iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447
msh 08.08.2009 15:53

Slinkais rakstīja:

apgalvojums ir taisniigs. pirmkaart ieksh sharana nav tik daudz vietas, kaa autors grib, otrkaart kvalitatee un konstrukcijaa shamais tieshaam ir bediigs. T4 ir labs konstruktiivi, bet salons ir aizvesturisks. par laba T4 ciparu var iegadaat labu labo shrysler ar gazi, kas ir galvas tiesu paraaks komforta zinjaa, un paris tukstoshi paliks paari beerniem saldejumam.

Kas tad iekš džera salona ir tik ļoti muderns - tas, ka ķebļi ir taisīti ar domu par viesistabu un nevis mašīnu? Toties T4 ir ķīseļpowā, pie kura bik piestrādājot, džera alternatīva varēs sacensties vienīgi ar skaņu un gāzes smaku

msh 08.08.2009 15:44

Normālas sigas arī spēj atslēgt tikai vadītāja durvi, manu aizvēsturisko autopage sigu ieskaitot, tikai es to dēļ VAG pneimatiskās centralkas nevaru izmantot.

msh 08.08.2009 14:51

Yetti rakstīja:

saac ar to, ka meegjini ieluukoties mentu statistikaa... un tad Tev varbuut pieleks, ka orighinaals nebuut nav sliktaaks par visaadaam skanjaam...

Da pričom tur mentu statistika. Pārāks ir veikli un atjautīgi ielikta siga, jo atšķirībā no oriģinālās,kur pat shēmā var sameklēt, kā to apiet, ar gudri liktu tā nebūs. Manējā gan nav gudri likta, jo tās galvenā funkcija ir atslēgt durvis...

msh 06.08.2009 11:04

Nesāksim uzreiz jaukt krānu ar pirkstu

msh 06.08.2009 11:03

Vārdu sakot - vēlies seksot sani ar krievu zupu, nāksies vien palikt pie audī astoņdesmit

msh 06.08.2009 10:55

Fofāgens ruļez - savulaik, kad opim bija 1.6 mk2 golfmašīna ar tomātu, to kādus 50 km novilka, un noteikti ātrāk par 50, kārbai nekas

msh 05.08.2009 22:21

axel182 rakstīja: msh- Tu jau, laikam, tik karbuli un k-jetu vien zini?

Būsi pārsteigts, nē, Par karbuļu eksistenci labprāt vispār neko nezinātu.

Bet tava interese vienalga ir interesanta

msh 05.08.2009 17:17

Jetijs domā ka GDI nozīmē Gudrā Dīzeļa Iešprice

msh 05.08.2009 1:40

Vo vo. Pačukstēšu, ka nebūs ne karbulis, ne k-jets

msh 04.08.2009 17:02

Tik ne visās etkas versijās ir visas VAG markas. Manis izmantotajai, piemēram, ir tikai fofāgens un audī.

msh 03.08.2009 19:16

Pļē un tas vēl ir maksas pakalpojums... Tad naskuj

msh 03.08.2009 18:43

Eu, kā te var sev galeriju uztaisīt?

msh 03.08.2009 17:59

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

TDIOTS rakstīja: foto.inbox.lv/...

45l/100km - vott tass ir krutta , tā top saab fani

uz vietas stāvot var dabūt pēc patikas lielu patēriņu

Izskatās, neesi meginājis. Neko tu tur nedabūsi uz vietas stāvot.

Man bija licies ka deksis māk tikai traktoram nomainīt kāpurķēdes, kā arī audī deviņdesmit uzlikt audī astoņdesmit buferus un citus sporta pribambasus, bet izrādās, ka viņš māk arī darboties ar sāba borta kompi!

msh 03.08.2009 17:26

foto.inbox.lv/...

Un šitas noteikti ir visu sābu sābs

msh 03.08.2009 17:24

TDIOTS rakstīja: foto.inbox.lv/...

45l/100km - vott tass ir krutta , tā top saab fani

Tur noteikti ir ilgi jābuksē ar vienu riteni gaisā un pedāli grīdā

msh 03.08.2009 13:08

Gachs rakstīja:

Bet te jau ir tā kļūda, ka sviras pērk pa vienai, ir jāpērk viss normāls komplekts un var 2-3 gadus braukt no problem.

Ja Tev patīk mehāniskās K šprices ar visām tām mērgalvām, tad es tevi apsveicu Kas tur ir uzticams? pilns audi-style ar "neiet, raustās, šķauda, nav jaudas, slāpst nost, daudz rij degvielas,utt" saistība ar Kjet meh/elek špricēm. Nē nu ja patīk katru dienu riskēt palikt uz ceļa, tad nu jā

Man nepatīk k-jeti, man patīk ke-jeti, jo tie nāk komplektā ar elektronisko aizdedzi, kas jau nozīmē kaut vai to, ka var iesipt sani lejot 95. zupu 98. vietā, nerunājot par to, ka nav jāuztraucas par detonāciju utt utjpr. Kāpēc viņiem neiet, es nezinu, mošk ļauj gar savām špricēm gramstīties kaut kādiem dauņiem, vecais 21 gadu vecais motoriņš gāja labi, vienīgi prasījās pēc normāla sūkņa, esošais 22 gadus vecais motoriņš iet vēl labāk Bet par palikšanu uz ceļa - ne viens vien letiņš nobrauc ar savu ke-jetu darbojamies avārijas režīmā vairākus gadus un ilgāk, kas ar elektronisko šprici nebūtu iespējams, par ko mēs te runājam?

msh 03.08.2009 1:14

Seene rakstīja:

Pabrauc kādreiz ar auto, kam ir turbīnas spiediena rādītājs uz paneļa. Ātri vien sapratīsi, ka spiediens tiek kontrolēts un mainās pēc ECU prāta, nevis motora apgriezieniem.

