Tak esot kaut kaads paarspiediena vaarsts - varbuut tur taa vaina.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tak esot kaut kaads paarspiediena vaarsts - varbuut tur taa vaina.
Jaa, nekas netraucee audzeet tabaku Latvijaa, izaug pat ljoti labi, tik iisti neviens nezina to apstraadi, lai no lapaam tiktu liidz smeekjeejamai tabakai.
Bet varbuut tur vispaar nav ij jaaiespringst - atlaid gaazes pedaali un tas autinjsh pats izraapsies no sniega? Kaut ko viens taa staastiija par freelanderi, kad pa smiltiim braukaajaas. Kaut kas liidziigs bija arii ar bembiku e90, meegjinaaju kaarpiities, apnika, nonjeemu kaaju no gaazes pedaalja, un shis taa leeniitinjaam izvilkaas no sniega) Ar automaatisko aatrumkaarbu.
Pirmais rakstīja: vakar biju rīgā.... ar kvatru.... 2.8 nemotors, bet, kas uzgriež vairāk par 3k, tad reizēm arī iet....
baronene centra virzienā... neatceros starp kurām ielām...
stāvam pie krusta.... es uz sliedēm... blakus pirmajā rindā iebrauca kaukāds imborta bobiks.... bet pirmajā joslā netālu aiz krusta auhjennā kupena....
nu nostājās un malacis.... padomāju, ka jams ies pa labi....
bet tas losis centās man iebraukt priekšā vēl līdz kupenai.... nu malacis.... bet es taču neesmu vainīgs, ka šim nesanāca.... ceru, ka jams tika ārā no tās kupenas....
principā jebkurai bezpiedziņas mašīnai jams būtu priekšā trāpījis.... bet es no krusta parasti braucu.... jo arī es domāju, ka ja priekšā stāvošai tačkai ir rakstīts virsū quattro, tad jamā pie krusta nedauzīs lāstekas no sēnēm....
Pazheeloja tevi tas bobiks, mieriigi bija tiesiibas saanaa bukti uztaisiit. ja staavi uz sliedeem, taatad grieziisies pa kreisi. Naakamreiz nestraadaa taadas dumiibas!
Nopeerc bodee labu aerosolu elektrisko savienojumu aizsardziibai pret mitrumu un nopuut visus vadus un shtekerus ap motoru peec motora aptureeshanas, kameer silts un sauss. Domaaju, ka vislabaakie ar silikonu, labu aizsargkaartinju veido.
Tas viss ir shtrunts - galvenais - riepas. Kaartiigam sniegam riepu jau nav, visas taas smalkaas lameliites un siikie shipinji daudz neko nedod tieshaam sniegaa. Pirms gadiem pieciem pa apm. 50ls komplektaa iepirku kaut kaadas krievu ziemenes, ko uzliku mazdai ar 2.5 benziinmotoru. Labaakas ziemenes neesmu redzeejis, taam nekaiteeja ne sniegs, ne ledus, lai izbrauktu. Protektors - pamatiigi cieti kluchi ar palielaam atstarpeem. Uz tiira asfalta protams, ka traktors, bet sniegaa - cepuri nost! Smalkaas elektronikas viena pinkjeriiga lieta, iipashi taas pretbukseeshanas sisteemas. Nupat nesen atkodu - e90 ar automaatu no sniega izbraukt vislabaak vispaar gaazi nenospiezhot, taa knapi velkoties Protams, liidz zinaamai sniega biezuma robezhai.
Pretvaarsts noteikti paliidzees, tik droshi vien kaut kur ir suuce degvielas sisteemaa, ka notek atpakalj.
