Kā tad tā uzkāršanās fiziski izpaužas?
A ja nu viņam ABK? Arī gofra pušu? ![]()
Kā tad tā uzkāršanās fiziski izpaužas?
A ja nu viņam ABK? Arī gofra pušu? ![]()
Nez kā lambda var uzkārties ![]()
Kaksis rakstīja: Tie paaugstinātie apgriezieni ir vajadzīgi, lai izcirstu bmw... brīvgaitā...
Nebaidies, bembim ar parāvušos gāzes trosīti zem 3k nav ![]()
Un vispār tas ir VR5, kas uztaisīts, noraujot vienu VR6 2.8 katlu nost.
Kaksi lec podā, tam V5 nav nekāda sakara ar audī, ja nu vienīgi kaut kādos golfveidīgajos ar četriem riņķiem tāds ticis likts.
Centis_Nuudele rakstīja: To droseles stāvokļa slēdzi pārbaudījāt?
Bez brīvgaitas slēdzīša kompis uzgriež brīvgaitu starp 2 un 3 k rpm, lai vieglāk pārslēgt robus ![]()
Varbūt jāzāk ar to, kāds borim ir motors?
![]()
Par cik krievu valodu protu ne pārāk labi, ar acīm pārskrēju pāri - tā fiška ir tāda, ka kaut kāda merša to plāksnīti var pa kapeikām nopirkt un izmantot iekš audī? Stiliņā arī lasīts, ka pirms daziem gadiem varēts nopirkt plāksnīti priekš audī par kaut kādu saprātīgu cenu, tikai diemžēl vairs nevarot.
Slinkais rakstīja: netaa ir daudz pamaciibu kaa to poci dabuut pie dziviibas, ar kontaktu nobiidi uz neizdilushu zonu. nekaa sarezhgiita
Davai, dod linku, gribu redzēt. Kaut kā šaubos, ka tur kaut ko diži var nobīdīt, jo tas potenciometrs nav arī diži garāks par iespējamo lāpstas gājienu. Labākajā gadījumā var nospekulēt uz to, ka pilnā ručkā kompis nevadās pēc tā potenciometra.
Gachs rakstīja:
Nē, un neiesaku to Tev Pateikšu tev priekšā, pietiek ar normālu pacēlāju un vienu palīgu un instrumentiem
Gandrīz, bet bez palīga arī iztiek, izņemot īpašus gadījumus ![]()
axel182 rakstīja:
msh rakstīja: Liepājas rajons.
joptv.... jaa tas gan pataalu....
Tieši tā ![]()
Gachs rakstīja:
Nu un kā tad iepriekšējās paaudzes meistari pārbauda piekari, dikti savādāk kā mūsdienu? Turpini pārbaudīt savu stūres pirkstu raustot ratu uz 3-9, un pārbaudit gultni - to griežot kā laimes ratu
Tu noteikti arī uzskati, ka pareizais bukšu pārbaudes veids ir krateklis un varbūt pat uzskati, ka CSDD kaut ko diagnosticē ![]()
axel182 rakstīja:
msh rakstīja: Nebūtu tu no man pretējās latvijas puses, varētu tev piedāvāt savu kārbu
ja kas, tu jau tikko piedaavaaji... no kura gala esi?
Liepājas rajons.
P.N. Ja nekas nebūtu mainījies un es turpinātu braukāt ar A80, tad noteikti būtu kaut kad pamēģinājis uzlodēt potenciometra analogu, jo tie atmel avr proči maksā kapeikas, vajag tikai ierubīt fišku, kā tas krievu kantoris to visu uztaisīja. Varbūt nāksies tāpat, A90 esošais NG motors ir ar praktiski tādu pašu šprici ![]()
Nebūtu tu no man pretējās latvijas puses, varētu tev piedāvāt savu kārbu ![]()
staar rakstīja: Nu jā, apmēram tik šodoien maksā tas audi 80
Tur jau ir tas āķis. Tas ir arī iemesls tam, kāpēc es tev rādu par piemēru mana izjauktā A80 bildes - pieregot lt regotu A80 ar visu TA un aptirsināšanu savi četri soti salektos, es pa 250 ls no šrota izglābu aplasītu A90q un ārdu A80 laukā...
Viņš maldās. Reku bildē zem šprices galvas tā melnā plāksnīte ar trīs kontaktu štekeri content9-foto.inbox.lv/...
- tas arī ir tas bēdīgi slavenais potenciometrs. Tā jau nekas īpašs, ja vien jaunam cena būtu adekvāta. Reāli tur ir izolācijas materiāla plāksnīte ar diviem celiņiem, pa kuriem kontakti slīd un tie ar laiku izdilst. Skrūvēt laukā nevajag, nekas īpašs ieraudzīts netiks, bet pēc tam uzliekot atpakaļ būs tikai sliktāk. Ja gribas obligāti pārbaudīt - dabūnam tādu štekeri, kāds tur vajadzīgs, noņemam gofru un pamērām pretestību, cilājot lāpstu uz augšu un leju, kurai jāmainās vienmērīgi uz augšu un leju. Malējās kājas ir potenciometra malas, vidējā ir mainīgais kontakts.
Tā ir parastā kaite. Jauns gaisa masas mērītāja potenciometrs 450 ls [neviens cits bez boša to neražo, tāpēc tāds vienkāršs sūds maksā tādu kosmosu, atšķirībā no elektronisko špriču stiples mērītāja, kas sborā kādu sotaku vai bik virs maksā
], krievu stellēts analogs uz atmel avr vai līdzīga mikroprocesora bāzes 160 ls [tāds sanāk ceņņiks, pārrēķinot no rubuļiem uz latiem, bet vēl sūtišana etc, kaut kāds maskavas kantoris - bet jami arī spekulē uz to, ka alternatīvu nav
]. Vēl atnāks ursis pastāstīs, cik reāli ir atrast normālu bēū - viņš gan ir baigais čoms vienam šrotistam, tāpēc viņam pat paveicās vienu piecu katlu motoram domātu mērītāju nahaļavu dabūt ideālā stāvoklī, bet tas tā, bezmaz cūcene.
Tad diez vai tas būs vārsts. Parasti tas sprūstot vai nu ciet, un tad vismaz auksts pampstot nost, vai vaļā, un tad brīvgaita esot bezmaz pa pilnu pulksteni. Pašam nav tā bijis, ir lasīti teksti no tiem, kam ir tā bijis. Paprasi labāk vai reizēm apgriezieni neraustās - ķipa \"brum, brum, brum, brum\". Ja jā, tad tur ir parastā kaite.
Ja ļoti gribas pētīt brīvgaitas vārstu, kur noteikti vainas nav, tad brīvgaitas vārsts ir tas spīdīgais alumīnija kakucis, kas karājas gumijā vārstu vāka galā content9-foto.inbox.lv/... ![]()
Ā, pareizi, brīvgaitas vārsts arī it kā mēdzot aizdirsties. Pārbaudes metode - noņemam, piemetam pie kontaktiem +12v un skatāmies, vai un kā virinās. Ja nevirinās, var skalot ar zupu, var apceļot šrotus. Vārsts der no B3 un B4 atrodamiem 2.0 8v, 2.0 16v, klasiskajiem 2.3 10v NG un NF [ar kuriem pilni šroti
] un abiem mk3 golfmašīnas/b3/b4 passāta VR6 motoriem.
Nasing spešel. Viņš var skrūvēt līdz nelabumam. Brīvgaitas apgriezienus tas KE-Motroniks regulē pēc gaisa masas mērītāja potenciometra datiem, bet tas potenciometrs gandrīz visiem ir beigts, tāpēc kompis pāriet avārijas režīmā un vadoties pēc izzīlētiem datiem, iedod vairāk zupas, apgriezieni uzlec uz augšu, pie 1,6k rpm kompis norauj zupu, apgriezieni nokrīt, zupa atkal ieslēdzas, līdz beidzot brīvgaita nostabilizējas kaut kur 1,2-1,4k rpm rajonā
Jauns potenciometrs maksā kosmosu, bēū normālā stāvoklī praktiski nav
Tas ir parastais variants. Ja viņam brīvgaita ir virs 2k un arī siltam, tad gan vienkārši droseles brīvgaitas slēdzītis vai nu beigts, vai netiek nospiests.
axel182 rakstīja: jaa... buus jaasaak remonteet... plje, ka nevaru ciest, ka kaarba jaarauj no` :@
A kas tur ir? Priecājies ka tev ir A80 nevis B3 passāts, tur sekss ir jaukāks ![]()
Gachs rakstīja:
msh rakstīja: Raustot priekšas riteni uz 3 un 9 tu pārbaudi stūres pirkstu, bet uz 6 un 12 - stāvābolu Gultni pārbauda, iegriežot un paklausoties
fail! Go and read your service manual. Beidz dezinformēt
Ej labāk paskaties kā servisos ritošās pārbauda iepriekšējā skrūvētāju paaudze, nevis tagadējie manuāļu tirliņi
Manuālis ir laba lieta, vienīgi ir jāfiltrē, kas tur ir lieks un kas ne. Tāpat kā B3 motoru mainot bezmaz puse mašīnas jāizjauc, ja vadās pēc haynes manuāļa un kaut kādiem opeļiem, kuriem zināms, ka zobenei pārtrūkstot, vārsti virzuļus nesatiek, jārauj nost galva drošības labad...
Un vispār ieteikums topika autoram aizbraukt uz servisu lai pārbauda ritošo. Neko nesakot par savām aizdomām.
Japānīšiem varbūt...
Cik niecīgu kustību tev dos divi viens pēc otra novietoti gultņi un kā tu noteiksi, ka tā brīvkustība nav stūres mehānismā vai hvz kur citur? ![]()
Vai atbalsti, ka ziemā tiek mainīts maksimālais atļautais braukšanas ātrums no 110 uz 90 km/h? (+ VIDEO)
35
Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO)
35
Svētkos aicina autovadītājus būt piesardzīgiem publiskajās stāvvietās un CSNg fiksēt ar Saskaņoto paziņojumu
Seene rakstīja:
uupis rakstīja:
Kaksis rakstīja: Pačukstēšu mazu noslēpumu - dabū LT tiesības un brauc ar LT numuriem bēdu nezinot.
LT tiesības tik viegli dabūt?
Vai tik nebija jābūt pastāvīgam iedzīvotājam lai dabūtu tās valsts tiesības kuras vēlies?
Nemaz ar ne. Pietiek ar labi motivētu biežu uzturēšanos, jo ES robežās darba vai mācību atļauja vairs atsevišķi nav vajadzīga. Dabū, piemēram, izziņu no kādas LT takšu kompānijas, ka gatavojies pie viņiem strādāt, bet viņi vēlas, lai tu iegūsti vietējās tiesības. tas tev nekādi neuzliks par pienākumu patiešām kļūt par taksistu, bet tiesības dabūsi.
Un tā prosta, bez autoskolas, bez eksāmeniem..