Seene rakstīja:
Bija gan - iekš TT Quattro '98. Un vienlaicīgi kā VW Golf Syncro.
Ceturtajiem golfiem viskomufta un nevis haldeksis?
Wtf?
Un pričom tur kaut kāda "pirmā paaudze"? ![]()
Seene rakstīja:
Bija gan - iekš TT Quattro '98. Un vienlaicīgi kā VW Golf Syncro.
Ceturtajiem golfiem viskomufta un nevis haldeksis?
Wtf?
Un pričom tur kaut kāda "pirmā paaudze"? ![]()
Seene rakstīja:
Pirmkārt jau jautājums KURŠ haldeksis. Pirmās paaudzes - plašāk pazīstams ar Audi Quattro vārdu - tā pati viskomufta vien bija
Kuram audī ir viskomufta? ![]()
sciroco rakstīja: jautājums "spečukiem" :
kas tas ir? xenons, halogenas lampas.... īstajos lukturos, jeb parastajos.... ?
pic2.fotki.lv/...
To ka tas nav ksenons vai hrenons ar lēcām tāpat redzams - spožs gaismas pleķis bet spoža visa pasaule... Ja pretīmbraucošie nesūdzas, varbūt esi apdalījis sevi un nokruķījis uz leju lukturus, atstājot hrenona vienīgo plusu - aizbraucot uz praidu pārējie pēc zilajiem lukturiem redz ka savējais ![]()
Kaksis rakstīja:
90-niekam nekas tur neregulējās.
Ko tu tur tirs? ![]()
brmbrmm rakstīja:
Nezinu, kas jums tur par sulas spiedēm, man ir lietošanā Braun markas spiede, ar kuru tiek izspiests 3 litri ābolu sulas (neliels spainītis ābolu), pirms to vajag iztīrīt. Varbūt jums āboli kaut kādi īpatnēji???
Izklausās ka jums tur ir nevis sulu spiedes bet sūdu spiedes, ar normālām spiedēm spiež kā minimums pa maisam vienā reizē
![]()
modena rakstīja:
Statoilā vispār nav jēgas pildīties... ko viņi tur piejauc klāt- kuj zin... bet patēriņš ar Statoil degvielu viennozīmīgi lielāks nekā ar Neste pirktu degvielu.
Kā nav jēgas?
Pēc ieliešanās var braukt prom žļembājot hamburgeru un klausoties ramštaina "we are living in america..."
![]()
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja: zivis jūrmalā ir, bet vai nu ir jānokārto un jānēsā līdzi konkrēta papīru kaudze vai arī jebkurš menc izdrāzīs tos torgašus vienā setā...
un tikai tāpēc, ka latvju čaklais ierēdnis saka, ka eiropas savienībai vajag auhjennos papīrus, sertifikāciju un citu kuiņu....
man bērnības draugam paziņa ar šito lietu nodarbojas saulkrastos.... viņam tās zivis izķer pirms tās ir paguvušas atdzist.... un izdara to pastāvīgie klienti.... agrāk viņš tāpat tirgoja arī pie ceļa, bet tagad kārtot papīrus tam ceļam ir ekonomiski neizdevīgi.... tik cik viņš nokūpina, viņam tāpat izpērk...
daudzi kaimiņi, kas agrāk darbojās ar šo pašu lietu ir metuši plinti kºūmos un to nedara, bet šitam ir bišķi gali un menti nāk pēc zivīom, nevis rakstīt protokolus
Nu un labi vien ir, nafig jāpērk kaut kādas kancerogēnās vielas saturošas zivis ?? LAtvijā jau tā cilvēki mirst kā mušas, paši nezin, ko rij, jāierobežo, ja citādi nevar.
Kāda šķirba - ēd kancerogēnas latviešu zivis vai no konservantiem sastāvošu hvz ko, kas ražots hvz kādā čuhņā?
![]()
edgars80 rakstīja: nu burbulim atrakcija ar 100/90w spuldzēm nedaudz kausē visu to slēdžu bloku aiz stūres, ja neliek papildus siltumreleju, tak što labāk tad likt tās +800%
Tās spuldzes nav fokusā + fiš kopā lukturus, vārdu sakot, nekāda labuma.
