iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448
msh 02.08.2009 22:29

Sviestnesis rakstīja: Nu jā. Toč pilnīgi slimi jūs abi esat. Tak nopērciet beidzot sev Saabu,un tad moš beidzot sapratīsiet ka visi tie audī der tik vienam,lai pienestu ūdeni.

Pienestu ūdeni nogrimušam sābam? Zato sābs der tikai lai to pārtaisītu par saunu

Kindzulis rakstīja: ierunaajaas viens ar izjauktu skudraspakalju

Kas ir skudraspakaļa?

msh 02.08.2009 22:26

Gachs rakstīja:

piedod par manu piezīmi, bet vai tev tiešām katrā postā ir jāpiemin vecie audi šroti b3 un visādi a90 ? vai tad tiešām neesi izbraucis ar kaut ko jaunāku? un vēēl stāsti par visām problēmām un chakariem. ok ok man ar ir bijis audi, super baigi patika tas a4 1.9tdi, bet nu lai es klārētu katrā postā

Man labāk patīk vecie šroti, kur detaļas maksā kapeikas un mašīna ir domāta braukšanai, nekā jaunie šroti, kur detaļas maksā kosmosu un tā kaste ir domāta mainīšanai un remontēšanai, nevis braukšanai

msh 02.08.2009 15:43

Es, msh, publiski atzīstu, ka mani agrākie spriedumi par audī R5 motoriņu jaudu un griezi, salīdzinot ar R4 motoriņiem tīri uz papīra ir bijuši kļūdaini un R5, par spīti salīdzinoši smieklīgiem dinamikas cipariem, ruļez, bet R4 sūkā pat tad, ja tas R4 atrodas iekš B3, vot tā! Nemaz nerunājot par kaut kādiem C4 vai kaut ko tamlīdzīgu

msh 01.08.2009 15:46

Pat mans pusnojauktais, tfu, pussaliktais A90q ir labāks par kaut ko tādu

msh 01.08.2009 15:34

Seene rakstīja:

Nezinu kā Civicam, bet visiem man bijušajiem un esošajiem auto kondicioniera sūkni griež siksna. Nezinu gan, kā ir "tagad" jāliek ieslēgšana, lai varētu to padarbinat atsevišķi no motora.

Vispār klimats ir viena elektroniska ierīce, bet kondiša sūknis ir pavisam cita mehāniska ierīce

msh 01.08.2009 15:31

Ko ko - "vārsts, kas uztur bākā spiedienu" - kas tas par zvēru? Vispār ir tāda lieta kā bākas ventilācija un tas, cik bieži un ilgi ventilācija ir pieslēgta ieplūdniekam, ir atkarīgs no motora darbības režīma. Ja atmiņa neviļ, tad KE-jets mēreni braucot slēgāja to vārsteli iekšā ārā, bet minot grīdā atvēra pavisam. Pieņemu, ka tiem, kam rodas retinājums, vai nu vārstelis atņirdzies un stāv visu laiku vaļā vai kaut kas cits, kādēļ motoram vieglāk izsūkt gaisu no bākas, nav līdz šim sanācis to pētīt, jo nav vēl bijusi šāda problēma

Kā šitādam golfam ar k-jetu sastāv ar bākas ventilāciju, vai tā ventilējas atmosfērā vai ieplūdē, hvz, tāpat kā hvz, vai tā mašīna maz ir reāli eksistējoša

msh 31.07.2009 23:46

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja:

Naskuj mašīnu lieki sarežģīt?

Nu ja, brauc ar žiguli vai veco zisu.

Nevajag jau uzreiz sākt murgot

msh 31.07.2009 19:10

Maija_Eskuella rakstīja:

Slinkais rakstīja: taa solaraa luuka tik razho shpani, un klimas fans uz 1 atrumu dzenaa gaisu. gluzhi veesi salonaa nebuus. tik nedaudz

Tu labi zini, ka no tā shpaņa tikai propellers tiek griezts? Es ta jau iedomājos, ka reāla dzesēšana arī notiek, piem., ar Peltjē elementiem.

Naskuj mašīnu lieki sarežģīt? Un cik, tavuprāt, tos elementus spētu nobarot saules bača lūkas lielumā?

msh 31.07.2009 13:58

Vispār prasti ja kaut kas ar kondensāta šlangām nav kārtībā, tad kondensāta galamērķis izrādās salons

P.N. Pie kondiša tīrīšanas rakstiem viens bija ieraksījis, ka mēdzot padarbināt ar iekruķītu max karstumu - pamēgini, mošk palīdz.

msh 31.07.2009 12:35

Kas tajā motorā tāds bija?

msh 30.07.2009 15:58

To tu paprasi Pirmajam

msh 30.07.2009 14:39

Iemīž bākā.

msh 30.07.2009 14:16

WALA rakstīja:

msh rakstīja: Kārtīgs autovadītājs spraucoties starp divām mašīnām uz čuju nosaka to, vai izlīdīs

Tu laikam esi old-school driveris, mūsdienās tikai pēc skaņas - Spranču metode.

