iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455
msh 06.07.2009 19:10

Raustot priekšas riteni uz 3 un 9 tu pārbaudi stūres pirkstu, bet uz 6 un 12 - stāvābolu Gultni pārbauda, iegriežot un paklausoties

msh 06.07.2009 18:00

Nebrauks. Bet politiķu dēļ, nevis tehniskā stāvokļa.

msh 06.07.2009 16:46

content9-foto.inbox.lv/...

Šitam diemžēl augšāmcelšanās nespīd

msh 06.07.2009 0:29

Un vienalga kļūdījies. Čoma sēta nav nekāds šrots

Pēc tam varēsi sākt zīlēt, kas ātrāk nokļūs šrotā - 1988. gada mazda vai 1987. gada A90q

msh 05.07.2009 22:49

Miroņi parasti krakšķ un nav arī redzēts, ka izbeigtos iekšējais mironis, protams, ja tam nav beigta gumija. Līdz šim gadījies tikai dzirdēt beigtus riteņu gultņus, kuru ņerkstoņa nav saucama par gaudošanu, jo ir nevienmērīga, vienīgie tik nojātie aparāti ar kuriem sanācis braukt un kuriem varēja dzirdēt gultņus gan bijuši tikai ceļinieka busi, kad tur strādāju. Noņemtai kārbai ar beigtu reduktoru grozot šķīvjus ņerkstoņa bija labi sadzirdama. Tak pacel mašīnu uz klučiem, palien apakšā un ar roku pagrozi.

P.N. Vienlaicīgi topiki stiliņā un te ir interesanta lieta

msh 05.07.2009 22:08

Viena tante teica ka vecajiem kantainajiem katafalkiem esot tas pats AEL, vēlāk zviedru inženieri to pārtaisīja, divkāršoja vārstu skaitu un ko tik vēl ne, kopš tā laika tas arī vairs nav VAG R5 2.5 TDI

msh 05.07.2009 8:21

Visdrīzāk kārbā Man savulaik bija 4 robu kārba ar beigtiem reduktora gultņiem, kuri sāka dziedāt pie kādiem 40 kmph uz augšu.

msh 04.07.2009 11:15

tadsjautues rakstīja:

Sretsked rakstīja: Labs bija tas 1,9 tdi, kurš iekš A4 tika likts un pasātos no 94 gada. Pirms tam bija klaburkastes, 1,6 bij labāks.

vot shito es veel kaut kur lasiiju ka 1.9tdi tikai pec 94. gada var njemt

Pēc 1994. gada varētu nākt klāt EGR, no kā izceļas pastiprinās motora izdilums

msh 03.07.2009 17:45

nomiks rakstīja:

ValdisM rakstīja:

izskatās ka tiksi beidzot pie LV numuriem?

gelvenais, ka visi domās, ka tikko pirkts, jo numuram sērija būs svaiga (HH ....)

Nē, sērija būs ļoti veca, diemžēl eiro, jo oriģinālos "jaunā" konstruktora numurus kaut kādi dauņi nozaga komplektā ar vēl šādām tādām detaļām.

Jūs abi divi kaut kādi jocīgi esat, naskuj man bezpiedziņas bundžu, kas sastāv vairāk no špahteles, reģistrēt? Šodien tika no šrota izglābts aplasīts [mašīna nokļuva šrotā, jo kaut kādi dauņi uzlauza garāžu un aplasīja mašīnu] A90q, kad to kaut kad tuvākajā laikā pārreģistrēs, tad kak raz būs izgājusi tāda summa, kādu mūsu CSDD kosmonauti gribētu par mana A80 regošanu.

msh 03.07.2009 0:16

Gachs rakstīja: un vispār guest1 ja vēl neesi nopircis sev automobili, pērc volvo ar d5 Tik ļoti svarīgais degvielas patēriņs ūs bmazāks nekā VAG modeļiem, bet jaudas/griezes krietni vairāk nu un protams b ūs piecilindru skaņa nevis 4cilindru traktortarkšķis Have a nice night

Ej nu ej, kā diviem vienādiem motoriem var būt dažādi strebieni ja volvo nav īpaši mazāks vai vieglāks?

msh 03.07.2009 0:15

Gachs rakstīja:

Kas borai vainas? tdi boras vienkāršas tāpat kā golfs, tik braukšanas vaina.

