Tā varētu būt
Bet pagaidām interesē tikai motors ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tā varētu būt
Bet pagaidām interesē tikai motors ![]()
Varētu kāds sviests apskaidrot - opeļsābiem motora stiprinājumi pie bundžas ir kā opelim vai savādāki, tb opeļvētrā bez svarkošanas sāba ļurbo bīdeli var ielikt vai nevar?
![]()
Seene rakstīja:
Pag, kā mīkstinājuma zīmju trūkums ievieš latviešu valodā burtu W?
Kā kā - W = Š
![]()
Centis_Nuudele rakstīja: Zemes fotogrāfijas....
Saujā, spainī, ķerrā....
![]()
PN, opelis ruļez!
![]()
Ptfu, šitā fishki.net/...
![]()
SuperZigis rakstīja: man naff laika atbildēt uz visādiem dumiem jautajumiem
un reizem nav velēšanas ienakt šaja portala arī.
Nu tad atbildi tagad - cik šitentā jaukā reklāma ir veca - desmit gadi?
![]()
SuperZigis rakstīja: pipelštoki visi esat!
nu naff laika saviem riekstiem, ku nu vēl bumbam!
Naskuj tu neatbildēji uz manu jautājumu pirms vairākām dienām?
![]()
ursis rakstīja:
laikam es dikti leenu (kaa opiss) braucu
Tas jau nebūtu nekas jauns, ar rijīgiem nemotoriem savādāk nebrauc...
![]()
Ozz rakstīja: viirieši nemasturbee, viirieši onanee ir atšķiriiba.
palasi par Onānu
Kā tu tā izrunājies, tagad būs jauns iauto lietotājs ar nicku "ananajev"
![]()
Kā kas notiek? Kaimiņš iepērk meršus, kas tur īpašs? Saprastu ja vēl pirktu dažus gadus vecus S600...
![]()
Seene rakstīja:
Dark_Side rakstīja: varbut kadam ir iespeja man pamest linku tad - budzets 100 Ls. izmers 195/60-15. ja jau wico ir suuuuuds
Varbūt tomē vajag ar budžetam atbilstošu auto braukt? Šādam izmēram tavs budžets drīzāk ir vienai labai riepai piemērots, nevis komplektam.
15" - neatbilstošas budžetam?
Kāds tad ir mazbudžeta izmērs - 12"? Saprastu vēl ja viņš būtu gribējis sotakā ielīst ar 17"...
Sviestnesis rakstīja: Es personīgi nevienu normālu neesmu saticis, nu normālu un..... un kurš nedzer...
Tam otrajam es atbilstu, par pirmo domas dalās...
![]()
Pirmajam kā hreņu specam jautājums - otrās paaudzes pirmsfeislifta lagūnām oriģinālais ksenons bija?
Vienalga tas nav taisnstūris
P.N. Tev par godu kaut kad ar oscilogrāfu pārbaudīšu, ko tas datčiks dod ārā - sinusoīdu vai taisnstūra parodiju
![]()
i_edgars rakstīja: msh, impulsam ir jābūt tādas pat formas kā no ātrumkastes devēja izejā! T.i. atslēgai => loģiskais 1 un 0.
Pastāsti, kā rotējoši magnēti var inducēt spolītē taisnstūrveida impulsu
Tas sāk palikt interesanti ![]()
Jautājums ideotam - cik šitentā reklāma ir veca - fishki.net/...
kādi desmit gadi?
![]()
i_edgars rakstīja: No ātrumkastes ir jānoņem vadiņi, pie tiem jāpieliek frekvences ģenerators un aidā, bet tīt pienāksies tikai uz priekšu! Droši vien ka būs virknē jāsaslēdz kāda pretestība, bet tas atkarīgs ar kādu izejas pretestību ir jāstrādā ģeneratoram. Vēl jau ir jāzina kāds ir spriegums tajos vados pie ātrumkastes. Ieregulē attiecīgo spriegumu uz ģeneratora, uzliec taisnstūra impulsu, piedzen frekvenci (tā lai odometra ripuļi nesāk karst un lekt ārā, un ... rullē vien. labāk jau ir izjaukt to paneli, izlodēt ieejas pretestību odometram un pie tā slēgties klāt, lai spidometra bultiņa nestāv visu laiku atdurē - it kā ir iespēja sačakarēt spidometru.
