" ![]()
VWfans rakstīja: Latvijas darba tirgū strauji sarucis brīvo darba vietu skaits un cilvēkiem, kas nokļuvuši bezdarbnieku rindās pašreiz ir ļoti grūti atrast darbu. Ja vēl pērn oktobrī valstī bija vakantas ap 10 tūkstošiem NVA reģistrētās brīvās darba vietas, tad pašreiz saskaņā ar provizoriskiem datiem pašreiz reģistrētas vien 1871 vakance, tas ir uz vienu NVA reģistrēto brīvo darba vietu ir 88 bezdarbnieki.
Tas jau nekas - bezdarbnieku skaits latvijā tāpat samazinās - vienlaicīgi ar vakanču skaita sarukumu visādās rietumvalstīs ![]()
VWfans rakstīja: Nē, neaizrādīju, taču nodomāju gan. Un aizbrauca tas vīrietis no veikala ar 2006.gada Ford-Mondeo.
Nu skaidrs - pediņi ļuļķē Kent!
![]()
jugasvilli rakstīja:
Un tu burbuli uzskati par labāku auto par Merivu? Vecīt, kādā ziņā, izņemot to, ka detaļas spaiņos tirgo?
Tā, protams, ir gaumes lieta, bet, manuprāt, klubmans arī ir tikai tāds stila un zīmēšanās autiņš (nedomāju sliktā nozīmē). Braucis gan neesmu, bet sēdētjis pie stūres gan. Un par ērtu to grūti nosaukt.
Nu un ar ko tad meriva - corsa ar augstu jumtu - ir labāka? Labi, vērtība lielāka - toties ja tā miza nopirkta jauna, tu pusgada laikā līzē atdod B3 vērtību, un grabažnieks lielāks. Vairāk arī nekā.
Toties tie, kam neērti visādās mašīnās sēdēt, parasti ir vai nu ar kaut kādām muguras slimībām vai vnk nemāk noregulēt ķēbli
Pagaidām vienīgā mašīna, kurā es nevaru ērti apsēsties ar savu 1,95m garumu ir bijis trešais žiķelis - ķebli nevarēja pietiekami tālu atbīdīt. Bet savādāk nav bijis problēmu pat ar tādu sērkociņu kastīti kā Corsa A.
Un ja tur ieliktu ķīseli, tad arī saļāru īpaši vairāk nestrebtu par merivu ![]()
Crankshaft rakstīja:
Motors shkjeersaam, taapat , kaa Lancia, Nissan, no shiis kompaanijas vieniigais ar garenmotoru bija Ford, Sierra un Escort Cosworth'i Transmisijaas visiem viskomuftas
Kas tad tam mazdulim tas nepareizi noliktais motors pa tiešo piedzen pakaļu un priekša uz muftas?
![]()
Nebiju tik zemu norullējis ![]()
Diez tam mazdulim nav kaut kas līdzīgs sēņotājam tik ļoti mīļajam haldeksim?
Kaut kā negribas ticēt ka mazdulim varētu būt motors garenvirzienā...
P.N. Kurā pusē stūre ir tam GTX mazdulim? ![]()
Iesākumam pārlasiet to manu postu kas bija vēl pirms iepriekšējā un tad sāciet murgot par šujmašīnām ![]()
Tu tā runā it kā pseidopilnpiedziņas sābi būtu bieža parādība, par bezpiedziņas eksemplāriem nerunājot
Pareizāk būtu "atšķirībā no kompleksu nomāktajiem ļautiņiem domātajām kaštelēm, kur haldeksis ir sajūgts ar divi nulle šujmašīnām, cilvēkiem, kam nepieciešams īpašs opelis un pseidopilnpiedziņa domātie sābi tomēr ir aprīkoti ar motoriem
"
![]()
Ideots rakstīja: Automāts b/u- apmēram Ls 300. Jauns Ls 2000. Aºī nav īpaši jēgas
Pistec, es mīlu audī - pat ja man būtu plika A90q bundža bez nekā, pārvērst to par mašīnu, kas piekrāmēta ar max B3/B4 iespējamajām ekstrām [ja gribētos būt krutākam un no jaunākiem modeļiem ielikt salonu, divjoslu klimatu un šo to, tad varbūt nē] diez vai izmaksātu dārgāk par 3-4k, kas mersim pēc tava apgalvojuma dažas ekstras sanāk
Jeb vai mersim viss tik neizturīgs ka obligāti jāpērk jauns?
