iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446
msh 18.08.2009 11:40

Kas ta nu - kujdaj ūber alles?

msh 18.08.2009 10:59

EDZS rakstīja:

Naudas ziņā?

Nu rēķini pats - nav diez ko liela jēga bāzt jaunus gredzenus izdilušos cilindros. Savulaik, kad bija vēlme celt 2.0, tad man bija štuks paņemt 1.8 bloku, izborēt uz 2.0 [sotaks], jaunus 2.0 gredzenus [kaut kādi daži desmiti latu] un, protams, procesā vēl dažas blīves jānomaina [vēl daži desmiti latu], neskaitot tās, kuras jau biju mainījis. Darīts tas tiktu paša rokām, bet apstākļi iegrozījās savādāk un 2.0 gaida savu izvākšanu no plikās bundžas...

msh 18.08.2009 10:56

Centis_Nuudele rakstīja:

Dūmo caur blīvslēgiem? Tikai tad, ja to blīvslēgu nav vispār.

Nu bet vai nu mazums

msh 18.08.2009 10:55

B3 jostām vareja sānu vāciņus noņemt, savulaik fisos cenšoties panākt lai labāk ievelk, dziļāk nelīdu lai arī tur diži dziļāk nebija kur Čirkst kad siksnu velk vai tāpat? Nebūs pilni mehānismi ar smiltīm?

msh 18.08.2009 1:17

Ļoti elementāri - eļļa nemotoriņā uzsilst un kļūst šķidrāka Kad pēdējo reizi mainīti vārstu blīvslēgi? Nekas cits bez tiem un gredzeniem nevarētu būt bet gredzeni būtu pārāk smags prieks

msh 16.08.2009 17:42

ursis rakstīja: MONO ! ,gaisa meeriitaajs ,potenciometrs

zonde gan shim ir,tas ir fakts.

baltas sveces,liessmaisiijums,rauj gaisu,vai vnk liesu regulee.

es saku ,ka, rauj klaat gaisu,nelikumiigi

Ko tu ņirdz - par savu nezināšanu? Nezināji ka VAG triperšprices ieplūstošo gaisa daudzumu nosaka pēc droseles atvēruma un ieplūstošā gaisa temperatūras attiecīgi ar droseles potenciometru un ieplūdes gaisa temperatūras datčiku? Vot un neviena mehāniskā detaļa nav mūžīga...

msh 16.08.2009 11:52

Gachs rakstīja:

Nu protams, īstiem meistariem stroboskops nav vajadzīgs, viņiem ir acumērs un čujs

Manis pēc tu vari kaut vai uz aci šāda veida darbus veikt, man vienalga

Protams bez tā +- var iztikt, bet ja manis tas ir tad es to izmantoju, jo man svarīgi lai klienta autosam viss ir pārbaudīts precīzi.

Kaut kādā servisiņā rukā? Nu tad jā... Es esmu pieredzējis kā servisā autoelektriķis regulē aizdedzes uz dzirdi nemaz neaizdomājoties ka elektroniskā aizdedze var sadomāt pagriezt vēlāku aizdedzi 3A motoram ar izbraukšanas metodi biju piešāvies uzgriezt aizdedzi tīri pēc metkas, uz aci - saliekot izjauktu motoru, aizdedzi pēc tam regulēt nevajadzēja.

msh 16.08.2009 1:23

schizo rakstīja: www.ss.lv/...

Tikai skate gan pašam jāiziet

Kāds tur lido kosmosā vai arī tie ļitaki maksā 600 lohus

msh 16.08.2009 1:20

larry014 rakstīja: Tie svecvadi neliidzeeja,

A tas potencioetrs ir mainaams?