Tīšana uz priekšu ruļez
Cik ilgi, tavuprāt, viņš tā tīs?
Es nebrīnītos ja tai spidometra mikrenei būtu savi frekvences griesti, galu galā spidometram gals ir 220/260/280 kmph, atkarībā no spidometra
P.N. Kāpēc impulsam jābūt taisnstūrim nevis sinusoīdai? ![]()
Seene rakstīja:
Labrīt. Tiešam nezināju - un princips dīvains. Kāda h... pēc ir jāisa tik sarežģita lieta, kā elektromotors, kas griež ruļļus u.t.t. Tak LCD/LED pulksteņus un kalkulatorus pat krievi ražoja krietni senāk, nekā autorūpniecība atmeta trosītes Un kā, tai pusmehānikai ir arī atpakaļgaita?
Sarežģīta? Vispār jau otrādi, tur ir tikai mikrene, kura impulsu pastiprina un pārveido impulsā ko padot rādītājam un ko padot odometram. Tikmēr paneļiem ar elektroniskajiem odometriem tur vēl jābūt atmiņa, ekrāna kontrolierim, iespēja pieslēgt kompi un tamlīdzīgam gemorojam. Un, piedevām, šitas klasiskais beztroses variants izmanto jau pirms tam izmantotu tehnoloģiju.
Sretsked rakstīja:
Tahometrs elektrisks bija jau arī žigulim.
Labrīt, ursi.
Piedod, sajuka "tahometrs" ar "odometrs" ![]()
Seene rakstīja:
Pag, es kaut ko nesaprotu - vai tad ir varinats, kad NAV trose, bet IR ripuļi? kautkāda puselektronika, vai?
Labrīt sēņotāj
Audī masveidā ieviesa elektroniskos spidometrus ar mehāniskajiem odometriem ar muderno salonu ieviešanu - B3 kopš paša sākuma, C3 atkarībā no modeļa 1988.-1989. gads un tāda sistēma turpinājās līdz B4 beigām 1995. gadā un C4 A100 pārvērtībai par C4 A6 1994. gadā
Fofāgens gan sāka mazliet agrāk aizrauties ar elektroniskiem tahometriem.
P.N. Šitento principu audī izmantoja arī C3 vecajiem modeļiem ar kruīzu [kaut kur tak ātruma signāls ir jādabū
] un B2 ar kruīzu un/vai elektronisko runājošo instrumentu paneli, vienīgi tiem bija tāds triperisks ātruma datčiks.
Crankshaft rakstīja: msh
01.10.2009 01:12
Liec žiķeļa diskus, derēs
_____________
Vispaar jau visiem VAZauto (iznjemot NJIVA = Volga) ir 4x98,
nevis 4x100...ir precedenti diemzheel
Es zinu ka tur ir maza atšķirība, bet tā netraucē likt uz mašīnas, kurai domāts 4x100
Kad mans õpis pārdeva savu žigu, viņš paturēja diskus ar vasarenēm, tā nu pa vasaru ir īpatnējs skats, pēc kura es viņa golfmašīnu atpazīstu pa gabalu - golfs ar žigas niķelētajiem kalpakiem ![]()
Liec žiķeļa diskus, derēs
![]()
edgars80 rakstīja: tb opelī likt saab(opel) dīzeli kapēc nevar to pašu dieseli likt no opeļa
ja arī jami ir vienādi, tad stiprinājumu kronšteini gan jau atšķiras
bīdelis =! dīzelis
dīzelis = ķīselis 