iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442
msh 30.09.2009 21:46

Seene rakstīja:

Sniegu mēdz šķūrēt, bet kaisa parasti LEDU

Man gan liekas ka parasti kaisa SABRAUKTU SNIEGU nevis ledu

P.N. Bija man viens pāris mizu ar radzēm, nācās vien piekrist tiem braucējiem, kuri saka ka ikdienai tās radzes nav vajadzīgas.

msh 30.09.2009 21:41

WALA rakstīja:

un citreiz manai ex-draudzenei braucot ar velo beidzās ar diezgan pasmagu galvas traumu.

No kā tas - ar redzi pašvaki vai kā?

msh 30.09.2009 20:16

Veiga rakstīja:

Dzīvojot nelielā miestiņā ārpus Rīgas, kur pašvaldība par tādu pasākumu kā ielu kaisīšana nav dzirdējusi vai nevēlas dzirdēt, jēga ir. Pa šoseju, saprotams, grab

Nu, nekaisa, kas tad ir? Priekš sniega ir domāts protektors nevis radzes

msh 30.09.2009 20:00

WALA rakstīja:

P.P.S. Kas ar tevi Sēne smadzenes uz ceļa nestrādā, ka čīksti par bīstamību ?!?!? šitie ir natuºāli sīkumi pret visādām ceļu malās pamestām piekabēm bez gaismām un aizd=stiem atstarotājiem ... kā aºī "tumšīem" ļautiņīem.

Sarkana disene kaut kādai amūrikāņu kastei pakaļā sīkums? Nu tev varbūt sīkums bet sēņotājam gandrīz avārija

P.N. Kāpēc tu pa ceļa malām rullē? Es braucu pa ceļu

msh 30.09.2009 2:26

Ko tu ar tām radzēm iesāksi?

msh 29.09.2009 23:34

Kindzulis rakstīja: Tēvam bija trīs dēli: Laimonis, Maigonis un Sprāgonis...

Haha

msh 29.09.2009 23:33

Dursim ieteikums stiliņā necepties par gmm potenciometriem tur, kur nevajag, tas ka NG ir tikai vienu cilindru vairāk kā 3A/AAD un līdzīga šprice nenozīmē ka tur viss ir vienāds, NG to potenciometru brīvgaitas regulēšanai vai nu neizmanto vai arī tā nozīme tur ir pietiekoši maza lai brīvgaita būtu normāla arī bez tā

msh 28.09.2009 1:10

VWfans rakstīja:

Priekš kam noteikti apdzīt uzreiz? Var taču sagaidīt piemērotu brīdi un tad darīt to. Turklāt komerctransportam dinamiskie rādītāji ir sliktāki. Piemēram, iekš Opel-Vivaro liek arī 2,0 CDTI ar 90 zirgspēkiem, kam maksimālais ātrums ir 145 km/h, un 1,9 CDTI ar 100 zirgspēkiem un maksimālo ātrumu 155 km/h:

opel.adamauto.lv/...

Komerctransportā ved kaut kādas kastes, personīgajā ģimeni, naskuj riskēt ar ģimeni?

VWfans rakstīja:

Dacia-Logan MCV pēc feislifta ir ieguvusi vienu jauku īpašību - niknākajā Laureate komplektācijā tagad pieejama stūres regulēšana uz augšu un leju. Tādā gadījumā sēdēšanas pozīcija pie stūres mana auguma (181 cm) cilvēkam kļūst ērta. Tā kā pārējās īpašības šim auto ir baudāmas, tad viss auto ar to arī kļūst baudāms. Citādi iepriekš gan bija slikti - visiem ērti (arī trešajā sēdekļu rindā), vienīgi vadītājam nē...