Visticamaak ka tas buus tas vainiigais,

Viena tante teica ka bēū maina ar visu šprici Tak pameklē, kaut kur tur jābūt štekerim, visdrīzāk ar trijiem kontaktiem. Ja ir tāds, ar testeri pamēri pretestību, vienmērīgi grozot droseli, tai būtu vienmērīgi jāmainās. Neko vairāk nezinu teikt, mono neuzskatu par šprici un tāpēc mani tā neinteresē un es tikai teorētiski zinu kā tā darbojas

msh 16.08.2009 1:18

Gachs rakstīja: Vienīgais Tu ar stroboskopu vari pārbaudīt vai pārtraucējs-sadalītājs ir iestatīts, nofiksēts pareizi. Respektīvi pārbaudīt vai aizdedzes moments ir pareizs. Tātad cienījamie kungi, aizdedzi tomēr vari paregulēt un noregulēt

Ko tu tur murgo, kāds "pārtraucējs" un priekš kam tas tavs stroboskops? Jā, es zinu ko ar to dara, bet ja galvā nav sūdi, tad var mierīgi iztikt bez tā

P.N. Nepareiza aizdedze pie raustīšanās nebūs vainīga.

msh 15.08.2009 17:50

Gan jau izdilis potenciometrs vai beigta lambda. Lambdu jaunu liki? Kad mainīji šprici, mainīji uz pobeni neko nepārbaudot? Un nekā cita jau bez sūkņa un kompja tur nav...

msh 14.08.2009 20:54

Oriģinālam salons arī tik ļoti atsit lētumu?

msh 14.08.2009 18:57

Kas tas ir ka iekš iauto nav nekā interesanta ko palasīt

msh 13.08.2009 2:27

Mūsdienās vienkārši rūpnīca no tā mazmotora izspiež vairāk lai kapeikfisējiem nerastos psiholoģiskas dabas problēmas sakarā ar motora litrāžas ciparu un tajā pašā laikā nebūtu jāsūdzas par jaudas trūkumu Bet no lielākiem motoriem var izspiest vairāk un tie vismaz rūc nevis izdod visādas kaitinošas šujmašīnas skaņas

msh 12.08.2009 14:00

Ja es gribētu pirkt fofāgenu, tur nebūtu diez cik ilgi jāpērk jo tas būtu fofāgens golfs otrās vai pirmās paaudzes Naskuj kaut kādu LT35, ja pērk, tad LT56 lai var aizvest vairāk par tonnu ar kapeikām

Pirmais, diez vai,pārāk tālu esi

msh 12.08.2009 12:35

TDIOTS rakstīja:

Pirmais rakstīja: jTRRRRRRRRRRR, FRRRRRRRRRRRRRRR,BĻRRRRRRR............

cena 6000 jevreju

spams velkamēts

::

nu pillīks sficķec , sen šitā nebij ierēkcs

msh 11.08.2009 8:27

modena rakstīja:

par ne to variantu saits man patrāpījies... tur bija nopietnāks agregāts...

PS. Vari neiespringt par manu angļu valodu... man tā Supra ir ////

PPS. Esi kādreiz turbīnu dzīvē redzējis? Tur ir tīra mehānika- jo ja elektronika nogļukos... to auto piemeklēs resna polāra lapsiņa...

Nebaidies, esmu redzējis. Pats pagaidām iztieku bez, bet ļurba nekur neaizmuks - vienīgā alternatīva lai pamestu nuļļukus ar visiem četriem ir V8, bet tas ir mazliet par lielu

Kāda tev tā supra ir - kaut kāds antīkais modelis, kam turks pirms pārdošanas uzlicis divas ļurbas lai laimīgais pircējs varētu priecāties par dažnedažādiem FŠŠŠŠ un PŠŠŠŠ? Skaitās ka šķībači ražo labu elektroniku, bet nu par cik astoņdesmitajos audī atļāva kujitači uzražot vadības blokus bariņam motoru, tad vismaz šie pierādīja ka meid in džapan automātiski nenozīmē kvalitatīvu elektroniku

P.N. Pirms tevis kāds ķūneris nav vnk izravējis to WG vadības padarīšanu laukā?

msh 10.08.2009 16:17

TG/AM Tagad visi pārējie pēc tofika nosaukuma kādu mēnesi spriedīs par NSNF kā par pediņu bandu

msh 10.08.2009 15:45

Jetijam žetons

msh 10.08.2009 15:43

Tfu, "pneumatic"

msh 10.08.2009 15:42

modena rakstīja:

turbīnas +/- strādā simetriski... turbīnas apgriezienus nekas elektroniski neregulē... tīri mehāniski bremzē pie noteiktiem apgriezieniem.... en.wikipedia.org/... - ka var redzēt sen vairs elektrisko vārstu nav...

sistēmai dziļi pofig ko dara turbīnas - nav TEC turbīna, kurai sekas smagākas....

