iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445
msh 24.08.2009 17:03

Centis_Nuudele rakstīja:

uupis rakstīja: Tas ka moskābelim motoru bloka novietojums un pirmssākumi meklējami no Vācijas kā kontribūciju izvestās BMW

te tu kļūdies, pie bavārijas rūpnīcām krievi klāt netika.

Tas bija opelis, nevis bmw, ko izveda.

Savukārt 412. moskviča motors tapa sadarbī'ba ar talbotu...kā šeit kādreiz ir teicis misters Crankshaft.

Iesaku pamācīties vēsturi Zini kas bija EMW? Eisenach Motorenwerk. Būmera automašīnu fabrika, kas atradās eisenahā, kas bija krievu okupācijas zonā. Man būt domāt ka tā pat nebija vienīgā būmera rūpnīca, kas palika austrumvācijā...

msh 24.08.2009 16:58

M77 rakstīja: Msh, ko Tu saproti ar vārdu "cūcene"?

Nu okej, pieņemsim ka šis prieks ir ticis kaimiņa vētras, ar kuru jams brauc vairākus gadus un kura lēnām rūsē , iepriekšējajam īpašniekam, jo nav dzirdēti no jama teksti "vai vai vai, jāņem kredīts lai pirktu jaunu sūkni"

msh 24.08.2009 2:32

Man būt domāt ka tas ir vairāk cūcene vai tās trūkums un tā ir lieta, ar ko jārēķinās, tāpat kā pērkot audī ar 2.5 V6 zem haubes jārēķinās ar iespējamu sadaleņu maiņu

msh 24.08.2009 0:17

Drīzāk tam skorpim truba ap mašīnu aptīta ka tik daudz jālej dzeses sistēmā

Ak tad fordeļiem un nevis opeļiem tie viegli sprāgstošie sūkņi? Tad labi, par cik uz praidu nekad netaisos braukt, par fordeļiem nav absolūti nekādas intereses, nomierināji.

Kur tāda zupa uzradās sistēmā, nav jau tālu jāaizdomājas - kurš iedomājas speciāli tosolu mainīt? Nu mysql, vēl daži, un tas apmēram arī būtu viss... Redzot cik tam audī bija pietirsta motortelpa tīri no nekā - piemēram, lanžers no stūres pastiprinātāja bačoka, lai arī no tā nekas diži tecēt nevar, bloks un kartera sāni ar zemes kārtu - nav jau tālu jāaizdomājas ka nekas diži vairāk kā eļļas un filtru maiņa tur veikta nav...

P.N. No izņemta audī motora vēl var izliet laukā tosolu, secinājumus izdari pats.

msh 23.08.2009 22:47

Maija_Eskuella rakstīja: Tāks, sistēma izskalota, jauns antifrīzs ieliets.

Lūk kāda izskatījās tas, kas tur pirms tam bija: www.iauto.lv/...

Skalošana notika šādi:

1. Vispirms izskaloju radiatoru ar dārza šļūteni laižot cauri ūdeni, līdz laukā nāca aptuveni tīrs ūdens;

2. Radiatora apakšējo cauruli pieslēdzu atpakaļ sistēmai, un ar izņemtu termostatu skaloju visu sistēmu kopumā;

3. Ielēju radiatorā Carlube tīrīšanas līdzekli www.tavamauto.lv/... un atlikušo aizpildīju ar destilētu ūdeni, darbināju motoru ar ieslēgtu pečku uz maximumu aptuveni stundu, izlēju laukā brūnu drazu;

4. Radiatorā ielēju Wynn's tīrāmo līdzekli www.tavamauto.lv/... un atlikušo destilētu ūdeni, darbināju ~40min, izlēju atkal brūnganu drazu;

5. Reizes četras piepildīju sistēmu ar destilētu ūdeni, katru reizi padarbināju 10-15 min;

Kas interesanti, pēc sistēmas iztukšošanas, atvienojot radiatora apakšējo trubu, tajā līdz paredzētajam līmenim varēja ieliet tikai ~4 litrus, lai gan sistēmas tilpums esot 7,2 litri - tātad kaut kur bija paslēpušies 3 litri šķidruma, vai arī tehniskie dati nav pareizi?