Ja man buutu jaatiek pa sniegainu un slidenu celju no Riigas uz Ventspili, es noteikti izveeleetos VWfanu kaa shoferi, shtrunts, ka pusstundu aatraak jaamostaas! Aatrums jaaizveelaas atbilstoshi braukshanas apstaakljiem, braucot pa slidenu celju ar aatrumu 90-110 vai pat vairaak, tu vairs neko nekontrolee, lai gan dazham liekaas, ka vinjsh to speej. Tas ir apm. tas pats, kas vasaraa miiciit paari par 150km/st. Taadu galiigi leeno divplaakshnju jau nav nemaz tik daudz, un momentaa apdziit, riskeejot samesties sniega valnii - kaapeec? Var tachu nedaudz pagaidiit un labaaku vietu atrast. Veelreiz atkaartoju - lielaakie idinji ir tie, kam traucee braukt paareejie satiksmes daliibnieki!!
Peec manaam domaam ziniet, kas ir lielaakie idinji un nervozaakie tipinji, liidz ar to arii biistamaakie uz slidenajiem ziemas celjiem? Tie, kas uzskata, ka paareejie vinjiem traucee. Katram cilveekam ir savs iemesls braukt taa kaa vinjsh brauc, un ljoti reti ir cilveeki, kas tieshaam ir idioti un galiigie neprashas uz celja. Pat blondiine krutaa dzhipaa vai opis 20-gadiigaa audjikaa ir tieshi taadi pat satiksmes daliibnieki kaa tu savaa vaagjii ar krutajaam ziemeneem un ideaalo brauktprasmi Par krutajaam ziemeneem un ideaalo brauktprasmi atljaavos pasmaidiit! Absoluuti nekaa personiiga
anonimikis rakstīja: nezinu kāpēc un kā, bet K700 laukos pēdējos gados uz lauka nav redzēts. visi zināmie pūst stāvlaukumos un neviens zemnieks šos nekustina.
Redzeeju reiz to K700 Daanijaa zemnieka shkjuunii, vinjam gan bija dazhi simti hektaaru. Un to K izmantoja tikai rudens arshanai, paareejaam lietaam smalkaaki aparaati. Bet esot izdeviigi - leeti nopircis, arshanai ideaals, tas nekas, ka eedeliigs, darbu varot ljoti aatri paveikt.
anonimikis rakstīja: pāris žiguļu pikapus LV esmu redzējis. Vienu pavisam nesen.
90-tajos vecus zhiguljus kaut kaads kantoriitis Latvijaa, varbuut Tukumaa, neatceros, paartaisiija par pikapiem, gan ar buudu, gan bez.
Labi, vēl bikiņ Vai obligāti jābūt strīpai vai zīmei, lai mašīnas varētu braukt divās joslās vienā virzienā, ja iela pietiekoši plata, piem Valdemāra iela. Tad arī tur, ja no labās gribēs tikt kreisajā, pa kuru jau brauc mašīnas un notiks sadursme, vainīgs būs tas, kas brauca pa kreiso?
krishus rakstīja:
scope rakstīja:
krishus rakstīja: Eu, čaļi, lieta ir pavisam vienkārša- Ja tai vietā, kur 2as joslas saiet vienā, būtu zīme, kas norāda, ka labā josla piekļaujas kreisajai- tad rudens un pārējie varētu staipīt pirkstus Bet tur tādas zīmes naffff! Tātad strādā 2 csn noteikumi- braucam pēc iespējas tuvāk labajai malai + labās rokas likums! Easy, ne?!
p.s. visi, kas grib šito aptstrīdēt- ir visas iespējas to pārbaudīt vnk uztaisiet krašu tur!
Kas tad ir šī par zīmi?
foto2.inbox.lv/...
Un vēl gabaliņu tālāk ir zilā zīme(Nr. 715), kas ziņo par labās joslas beigām.
Ieliec bildi ar to 715 zīmi Tā kas bildē nevienam priekšroku nedod
Par cik tiesiibas nopirki? Ja veelies paarkaartoties uz citu joslu, tev jaapalaizh tie, kas jau brauc pa to!
