Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Dzīvojot nelielā miestiņā ārpus Rīgas, kur pašvaldība par tādu pasākumu kā ielu kaisīšana nav dzirdējusi vai nevēlas dzirdēt, jēga ir. Pa šoseju, saprotams, grab
Nu, nekaisa, kas tad ir? Priekš sniega ir domāts protektors nevis radzes
P.P.S. Kas ar tevi Sēne smadzenes uz ceļa nestrādā, ka čīksti par bīstamību ?!?!? šitie ir natuºāli sīkumi pret visādām ceļu malās pamestām piekabēm bez gaismām un aizd=stiem atstarotājiem ... kā aºī "tumšīem" ļautiņīem.
Sarkana disene kaut kādai amūrikāņu kastei pakaļā sīkums? Nu tev varbūt sīkums bet sēņotājam gandrīz avārija
P.N. Kāpēc tu pa ceļa malām rullē? Es braucu pa ceļu
Dursim ieteikums stiliņā necepties par gmm potenciometriem tur, kur nevajag, tas ka NG ir tikai vienu cilindru vairāk kā 3A/AAD un līdzīga šprice nenozīmē ka tur viss ir vienāds, NG to potenciometru brīvgaitas regulēšanai vai nu neizmanto vai arī tā nozīme tur ir pietiekoši maza lai brīvgaita būtu normāla arī bez tā
Priekš kam noteikti apdzīt uzreiz? Var taču sagaidīt piemērotu brīdi un tad darīt to. Turklāt komerctransportam dinamiskie rādītāji ir sliktāki. Piemēram, iekš Opel-Vivaro liek arī 2,0 CDTI ar 90 zirgspēkiem, kam maksimālais ātrums ir 145 km/h, un 1,9 CDTI ar 100 zirgspēkiem un maksimālo ātrumu 155 km/h:
opel.adamauto.lv/...
Komerctransportā ved kaut kādas kastes, personīgajā ģimeni, naskuj riskēt ar ģimeni?
VWfans rakstīja:
Dacia-Logan MCV pēc feislifta ir ieguvusi vienu jauku īpašību - niknākajā Laureate komplektācijā tagad pieejama stūres regulēšana uz augšu un leju. Tādā gadījumā sēdēšanas pozīcija pie stūres mana auguma (181 cm) cilvēkam kļūst ērta. Tā kā pārējās īpašības šim auto ir baudāmas, tad viss auto ar to arī kļūst baudāms. Citādi iepriekš gan bija slikti - visiem ērti (arī trešajā sēdekļu rindā), vienīgi vadītājam nē...
Ēēē, kur tur baudījums no stūres lifta un tieši garam cilvēkam? Mans brālēns ir kaut kādu 1,75 garš un viņš savam A6 cītīgi lieto stūres liftu - iekāpjot nolaiž, izkāpjto paceļ - es ar saviem 1,95 iekāpjot viņa vietā neredzu jēgu to baranku nemaz aiztikt un atstāju paceltajā pozīcijā
Gaitas īpašības, kuru vērts būtu likt ķīseli, piemīt izvīlētam ļurboķīselim, nevis atmosfērai
Ja mersis nav uztaisījis kaut kādu jebļu, lai nevarētu saskrūvēt kārbas [to lai ideots atbild ], tad jāmaina tas, kas benzīnam ir īsāks un ķīselim garāks - vai tas būtu kārbas piektais robs vai reduktors
Slinkais rakstīja: cik zinu kupejaas nebija dizelji, tamdeelj parbuvet registracija nebuus tik vienkaarsha. ja tajaa virsbuvee bija adi degvielas tipi, tad parbuves registracija ir ap 20ls plus jauna pase. pie nosacijuma ka motora stiprinajumi ir rupnieciski, ne pashtaisiiti
Nu un kas tad ir, ka nebija? Iekš Audi 200 arī nebija neviena ķīseļa, bet tas netraucē izveikt lēto pārreģistrācijas variantu pēc ķīseļa ielikšanas.
