iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 06.09.2022 17:27

Tiešām ģenerālis motors nav ietaupījis uz E/L iekšām un R ielicis kaut kādus niknākus klaņus vai ko tādu?

Jā, zviedru opelis arī veikalingā spieda uz tādiem cipariem, kā nu ne - ar 0-100 šie paspīdēt nevarēja nekādīgi. Jebkurā gadījumā abus variantus var novienādot uz terminu "paātrinājums".

2.0 iekš otrā golfa nenāca [ja neskaita jeņķu tirgus vēlīnu GTI 16v] tā ka tu esi braucis ar konstruktoru, bet konstruktori mēdz būt dažādi

msh 06.09.2022 15:43

Nemaz nepārsteidz no tavas puses ieraudzīt šādus murgojumus Pēc tavas loģikas optimāls cilvēks ir tāds kam nogrieztas ausis, deguns, skalps, kāju pirksti un citas nevajadzīgas daļas, jo tās tikai patērē barības vielas bet to ražīgums ir mazs. Vai esi sev amputējis šīs nevajadzīgās daļas? Nē? Kāpēc? Mazražīgas tak, priekš kam tev tādas vajag pabalstīt...

Par "valsts pabalsta mazos uzņēmumus", nesmīdini - mazie uzņēmumi maksā nodokļus tāpat kā lielie, neviens neko nepabalsta. Tieši otrādi - valsts iestāžu līmenī saprot tikai spēka paņēmienus uz kuriem ir spējīgas iziet tikai lielās firmas.

msh 06.09.2022 15:35

Interesanti palasīt no cilvēka kurš apsver domu emigrēt ka es aicinot uz komunismu - sanāk ka tu vēlies aizmukt no brīvā tirgus uz komunismu...

msh 06.09.2022 15:33

Tu te kaut ko baigi sapotrojies. LVM izstrādā - ar starpniekfirmu - savus [valstij piederošos] mežus - līdz ar to tas PĀRDOD kokus. Ja te būtu runa par brīvu tirgu, tad LVM būtu dziļi pie dirsas cik un kādas algas ir firmās kas piedalās izsolēs, jo viss ko LVM no komerciālā viedokļa vajag - naudu kontā un adresi uz kuru piegādāt baļķus. Bet tā kā tā ir valsts firma kuru valdošā kliķe izmanto savu mērķu stumšanai, tad ir šī te brīvā tirgus kropļošana. Jā, zemākas algas rodas gan uz kaut kā rēķina - pamatā zemākas darba ražības - diemžēl Rīgā valsts darbā strādājošiem zirgiem tas nav skaidrs.

Attiecībā par tavu izvelību pret to kas izpilda tavu pasūtījumu - šitādu mutes brūķēšanu tu vari atļauties tikai teorētiski, realitātē tādu vērtēšanu pēc deguniem atļaujas tikai ārzemju importētāji - un arī tur lielākoties ir vērtēšana pēc apjomiem - pašmāju vidutāji tā nedara - ir piedāvājums, noteikti materiāli par noteiktu cenu, ko var paņemt, vai neņemt.

msh 06.09.2022 10:59

LVM ir valsts uzņēmums kas dara to, ko tam liek no augšas. Šajā gadījumā no augšas ir bijusi pavēle šķirot izsoļu pretendentus pēc vidējās algas lielumiem, lai "cīnītos ar ēnu ekonomiku", jo kāds visgudrs VID ierēdnis izdomāja ka algas, ražošanas metodes un ražošanas nišas gan Rīgā, gan dziļos laukos ir vienādas, un ko tikpat visgudrs ekonomikas ministrs ir apstiprinājis. Kā redzi - kā jau parasti, valsts sev piederošos uzņēmumus dažādu stulbību un spaidu ieviešanai var izmantot operatīvi, bet lai palīdzētu cilvēkiem - vai nu ar šausmīgu novēlošanos, vai nekad.