TDIOTS rakstīja:
Guzis rakstīja: Ir šķidrā LPG iekārtas, kur reduktora nav, tieši otrādi - augstspiediena pumpis
nopietni
Laikam jau tomeer nopietni - taa vareetu buut shkjidraas gaazes iesmidzinaashanas sisteemaa. Apm. taadi pashi, vai tieshi taadi pashi inzhektori kaa ar benziinu iesmidzina shkjidro gaazi pirms katra cilindra iesuukshanas vaarsta. Leerums priekshrociibu, pat iespeeja palielinaat dzineeja jaudu, saliidzinot ar benziinu. Sakaraa ar to, ka iesmidzinaataa shkjidraa gaaze iztvaikojoty atdzesee, taatad sabliivee padoto gaisu, var palielinaat gaisa apjomu. Tikko palasiijos nedaudz netaa Preciizas sheemas gan neredzeeju.
Sretsked rakstīja:
krishus rakstīja: Eu, čaļi, lieta ir pavisam vienkārša- Ja tai vietā, kur 2as joslas saiet vienā, būtu zīme, kas norāda, ka labā josla piekļaujas kreisajai- tad rudens un pārējie varētu staipīt pirkstus Bet tur tādas zīmes naffff! Tātad strādā 2 csn noteikumi- braucam pēc iespējas tuvāk labajai malai + labās rokas likums! Easy, ne?!
p.s. visi, kas grib šito aptstrīdēt- ir visas iespējas to pārbaudīt vnk uztaisiet krašu tur!
Nu bet par ko es visu laiku stāsu
Varbuut arii, ka taa, bet, paarbraucot to krustojumu, labajaa pusee braucoshais ir jau netiishaam iebraucis autobusa pieturaa, no kuras vinjam jaatiek uz ielas atpakalj. Striidiiga vieta, piekriitu!
krishus rakstīja:
rudens68 rakstīja:
Sretsked rakstīja: Attīstātajās valstīs ( līdz kurām mums patāls ceļš ejams kāreiz dēļ sabiedrības uzvedības kopumā) šitādu čibriku-nelaidēju nemanās. Brauc ne lēnāk par atļauto,vienmēr vispirms piepildās labā josla un tikai tad pārējās,kreisajā vispār nelien,brauc tikai reāli lidojošie. Tas gan uz bāņiem. Bet pilsētās arī nemana savu moskvičopju braukšanas prasmju turpinātājus.
Es nelaižu ļoti īsā posmā ,
Tā turēt! Visa jautrība sāksies, kad kāds tev noskrāpēs labo sānu un CP noteiks vainīgo.... būsi pārsteigts
Tu tā domā? Pēc tā trolejbusu apļa vispār vairs nav labās joslas, tikai autobusa pieturas vieta. Jebkurā gadījumā tam, kas brauc pa kreiso joslu taisni nav jālaiž tas, kas grib kreisajā iebraukt no labās joslas. Labās rokas
likums darbojās tik pie abpusējas pārkārtošanas. Cilvēki gan tur brauc prātīgi un palaiž tos, kas palikuši labajā pusē, rindas kārtībā, tā teikt. Jo tiem piekšrocību nav nekādu, izbraucot no autobusa pieturvietas uz ielas ar vienu braukšanas joslu.
modena rakstīja: Labi un pa sakarīgu cenu - Graudu ielā 58 - DMS.
t. 29293142
Cena sakarīga, bet vai labi - grūti pateikt, diezgan pavirshi strādā, toties apņemās izdarīt visu! Paziņam ne visai laba pieredze tur bija.
VWfans rakstīja: Lūk, baudāms FIAT-Doblo...
www.ss.lv/...
Nee, nu VWfans ir iauto zieds! Taadu miera miku gruuti samekleet muusu supernervozo ziemas brauceeju viduu, kam pat sniega miglinja reizeem shkjiet kaa nepaarvarams shkjeerslis!
www.dizel.lv
Diizeljcentrs R Bukaishu ielaa, manupraat profesionaalaakais Riigaa, ja iet runa par degvielas aparatuuras probleemaam.