Ēēē, kur tur baudījums no stūres lifta un tieši garam cilvēkam? Mans brālēns ir kaut kādu 1,75 garš un viņš savam A6 cītīgi lieto stūres liftu - iekāpjot nolaiž, izkāpjto paceļ - es ar saviem 1,95 iekāpjot viņa vietā neredzu jēgu to baranku nemaz aiztikt un atstāju paceltajā pozīcijā

msh 27.09.2009 21:36

Slinkais rakstīja:

tas ka R5 audi dzineji visi vienaadi, nebuut nenoziimee ka mersim arii. ja visi stiprinajumi der, un karba arii tad arii nav probleemu.

Nu mēs to zinām ka vienādi, bet TA ļoļiki oficiāli to nezina Ideja vienkārši tāda, ka oriģināli tas bīdelis tur nav bijis un viss.

msh 27.09.2009 20:02

Gaitas īpašības, kuru vērts būtu likt ķīseli, piemīt izvīlētam ļurboķīselim, nevis atmosfērai

Ja mersis nav uztaisījis kaut kādu jebļu, lai nevarētu saskrūvēt kārbas [to lai ideots atbild ], tad jāmaina tas, kas benzīnam ir īsāks un ķīselim garāks - vai tas būtu kārbas piektais robs vai reduktors

msh 27.09.2009 2:02

Diemžēl nē

msh 27.09.2009 0:46

Sretsked rakstīja:

Tev nav apnicis pašam sevi par banānrijēju saukāt ?

Tu jau esi tas banānrijējs, kas fano par šo valsti

msh 27.09.2009 0:33

Ideots rakstīja: C124jā kupejā dīzeli ? Forši

Šitam piekrist Kupejām tā klaboņa nepiestāv, neatkarīgi no markas

msh 27.09.2009 0:31

Slinkais rakstīja: cik zinu kupejaas nebija dizelji, tamdeelj parbuvet registracija nebuus tik vienkaarsha. ja tajaa virsbuvee bija adi degvielas tipi, tad parbuves registracija ir ap 20ls plus jauna pase. pie nosacijuma ka motora stiprinajumi ir rupnieciski, ne pashtaisiiti

Nu un kas tad ir, ka nebija? Iekš Audi 200 arī nebija neviena ķīseļa, bet tas netraucē izveikt lēto pārreģistrācijas variantu pēc ķīseļa ielikšanas.

Šajā banānijā tas ir vairāk atkarīgs no CSDD ļoļiku vēlmes piesieties.

msh 26.09.2009 16:52

VWfans rakstīja: 1,3 CDTI katrā ziņā būs vairākus simtus latu lētāks par 1,7 CDTI.

Man būt domāt ka tie daži sotaki nav tā vērta starpība Vēl saprastu ja dažas štukas

msh 26.09.2009 15:19

P.N. Ja motors normāls un "sapuvis" nozīmē nelielus metināšanas darbus apakšā un mērēnu daudzumu kosmētiskas rūsas virspusē, tad pirkums nav pārāk slikts, bet cena ruļez enīvei

msh 26.09.2009 15:18

Kruta

msh 22.09.2009 17:43

Ideots rakstīja:

1. es vēlos teikt, ka aftermade āda ir nesmuki un nepieklajas, nu varbūt Kakša kartupeļu vadātājam tāda derētu

2. Tādi Mersisti, kuri neskaita 1000 Ls jau atstāja savus drapakus līzinga plačos. Tehniski iespējams ir, bet tur ir vairāk mīnusu, neka ieguvuma. Tapēc, PN !

1. Kas tur nesmuks un nepieklājas? Var jau arī uzšūt alkantaras ķebļus, kas būs n reizes krutāk nekā mersim oriģināli

2. Kādi tur ir tie mīnusi?

P.N. Kaksi, par ko tur štuka un cik daudz no tās štukas ir darbs, un, visbeidzot, kādām tačkām?

msh 22.09.2009 14:42

Centis_Nuudele rakstīja: Pašam tev smadzenes.

Pasaki vēl, ka kaut kādi francūži izdomāja FWD tāpēc, lai būtu labāka caurgājība sniegā....

ģešofka ir un paliek ģešofka.

Vot pabraucu mazliet ar bembi - gluži cita lieta, iet gandrīz tikpat smuki kā kādreiz žigulis.