Borai vaina ir tā, ka tehniski golfs, bet tas ir sedans, nevis hečbeks. Amūrikāņiem gan ir kaut kādi kompleksi pret to, laikam hečbeki pārāk praktiski, tāpēc šiem golfu parodijām lielāks noiets nekā pašiem golfiem.

msh 02.07.2009 13:24

Vienīgais veids, kā to novērst - izsludināt kriminālatbildību par pie mašīnas nepieskrūvēta numura nešanu/vešanu, ja nevar uzrādīt tehnisko pasi

msh 02.07.2009 13:24

Un nodrošināt ka numuru lasītāji tiešām nonāk cietumos

msh 02.07.2009 12:08

prime rakstīja:

Kaksis rakstīja: Virtuāli bija gatavs par visiem 200% viņus zemē iedzīt.

laujiet mineeshu,

pardeveejs varonis ir ap gadiem 30, ar lielaam personibas un pashapzinjas probleemam, varbuut alkoholisma ieziimes, neizdevusies dziive, cita veida probleemas -internetaa, konreetaak , sheit, atradis veidu ka kompenseet to, ka reaalajaa dzivee 80% vinju uzskata par jefinju un vajpraatiigo?

kompenssee ubzruukot un tupi apvainojot tos, kam ir cits viedoklis ?

Neuzminēji. Vienīgi man joprojām ir stipra aizdoma, ka šis tik tāds spama topiks vien ir un nekas netiek tirgots

msh 30.06.2009 11:00

Sūc ar visu kompresiju, manam motoriņam viens virzuli maiņas punktos klapējas, bet par cik darbojas visi četri katli, značit kompresija ir

msh 30.06.2009 10:40

Kaksis rakstīja: Tai pašā Liepājā ir vairāki komisijas un ieķīlāto auto plači, kur var atrast auto par 1/3 no ss "vērtības".

Pa 80-100 ls nesistu eksemplāru prosta atdotu šrotā nevis gaidītu, kad kāds nopērk

msh 30.06.2009 10:39

Kaksis rakstīja:

ss ir kautkāds etalons?

Dod etalonu. autpļus leišu aparāti neskaitās

msh 30.06.2009 10:35

Kaksis rakstīja:

Atver acis Par 200 Ls jau iet bezpiedziņas B4 ar 2.8, kožu, klimu, u.t.t.

Davai, piemēru studijā. Esesā kaut kā uzpeld nojātas mucas, sākot ar diviem sotiem un B4 ar pasmagākiem defektiem, sākot ar kādiem pieciem sotiem.

msh 30.06.2009 10:00

Ja atmiņa neviļ, T4 ar 1.9D tehniskajā pasē bija rakstīti 60 lopi. Vismaz iet nefiga negāja, pat salīdzinot ar nokautiem 2.4D

msh 30.06.2009 9:44

Kaksis rakstīja:

Tieši ripinot līdz galam tie līdzekļi paliek tajā auto. Ja auto maina katru gadu un prognozē iespējamās problēmas (laicīgi notirgo), tad izdevumi ir minimāli. Ja nogrūž strahovščikiem vai kādam lauku vecim, tad pat sanāk peļņa.

Šajā brīdī sākas sūdi, ja gribas braukt ar ērtībām, nevis no visa spēka grozīt stūri, airēt logus, mīt pedāli, uz kuru nekāda īpaša reakcija nav, šlāgerputeņa kasetes pavadībā

msh 30.06.2009 9:37

Kaksis rakstīja:

200+200+paša darbs, par to naudu var paņemt divus ejošus audi un trešo detaļām.

Divas plikas un/vai līdz kliņķim nofistas mizas un trešo tādu pašu, tikai sistu vai novākotu

msh 30.06.2009 2:35

Vēl jau vismaz sotaks salec tie grabuļi, ko pie viena vēlams nomainīt, ja motors laukā - blīvslēgi, sūknis, zobsiksna...

msh 30.06.2009 0:00

Sretsked rakstīja: Nezinu par kodiem, bet TDI dzinējs iekš B4 un A 4 atšķiras ar dažām niansēm.

Tu droši vien domā 110 lopu AFN, kurš no 1Z atšķiras ar dažiem grabuļiem.

msh 29.06.2009 23:58

T4 ir smagāks un T3 eiropā ar lielāku cilindru skaitu kā 4 nebija, līdz ar to ir pierasts, ka T3 nefiga neiet

msh 29.06.2009 23:34

Sretsked rakstīja:

Tikai *******, gena, ja ? A4 NEBIJA tāds pats dzinējs kā B4.

Skaties, Vasja

1Z 66 90 1.9 1991-09 - 1994-10 AUDI 80 T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1993-10 - 1996-07 GOLF, VENTO T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1993-10 - 1996-07 PASSAT T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1994-07 - 1996-07 AUDI A6 T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1995-01 - 1996-07 AUDI A4 T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1995-03 - 1996-07 GOLF CABRIO T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1995-09 - 1996-07 SHARAN T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1995-03 - 1996-07 GOLF SYNCRO T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1995-08 - 1996-07 AUDI CABRIO. T-DIESEL

1Z 66 90 1.9 1995-11 - 1996-07 POLO CLASSIC T-DIESEL

Ja vēlies, drīksti apgalvot ka etkas dati ir kaut kāds fufelis.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455

Lasītākie raksti

Jaunie raksti