6. Ieliku atpakaļ termostatu un, ņemot vērā, ka sistēmā vēl kaut kur ir tie 3 litri ūdens, pielēju atlikušo ar antifrīza koncentrātu (ko normāli vajadzētu atšķaidīt uz pusi ar ūdeni, ceru, par skādi nebūs);

Tā lūk, ceru, ka ar šo būs ok uz ilgāku laiku

Ko mēs tā brīnāmies par to, ka sistēma nebija pavisam tukša? Ļoti normāli, eksistē arī pečka, eksistē trubas, kurām nav slīpums uz mašīnas priekšu un gan jau arī eksistē blokā dzesei vietas, kas zemākas par apakšējo patruboku.

P.N. Rūsa labi izskalojas bez visiem tīrītājiem, kad biju pasācis A90q katru dienu izliet vakardienas zupiņu ārā no sistēmas un ieliet jaunu ūdeni un padarbināt, pēc dažām dienām bija jau tiktāl izskalojies ka radiators sāka tecēt katru reizi jaunā vietā

msh 23.08.2009 22:42

Maija_Eskuella rakstīja:

Par šo Tu varētu pastāstīt kaut ko vairāk- jo pannu noņemu, bet atpakaļ neuzliku viena iemesla dēļ - rāmis zem pannas bija daudzviet diezgan ļoti cietis no rūsas, it īpaši metinājumu vietās. Iemesli laikam saprotami - ziemā tur sakrājas sniegs +sāls un ir ideāla vide korozijai. Tagad plānos ir to rūsu maksimāli noņemt un apkrāsot ar kaut kādu tipa Hammerite krāsu.

Bet nu konstrukcija tātad izcili tizla -it kā tā panna pat neļoti motoru aiszargā, jo no plastmasas, tik no ielas dubļiem, varbūt, bet tajā pat laikā sanāk, ka rāmi pamazām sagrauj

Nu bet žopelim tak ir jāpūst, kas tas par žopeli kas nepūst?

Ja nopietni tad ja tu gribi tur kaut ko pasākt, tad noņem to pusrāmi, nosmilšo, nokrāso un padomā vai nevar to padarīšanu uzlabot. Piemēram, Audī bē trīs plastmasas vāki [priekšējā aizmugure un aizmugurējā priekša] piestiprinās ar trijām skrūvēm pie tādas izlocītas metāla stīpas, kas ir divās vietās pieskrūvēta pie pusrāmja. Pusrāmis, protams, rūsējis ir, jo tas 22 gadus vecai mašīnai ir neizbēgami bet nekas īpašs

msh 23.08.2009 22:38

i_edgars rakstīja: Tas ka sūkņa blīvslēgiem ir vajadzīga eļļojoša viela, kas ir visos antifrīzos Jūs laikam neesat dzirdējuši!

Esam dzirdējuši, nebaidies, esam. Vienīgi pirmo reizi gadās dzirdēt tekstu ka viena saskarsme ar ūdeni tiem blīvslēgiem nozīmē kirdiku

msh 23.08.2009 21:30

Sviest, tu varētu saukt reālus ceņņikus iz saviem katalogiem

msh 23.08.2009 21:29

Slinkais rakstīja: taa vish i. japanjem biezha paradiiba. tie mulkji taisa paaraak labas bliives, dzineeji sausi, un korodee.

Audī diemžēl ir līdzīgi...

msh 23.08.2009 21:25

i_edgars rakstīja:

Ja skalosi sistēmu ar ūdeni un iedarbināsi dzinēju, tad 99% ka pienāksies mainīt arī sūkni - vienīgā smērviela, kas to "eļļo" ir antifrīzs.