Vispār jau pirmais ražotājs, kas palaida priekšas bezpiedziņu uz konveijera bija vai nu DKW, vai audī, neatceros, sitrojõns ar savu Traction Avant nāca dažus gadus vēlāk.

msh 22.09.2009 4:02

Pirmais rakstīja: daži apgalvo, ka vecas tačkas ierullē drošības ziņā - reku daži ir paspēlējušies

www.youtube.com/...

Nevajag salīdzināt pirkstu ar krānu, piecdesmitajos mašīnas pret betona bluķiem vēl netestēja, bet tajā viģikā notikušais akts ir daunisms - klasisku tačku iznīcināja.

msh 22.09.2009 0:50

msh 21.09.2009 22:36

P.P.N. Nupat aizdomājos - audī ā divi tak sanāk vienā klasē ar merivu, bet ar 1.4 patērē mazāk kā meriva ar 1.2 - wtf?

msh 21.09.2009 22:35

Mašīnas pirkšana personīgai lietošanai pati par sevi nav ekonomiski pamatojama, ja vien tas nau ap divtūkstošo gadu ražots audī vai fofāgens ar baudāmo 1.4 trīs cilindru ļurboķīseli, kuram pateicoties tāds aparāts uz šosejas izstrebj trīs litrus saļāras uz sotaku, tb lētāk nekā autobusa biļete vienai personai

P.N. Ideot, neesi pamanījis ka mašīnām, kurām ir 15+ gadi mūsu platuma grādos cenšas tomātu vietā iebāzt mešalku pat tad, kad tas tomāts vēl darbojas, nerunājot par to, ja tas tomāts atsprāgst?

Bet vispār tā doma bija savādāka - ja jauns vadītājs tā vietā, lai iemācītos lietot mešalku tiecas pēc tomāta, tad beigās tāds draivā ieslēdzējs vien sanāk. Ja pie mums būtu kā šur tur amūrikā, kur tomātisti saņem tomātistu pravas ar kurām ar mešalku aprīkotu tačku vadīt nedrīkst, tad es vēl neko neteiktu

msh 21.09.2009 21:48

edgars80 rakstīja:

Ideots rakstīja:

Pirmajam, klau ībli, kad Tu reiz nopirksi sev normālas piedziņas auto, pamēģini kaut uz 80, km/h pabraukt ar vienu psu ipa Nomali, biksītes nepieliksi ?

es gan neesmu Pirmais, pat ne viņa sekretārs, bet pa nomali esmu braucis..., ar pareizo piedziņu RWD, ātrāk par 80, ātrāk par 100, ātrāk par 120 ..., biksiņas nepieliku

A kopš kura laika pakaļas bezpiedziņa saucas par pareizo piedziņu?

msh 21.09.2009 14:39

Pirmais rakstīja:

edgars80 rakstīja: nu ņeznaju!

ja jau reiz Tu esi nolēmis neapstāties, tad kāda starpība, vai tas ir getc Tev astē, vai bubārs tāpat Tu stāsies tikai ar sašautām riepām (varbūt galvu ), vai pret koku, grāvi, upi...

a es par ko?

Tu, tāpat par viņš, par kaut kādām muļķībām Cik getzam ir vmax - 150 kmph, kuri tiek sasniegti pēc pusgada? Ko ar tādu var noķert - žiķeli, mosi, zaparu, divdesmit piecus gadus vecu audī astoņdesmit ar 1.3 nemotoru un tikpat vecu otro golfu ar tādu pašu nemotoru?

P.N. Man liekas ka pēc CSN neapstājoties uz pirmo cepista aicinājumu apstāties bija tikai kaut kāds cēneris soda, uz otro kaut kāds nikns sodiņš, tb sanāk, ka ja zem haubes ir vairāki simti lopu, tad tik iemin grīdā un vēlāk samaksā pa pastu pienākušo rēķinu par cēneri

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442

Lasītākie raksti

Jaunie raksti