Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Sveks! 2,0 i.e 16v labais, lec no krusta žiglāk par bemberiem, protams degvielas patērinš arī labais pa pils. 12 ltr/100km;
Sakara par motora maiņu nesteidzies, paskat varbūt kas parādās tirgū no 1,6 dohc jo 2,0 16 v retums, jā un vel 2,0 16v iet rāmis (podramniks)apakšā, man škiet ka 1,4 cauri var asvaltu redzēt un kārbu sajūga maiņai var mājās veikt, bet 2,0 16v gandrīs roku nav kur bāzt, viss piebāsts;
Sveks! 2,0 i.e 16v labais, lec no krusta žiglāk par bemberiem, protams degvielas patērinš arī labais pa pils. 12 ltr/100km;
Sakara par motora maiņu nesteidzies, paskat varbūt kas parādās tirgū no 1,6 dohc jo 2,0 16 v retums, jā un vel 2,0 16v iet rāmis (podramniks)apakšā, man škiet ka 1,4 cauri var asvaltu redzēt un kārbu sajūga maiņai var mājās veikt, bet 2,0 16v gandrīs roku nav kur bāzt, viss piebāsts;