iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454
msh 08.07.2009 14:21

Seene rakstīja:

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Pačukstēšu mazu noslēpumu - dabū LT tiesības un brauc ar LT numuriem bēdu nezinot.

LT tiesības tik viegli dabūt?

Vai tik nebija jābūt pastāvīgam iedzīvotājam lai dabūtu tās valsts tiesības kuras vēlies?

Nemaz ar ne. Pietiek ar labi motivētu biežu uzturēšanos, jo ES robežās darba vai mācību atļauja vairs atsevišķi nav vajadzīga. Dabū, piemēram, izziņu no kādas LT takšu kompānijas, ka gatavojies pie viņiem strādāt, bet viņi vēlas, lai tu iegūsti vietējās tiesības. tas tev nekādi neuzliks par pienākumu patiešām kļūt par taksistu, bet tiesības dabūsi.

Un tā prosta, bez autoskolas, bez eksāmeniem..

msh 08.07.2009 0:02

Kā tad tā uzkāršanās fiziski izpaužas?

A ja nu viņam ABK? Arī gofra pušu?

msh 07.07.2009 23:27

Nez kā lambda var uzkārties

msh 07.07.2009 12:41

Kaksis rakstīja: Tie paaugstinātie apgriezieni ir vajadzīgi, lai izcirstu bmw... brīvgaitā...

Nebaidies, bembim ar parāvušos gāzes trosīti zem 3k nav

msh 07.07.2009 12:13

Un vispār tas ir VR5, kas uztaisīts, noraujot vienu VR6 2.8 katlu nost.

msh 07.07.2009 12:12

Kaksi lec podā, tam V5 nav nekāda sakara ar audī, ja nu vienīgi kaut kādos golfveidīgajos ar četriem riņķiem tāds ticis likts.

msh 07.07.2009 12:06

Centis_Nuudele rakstīja: To droseles stāvokļa slēdzi pārbaudījāt?

Bez brīvgaitas slēdzīša kompis uzgriež brīvgaitu starp 2 un 3 k rpm, lai vieglāk pārslēgt robus

msh 07.07.2009 11:52

Varbūt jāzāk ar to, kāds borim ir motors?

msh 07.07.2009 1:49

Par cik krievu valodu protu ne pārāk labi, ar acīm pārskrēju pāri - tā fiška ir tāda, ka kaut kāda merša to plāksnīti var pa kapeikām nopirkt un izmantot iekš audī? Stiliņā arī lasīts, ka pirms daziem gadiem varēts nopirkt plāksnīti priekš audī par kaut kādu saprātīgu cenu, tikai diemžēl vairs nevarot.

msh 06.07.2009 23:44

Slinkais rakstīja: netaa ir daudz pamaciibu kaa to poci dabuut pie dziviibas, ar kontaktu nobiidi uz neizdilushu zonu. nekaa sarezhgiita

Davai, dod linku, gribu redzēt. Kaut kā šaubos, ka tur kaut ko diži var nobīdīt, jo tas potenciometrs nav arī diži garāks par iespējamo lāpstas gājienu. Labākajā gadījumā var nospekulēt uz to, ka pilnā ručkā kompis nevadās pēc tā potenciometra.

msh 06.07.2009 23:27

Gachs rakstīja:

Nē, un neiesaku to Tev Pateikšu tev priekšā, pietiek ar normālu pacēlāju un vienu palīgu un instrumentiem

Gandrīz, bet bez palīga arī iztiek, izņemot īpašus gadījumus

msh 06.07.2009 23:27

axel182 rakstīja:

msh rakstīja: Liepājas rajons.

joptv.... jaa tas gan pataalu....

Tieši tā

msh 06.07.2009 23:20

Gachs rakstīja:

Nu un kā tad iepriekšējās paaudzes meistari pārbauda piekari, dikti savādāk kā mūsdienu? Turpini pārbaudīt savu stūres pirkstu raustot ratu uz 3-9, un pārbaudit gultni - to griežot kā laimes ratu

Tu noteikti arī uzskati, ka pareizais bukšu pārbaudes veids ir krateklis un varbūt pat uzskati, ka CSDD kaut ko diagnosticē

msh 06.07.2009 23:19

axel182 rakstīja:

msh rakstīja: Nebūtu tu no man pretējās latvijas puses, varētu tev piedāvāt savu kārbu

ja kas, tu jau tikko piedaavaaji... no kura gala esi?

Liepājas rajons.

msh 06.07.2009 23:14

P.N. Ja nekas nebūtu mainījies un es turpinātu braukāt ar A80, tad noteikti būtu kaut kad pamēģinājis uzlodēt potenciometra analogu, jo tie atmel avr proči maksā kapeikas, vajag tikai ierubīt fišku, kā tas krievu kantoris to visu uztaisīja. Varbūt nāksies tāpat, A90 esošais NG motors ir ar praktiski tādu pašu šprici

msh 06.07.2009 23:14

Nebūtu tu no man pretējās latvijas puses, varētu tev piedāvāt savu kārbu

msh 06.07.2009 23:12

staar rakstīja: Nu jā, apmēram tik šodoien maksā tas audi 80

Tur jau ir tas āķis. Tas ir arī iemesls tam, kāpēc es tev rādu par piemēru mana izjauktā A80 bildes - pieregot lt regotu A80 ar visu TA un aptirsināšanu savi četri soti salektos, es pa 250 ls no šrota izglābu aplasītu A90q un ārdu A80 laukā...