Par to ka LVM ir nepiedodami bezkaunīgs vairumtirgotājs [atcerēsimies, tā ir valsts firma!] tev ir taisnība, bet šai prasībai nav nekāda sakara ar pašu LVM darboņu bezkaunību.

msh 06.09.2022 10:52

"Bet tai pašā laikā vēja un sales jaudas būtiski samazinātu kopējo gāzes patēriņu." - tikai tad ja bāzes slodzi nodrošinās kaimiņvalstu TECi vai kodolreaktori. Man ir gadījies redzēt Vācijas saražotās elektrības grafiku pēdējiem 15 vai cik tur gadiem - atceries, tā ir valsts kas ir sakrāmējusi kalnu ar saules paneļiem un vēja turbīnām - viss ko viņi no tā ir ieguvuši - uztaisījuši lielāku nestabilitāti - kad vējš pūš un saule spīd viņi elektrību eksportē, kad nespīd un nepūš, importē. Vairs neatceros bet man ir aizdoma ka atomreaktoru slēgšana tika kompensēta ar gāzi - ogļu TECu atdeve šo gadu laikā toč bija stabili nemainīga. Tad par ko tu te sapņo ar tiem propelleriem un saules paneļiem?

msh 06.09.2022 10:45

Es maldos? Tad kādā veidā Latvenergo ir peļņa, kura piedevām šogad ir divkāršojusies?

Par elektrības brīvo tirgu nesmīdini. Elektrībai brīvais tirgus būs tad, kad valstī būs, teiksim, trīs dažādi sadales tīkli un nomainot elektrības pārdevēju, pie manis ieradīsies elektriķis un fiziski pārvienos manu māju uz citu līniju. Esošā kārtība ir tikai brīvā tirgus fikcija, domāta kā reiz lai tādam Latvenergo būtu iemesls pelnīt smuku naudu. Jā, normālā situācijā, tādā kur pie varas esošie politiķi strādā valsts iedzīvotāju interesēs, nekā labāka par Latvenergo monopolu nebūtu. Un esošajā variantā tāds monopols arī būtu labs - jo tas palielinātu varbūtību ka cilvēki beidzot izietu ielās.

msh 06.09.2022 10:38

Saitē bija B207E/B2007L. Pirmajam ir 150 zs un mans golfs opeļsābu ar tādu, spriežot pēc nopublicētajiem cipariem, tādu spēj noskriet diezgan mierīgi - otrajam ir 175 zs un tas, iespējams, ir kripatu ātrāks par manu golfu - es te, protams, pieņemu ka opeļsābi ieskrienas ātrāk nekā ražotāja nopublicētajos ciparos, tāpat kā otrie golfi Tev tātad ir B207R un tas jau ir cits motors. Attiecībā par "tas ko es sapņoju" - nē, tev nav tas ko es vēlos. Es vēlos ieskrējienu līdz simtam 6 sekundēs - tev gan ir 200 zs, bet tie atrodas resnā opeļsābā - tev pat tās sešas sekundes diez vai spīdēs pēc tērēšanās lai izspiestu vēl 50 zs - kamēr man tās būs mazbudžetā sametot kopā kaut kādus gabalus. Un jā, tas ir redzams ka tu spried pēc savas pieredzes kas radusies braucot ar resniem opeļsābiem "ja jau reiz resnam opeļsābam nekas mazāk par 16 vārstiem un turbīnu neder, tad tā tava 8v atmosfēra neiet, hahaha!"

msh 06.09.2022 0:50

Kā? TU man prasi kas tam tik slikts? Pats noniecini manā golfā esošo motoru ka tas neesot gājējs - tajā pašā laikā nobraucis jau divus gadus ar opeļsābu ar vārgo turbiķi un neesi pamanījis ka tas, tevis paša vārdiem izsakoties, "nav nekāds gājējs"

msh 05.09.2022 17:04

Ja jau stumj, tātad švaks - vai nu spēkā, vai stratēģijā. Es stumjos tikai tad kad jātiek cauri vietām kur priekšā zīme "ar velosipēdu braukt aizliegts" Ķivere droši vien nozīmē ka cilvēks ņem par pilnu tādus kā tu bez veselā saprāta pielietošanas - tā kā tas ričuks ir HighRacer, no tāda liekoties droši vien pastāv varbūtība atsist galvu pret zemi, bet šī paša iemesla dēļ varbūtība nolikties droši vien ir ļoti maza un kaut kādu podu vilkt galvā būtu iemesls tikai braucot ziemā pa apledojušu ceļu.

msh 05.09.2022 16:58

Tātad ražotājs bija normāli nolohojies - nekas cits kā nevajadzīgi, noliktavā aizķērušies motori tie nevar būt. Cena, protams, atspoguļoja šo stāvokli. Palūrēju kas tie par B207E tādi bija - ja man būtu sābs, es tādu arī nevēlētos.