---------

Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara

---------

kas tas par brīnumu? pie dažādiem apgriezieniem katra turbīna dara kaut ko savu? Aprakstā gan teikts ka tur simetriskas divas turbīnas... un vairs ne vārda par kaut ko unikālu.... parasta shēma- neka izcila...

Nezinu, kur tu skaties un ko tu redzi, tur ir apakšsadaļa "control" un tai apakšsadaļa "pneiumatic" Protams, ja motorus konstruētu modenas, tad pūtienu kontrolētu nevis kompis ar vārsteli kontrolējot weistgeita vakuumu bet gan ar trubeli līdz vadītājam, kurā pie ruļļiem esošā modena iepūstu vai izsūktu gaisu

P.N. Angļu valoda gan tev smagi klibo, ja jau reiz tu "sequential" tulko kā "simetrisks"

msh 10.08.2009 0:48

modena rakstīja:

un ko tas kompis kontrole? un kā kontrole? links ir vai tikai tantes stāstījumi?

Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara lai saprastu ka pats no sevis tas nenotiek. Nē nu var jau būt ka pāris elektromagnētisku vārsteļu vieta tur ir kaut kāds mehānisks mehānisms kas virina wastegeitus atkarībā no kaut kādiem centrifugāliem atsvariem un spiedieniem

msh 10.08.2009 0:01

Sauc piemērus.

Protams ka ir kas iet citu ceļu - piemēram, koijota supra, kur ir secīgais biļurbo kur kompim ir vēl lielāka kontrole pār pūšanas procesu un piedevām pār veselu divu ļurbu pūšanas procesiem Nemaz nerunājot par maināmās ģeometrijas ļurbīnām, es bik šaubos, ka tur tā ģeometrija mainās pati no sevis.

Man domāt ka laiki, kad ļurba tikai mazliet paaugstināja jaudu pašās augšās un līdz ar to tika uzstādīta maza, aprēķināta ļurba, kuru vadīt nevajadzēja ir palikuši vismaz 20 gadu senā pagātnē

msh 09.08.2009 23:33

Piedošanu, nevis pie pārlieku agra spiediena pieauguma bet gan manot ka pie augstākiem apgriezieniem spiediens pārsniedz noteiktu lielumu.

msh 09.08.2009 23:32

Slinkais rakstīja:

tev paveicaas. manam auto kaareiz ir parspiediena meritais, elektromehanisks, neatkariigs. un ja tu ko zinaatu par auto uzbuvi, zinaatu ka nekaads ECU nav spejiigs reguleet spiedienu. turba puush vienmeer vairaak, lieko nodzen bypass varsts, vai, kaa dazhi liek uuber kuulo psh psh blowu tie visi ir mehaniski varsti ar atspereem. ecu savukart dzen zupu peec programmas, nevis peec aktiiva spiediena.

Kraisleris vojāžeris 3.3 ļurbogāze?

Ja tu kaut ko zinātu par auto uzbūvi, tad tu zinātu ka, piemēram, audī ja ne visiem, tad tiem ļurbomotoriem, kam uz katlu ir vismaz četri vārsti, izmantoja N75 vārsteli, kura darbība ietekmē wastegeita darbību, neredzu iemeslu kāpēc lai citu ražotāju ļurbomotoriem nebūtu kas līdzīgs Cita lieta ka visādi ķūneri tam pašam 2.2 20vt mēdz to vārsteli nahrenizēt - protams, tikai ar čipsotu kompi, nečipsots kompis pie pārlieku agra spiediena pieauguma nevis dotu zupu atbilstošā daudzumā bet gan pārslēgtos "ļumīgās mājas" režīmā

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446

Lasītākie raksti

Jaunie raksti