Opeļiem ir tik sūdīgi ūdenssūkņi ka ielejot ūdeni un bik padarbinot sūknim ir kirdik? Paldies, zināšu nekad opeli nepirkt, audī par laimi tā nav, sūknim kirdiks tikai no saskarsmes ar ūdeni neiestājas, tur vēl vajadzētu pailgāku ekspluatāciju

msh 21.08.2009 23:03

TDIOTS rakstīja: A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk... lietotājs te ira veicis apceri par tēmu ''premium klasse'

ržu ņemogu

P.S. paldies par atļauju apgānīt prasto nepremium A6q ar LPG ''premium'' iešprices iekārtu

Tu gribēji teikt nevis "lietotājs" bet "izārdītājs"

msh 21.08.2009 18:05

rudens68 rakstīja:

Šur tur eiropā ir biezs dabasgāzes uzpildes tīkls, un cik vēl esmu dzirdējis ,ka tur ar LPG nelaiž pazemes stāvietās

A kā šie zina ka gāze?

msh 21.08.2009 17:42

TDIOTS rakstīja: DUmsh , teu kas pret gāzi bilstams ??padalies , citādi man pēc 2iem BRC+Keihin iekartām aprīkotiem autosiem , ir tās labakās atmiņas

un tagad ,'svetais' auģī A6q , arī dabūs 'gāzi' tirzā jo kļūstot par daļēju 'pamatlietošanas' autõ , taps apgāzēts

kamēr tas pepeloc pat 10kkm gada nebrauca , nebij aktuala gāze , bet nu priekš min.30kkm gadā , taps 'apgānīc' ar labu gazes iešprici .

Tavā gadījumā nekāds, jo tev tur laikam ir bijušas gāzes šprices un uz kaut kāda džera, un A6 arī ir parasta mašīna, tikai "premiuma", tā ka ja tev patīk aizpildīt grabažnieku ar balonu, pats vainīgs Toties kaut kāds statusa auto - semaks, s klase, A8, kāds no SUViem - ar gāzi - tas jau kaut ko parāda

P.N. Vienīgais gāzes variants, uz kuru es pats izietu - pavīlēts 10vt ar programmējamu vadības bloku [līdz ar to šprice oriģinālās mehāniskās vietā] + piecas pašliktas gāzes sprausliņas - šāds variants ne tikai ļautu ieseksot sani bet arī izmantot gāzes oktānskaitli. Toties tas arī būtu pietiekami dārgs, un ja man tā nauda būtu, tad es palauzītu galvu vai labāk neizvēlēties to spēku, kas slēpjas kvēpos 10v atmosfēra netiks apgādāta ar santīmseksīgo reduktoru, kā tas beidzas ir redzēts uz ne vienu vien mašīnu - ar safistu špric - nē, paldies, to man nevajag.

msh 21.08.2009 11:37

turbopiile rakstīja:

modena rakstīja:

turbopiile rakstīja: par to advancētumu gan ir taisnība.. ja auto uztver kā pārvietošanās līdzekli, tad tā ir cita diskusija.. bet ja kā aksesuāru un statusa apliecinātāju, tad ir ļoti smieklīgi, kad pie pie bloku daudzstāvenes stāv A6.. vai noplukušas piepilsētas mājeles pilnīgi jauna escalade kredītā pa 70% no mēneša ienākumiem..

un kāda vaina dzīvoklim?

vai lai būtu laimīgām septītā BMW īpašniekam - tad obligāta māja ar visu tai raksturīgu gemoru?

katram savi tarakāni un nav ko savas vēlmēs par citu finansiālo stāvokli pierakstīt visiem pēc kārtas..

dzīvoklim nekādas vainas.. taisnība jau ir - katrs savu nopelnīto un nenopelnīto naudu tērē kā vien vēlas..

bet nu nevar nepabrīnīties par cilvēku domāšanas veidu, ja auto ir 2x dārgāks par mitekli.. vai palīgstrādnieks braukā ar lielas firmas prezidenta līmeņa auto (viens šim auto tērē 1% no ienākumiem, otrs pusi)..

bet nu es tikai par savu viedokli un attiekmi pret lietam - neagalvoju, ka viens vai otrs varinats ir pareizais kā jādzīvo..