![]()
Nesen vai pasen?
Seene rakstīja:
kvatra rakstīja: Ja pie ieslēgta ESP varētu uzdot gāzi, tad varbūt būtu ok, bet nu savādāk var auzās ieraut, it sevišķi apdzenot pa putru Pie apdzīšanas ziemā jārubī laukā
Nu tādēļ jau es te par Haldeksu fanoju Šamējam var - sistēma paredz kārpīšanos ar visiem 4 riteņiem, nevis motora jaudas nomešanu.
Protams. Jo haldeksis parasti ir savienots ar nemotoriem. Naskuj šujmašīnai, kura attīsta kaut kādus 200 nm, kā parasti ir kaštelēm ["džipiem"], un tos pašus pie augstiem apgriezieniem, viena riteņa spolēšanas gadījumā būtu jānomet apgriezieni ja sabloķējot diferus apgriezieni nokrīt nokrīt paši no sevis?
Nevis kā audī ar, teiksim, 2.7 BiT, kur spolēšana radusies haldekša nepilnības dēļ un motoram pietiktu spēka buksējošā riteņa nobremzēšanas gadījumā turpināt buksēšanu ar pakaļas riteņiem + šāda riteņu piebremzēšana, motoram uz to izdodot savu max griezes momentu neatsauktos pozitīvi uz kalotkām un diskiem
To tu man, Sēne, neiestāstīsi, ka tā paša XWD sāba ESP hibrīds nenomet tā ļurbo motora apgriezienus
Iedomāsimies situāciju, ja tiešām nenomestu - uzbraucam uz ledus, uzgāzējam, ļurbo motoriņš attīstot tos savus 300 vai cik tur lopus, sāk griezt vienu priekšas riteni un iegriežas pats uz kārtīgiem apgriezieniem, haldeksis sabloķē visus diferus un sābs nu jau turpina spolēt ar visiem četriem un visdrīzāk paātrinās, piedevām iešķērsām
Tālāk kaut kur iekrašojas un lietotājs sūdz tiesā sābu un haldeksi ![]()
Seene rakstīja:
Par SAAB XWD un ne tikai - visiem, kam ir haldex gen.4, SAAB bija tikai pirmajiem ekskluzīvas 1 gada izmantošanas tiesības. Par to eLSD trūkst skaidras informācijas - bet nu cik var noprast šamējais ir opcija - gan priekšā, gan pakaļā. Var nebūt arī neviens. Standartā ir tā, kā tu saki. Un taisnība par to, ka TTD sēž astē - ar mērķi pārnest pēc iespējas vairāk svara uz pakaļējo asi.
Un tie 100% vienlaicīgi gan ir, gan nav bullshits. Protams, ka šeit varam runāt par 50:50 sadalījumu klasiskajā bloķēta starpasu diferenciāļa izpratnē. Bet ar to ir gribēts pateikt, ka atšķirībā no torsena, ir iespējams nodot 100% jaudu uz vienu pusi / asi, pat ja otra ir pilnībā zaudējusi saķeri.
Protams ka ir iespējams - sābam priekšu paceļ gaisā uz klučiem, piešķiļ, uzgāzē, kompis pieslēdz pakaļu un šajā brīdī 100% tiek pievadīti pakaļai
Savādāk nekā, jo ja vēl vienu sajūgu pacenstos iebāzt starp kārbu un priekšējo asi, pirmkārt tas sarežģītu visu sistēmu, otrkārt, tas vairs nebūtu fail safe - vai nu atņirdzoties elektronikai, sābists paliktu ar savu sābu uz vietas, jo abi sajūgi būtu izslēgti, vai arī otrādi - abi būtu ieslēgti un sabloķējušies
Nē, neesmu. Bet no zināmajiem cilvēkiem, kam ir, neesmu dzirdējis ka šie visu laiku to slēgtu ārā ![]()
A ko, šī tofika tēma tāpat pieder pagātnei kopš mersis ir samainīts pret kaut kādu kujdaju ar tomātu
Tāpēc atbildi - naskuj viss jāpērk jauns un dominiksā? ![]()
Kaksis rakstīja:
Uz siltajām salām laižas tikai mīkstie...
Pareizi, cietie sēž bez elektrības un bez iespējas spamot