Attiecība par "kas tad nu" - es samelojos [pusgads jau pagājis] - nopirku to motora komplektu par 300, nevis 500 eirām. Šī arī ir galvenā atbilde uz tavu jautājumu - man piedāvāja, tā nauda man bija, burtiski, kabatā, es nespēju atteikties. Ja golfā esošais motors nebūtu ar nepatīkamu noslieci uz vibrēšanu, tad tas PG visdrīzāk būtu nolemts dzīvei manā detaļu noliktavā, jo savādāk esošais motors mani pilnībā apmierina - esošajos apstākļos nolēmu nodarboties ar muļķībām un sabūvēt budžeta variantā 1.8 8vt ar caurplūdnieka galvu, 2.5 TDI turbīnu un mērķi par nepilniem 200 zs.

msh 05.09.2022 13:14

Nu bet protams ka gūst biržā - pārdodot par biržas cenām valsts iedzīvotājiem elektrību.

msh 05.09.2022 12:13

Izskaidro otro teikumu.

"viens guļošais gan bija. sākumā gāja neslikti, ap 35 varēja turēt uz taisna un līdzena, tad sākās gradients un jams neglābjami atpalika. viens moments gan man patika, viņš spēja nobraukt pa ideālu taisnu līniju....)) pēdējā kalnā redzēju stumjamu."

Švaks minējs, tas arī viss. Jā, tāds HighRacer tipa klasisks gulošais divritenis ne tikai spēj nobraukt pa taisnu līniju bet ar piemērotām riepām arī tāds noteikti spēj adekvāti braukt pa grantu un smiltīm - jo smaguma centrs atrodas augstu.

msh 05.09.2022 11:53

Nepiedēvē man slimības ar kurām pats slimo. Kas konceptuāli vainas ja Latvenergo to dara peļņai kas tiek ieskaitīta valsts budžetā? Tas ka Latvenergo to dara peļņai kas tiek ieskaitīta valsts budžetā - to varētu arī darīt bez peļņas. Ja tic tam sauklim "valsts - tie esam mēs paši", tad sanāk ka valsts monopoluzņēmums kas kaut ko pārdod iedzīvotājiem ir apmēram tas pats kas ja tu naudu pārliec no vienas bikšu kabatas uz otru. Šāds gājiens loģiku atgūst tikai brīdī kad valsti pieņemam par represīvu orgānu kas uzurpējis varu un iekasē nodokļus ar galveno mērķi tos notrallināt

msh 05.09.2022 11:48

WALA rakstīja: Izskatas msh, ka tev vēl drusku jāpaaugas lai vispār varētu runāt par komunismu, ekonomiku un brīvo tirgu.

Nu aizliegs koksnes eksportu, a ko tālàk, neviens necirtīs mežus, ja zinās, ka par tiem kaut kad nākotnē varēs dabūt lielāku naudu, sāks tik nopietni lobēt pasakumu, ka šādus valdibas ekonomistus/konsultantus "jāatšauj", lai nevairojas.

Ja tu esi darba ņēmējs, skaidrs ka tev socialistiskas idejas un regulēta ekonomika patiks vairāk , bet ja esi īpašnieks, tad brīva tirgus gadijuma saproti, ka lietas maksa tik cik.maksa atkariba no pieprasijuma, un vismaz nejūties prasti appists + tāpat vari brīvi pieņemt lemumu kaut ko tirgot tagad, vai vēlāk.

Nevis man ir mazliet jāpaaugas, bet tev jāizskalo no galvas tie sārņi kas tev tur saskaloti iekšā.