P.N. Tevis aprakstītajam aparātam profilaksei relejus vajag uzlikt arī tad ja lieto normālas spuldzes.
Centis_Nuudele rakstīja:
Velk visi 4 riteņi, ne tā?
Naf pofig, vai tas kardāns no priekšas uz pakaļu vai otrādi?
Nav, viens ir T3, otrs T4
P.N. Es tā pieņemu ka vienā jaukā dienā deviņdesmito otrajā pusē T4 nomainīja viskomuftu pret haldekša sajūgu, kas mūsdienu "džipistiem" tik labi pazīstams. Arī bik starpība.
uupis rakstīja:
Vagonrūpnīca – tramvaji Rīgai, D-pilim un Liepājai. Tak nevajag – labāk ir nopirkt kautkur sprancijā pa dārgo pēc tam samaksāt soda naudas un paņemt no čeha škodas.
Par daugavpili nezinu [visuma centrā laikam domā par jaunu džimbuļu iegādi], liepājā pērk bēū džimbuļis - kakaja huj razņica kur ražoti bēū džimbuļi? ![]()
Centis_Nuudele rakstīja: Tiek lietots pasažieru/kravas versijā..varbūt ka T4, bet sinhra man domāt viņiem vienāda. Protams, caurgājība viņam labāka nekā FWD, bet nekāds džips tas nav, ar to jārēķinās. Padārgs prieks, ja nonīkst kardāns.
Nu mļe, motors kur - priekšā vai aizmugurē? ![]()
japcar rakstīja: Ja tomēr liksi- noteikti noregulē lukturus normālā līmenī lai tiešām nav citu pretimbraucošo šoferu žilbināšana.
Atkārtot vēlreiz? RE-FLEK-TORS IZ-STA-RO UZ VI-SĀM PU-SĒM PA-RAZĪ-TI-SKOS STA-RUS neatkarīgi ko tu tur kruķī. Hrenonistiem ir tāda tizla atmazka "neskaties lukturos bet uz grāvi" - a nahuj mani tie lukturi žilbina ja teorētiski man viņa lukturus pat saskatīt nevajadzētu?
Vielielākā pērle, ko šajā gadījumā gadījies dzirdēt no viena tāda kas "ja citi, tad es ar" ielicēja - lukturus vajagot pagriezt uz leju no normālās pozīcijas - tad varbūt atstāt halogēnās spuldzes, ja jāgriež uz leju, tb jāsamazina apgaismojamais laukums?
SuperZigis rakstīja: Ar tiem neoriginal Zenoniem gan 3x padomājat, pirms liekat. Normālas kvalitātes kreisie Zenoni ir dārgi + arī TA var aizmirst kā tādu, katru gadu mainīsi, liksi parastos uz TA iekšā.
Kā arī, jau 2x esmu redzējis pēdējo 2 mēnešu laikā, kad CP reāli liek izņemt kreisos Zenonus. Tā arī puki stāv pie saviem Golpiem un ravē ārā..... kā arī viena tante teica, ka drīz CP īpaši sāks šos te gadījumus kontrolēt.
Tā kā, ja gribas Xenonus, labāk uzreiz pirkt auto, kam tie ir no rūpnīcas, ar visu regulāciju automātisko, lai nežilbina citus.
KO?! Beidzot tas ir pienācis?
P.N. Man liekas ka tu dzīvo kaut kur citur, nevis latvijā, ja tu runā ka automātiskie līmeņotāji esot domāti lai nežilbinātu citus
Vācijā tie varbūt palīdz, latvijā tie izdara lāča pakalpojumu + mēdz sabojāties ![]()
Motora vadības bloks vienalga nekādā veidā ģeņģera darbību regulēt nevar. Ja domā ka pie vainas mašīnā kaut kas, paņem atvieno ierosmi, sagāzē lai ģeņģeris pašierosinās un pamēri spriegumu.
TDIOTS rakstīja:
waj wēl labāk tavu
;A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk..
