Viņam noteikti nebija baudāmā 1.3 šujmašīna zem haubes
![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viņam noteikti nebija baudāmā 1.3 šujmašīna zem haubes
![]()
Ne pirms ne pēc kapitālā nav mirgojušas eļlas spuldzes un spiediens vienmēr parādījies uzreiz pēc piešķilšanas. Kamēr zupādupā japānītim vienu reizi neizskalo motoru un ar ražotāja ieteiktu filtru jau ir neaļo - ja jau filtrs ir labs, tad motors ir sūds vai arī tu tur ielej nevis eļļu, bet atrabotku
Un jā, ar to motoru bija plānots kā minimums vismaz pāris gadus braukt.
P.N. Mašīnas sastellēšanu no divām sauc par naudas un/vai bēniņu platības ekonomiju
![]()
Smejies? Latvietis vidējais uz ko tādu iziet, ja ekonomija ir 50% un investīcijas nelielas, nevis kā tur - ekonomija maza, investīcijas stipri lielākas ![]()
Ozz rakstīja: Normāliem pacaniem startējas uz benzīna un tad uz gāzi pārslēdzas.bet vēl normālākiem pacaniem nekas zem haubes nedzirksteļo.tam šuda krajsļeram parasto gāzi nevaº nemaz likt,jāliek šprice.
Es varētu darksaidam pa telefonu pateikt kur labu onku var satikt,kam ir visādas gāzes iekārtas.
Ko tu tur tirs, kā nevar?
Priekš tādiem tumšās puses santīma mīlētājiem gāzes iekārtu licēji visu var
Nekad neesi redzējis motoru ar elektronisko šprici, uz kuras santīma baudai uzmuhļīts reduktors?
![]()
Tātad valdiņš izmet naudu uz skalošanu, toties iesip kapeiku uz filtriem ![]()
Antīkiem maģiem noskaņošana notiek griežot vienu pogu un kaut kas izskaņoties var tikai tad, ja pa nakti saskrien rūķīši un izgroza
![]()
Pirmais rakstīja:
atpakaļšāvieni parasti ir piestartējot aukstu motoru
lētajām iekārtām parasti uzliek tādu gumijas korķi, kas šaviena gadījumā atverās
Vienalga - nekad neviena šāviena nebija.
Ir redzēts šrotā 3A motors ar paštaisītu pretsitiena vārstu ieplūdnieka augšā.
āāāāāāāāāāāaaaaa kūlants
Mazāk tādus tizlus raksteļus lasīt un linkus peistot, vēl citi padomās, ka tās muļķības, kas tur ir sarakstītas, ir patiesība ![]()
anonimikis rakstīja: aizdedzes sistēmai un visam kas elektrisks zem kapota ir jābūt ideālā kārtībā, ja grib likt gāzi. veci auži visbiežāk nodeg, jo uzliek gāzi autiņiem ar cauriem svečvadiem, dzirksteļojošu starteri un sadalītāju, etc ...
Sensenos laikos gadu nobraukāju ar 1.8 karburatornieku ar gāzi, šī gada laikā brīnījos par visādiem tekstiem par atpakaļšaušanu - gada laikā nepiedzīvoju nevienu šāvienu, par spīti tam, ka sūdīgas aizdedzes [vai varbūt izdiluša motora] dēļ brīvgaitā reizēm izpalika pa taktij un uz vietas stāvot bija jūtama gāzes smaka.
P.N. Kāpēc pretšāviena gadījumā būtu kaut kam jādeg? Neesi pamanījis, ka gāzes iekārtām ir nevis manuāli atskrūvējams krāns bet gan elektromagnētiski vārsti, piedevām divi gabali?
![]()
ValdisM rakstīja:
Rakstu visu šo tikai tāpēc lai pateiktu paldies Stalinam, jo pateicoties šim komentam sapratu iespējamo iemelsu, kāpēc manam auto tagad pēc eļļas maiņas eļļa spiediena lampiņa izdzest kādu 1-2 sek pēc dzinēja pielēkšanas un nevis jau kad starteris griež. Visas iepriekšejās kādas 14 eļļas maiņas reizes dzinēju vienmēr skaloju, šoreiz uzdzinu auto uz bedres, aizgāju uz pagabu pēc skalojamā un konstatēju ka tas beidzies, braukt uz veikalu bija slinkums, nomainīju tāpāt bez skalošanas.