Neviens necirtīs mežus? Kāpēc lai necirstu? Tev laikam grūti ar lasītprasmi - es neteicu "aizliegt eksportu" - es teicu "aizliegt LVM koksni eksportēt". Privātie lai dara ko grib - valsts īpašums lai apmierina valsts iekšējās vajadzības. Nevis tikai zaglīgas ierēdniecības vajadzības, apmierinot Zviedrijas vajadzības pēc šķeldas un hvz kā vēl. Reku kādu laiciņu atpakaļ parādījās intervija ar, ja nemaldos, Preiļu pašvaldības vadītāju - iedomājies tikai, tur pašvaldībai tāds stulbs vadītājs kas izdomājis izstrādāt pašvaldības mežus lai šķelda un malka pašvaldības iedzīvotājiem izmaksātu +/- kā pagājušogad - vajadzēja tak gan izstrādāt bet tirgot pa tirgus cenām lai pašvaldībai būtu peļņa, vai ne?

Jā, tā kā es strādāju kokzāģētavā, es labi redzu kā esošā situācija, un LVM pa vienam, kropļo tirgu. Tu diezgan kļūdies ja tev šķiet ka patlaban LVM ir neregulēts Kā minimums [es nezinu,varbūt ir vēl kas cits] LVM ir prasība, protams, no augšas - lai firma piedalītos LVM koku izsolēs, vidējajai algai uzņēmumā jāatbilst "vidējajam atalgojumam nozarē". Respektīvi, eksportētāji to izpildīt var, lielās zāģētavas var, mazās - nevar. Beigās tas viss nonāk līdz absurdai situācijai kāda mums vēl bija nesen, kur lielākais pasūtītājs ir viena Rīgas firma kas nosola LVM kokus, tos mums piegādā, mēs sazāģējam, tie tiek aizvesti uz Rīgu [fūre arī maksā] un tur vēl tā Rīgas firma procesā uzvārās - skaisti, vai ne? Šajā variantā mēs pat strādājot atspērušies nespētu sev nopelnīt algas kas "atbilst vidējajam atalgojumam nozarē". Kamēr pasūtītājs to var.

msh 05.09.2022 11:26

topinamburs rakstīja: "noteikt Latvenergo elektrību pašmāju patērētājiem pārdot par pašizmaksu"

un cik tad ir tās Latvenergo lētās elektrības par pašizmaksu? Jeb, cik % sarāzo HESi? Laikam kādi 25-30% no kopējā iekšzemes patēriņa. Pārējais ir šobrīd dārgs TEC, vai imports.

Ja Latvenergo darbojas ar peļņu, ko ieskaita valsts kasē, ko savukārt izdala grūtdieņiem pabalstos - kā tas būtiski atšķiras no tava aicinājuma? Tieši tavs aicinājums ir aicinājums uz 'komunismu', draudziņ.

Ļoti dīvaini uzzināt ka valsts resursu izmantošana tās iedzīvotāju labā ir "aicinājums uz komunismu". Man līdz šim likās ka valsts ir organizācija ko izveidojuši valsts iedzīvotāji lai tā virzītu un aizstāvētu viņu kopējās intereses - paklausoties tevi izrādās ka ir otrādi - valsts ir feodāla organizācija kurai piedalīti dzimtzemnieki nē bet dzimtļaudis kuriem jāizpilda valsts vēlmes un kuri ir valsts resurss. Re kā. Cerams ka tu esi paklausīgs valsts vergs un daudz no tās nedaudzās pāri palikušās naudas kas tev paliek pašam netrallini apkārt bet noziedo valstij