msh 06.07.2009 23:10

Viņš maldās. Reku bildē zem šprices galvas tā melnā plāksnīte ar trīs kontaktu štekeri content9-foto.inbox.lv/... - tas arī ir tas bēdīgi slavenais potenciometrs. Tā jau nekas īpašs, ja vien jaunam cena būtu adekvāta. Reāli tur ir izolācijas materiāla plāksnīte ar diviem celiņiem, pa kuriem kontakti slīd un tie ar laiku izdilst. Skrūvēt laukā nevajag, nekas īpašs ieraudzīts netiks, bet pēc tam uzliekot atpakaļ būs tikai sliktāk. Ja gribas obligāti pārbaudīt - dabūnam tādu štekeri, kāds tur vajadzīgs, noņemam gofru un pamērām pretestību, cilājot lāpstu uz augšu un leju, kurai jāmainās vienmērīgi uz augšu un leju. Malējās kājas ir potenciometra malas, vidējā ir mainīgais kontakts.

msh 06.07.2009 23:03

Tā ir parastā kaite. Jauns gaisa masas mērītāja potenciometrs 450 ls [neviens cits bez boša to neražo, tāpēc tāds vienkāršs sūds maksā tādu kosmosu, atšķirībā no elektronisko špriču stiples mērītāja, kas sborā kādu sotaku vai bik virs maksā ], krievu stellēts analogs uz atmel avr vai līdzīga mikroprocesora bāzes 160 ls [tāds sanāk ceņņiks, pārrēķinot no rubuļiem uz latiem, bet vēl sūtišana etc, kaut kāds maskavas kantoris - bet jami arī spekulē uz to, ka alternatīvu nav ]. Vēl atnāks ursis pastāstīs, cik reāli ir atrast normālu bēū - viņš gan ir baigais čoms vienam šrotistam, tāpēc viņam pat paveicās vienu piecu katlu motoram domātu mērītāju nahaļavu dabūt ideālā stāvoklī, bet tas tā, bezmaz cūcene.

msh 06.07.2009 22:56

Tad diez vai tas būs vārsts. Parasti tas sprūstot vai nu ciet, un tad vismaz auksts pampstot nost, vai vaļā, un tad brīvgaita esot bezmaz pa pilnu pulksteni. Pašam nav tā bijis, ir lasīti teksti no tiem, kam ir tā bijis. Paprasi labāk vai reizēm apgriezieni neraustās - ķipa \"brum, brum, brum, brum\". Ja jā, tad tur ir parastā kaite.

Ja ļoti gribas pētīt brīvgaitas vārstu, kur noteikti vainas nav, tad brīvgaitas vārsts ir tas spīdīgais alumīnija kakucis, kas karājas gumijā vārstu vāka galā content9-foto.inbox.lv/...

msh 06.07.2009 22:48

Ā, pareizi, brīvgaitas vārsts arī it kā mēdzot aizdirsties. Pārbaudes metode - noņemam, piemetam pie kontaktiem +12v un skatāmies, vai un kā virinās. Ja nevirinās, var skalot ar zupu, var apceļot šrotus. Vārsts der no B3 un B4 atrodamiem 2.0 8v, 2.0 16v, klasiskajiem 2.3 10v NG un NF [ar kuriem pilni šroti ] un abiem mk3 golfmašīnas/b3/b4 passāta VR6 motoriem.

msh 06.07.2009 22:43

Nasing spešel. Viņš var skrūvēt līdz nelabumam. Brīvgaitas apgriezienus tas KE-Motroniks regulē pēc gaisa masas mērītāja potenciometra datiem, bet tas potenciometrs gandrīz visiem ir beigts, tāpēc kompis pāriet avārijas režīmā un vadoties pēc izzīlētiem datiem, iedod vairāk zupas, apgriezieni uzlec uz augšu, pie 1,6k rpm kompis norauj zupu, apgriezieni nokrīt, zupa atkal ieslēdzas, līdz beidzot brīvgaita nostabilizējas kaut kur 1,2-1,4k rpm rajonā Jauns potenciometrs maksā kosmosu, bēū normālā stāvoklī praktiski nav

Tas ir parastais variants. Ja viņam brīvgaita ir virs 2k un arī siltam, tad gan vienkārši droseles brīvgaitas slēdzītis vai nu beigts, vai netiek nospiests.

msh 06.07.2009 22:38

axel182 rakstīja: jaa... buus jaasaak remonteet... plje, ka nevaru ciest, ka kaarba jaarauj no` :@

A kas tur ir? Priecājies ka tev ir A80 nevis B3 passāts, tur sekss ir jaukāks

msh 06.07.2009 22:37

Gachs rakstīja:

msh rakstīja: Raustot priekšas riteni uz 3 un 9 tu pārbaudi stūres pirkstu, bet uz 6 un 12 - stāvābolu Gultni pārbauda, iegriežot un paklausoties

fail! Go and read your service manual. Beidz dezinformēt

Ej labāk paskaties kā servisos ritošās pārbauda iepriekšējā skrūvētāju paaudze, nevis tagadējie manuāļu tirliņi Manuālis ir laba lieta, vienīgi ir jāfiltrē, kas tur ir lieks un kas ne. Tāpat kā B3 motoru mainot bezmaz puse mašīnas jāizjauc, ja vadās pēc haynes manuāļa un kaut kādiem opeļiem, kuriem zināms, ka zobenei pārtrūkstot, vārsti virzuļus nesatiek, jārauj nost galva drošības labad...

Un vispār ieteikums topika autoram aizbraukt uz servisu lai pārbauda ritošo. Neko nesakot par savām aizdomām.

msh 06.07.2009 21:01

Japānīšiem varbūt...

Cik niecīgu kustību tev dos divi viens pēc otra novietoti gultņi un kā tu noteiksi, ka tā brīvkustība nav stūres mehānismā vai hvz kur citur?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454

Lasītākie raksti

Jaunie raksti