Nākamreiz mainot eļļu obligāti skalošu un tad skatīšos kas tad notiks ar eļļas lampiņu. Rezultāti zināmi būs rudenī
Skalotāj, uzliec normālu eļļas filtru nevis lētāko sūdu, ja filtrs ir normāls, mošk uzticamajam japānītim eļļas sūknis saka atvadas ![]()
Īstiem vīriem strāvas arī nekad nav par daudz
![]()
Paskatāmies albūmā - nu nav.
Kaksis rakstīja: Audi 90Q ar Nr. DG-5718 šorīt ap 8.00 brauca ar ieslēgtiem pakaļējiem miglas lukturiem.
Itkā būtu sīkums, ja vien pakaļā nerēgotos iauto uzlīme.
Pakaļējajiem?! Daudzkaitlī - vairāk par vienu miglas lukturi?!
![]()
Tā jau viss būtu jauki, a naskuj šis tofiks nav nsnf zonā?
![]()
Shiirs rakstīja:
ka tas ir, braucot pazaudeet ellu. normaliem auto ta vienkarsi elja braucot bezsakaraa nepazuud. iznjemums ir veci sroti ar 4 rinkiem uz restes. tiem jau spainits javada lidzi, citadi muniki liek sodus par dabas piesarnosanu. un ja nu gadijuma es tiesam pa gravi izbraucu un parsitu karteri, es vienkarsii nebraucu talak, es izsaucu evakuatoru.
Ā nu pareizi, alfām eļļas spiediena datčiki nav, tātad nav arī kam izbeigties.
P.N. Kopš es savulaik savam A80 uzliku papildpulksteņus, eļļas līmenis tiek skatīts tikai mainot eļļu, savādāk - naskuj tur skatīties muļķības - ir spiediens - ir līmenis ![]()
Pst, es savulaik par cenšanos šo faktu iestāstīt diviem wannabegonščegiem stiliņā atrāvos "divu nedēļu banānu", kas ilgst nu jau pusotru gadu, tā ka uzmanies, ka nepiemeklē līdzīgs liktenis.
![]()
Shiirs rakstīja:
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja: vispār interesanta tautiņa
ja deg eļļas lampiņa, tad metas mainīt spiediena datčkiku
Ko tu ņirdz? Kaut kādiem golfiem, piemēram, mēdz mirgot spuldze gļukainu eļļas spiediena kontroles releju dēļ. Tieši tādēļ eļļas spiediena papildpulkstenis ir laba lieta
pilnigi lieka un nevajadziga fiica.
Ko tu darītu, šīri, ja tu braucot kaut kādā bezsakarā pazaudētu eļļu līdz beidzot iedegtos spuldzīte - ietu ar kājām līdz tuvākajam suckoilam pēc eļļas vai spēlētu krievu ruleti "noķīlēs, nenoķīlēs"? ![]()
Kindzulis rakstīja:
aha un graboshi vaarstu kompensatori arii liecina par elektrosisteemas gljuku
Nu ne šajā gadījumā, protams ![]()
Pirmais rakstīja: vispār interesanta tautiņa
ja deg eļļas lampiņa, tad metas mainīt spiediena datčkiku
Ko tu ņirdz? Kaut kādiem golfiem, piemēram, mēdz mirgot spuldze gļukainu eļļas spiediena kontroles releju dēļ. Tieši tādēļ eļļas spiediena papildpulkstenis ir laba lieta ![]()
14. ar 13. ne? ![]()
Dekša un edgara komentāri arī labi ![]()
Centis_Nuudele rakstīja: Ja es istabā izlīmēšu Ķīnā ražotas tapetes, vai man būs Eiroremonts?
Nē, tad tu būtu ķīnietis ![]()
Pirms gada kak raz leišos sanāca izveikt līdzīgi sastrēguma apbraukšanas manevru, kādu kilometru garš sastrēgums uz vietējas nozīmes ceļa, viens priekšā stāvošs buss sāka visus apbraukt pa labo malu, es pakaļ. Vienīgā starpība bija krustā sastrēguma galā - tas p i darass ielīda taisni, kur visi pārējie brauca, bet es nogriezos pa labi, kur neviens nebrauca.
Un vispār pats otrais penis varētu būt labāks atskaņotājs, vienīgi pastūzi un tumbas vajag.
Ak tu nabadziņš