+1

Tik aizmirsi pieminēt ka tie otrie bieži vien arī treknajos gados nevarēja atļauties saremontēt vai pat ielieties Un tad uzreiz aiziet luksusa auto ar gāāāāzi...

msh 21.08.2009 11:32

Tu ceri ka aprīkota mašīna ar labu vizuālo būs arī ar labu tehnisko?

msh 20.08.2009 17:21

Pirmais rakstīja: jā un amurikāņu variants iespārda

lai saņemtu kompensāciju ir jāsačakarē vēl strādājoša lieta

Friču variants tak ir līdzīgs, vienīgi tur uzreiz saspiež nevis vēl speciāli nokauj.

msh 20.08.2009 12:56

Centis_Nuudele rakstīja:

blablabla

Kruti tie tavi šroti ka var laist laukā daudz eļļas Liepājā šrotā nopērk motoru ar eļļu

msh 20.08.2009 12:55

Maija_Eskuella rakstīja: Re kur labs līdzeklis- vienreiz ielej eļļas vietā, padarbini pāris minūtes un dzinējs vairs nedūmos! Nekad!

auto.delfi.lv/...

Mļe, varēji to idiotismu te nelikt, bet nu paldies, vismaz zināšu ka amūrikāņi ir lielāki dauņi nekā likās...

msh 20.08.2009 12:52

IkdienasViesis rakstīja: Lūk, mana meita sadomājusi no viena studiju biedra Jelgavā iegādāties xedos 9 auto. Cena it kā samērīga, bet auto maz pazīstams. Reti tie manāmi ielās. Auto ir ar 2,5l, dzinēju, 1995.g., automāts. Ko no tā auto var sagaidīt ?

Saki, meita nevēlas braukt ar mersi jo pārāk parasts, vajag kedu?

msh 20.08.2009 12:49

Sēņotāj, nevajag salīdzināt SUVus ar CUViem, pirmie ir taisīti nopietni, otrie uz kompaktu vai vieglo bāzēti un attiecīgi uztaisīti kā lēts un nekvalitatīvs širpotrebs

msh 20.08.2009 12:48

Seene rakstīja: Izlasīju virsrakstu par SUV, bet tālākajā tekstā nezkapēc tiek piedāvāts SŪC

Vispār jau CUV, bet tas ir sinonīms

msh 19.08.2009 12:08

Gachs rakstīja:

Ir maģiska un burvīga, un arī samērā loģiska iespēja pirms pirkšanas to motoru arī pārbaudīt.

Kā tu pārbaudīsi jau izrautu motoru?

msh 19.08.2009 0:36

Protams. Bet nav vērts iekrist arī pretējajā galējībā Pie noteikuma ka nav kaut kāds jauns super duper motors vai arī motors, kas tiek mocīts un kad tiešām vajag kaut kādu ūberkruto sintētiku

msh 18.08.2009 19:10

viktors1961 rakstīja:

Kā to apšuvuma detaļu pareizi ņem nost?

A naskuj tu pats to nezini? B3/B4 norauj nost sliekšņa uzliku, atskrūvē apakšā divas skrūves, ja gribas to abšivku pavisam izņemt, tad vēl atskrūvē siksnu lai var izvilkt. Abšivkai aizmugurē un augšā ir pa āķim, kurus ja nolauž, tad sāk ņerkstēt Etkā redzu ka C4 ir līdzīgi, vienīgi tā abšivka dalās uz pusēm [hvz, vajag vai nevajag sadalīt lai noņemtu] un gan jau apakša tāpat pieskrūvēta - vienīgi no pieredzes zinu ka sliekšņa plastmasi ir pieskrūvēti nevis prosta noraujami

msh 18.08.2009 11:57

viktors1961 rakstīja:

msh rakstīja: B3 jostām vareja sānu vāciņus noņemt, savulaik fisos cenšoties panākt lai labāk ievelk, dziļāk nelīdu lai arī tur diži dziļāk nebija kur Čirkst kad siksnu velk vai tāpat? Nebūs pilni mehānismi ar smiltīm?

Ar vilkšanu nav vispār nekāda sakara. Tā skaņa nāk no stikām siksnu mehānismu rajonā, mašīnai braucot pa neideālu ceļu

Kas tad tās siksnas mainīji - tu vai kāds cits? Nebūs vienkārši kāds līkrocis safisis abšivkas?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445

Lasītākie raksti

Jaunie raksti