Atgriežoties pie sākotnējās tēmas - dārga elektrība ir slēptais nodoklis VISIEM. Tajā skaitā firmām. Cik lielus pabalstus no latvenergo peļņas izdalīs firmām kurām dārgā elektrība rada problēmas konkurēt ar ārzemju ražotājiem? Pareizi, necik. Un tā nu mēs nonākam pie esošās situācijas kur mums veikali ir ne tikai pilni ar poļu produkciju [valsts kas ražo lētu elektrību no oglēm], bet arī leišu produkciju [valsts kurai savas elektrības gandrīz nav]. Dīvaini vai ne? Un diezgan zīmīgi ka tu vēlies noslaukt visus un pēc tam pa vidu iebāzt vēl liekēžus ierēdņus kas dalīs pabalstus - tā vietā lai rīkotos tā lai pabalsti un ierēdņi nebūtu vajadzīgi. Un ja tiešām tie papildus cik tie desmiti vai simti miljoni ir vajadzīgi , tos var arī savākt ar tiešiem un konkrētiem nodokļiem - vienīgi, ups, nodokļiem vajag pamatojumu - esošā kārtība, ar paslēptiem nodokļiem, ko tu atbalsti, ir noderīga vienīgi korumpētiem un alkatīgiem ierēdņiem, un nekam citam - vai tas tu esi? Pie viena valsts, veicinot augstākas cenas, nonāk ar sevi interešu konfliktā - jo augstākas cenas pie viena nozīmē lielākus ieņēmumus no PVN - bet arī par to dīvainā kārtā tev ir pohuj...

P.N. Atsaucoties uz HESu saražoto elektrību, piemirsi ka tā nav vienkārši lēta elektrība, bet lēta elektrība kuru var saražot tad, kad vajag; tad kad nevar iepirkt lētu elektrību. Kas ir tieši tas ko Latvenergo dara, tik vien ka priekš peļņas.

msh 04.09.2022 9:25

Beidz murgot. Šādi te haļavas gadījumi ir jāpiemin ar atrunām, lai naivi prāti nenoticētu ka 1,5 pakas par jaunu motoru ir normāls cipars, jo tas nav normāls cipars - normāls cipars ir tāds par kuru tu vari nopirkt neierobežotu skaitu motoru un jau rīt, un nevis - kaut kāds mazs internetveikals iepērk kaut kāda dīlera noliktavas pārpalikumus un pieci cilvēki pa lēto dabū nopirkt motorus. Pēc šitās pašas loģikas es varētu stāstīt visiem ka G60 motors pēc kapitalkas maksā 500 eiras - jo es tiešam par tādu ciparu pusgadu atpakaļ nopirku nedaudz nepilnīgu G60 motora komplektu pēc kapitālā remonta + kārbu - bet es tā nedaru, jo ja tu gribēsi nopirkt tādu motoru tagad un tūlīt, tu maksāsi 2-3 reizes vairāk un kapitālo remontu taisīsi pats.

msh 04.09.2022 9:16

"valdiba ietekmēt cenas nevar pat gribēdama, nav jau "dzelzs priekškars"" - mazāk vajag pasakas rakstīt. Protams, es saprotu ka te pie vainas ir mūsdienu komunistu propaganda kas skandina par neaizskaramo brīvo tirgu, kamēr vien tas netraucē, vai arī dod iespēju aptīrīt savējos - tajā pašā laikā padomājot no vēsturiskā viedokļa, es nespēju iztēloties ka pirms otrā pasaules kara kāda valsts būtu bijusi gatava, teiksim, eksportēt neierobežotu daudzumu ogļu, pat ja tas būtu pašu mājās cenas dubultojis. Te gan laikam mūsdienu masu nozombēšana pie vainas - tolaik kaut vai tāda situācija būtu izsaukusi masu protestus - man uzreiz nāk prātā tas kā trīsdesmitajos Vācija manipulēja ar Lietuvu Mēmeles apgabala sakarā - ja leišu valdība Mēmelē darīja kaut ko fričiem nepieņemamu, friči paņēma un aizliedza ievest no Lietuvas pārtiku [Lietuva bija agrāra valsts un Vācija lielākais eksporta tirgus] un uzreiz leišu zemnieki gāja ielās - nē, ne jau pret Vācijas vēstniecību protestēt pret ļauno Vācijas valdību, bet pret savu valdību ka tā pieļāvusi tādu situāciju. Kas mūsdienās būtu tādā situācijā - "ai, Vācijā ir totalitāra valdība, pacietieties!".