'biwalijs' jebijomaķ......
Kas apsver domu par T3, tas nespēj finansiāli pacelt laķēto kasti cirvi, to jau nu tev vajadzētu saprast
P.N. Tavā šlāgerī aprakstītais objekts nesen nonāca tolmetā, tā ka vari to šlāgeri droši uzrakstīt uz avīzes un atslaucīt ar to avīzi pakaļu ![]()
Tirš viņi tur, motora vadības bloka vienīgais sakars ar ģeņģeri ir tas ka tas patērē ģeņģera ražoto strāvu, tas arī viss. Remontē vai maini ģeņģeri.
anonimikis rakstīja:
Nemaz nerunāsim par biodegvielu, kuras vienīgais uzdevums ir paildzināt iekšdedzes dzinēja, kas reāli ir absolūti mazefektīva 19.gs. tehnoloģija, mūžu.
Kļūdies. Gan par tehnoloģijas vecumu
gan par ibio mērķi ![]()
Seene rakstīja: Kādēļ Palanga ir spējusi izveidot normālu kūrortu, bet Jūrmala ir graustu un urlu pilsēta?
Tāpēc ka leiši ir kā traki uz jūru
Papē esi bijis?
anonimikis rakstīja:
vot klāt vēl viens gudrinieks. Straume varēja gan ražot Zimbabves līmeņa blenderus un turpat tos arī tirgot. Tikai pat tiem melnajiem tos sūdus nevajadzētu.
Vot ![]()
Tas T3 to cirvi salona ietilpībā vienalga saliek vienos vārtos
Tofika autor, ja nav akurāt prasība pēc busa, tad jau labāk audī ciguāru ar pareizo piedziņu
![]()
Iesākumam pārbaudi vai reflektoru pārklājums nelobās nost un vai stikli nav galīgā pakaļā.
usinss rakstīja: Skaidrs, tātad bez normaliem lukturiem nav ko sākt xenon likt.
Bet ja pareizi noregulēt tad jau gaismas līnija nedod acīs, un escort ir salīdzinoši zems...
Reflektora lukturi dod uz visām pusēm parazītiskos starus. Neesi pamanījis ka pa nakti nostajoties blakus mašīnai, izrādās ka apgaismo arī blakus mašīnai stāvošu personu utt? Bet kamēr tur ir parastās halogēnu spiuldzītes, tas neko īpaši neietekmē, bet, kā viens cilvēks reiz teica - trīsreiz spožāka spuldze nenozīmē ka tu trīsreiz labāk redzēsi bet pilnīgi noteikti trīsreiz spožāk žilbināsi pretīmbraucošos
Tāpēc VISI oriģinālie ksenoni nāk ar lēcām.
Jaunajām mašīnām ksenons ir ar speciāliem stikliņiem, lēcām, apmīzējiem un līmeņotājiem. Ielikt šķūniga hrenonu reflektora lukturos ir līdzvērtīģi kā pretīmbraucošajam rādīt faķīti un iespļaut sejā. Ja tev ar redzi un lukturiem tiešām viss ir kārtībā, eksistē šķūninga bihrenons ar lēcu, bet tur tas prieks ir puse tava eša vērtības.
Neesmu pētījis [neesmu pusakls pediņš] bet pieņemu ka tā arī ir. Jeb varbūt tālie bija parastie. Bet tas jau neko nemaina jo pretīmbraucošo sejas tiks apgaismotas ar ziliem tuvajiem ![]()
Seene rakstīja:
Kāds "nevis haldeksis" - es kā reiz uzrakstīju kuriem auto BIJA pirmās paaudzes haldeksis. Un "pirmā paaudze" nozīmē to, ka haldeksim šobrīd ir CETURTĀ. Un ir noslēguši līgumu ar VAG par piektās paaudzes izstrādi, kam paredzēts nākt klajā 2012. gadā.
Nu, ļoti labi. A pričom te viskomufta?
P.N. Vienam ar pareizo piedziņu aprīkotam audī [nevis golfam ar četriem riņķiem] arī ir haldeksis, gan sekundārai fukcijai, zini kuram?