Šajā banānijā tas ir vairāk atkarīgs no CSDD ļoļiku vēlmes piesieties.
P.N. Ja motors normāls un "sapuvis" nozīmē nelielus metināšanas darbus apakšā un mērēnu daudzumu kosmētiskas rūsas virspusē, tad pirkums nav pārāk slikts, bet cena ruļez enīvei
1. es vēlos teikt, ka aftermade āda ir nesmuki un nepieklajas, nu varbūt Kakša kartupeļu vadātājam tāda derētu
2. Tādi Mersisti, kuri neskaita 1000 Ls jau atstāja savus drapakus līzinga plačos. Tehniski iespējams ir, bet tur ir vairāk mīnusu, neka ieguvuma. Tapēc, PN !
1. Kas tur nesmuks un nepieklājas? Var jau arī uzšūt alkantaras ķebļus, kas būs n reizes krutāk nekā mersim oriģināli
2. Kādi tur ir tie mīnusi?
P.N. Kaksi, par ko tur štuka un cik daudz no tās štukas ir darbs, un, visbeidzot, kādām tačkām?
Pasaki vēl, ka kaut kādi francūži izdomāja FWD tāpēc, lai būtu labāka caurgājība sniegā....
ģešofka ir un paliek ģešofka.
Vot pabraucu mazliet ar bembi - gluži cita lieta, iet gandrīz tikpat smuki kā kādreiz žigulis.
Vispār jau pirmais ražotājs, kas palaida priekšas bezpiedziņu uz konveijera bija vai nu DKW, vai audī, neatceros, sitrojõns ar savu Traction Avant nāca dažus gadus vēlāk.
Pirmais rakstīja: daži apgalvo, ka vecas tačkas ierullē drošības ziņā - reku daži ir paspēlējušies
www.youtube.com/...
Nevajag salīdzināt pirkstu ar krānu, piecdesmitajos mašīnas pret betona bluķiem vēl netestēja, bet tajā viģikā notikušais akts ir daunisms - klasisku tačku iznīcināja.
Mašīnas pirkšana personīgai lietošanai pati par sevi nav ekonomiski pamatojama, ja vien tas nau ap divtūkstošo gadu ražots audī vai fofāgens ar baudāmo 1.4 trīs cilindru ļurboķīseli, kuram pateicoties tāds aparāts uz šosejas izstrebj trīs litrus saļāras uz sotaku, tb lētāk nekā autobusa biļete vienai personai
P.N. Ideot, neesi pamanījis ka mašīnām, kurām ir 15+ gadi mūsu platuma grādos cenšas tomātu vietā iebāzt mešalku pat tad, kad tas tomāts vēl darbojas, nerunājot par to, ja tas tomāts atsprāgst?
Bet vispār tā doma bija savādāka - ja jauns vadītājs tā vietā, lai iemācītos lietot mešalku tiecas pēc tomāta, tad beigās tāds draivā ieslēdzējs vien sanāk. Ja pie mums būtu kā šur tur amūrikā, kur tomātisti saņem tomātistu pravas ar kurām ar mešalku aprīkotu tačku vadīt nedrīkst, tad es vēl neko neteiktu
Pirmajam, klau ībli, kad Tu reiz nopirksi sev normālas piedziņas auto, pamēģini kaut uz 80, km/h pabraukt ar vienu psu ipa Nomali, biksītes nepieliksi ?
es gan neesmu Pirmais, pat ne viņa sekretārs, bet pa nomali esmu braucis..., ar pareizo piedziņu RWD, ātrāk par 80, ātrāk par 100, ātrāk par 120 ..., biksiņas nepieliku
A kopš kura laika pakaļas bezpiedziņa saucas par pareizo piedziņu?
ja jau reiz Tu esi nolēmis neapstāties, tad kāda starpība, vai tas ir getc Tev astē, vai bubārs tāpat Tu stāsies tikai ar sašautām riepām (varbūt galvu ), vai pret koku, grāvi, upi...
a es par ko?
Tu, tāpat par viņš, par kaut kādām muļķībām Cik getzam ir vmax - 150 kmph, kuri tiek sasniegti pēc pusgada? Ko ar tādu var noķert - žiķeli, mosi, zaparu, divdesmit piecus gadus vecu audī astoņdesmit ar 1.3 nemotoru un tikpat vecu otro golfu ar tādu pašu nemotoru?
P.N. Man liekas ka pēc CSN neapstājoties uz pirmo cepista aicinājumu apstāties bija tikai kaut kāds cēneris soda, uz otro kaut kāds nikns sodiņš, tb sanāk, ka ja zem haubes ir vairāki simti lopu, tad tik iemin grīdā un vēlāk samaksā pa pastu pienākušo rēķinu par cēneri
Seene rakstīja:
Sniegu mēdz šķūrēt, bet kaisa parasti LEDU
Man gan liekas ka parasti kaisa SABRAUKTU SNIEGU nevis ledu
P.N. Bija man viens pāris mizu ar radzēm, nācās vien piekrist tiem braucējiem, kuri saka ka ikdienai tās radzes nav vajadzīgas.
WALA rakstīja:
un citreiz manai ex-draudzenei braucot ar velo beidzās ar diezgan pasmagu galvas traumu.
No kā tas - ar redzi pašvaki vai kā?
Veiga rakstīja:
Dzīvojot nelielā miestiņā ārpus Rīgas, kur pašvaldība par tādu pasākumu kā ielu kaisīšana nav dzirdējusi vai nevēlas dzirdēt, jēga ir. Pa šoseju, saprotams, grab
Nu, nekaisa, kas tad ir? Priekš sniega ir domāts protektors nevis radzes
WALA rakstīja:
P.P.S. Kas ar tevi Sēne smadzenes uz ceļa nestrādā, ka čīksti par bīstamību ?!?!? šitie ir natuºāli sīkumi pret visādām ceļu malās pamestām piekabēm bez gaismām un aizd=stiem atstarotājiem ... kā aºī "tumšīem" ļautiņīem.
Sarkana disene kaut kādai amūrikāņu kastei pakaļā sīkums? Nu tev varbūt sīkums bet sēņotājam gandrīz avārija
P.N. Kāpēc tu pa ceļa malām rullē?
Es braucu pa ceļu 
Ko tu ar tām radzēm iesāksi?
Kindzulis rakstīja: Tēvam bija trīs dēli: Laimonis, Maigonis un Sprāgonis...
Haha
Dursim ieteikums stiliņā necepties par gmm potenciometriem tur, kur nevajag, tas ka NG ir tikai vienu cilindru vairāk kā 3A/AAD un līdzīga šprice nenozīmē ka tur viss ir vienāds, NG to potenciometru brīvgaitas regulēšanai vai nu neizmanto vai arī tā nozīme tur ir pietiekoši maza lai brīvgaita būtu normāla arī bez tā
VWfans rakstīja:
Priekš kam noteikti apdzīt uzreiz? Var taču sagaidīt piemērotu brīdi un tad darīt to. Turklāt komerctransportam dinamiskie rādītāji ir sliktāki. Piemēram, iekš Opel-Vivaro liek arī 2,0 CDTI ar 90 zirgspēkiem, kam maksimālais ātrums ir 145 km/h, un 1,9 CDTI ar 100 zirgspēkiem un maksimālo ātrumu 155 km/h:
opel.adamauto.lv/...
Komerctransportā ved kaut kādas kastes, personīgajā ģimeni, naskuj riskēt ar ģimeni?
VWfans rakstīja:
Dacia-Logan MCV pēc feislifta ir ieguvusi vienu jauku īpašību - niknākajā Laureate komplektācijā tagad pieejama stūres regulēšana uz augšu un leju. Tādā gadījumā sēdēšanas pozīcija pie stūres mana auguma (181 cm) cilvēkam kļūst ērta. Tā kā pārējās īpašības šim auto ir baudāmas, tad viss auto ar to arī kļūst baudāms. Citādi iepriekš gan bija slikti - visiem ērti (arī trešajā sēdekļu rindā), vienīgi vadītājam nē...
Ēēē, kur tur baudījums no stūres lifta un tieši garam cilvēkam?
Mans brālēns ir kaut kādu 1,75 garš un viņš savam A6 cītīgi lieto stūres liftu - iekāpjot nolaiž, izkāpjto paceļ - es ar saviem 1,95 iekāpjot viņa vietā neredzu jēgu to baranku nemaz aiztikt un atstāju paceltajā pozīcijā 
Slinkais rakstīja:
tas ka R5 audi dzineji visi vienaadi, nebuut nenoziimee ka mersim arii. ja visi stiprinajumi der, un karba arii tad arii nav probleemu.
Nu mēs to zinām ka vienādi, bet TA ļoļiki oficiāli to nezina
Ideja vienkārši tāda, ka oriģināli tas bīdelis tur nav bijis un viss.
Gaitas īpašības, kuru vērts būtu likt ķīseli, piemīt izvīlētam ļurboķīselim, nevis atmosfērai
Ja mersis nav uztaisījis kaut kādu jebļu, lai nevarētu saskrūvēt kārbas [to lai ideots atbild
], tad jāmaina tas, kas benzīnam ir īsāks un ķīselim garāks - vai tas būtu kārbas piektais robs vai reduktors 
Diemžēl nē
Sretsked rakstīja:
Tev nav apnicis pašam sevi par banānrijēju saukāt ?
Tu jau esi tas banānrijējs, kas fano par šo valsti
Ideots rakstīja: C124jā kupejā dīzeli ? Forši
Šitam piekrist
Kupejām tā klaboņa nepiestāv, neatkarīgi no markas 
Slinkais rakstīja: cik zinu kupejaas nebija dizelji, tamdeelj parbuvet registracija nebuus tik vienkaarsha. ja tajaa virsbuvee bija adi degvielas tipi, tad parbuves registracija ir ap 20ls plus jauna pase. pie nosacijuma ka motora stiprinajumi ir rupnieciski, ne pashtaisiiti
Nu un kas tad ir, ka nebija? Iekš Audi 200 arī nebija neviena ķīseļa, bet tas netraucē izveikt lēto pārreģistrācijas variantu pēc ķīseļa ielikšanas.
Šajā banānijā tas ir vairāk atkarīgs no CSDD ļoļiku vēlmes piesieties.
VWfans rakstīja: 1,3 CDTI katrā ziņā būs vairākus simtus latu lētāks par 1,7 CDTI.
Man būt domāt ka tie daži sotaki nav tā vērta starpība
Vēl saprastu ja dažas štukas 
P.N. Ja motors normāls un "sapuvis" nozīmē nelielus metināšanas darbus apakšā un mērēnu daudzumu kosmētiskas rūsas virspusē, tad pirkums nav pārāk slikts, bet cena ruļez enīvei
Kruta
Ideots rakstīja:
1. es vēlos teikt, ka aftermade āda ir nesmuki un nepieklajas, nu varbūt Kakša kartupeļu vadātājam tāda derētu
2. Tādi Mersisti, kuri neskaita 1000 Ls jau atstāja savus drapakus līzinga plačos. Tehniski iespējams ir, bet tur ir vairāk mīnusu, neka ieguvuma. Tapēc, PN !
1. Kas tur nesmuks un nepieklājas? Var jau arī uzšūt alkantaras ķebļus, kas būs n reizes krutāk nekā mersim oriģināli
2. Kādi tur ir tie mīnusi?
P.N. Kaksi, par ko tur štuka un cik daudz no tās štukas ir darbs, un, visbeidzot, kādām tačkām?
Centis_Nuudele rakstīja: Pašam tev smadzenes.
Pasaki vēl, ka kaut kādi francūži izdomāja FWD tāpēc, lai būtu labāka caurgājība sniegā....
ģešofka ir un paliek ģešofka.
Vot pabraucu mazliet ar bembi - gluži cita lieta, iet gandrīz tikpat smuki kā kādreiz žigulis.
Vispār jau pirmais ražotājs, kas palaida priekšas bezpiedziņu uz konveijera bija vai nu DKW, vai audī, neatceros, sitrojõns ar savu Traction Avant nāca dažus gadus vēlāk.
Pirmais rakstīja: daži apgalvo, ka vecas tačkas ierullē drošības ziņā - reku daži ir paspēlējušies
www.youtube.com/...
Nevajag salīdzināt pirkstu ar krānu, piecdesmitajos mašīnas pret betona bluķiem vēl netestēja, bet tajā viģikā notikušais akts ir daunisms - klasisku tačku iznīcināja.
P.P.N. Nupat aizdomājos - audī ā divi tak sanāk vienā klasē ar merivu, bet ar 1.4 patērē mazāk kā meriva ar 1.2 - wtf?

Mašīnas pirkšana personīgai lietošanai pati par sevi nav ekonomiski pamatojama, ja vien tas nau ap divtūkstošo gadu ražots audī vai fofāgens ar baudāmo 1.4 trīs cilindru ļurboķīseli, kuram pateicoties tāds aparāts uz šosejas izstrebj trīs litrus saļāras uz sotaku, tb lētāk nekā autobusa biļete vienai personai
P.N. Ideot, neesi pamanījis ka mašīnām, kurām ir 15+ gadi mūsu platuma grādos cenšas tomātu vietā iebāzt mešalku pat tad, kad tas tomāts vēl darbojas, nerunājot par to, ja tas tomāts atsprāgst?
Bet vispār tā doma bija savādāka - ja jauns vadītājs tā vietā, lai iemācītos lietot mešalku tiecas pēc tomāta, tad beigās tāds draivā ieslēdzējs vien sanāk. Ja pie mums būtu kā šur tur amūrikā, kur tomātisti saņem tomātistu pravas ar kurām ar mešalku aprīkotu tačku vadīt nedrīkst, tad es vēl neko neteiktu
edgars80 rakstīja:
Ideots rakstīja:
Pirmajam, klau ībli, kad Tu reiz nopirksi sev normālas piedziņas auto, pamēģini kaut uz 80, km/h pabraukt ar vienu psu ipa Nomali, biksītes nepieliksi ?
es gan neesmu Pirmais, pat ne viņa sekretārs, bet pa nomali esmu braucis..., ar pareizo piedziņu RWD, ātrāk par 80, ātrāk par 100, ātrāk par 120 ..., biksiņas nepieliku
A kopš kura laika pakaļas bezpiedziņa saucas par pareizo piedziņu?
Pirmais rakstīja:
edgars80 rakstīja: nu ņeznaju!
ja jau reiz Tu esi nolēmis neapstāties, tad kāda starpība, vai tas ir getc Tev astē, vai bubārs tāpat Tu stāsies tikai ar sašautām riepām (varbūt galvu ), vai pret koku, grāvi, upi...
a es par ko?
Tu, tāpat par viņš, par kaut kādām muļķībām
Cik getzam ir vmax - 150 kmph, kuri tiek sasniegti pēc pusgada? Ko ar tādu var noķert - žiķeli, mosi, zaparu, divdesmit piecus gadus vecu audī astoņdesmit ar 1.3 nemotoru un tikpat vecu otro golfu ar tādu pašu nemotoru?
P.N. Man liekas ka pēc CSN neapstājoties uz pirmo cepista aicinājumu apstāties bija tikai kaut kāds cēneris soda, uz otro kaut kāds nikns sodiņš, tb sanāk, ka ja zem haubes ir vairāki simti lopu, tad tik iemin grīdā un vēlāk samaksā pa pastu pienākušo rēķinu par cēneri