Valdība nevar ietekmēt cenas? Dīvaini. Diez kā virkne ar trešās pasaules valstīm, naftas ieguvējvalstīm, piemēram, var ietekmēt degvielas cenas savās robežās zem tirgus vērtības? Jā, vienkārši dodot valsts uzņēmumiem attiecīgas komandas attiecībā uz iekšējo tirgu. Mums, valstī kur vienam valsts uzņēmumam pieder lielākā daļa mežu bet otrs uzņēmums saražo lielāko daļu elektrības, valdība priekš iedzīvotājiem cenas varētu ļoti spēcīgi pazemināt tikpat viegli kā pagājušoziem ar šo pašu uzņēmumu palīdzību stumt šļurināciju - ar viena rīkojuma parakstīšanu. Viss ko vajadzētu izdarīt - noteikt Latvenergo elektrību pašmāju patērētājiem pārdot par pašizmaksu, un LVM kā minimums aizliegt eksportēt zemas kvalitātes kokus - vēlams vēl kopā ar mehānismu lai tā koksne lielākoties nonāktu pie pašmāju patērētājiem. Un vispār LVM būtu vēlams aizliegt eksportēt jebkādus kokus, a to valstī kurā ir daudz mežu tie tiek izmantoti tikai lai piepildītu kabatas bariņam varai pietuvināto, un nevis lai atbalstītu pašmāju kokapstrādes nozari. Tu te runā par ekonomista izglītību bet nesaproti ka manis pieminētie līdzekļi ir gan reāli izveicami, gan valsts interesēs - nu jā, kamēr valsts darbojas tautas interesēs...

msh 04.09.2022 2:21

Tāpēc ka 1,5k par jaunu motoru ir nereāli zems cipars, tai cenai ir kaut kāds āķis.

msh 04.09.2022 0:13

Beidzot saņēmos un garām braucot piestājos nofočēt - tātad, reku Palangā ir veikals priekš Šīra un domubiedriem...

msh 04.09.2022 0:09

Spraslas un augstspiediena sūknis jau ir apkare...

msh 04.09.2022 0:04

Es nerunāju par motora ielikšanu - es runāju par to ka priekš nullītes tas cipars ir neadekvāti zems. Tikko intereses pēc pameklēju pēc motora kluča detaļas koda mk7 GTI motora kluci - LIETOTS kaut kādā lapā bija par 4k; kaut kādai krievu lapai kaut kad bija bijis jauns par 378k rubļu.

msh 03.09.2022 17:44

Un tagad izskaidro mums kāpēc tas motors maksā tik lēti [ja vispār vēl ir nopērkams] - kāds dīleris tukšoja noliktavu no nepopulāriem motoriem? VAG četru katlu motora klucis [tātad, bez kolektoriem un tamlīdzīgām lietām] zem piecām pakām nebūs noteikti, drīzāk vairāk.

msh 03.09.2022 15:59

Pa tādu naudu labākais kas var sanākt - virspusēji pārlasīts lietots motors. Vai detaļas un pāris ārpakalpojumi ja taisa kapitālo remontu esošajam paša rokām. Jauns nekādīgi.

msh 03.09.2022 13:43

Dažos klikšķos apgāžamos murgus vienā laidā tu izgudro, par to arī ir cepiens. Atcerēsimies, tavs sākotnējais apgalvojums bija " ultegrai ir brīvi pieejamas 14_25 un 14_28 kasetes.". Un dažu klikšķu pārbaude rāda ka tu murgo, vai melo - vai arī vienkārši esi atpalicis no laika bet to neatzīsti

Jāatzīst ka Shimano kategorijas ir mulsinošas, bet diezgan saprotami - mūsdienu patērētāji ar gudrību neizceļas, pamperbikši ne tik, tāpēc visu vajag sarežģīt un samudrīt, mošk izdodas ietirgot cilvēkiem nevajadzīgus velosipēdus - un tā nu brīdī kad šosejniekam uzliek bišķi platākas riepas, tas kļūst par "gravel" un tur rodas cita grupa Jā, jā, zinu, zinu - "tu neko nesaproti, blablabla, tur tas leņķis rāmim izmainīts par 2 grādiem un tas leņķis, uz aci redzēt nevar, bet kad tu esi pasaules klases sportists un piedalies starptautiskās sacensībās, tas ir no svara" Ja Shimano klāsts nebūtu tāds liels lohotrons, tas sastāvētu 2 grupām pie šosejas un kādām 3 grupām pie kalniešiem - kaut gan jau pati grupas ideja ir diezgan liels lohotrons.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti