Nebrauks. Bet politiķu dēļ, nevis tehniskā stāvokļa.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nebrauks. Bet politiķu dēļ, nevis tehniskā stāvokļa.
Šitam diemžēl augšāmcelšanās nespīd ![]()
Un vienalga kļūdījies. Čoma sēta nav nekāds šrots
Pēc tam varēsi sākt zīlēt, kas ātrāk nokļūs šrotā - 1988. gada mazda vai 1987. gada A90q ![]()
Miroņi parasti krakšķ un nav arī redzēts, ka izbeigtos iekšējais mironis, protams, ja tam nav beigta gumija. Līdz šim gadījies tikai dzirdēt beigtus riteņu gultņus, kuru ņerkstoņa nav saucama par gaudošanu, jo ir nevienmērīga, vienīgie tik nojātie aparāti ar kuriem sanācis braukt un kuriem varēja dzirdēt gultņus gan bijuši tikai ceļinieka busi, kad tur strādāju. Noņemtai kārbai ar beigtu reduktoru grozot šķīvjus ņerkstoņa bija labi sadzirdama. Tak pacel mašīnu uz klučiem, palien apakšā un ar roku pagrozi.
P.N. Vienlaicīgi topiki stiliņā un te ir interesanta lieta ![]()
Viena tante teica ka vecajiem kantainajiem katafalkiem esot tas pats AEL, vēlāk zviedru inženieri to pārtaisīja, divkāršoja vārstu skaitu un ko tik vēl ne, kopš tā laika tas arī vairs nav VAG R5 2.5 TDI
Visdrīzāk kārbā
Man savulaik bija 4 robu kārba ar beigtiem reduktora gultņiem, kuri sāka dziedāt pie kādiem 40 kmph uz augšu.
tadsjautues rakstīja:
Sretsked rakstīja: Labs bija tas 1,9 tdi, kurš iekš A4 tika likts un pasātos no 94 gada. Pirms tam bija klaburkastes, 1,6 bij labāks.
vot shito es veel kaut kur lasiiju ka 1.9tdi tikai pec 94. gada var njemt
Pēc 1994. gada varētu nākt klāt EGR, no kā izceļas pastiprinās motora izdilums ![]()
nomiks rakstīja:
ValdisM rakstīja:
izskatās ka tiksi beidzot pie LV numuriem?
gelvenais, ka visi domās, ka tikko pirkts, jo numuram sērija būs svaiga (HH ....)
Nē, sērija būs ļoti veca, diemžēl eiro, jo oriģinālos "jaunā" konstruktora numurus kaut kādi dauņi nozaga komplektā ar vēl šādām tādām detaļām.
Jūs abi divi kaut kādi jocīgi esat, naskuj man bezpiedziņas bundžu, kas sastāv vairāk no špahteles, reģistrēt?
Šodien tika no šrota izglābts aplasīts [mašīna nokļuva šrotā, jo kaut kādi dauņi uzlauza garāžu un aplasīja mašīnu] A90q, kad to kaut kad tuvākajā laikā pārreģistrēs, tad kak raz būs izgājusi tāda summa, kādu mūsu CSDD kosmonauti gribētu par mana A80 regošanu.
Gachs rakstīja: un vispār guest1 ja vēl neesi nopircis sev automobili, pērc volvo ar d5 Tik ļoti svarīgais degvielas patēriņs ūs bmazāks nekā VAG modeļiem, bet jaudas/griezes krietni vairāk nu un protams b ūs piecilindru skaņa nevis 4cilindru traktortarkšķis Have a nice night
Ej nu ej, kā diviem vienādiem motoriem var būt dažādi strebieni ja volvo nav īpaši mazāks vai vieglāks?
Gachs rakstīja:
Kas borai vainas? tdi boras vienkāršas tāpat kā golfs, tik braukšanas vaina.
Borai vaina ir tā, ka tehniski golfs, bet tas ir sedans, nevis hečbeks. Amūrikāņiem gan ir kaut kādi kompleksi pret to, laikam hečbeki pārāk praktiski, tāpēc šiem golfu parodijām lielāks noiets nekā pašiem golfiem.
Vienīgais veids, kā to novērst - izsludināt kriminālatbildību par pie mašīnas nepieskrūvēta numura nešanu/vešanu, ja nevar uzrādīt tehnisko pasi ![]()
Un nodrošināt ka numuru lasītāji tiešām nonāk cietumos ![]()
prime rakstīja:
Kaksis rakstīja: Virtuāli bija gatavs par visiem 200% viņus zemē iedzīt.
laujiet mineeshu,
pardeveejs varonis ir ap gadiem 30, ar lielaam personibas un pashapzinjas probleemam, varbuut alkoholisma ieziimes, neizdevusies dziive, cita veida probleemas -internetaa, konreetaak , sheit, atradis veidu ka kompenseet to, ka reaalajaa dzivee 80% vinju uzskata par jefinju un vajpraatiigo?
kompenssee ubzruukot un tupi apvainojot tos, kam ir cits viedoklis ?
Neuzminēji. Vienīgi man joprojām ir stipra aizdoma, ka šis tik tāds spama topiks vien ir un nekas netiek tirgots ![]()
Sūc ar visu kompresiju, manam motoriņam viens virzuli maiņas punktos klapējas, bet par cik darbojas visi četri katli, značit kompresija ir ![]()
Kaksis rakstīja: Tai pašā Liepājā ir vairāki komisijas un ieķīlāto auto plači, kur var atrast auto par 1/3 no ss "vērtības".
Pa 80-100 ls nesistu eksemplāru prosta atdotu šrotā nevis gaidītu, kad kāds nopērk ![]()
Kaksis rakstīja:
ss ir kautkāds etalons?
Dod etalonu. autpļus leišu aparāti neskaitās ![]()
Kaksis rakstīja:
Atver acis Par 200 Ls jau iet bezpiedziņas B4 ar 2.8, kožu, klimu, u.t.t.
Davai, piemēru studijā. Esesā kaut kā uzpeld nojātas mucas, sākot ar diviem sotiem un B4 ar pasmagākiem defektiem, sākot ar kādiem pieciem sotiem.
Ja atmiņa neviļ, T4 ar 1.9D tehniskajā pasē bija rakstīti 60 lopi. Vismaz iet nefiga negāja, pat salīdzinot ar nokautiem 2.4D ![]()
Kaksis rakstīja:
Tieši ripinot līdz galam tie līdzekļi paliek tajā auto. Ja auto maina katru gadu un prognozē iespējamās problēmas (laicīgi notirgo), tad izdevumi ir minimāli. Ja nogrūž strahovščikiem vai kādam lauku vecim, tad pat sanāk peļņa.
Šajā brīdī sākas sūdi, ja gribas braukt ar ērtībām, nevis no visa spēka grozīt stūri, airēt logus, mīt pedāli, uz kuru nekāda īpaša reakcija nav, šlāgerputeņa kasetes pavadībā
![]()
Kaksis rakstīja:
200+200+paša darbs, par to naudu var paņemt divus ejošus audi un trešo detaļām.
Divas plikas un/vai līdz kliņķim nofistas mizas un trešo tādu pašu, tikai sistu vai novākotu ![]()
Vēl jau vismaz sotaks salec tie grabuļi, ko pie viena vēlams nomainīt, ja motors laukā - blīvslēgi, sūknis, zobsiksna...
Sretsked rakstīja: Nezinu par kodiem, bet TDI dzinējs iekš B4 un A 4 atšķiras ar dažām niansēm.
Tu droši vien domā 110 lopu AFN, kurš no 1Z atšķiras ar dažiem grabuļiem.
T4 ir smagāks un T3 eiropā ar lielāku cilindru skaitu kā 4 nebija, līdz ar to ir pierasts, ka T3 nefiga neiet ![]()
Sretsked rakstīja:
Tikai *******, gena, ja ? A4 NEBIJA tāds pats dzinējs kā B4.
Skaties, Vasja
1Z 66 90 1.9 1991-09 - 1994-10 AUDI 80 T-DIESEL
1Z 66 90 1.9 1993-10 - 1996-07 GOLF, VENTO T-DIESEL
1Z 66 90 1.9 1993-10 - 1996-07 PASSAT T-DIESEL
1Z 66 90 1.9 1994-07 - 1996-07 AUDI A6 T-DIESEL
1Z 66 90 1.9 1995-01 - 1996-07 AUDI A4 T-DIESEL
1Z 66 90 1.9 1995-03 - 1996-07 GOLF CABRIO T-DIESEL
1Z 66 90 1.9 1995-09 - 1996-07 SHARAN T-DIESEL
1Z 66 90 1.9 1995-03 - 1996-07 GOLF SYNCRO T-DIESEL
1Z 66 90 1.9 1995-08 - 1996-07 AUDI CABRIO. T-DIESEL
1Z 66 90 1.9 1995-11 - 1996-07 POLO CLASSIC T-DIESEL
Ja vēlies, drīksti apgalvot ka etkas dati ir kaut kāds fufelis.
Vai atbalsti, ka ziemā tiek mainīts maksimālais atļautais braukšanas ātrums no 110 uz 90 km/h? (+ VIDEO)
37
Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO)
35
Svētkos aicina autovadītājus būt piesardzīgiem publiskajās stāvvietās un CSNg fiksēt ar Saskaņoto paziņojumu
Raustot priekšas riteni uz 3 un 9 tu pārbaudi stūres pirkstu, bet uz 6 un 12 - stāvābolu
Gultni pārbauda, iegriežot un paklausoties 