Standartā jā. Ķūnētiem motoriem viens otrs pat to vārsteli nahrenizē, jo čipsots vai programmējams kompis nevis krīt panikā bet iedod attiecīgu daudzumu zupas.

msh 03.08.2009 0:25

Seene rakstīja: Bet "parastajiem" motoriem nekas cits neatliek, kā izmantot konstrukcijai atbilstošu degvielu. Vai arī jaukt klāt oktānskaitli pazeminošas piedevas.

...vai arī parastā motora tikpat parastais īpašnieks pagriež agrāku aizdedzi

msh 03.08.2009 0:24

Yetti rakstīja:

Seene rakstīja:...

...Dīzeļa gadījumā, manuprāt, cetānskaitļa efektīvai izmantošanai ir jāspēj mainīt kompresiju, ko spēj tikai ECU + turbo. Vecāka dzinēja gadījumā tas visefektīvāk spēj izmantot tieši vienu konkrētu degvielu, kuras cetānskaitlis atbilst motora fiksētajiem parametriem - un "sliktāka" tā būs ar nobīdi jebkurā virzienā.

biški nepielec...

kā ar ECU + vai - turbo var mainīt kompresiju?

Sēņotājam patīk citiem fist mozgas, saucot to spiedienu un degmaisījuma daudzumu, kas nonāk cilindrā, par "kompresiju"

msh 03.08.2009 0:04

Nevis "lai normāli izmantotu", bet lai izmantotu 98 priekšrocības - 98 tankos var nopirkt, jo ražo motorus ar augstākām kompresijas pakāpēm, nevis otrādi - ražo motorus ar augstakām kompresijas pakāpēm, jo, lūk, ir beņa ar 98. oktānskaitli

Pārkarst nevis no oktānskaitļa, bet no tā, ka pa lieso darbojas. Dažs labs audī šķūneris sakruķītam 10vt motoram arī pamanās izkausēt ceturto vai piekto virzuli, kuri sūdīgāk dzesējas, uzgriežot augstāku virsspiedienu, nekā barošanas sistēma spēj normāli piebarot. Vai arī sprauslai nosprāgstot

msh 03.08.2009 0:00

Ozz, ko tu tur skaties?

msh 02.08.2009 23:58

Gachs rakstīja:

Nu un kas tur ir slikts tajos b5 un c5? Slikti ir tie tapēc, ka nav kantaini, visu laiku nav jāremontē, un nav "izcilo" k-jet injection sistēmu, un detaļas nemaksā kā b3? Tā alumīnija piekare tur vēl ilgāk kā dažs labs makpersons. tas ka Tev patīk belarus velosipēdi ir vispār šausmas

Reku sviests tev atbildēja par "nav visu laiku jāremontē" Gan agrāk A80, gan tagad A90q es remontēju to, ko citi pirms manis divdesmit gadu laikā ir sajājuši, kamēr ko tām jaunajām kastēm remontē - to, kas pašam ir atņirdzies Un par k un ke jetiem, kurus tu te kaut kā sauc - kas tur īpašs, ja 15-20 gadus vecai špricei nomirst potenciometrs? Tavuprāt 15-20 gadus vecai elektroniskajai špricei to gadu laikā kā miniums nenomaina vismaz vienu gaisa masas mērītāju un vismaz vienu sprauslu komplektu vai tās vismaz iztīra un ko tur vēl tām var padarīt? Vienīgais, kas tur ir īpašs, ir dažu detaļu ceņņiki, bet nevis tas, ka visa sistēma kopsummā ir daudz uzticamāka par parastu elektronisko šprici [jo tās detaļas, kas tur ir, parasti ir tās pašas, kas bija tur tad, kad tā mašīna atstāja konveijeru].

msh 02.08.2009 23:00

Gachs rakstīja:

p.s Un vēl msh , termins "jauns auto" NAV jāizprot ar audi b4

Jaunās miskastes sākās ar B5 un C5

msh 02.08.2009 22:38

Seene rakstīja:

Nemaz jau tik liels absurds. Par dīzeli gan tikai minu, bet pamēģini pats atrast kādu vecu auto, kas paredzēts 76 benzīnam un pabraukt ar 98...

Nu un kas tad būs? Ja tu to veco motoru arī turpmāk izmantosi ar 98, varēsi noēvelēt galvu un pagriezt agrāku aizdedzi un iegūt lielāku jaudu, ja bez tiem, tad nekādas izmaiņas. Opim jau 15 gadus ir traktorelis ar tulas motoreli un desmit gadus traktorelis ar 408. moša motoru, kopš 76. nav pieejams, lieto ar 92. vai 95, nekādas problēmas, nedeg virzuļos caurumi kā visādiem pasaku jūļiem...

msh 02.08.2009 22:32

Paga paga, tev nebija audī? Kas tev iekš micubišī pazudis?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447

Lasītākie raksti

Jaunie raksti