Laikam gan, man diez ko nepatīktu tā varžu ēdāju metode pie 60 kmph samainoties ar pretīmbraucošu mašīnu, tfu tfu tfu

msh 30.07.2009 14:00

Kārtīgs autovadītājs spraucoties starp divām mašīnām uz čuju nosaka to, vai izlīdīs

msh 29.07.2009 23:27

Radiators eksistē tikai C4 pečkā, B sērijai to nekur neiebāzt Man tāds pat nejauši vienā kastē mētājas, laikam 600w jauda bija.

msh 29.07.2009 23:15

P.P.N. Kad A90q būs ejošs un lietojams uz koplietošanas ceļiem, ja nepatiks NG apetīte, tad tiks apsvērta doma par AEL, bet tas jau būtu no santīma mīlēšanas aspekta...

msh 29.07.2009 23:13

Slinkais rakstīja:

daudzi S-ku projekti kur 2.2 aizstaaj ar tdi, vedina uz domu, ka 500 metri grieses ir ikdienaa izdeviigaaki un baudamaki par nebeidzamiem 2.2 elektro nikjiem un kosmisko paterinju. pasham ir tas R5, mosh manjemt to passatu un saakt dziivi no jauna...

Tu taisies ikdienā ar B2 passātu vālēt? Nu tad jā...

20vt varbūt ir elektrības problēmas [bet tās kaut kā biežāk piekāpj atmosfēriskajam 20v, laikam šķībači vainīgi], zato tiem pārmērīgs cilindru izdilums nav tik bieža parādība, kā arī nav augstspiediena sūknis, kas arī mēdz izdilt Vārdu sakot, cik garš, tik plats, ja būvē mašīnu no nulles, kapitalka jāuztaisa jebkurā gadījumā

P.N. Ķīselim ar pedāli grīdā gan jau nebūs mazāks strebiens kā 20vt ar pedāli grīdā Ķīselis vienīgi ir ar lielāku lietderības koeficientu, tāpēc 1.9 TDI un 2.5 TDI īpašnieki zina, kas ir klaboši zobi ziemā, kamēr benzīnnieku īpašnieki nezina

msh 29.07.2009 20:07

Slinkais rakstīja: urkas latvijaa jau pa daudz. bet neviena taada passaata cienijamaa stavoklii. 2.5tdi buutu daudz daudz interesantaaks tajaa auto.

Nefiga:

1) Tāds stāvošs pasāc ar savu "klaklakla" vedinātu domāt, ka zem haubes ir santīmseksīgais 1.6D

2) Pilnā ručkā ejoša 2.2 20vt rūciens ir daudz patīkamāks par 2.5 TDI tarkšķi

Jaudas ciparus vari nesaukt, abiem motoriem ielas konfigurācijā maksimāli iespējamā grieze ir apmēram vienāda, tikai atšķiras apgriezieni, kuros tie parādās, bet tādai vieglai lamatai kā B2 passāc tas neko nemaina. 2.5 R5 TDI ruļez tad, kad vajag apvienot santīma mīlestību ar dinamiku.

msh 29.07.2009 19:45

Patiešām ekskluzīva būs urka nevis pasāts. Pasātam [sevišķi variantam] ir tikai viens pluss - ja tādā iestellētu 2.2 20vt, tad rastos varen labs õpīšu auto, kas atkarinātu daudzus žokļus

msh 29.07.2009 18:47

A kur tur zelta vērtība? Kaut kā nesaprotu to B2 māniju un saskatu tajā mašīnā tikai divus plusus - kārba ar parastu bet sabloķējamu starpdiferi [kuru jāvar uzlikt B3 ] un tas, ka tā tačka ir bik vieglāka. Savādāk tur nekā laba nav. Ā, piedošanu, ir gan vēl viena lieta - bija tak B2 ar divām durvīm.

msh 29.07.2009 18:44

Slinkais rakstīja: peec dazhiem gadiem tas auto buus zelta vertee prieksh Audi entuziastiem. iesaku nepardod, tomeer arkartiigi reta manta

Pasties cik tas topiks ir vecs

msh 28.07.2009 20:14

Pirmais rakstīja:

kopš kura laika karburatormotoru ar "begunoka" aizdedzi sauc par kautkādu troniku?????

Kopš kura laika mēs te runājam par "karburatormotoru ar "begunoka" aizdedzi"?

msh 28.07.2009 10:16

Tā tabula ir ļoti sviestaina un pēc tās tabulas mana bijušā A80 motoriņš [izķeksēts no 1988. gada A80] neeksistē

msh 28.07.2009 9:29

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Pirmais, ej nočipo k-jetu

kur ir teikts, ka viņam ir džetroniks?

Mašīnas gadā tas ir labi pateikts - ja tā mašīna eksistē, protams

Jā, tiešām bija otrajam golfam pārītis motoru ar digifantu vai motroniku [aizmirsu, bet būtību tas nemaina], bet tas jau bija astoņdesmito beigās/deviņdesmito sākumā

msh 27.07.2009 16:21

Piemini un aizsargā deksteru!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448

Lasītākie raksti

Jaunie raksti