Sretsked rakstīja: Tad jau jājautā- kas ir solidols....
solid oil - bieza(cieta) eļļa. Tātad jebkāda smēre, kaut vai sviests
Ja nebiji pillā, paļaujies uz apdrošinātājiem. Nebija kasko? Tad jau vecs, nodod lūžņos
bobcat rakstīja:
Chankaishi rakstīja:
bobcat rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu su
Līku pirkstu no šķības cilpas - van sekund - autogens - un problēma atrisināta)
Vot kur tu biji kad vajadzēja Terex 760 priekšējā tilta centrālo tapu dabūt ārā. Uz iekšu nevar, jo aiz tapas ir motora karteris, karteri noņemt nevar, jo tilts traucē. Uz āru nevar, jo tapai ir kloķvārpstas forma izdilusi. Gribētos redzēt kā tu to van sekud izdarītu. Tapa ap 80mm diametrā un 500 mm garumā. Pastāsti man, draugs, tehnooloģisko procesu, kā dabūt ārā tādu tapu.
Īzī! Ja no priekšas brīva vieta - piemetina skrūvi vai seškanti ar cilpu, uzsildot un pagrozot, velk tik laukā, un, lai caurumi sapas. Ja līka, tad smagāks gadījums, bet labi uzstellēts gāzes deglis nekad neatsaka!
bobcat rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu sulošanai nav, ja tik štoks nav sadauzīts vai sarūsējis. Visdrīzāk tiešām jātaisa tai hansaflexsā, jo to cilindru izmēru vesels lērums, pie tam parasti viņus netaisa tur pat, kur pārējo agregātu, dīleris tikai naudiņu iekāsīs.
Nu par diviem pirkstiem es pasmaidu.Pafilozofēsim: Pieņemot ka tas dakšinieks ir stipri palietots var arī ļoti ieberzties, lai to cilindru vispār izņemtu. Pieņemsim paveicās un to demontēji. Tad ar ko un kā atskrūvēt cilindra galu caur kuru iet štoks. Ir variants ka to tur notur stieplē, ir variants, kad ir vītne un vel daži varianti. Tad vēl piemeklē specatslēgu, ja tur tāda ir. Jo ja, piemēram , ja tas vāks būs no alumīnija, sasipīsies, ko nu? Labi, pieņemsim sanāca atskrūvēt. Tālāk, lai nomainītu blīves tajā štoka galā vajag atskrūvēt virzuli, parasti tas ir uz līmes sēdināts un ar noteiktu momentu pievilkts, gadās kreisā vītne. Tas tā aptuvens scenārijs.
Man škiet, ka divus pirkstus apčurāt ir ātrāk un lētāk.
Ir tāds Rainis, kurš kādreiz teicis - Acis darba izbijās, rokas darba nebijās! Viss, kas bijis saskrūvēts, ir atskrūvējams. Par līmi - tādas tur nav, reizēm tādas vietas pirms salikšanas noklāj ar hidraulikai domātu sķidrumu, kas novērš sūces. Alumīnijs redzēts gan tikai smalkos vadības sistēmu cilindrīšos, pacēlājam diez vai, ja kas, to vītņu savienojumu mierīgi var uzkarsēt kaut vai līdz sarkankvēlei. Var būt tikai viena problēma - sarūsējis tā, ka smalkā vītne pussabrukusi, bet vienmēr ir iespējams plāns B. Jā, dīleri tādus darbus diez vai darīs un parasts iekārtu lietotājs diez vai to spēs, bet tas viss ir izdarāms ar minimālu aprīkojumu. Ir darīts, pie tam sekmīgi un vairākkārt. Līku pirkstu no šķības cilpas - van sekund - autogens - un problēma atrisināta
)
Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu sulošanai nav, ja tik štoks nav sadauzīts vai sarūsējis. Visdrīzāk tiešām jātaisa tai hansaflexsā, jo to cilindru izmēru vesels lērums, pie tam parasti viņus netaisa tur pat, kur pārējo agregātu, dīleris tikai naudiņu iekāsīs.
Garas runas, savstarpeejas nesaprashanas, bet, ja kas, es taa arii nesapratu, kaads tad bija tas atskaites punkts, no kura sareekjinaaja to 3 cik tur procentu degvielas ekonomiju