Sporta pēc vēl vari painteresēties, vai ģenerators to aķi pietiekoši uzlādē.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sporta pēc vēl vari painteresēties, vai ģenerators to aķi pietiekoši uzlādē.
Rauj ārā drošinātājus pa vienam un skaties, kas notiek ar multimetra rādījumu.
Multimetrs nu nekādi nevar rādīt mAh.
EU lēmums no 35.gada jaunas tirgot tikai elektriskās ķerras nav uzspiešana? varbūt tas ir brīvais tirgus? pircēja vēlmes pie vienas vietas, jo lūk Eiropa tā nolēmusi.
Čuhņa ir Dobele.
Ja elektro auto nav lambdas zondes, tad kāpēc tās ķerras maksā tik dārgi?
Attīstītā sociālisma laikmetā, kad normālas eļļas nebija nopērkamas un tāpēc veidojās uzdegums uz virzuļiem, un iekoksējās gredzeni, tīrīšanas procesu veicām ar acetona/petrolejas/motoreļļas maisījuma ieliešanu cilindros. Bet tiem motoriem nebija katalizatori. Uzskatu, ka pūstošo kapitālistu motoriem tā "eļļiņu pūšana, piedevu liešana" palīdz tikai piedevu tirgoņiem. Kas ir sadilis, tas jāmaina.
Ražos no Iecavas vistu mēsliem un olu čaumalām.
Gultni nevajag pirkt šrotā.
Vai esi mēģinājis pirms startēšanas dažas sekundes paturēt ieslēgtu aizdedzi?
Protams, ka tikai uz labāko pusi. Tā vismaz avīzēs rakstīja.
Fiatam motors bija ar apakšējo sadaleni, žigulim ar augšējo.
Pečķa bija jaudīgāka, krievijas klimatam piemērota. Piekarē kaut kas, nezinu kas tieši.
Yess, angļa ventilators griežas pa kreisi!
Ir tik sarežģīti noraut štekeri un pamērīt pienākošo spriegumu?
Kāpēc jāver vaļā logu, ja kondiška strādā?
Pīpls Ovens prasa, kas par vainu, nevis kurā galā mērīt spriegumu.
Eļļas pilinātāji mārrutka!
Te cilvēkam nopietna problēma, jo nemāk atkabināt trosi no fiksatora un iztaustīt, kur sprūst. Vai arī notrūkušu atsperi nemāk ieraudzīt. Eļļotāji , jā.
Ja nezini, kur ir dīleris, iepūt wd 40 savā sarūsējušajā haubes fiksatorā.
Sarežģīts gadījums. Jāslēdz pie dīlera kompja.
Gugli proti?
lynx85 rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Tur tak skaidri gaiši rakstīts - pulverstieple, nevis stieple ar pārklājumu. Tā stieple ir kā caurule, pulveris iekšā. Salīdzinot ar aizsarggāzes stieplēm metinājums ir netīrs - mazliet šlagas un metāla bumbiņas. Citādi atšķirības no gāzes nav, var metināt plānu metālu.
Lietoju poļu sherman aparātu, nesūdzos.
Par poļu sherman - kā pie mums ar garantiju/remontu? Un kur vispār pirkt, uz vietas vai interneta tālēs meklēt?
Esmu plazmas meklējumos, tad nu izskatu arī šitos torros/sherman/stahlwerk variantus. Varbūt kāds var ko ieteikt?
Es pirku Ritera.lv.
Gan jau visus jautājumus tu drīksti uzdot viņiem.
Var taču nopirkt gofru, kurai līderaukla iekšā.
Un beigās atradīsies banālais nosprāgušais temperatūras sensors.
Pad laikā ierakt vecās riepas pagalmā bija prestiži. Tas liecināja, ka pīpels pa blatu ir ticis pie jaunām riepām.
Tur tak skaidri gaiši rakstīts - pulverstieple, nevis stieple ar pārklājumu. Tā stieple ir kā caurule, pulveris iekšā. Salīdzinot ar aizsarggāzes stieplēm metinājums ir netīrs - mazliet šlagas un metāla bumbiņas. Citādi atšķirības no gāzes nav, var metināt plānu metālu.
Lietoju poļu sherman aparātu, nesūdzos.
Stieple ar pārklājumu - tas būtu domāts elektrods?
Laba doma. Pie reizes nomainīsi gredzenus, šāles, vārstu blīvslēgus, blīves utt. Bet varbūt sasummēsi izdevumus un nopirksi citu auto.