njā...
oselis, pljad...
njā...
oselis, pljad...
Palaidniex rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Yetti rakstīja:
cisternas tīri?
Pats netīru, ij netaisos, bet ir cilvēki kam tas maizes darbs...
Viens no abiem šiem te niknajiem verķiem ir Venspilī - lielos rezervuārus mazgāt. Tad kad jamie to pirka nekā diži labāka pieejama nebij ar garantijām un servisa bāzi Latvijā.
Tagadiņās jau ir niknāki verķi pieejami...
P.S. bet bija te daži frīki no naftas bāzes, kas gribēja par visu vari sapirkt kādus 3-4 mazos mājas perdelīšus, lai darītu to pašu - cisternas mazgāt no iekšpuses, un vēl apvainojās, kad jamiem tika apskaidrots, ka no tā NEKAS prātīgs nesanāks. Ķīmijas tvertnes nav salīdzināmas ar ričuku un mašīnu vienreiz mēnesī...
tokš ne jau Ventspilnieki?
Palaidniex rakstīja:
Yetti rakstīja:
cisternas tīri?
Pats netīru, ij netaisos, bet ir cilvēki kam tas maizes darbs...
Viens no abiem šiem te niknajiem verķiem ir Venspilī...
zinu... tāpēc arī prasīju...
Palaidniex rakstīja:
batka rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Ja grib pirkt sev un ilgai lietošanai - rekomendācijas sekojošas - Karchers jāpērk vismaz sākot ar 5. sēriju, kam bleķa sūknis, jo to remonta gadījumā varēs salīdzinoši lēti uzcelt. tie parasti arī tur 60°C ūdens t°... Visiem K sērijas, jeb mājas augstspiediena apaātiem pistoles ir vienlīdzlieli mēsli, tāpēc tās mirs un ar to jārēķinās. Tāpēc labāk lūrēt uz profesionālo verķu sākumklasēm HD 5/12 vai tamlīdzīgiem, vismaz normāla pistole, kurai uzkāpjot nekas nenotiks.
Visiem aparātiem jālieto filtri! Ielesls - tas pats, kāpēc auto dzinējam ir gaisa filtrs.
Tie, kas stāsta brīnumu stāstus par 100 bar spiedienu, kas rauj nost krāsu vai 100°C temperatūru no karchera (lai vai vai cik pro verķis tas nebūtu) - stāsta vai nu pasakas vai nu stāsts ir par krāsu, kas jau pati krīt nost.
Lai labi nokrāsotai metāla detaļai norautu krāsu TIKAI ar ūdeniu vajag kā minimums 300, vai labāk 500 bar spiedienu. Ja ūdenim klāt caur speciālu dīzi laižam smiltis - tad tas ir smilšu strūklas aparāts un te saies pat 100 bar spiediens.
100°C temperatūra jau ir tvaiks - reāli karcheris uz pistoles izdos +/- 90°C, viss kas vairāk par 100°C ir tvaiks un tam vajag speciālu dīzi un mazu instruktāšu, lai nesa3.14stu aparātam vārstus.
Esi redzejis karčeru kas stunda nokurina 10l soļarku udens sildišanai un pats aparats sver ap 100kg
Esmu redzējis arī karčeru, kas stundā nokurina 30 litrus, aprīkots ar 2 pistolēm un sver ~185 kh.
Esmu padarbojies ar nekarcheriem, kam darba spiediens ir 300 bar, 500 bar, 800 bar un 2800 bar (jā, jā es nekļūdījos 2800)! Pēdējais ir vieglajai mašīnai nevelkamas piekabes izskatā un sūknīti tur darbina 170 Zs Deutz dīzelei, un pistole ir ar pleca laidi, jo atgrūdiena spēks ir ~22 kg. Pēc > 25 kg atgrūdiena spiediena verķis nedrīkst vairs turēt cilvēks...
Tākā es lieliski zinu par ko es runāju.
cisternas tīri?
Palaidniex rakstīja:...
izsmeļoši, paldies!
Kindzulis rakstīja:
pag bikuc... A100= v8 om zje pirmais a8? vai kautko jaucu?
vienu mirkli nāca A200 TQ 20v, tam bij prikšējās stoikas no v8 un salons līdzīgs...
v8, ja pareizi atceros, bij 3.6 un 4.2 dvēseles... tajos laikos tas bij' dikti feins auto...
Sretsked rakstīja: Jetijs ir pīļtēviņš.
Kindzulis ir pīļtēviņš.
Ozz ir pīļtēviņš.
vai tas būtu mājiens, ka Tevi, pīli, "jābradā"?
Kindzuli!
Prozīt!
iedosi auto marku, modeli, pateikšu no kā vēl der... ja kautrējies, vari sūtīt uz PM
tālāk nevienam neteikšu...
anonimikis rakstīja: paņemtu rezerves riteni (mazo)
14" 5x100
mazais = aizvietotājs? šļauka, cīsiņš, kā tik viņu nesauc, to?
VWfans rakstīja: Lūk, apliecinājums Nissan-Qashqai drošumam un izturībai sadursmes brīdī ar kravas auto! Nissan vadītājs izdzīvoja:
rus.postimees.ee/...
nē, tur ir teikts, ka viņu aizveda uz slimnīcu, nevis izdzīvoja...
Kaksis rakstīja: ....
To dara tāpēc, lai izvairītos no kontakta ar vadītāju. Liekot pūst viņam trubā uzbrukuma risks ir lielāks nekā liekot staigāt. Lai nu kas, bet šitā sistēma amerikāņiem ir labi izdevusies - darīt visu, lai policijas darboņiem sanāktu pēc iespējas mazākas kontakta iespējas ar aizdomās turētajiem. Ieroču un speclīdzekļu pielietošanas politika ir labi pārdomāta.
nu gan sviestu palaidi
mošk izsit viņus?
rūpnīcas vai pašu liktie?
lukturi oriģinālie?
msh rakstīja: Man nav limuzīns un vēlme pavicināt vēdeklīti Tas apmēram ir tas pats, kas paņemt to pašu D2 A8 ar 2.5 TDI un bezpiedziņu, nevis 4.2q
tu arī no vienas galējības otrā... ir ar 3.0Td arī un iet iespaidīgi...
cluber rakstīja: Pēc n-to i-neta komentāru izčekošanas/izlasīšanas esmu nosliecies uz S320CDI, bet īsti nevar saprast cik tad tās zupas tas ēd, jo nekur par to nav īsti minēts, iespējamie servisi(vai tikai Domeniks? vai varbūt ir kāds cits normāls kantoris, bet ne kaktu), galveno mezglu maiņas izmaksas utt. visur vairāk vai mazāk visi komenti ir w220 salīdzinājums ar iepriekšējo modeli un pārdomas tam, ka vecās pārbaudītās vērtības ir labākas par nākamo modeli.
es, sievas MB apkopt dzinu uz Klaipēdu, pie šiem: www.silberauto.com/...
vajadzēja rezerves daļu (tiesa, gan Chryslerim) TC solīja ātrākais pēc divām nedēļām, šie pēc 2ām dienām...
cluber rakstīja: Sveiki, vai kāds varētu sniegt savu viedokli par S 500 klasi 03 gada. Pirms tam ar mersi biju uz Jūs, bet tagad acs pamazām sāk krist tieši uz šo modeli. Kādi tiem motori, cik zupas patērē, +/- ekspluatācijas izdevumi, galvenās slimības utt.
Savlaicīgi paldies par visu info.
sāpju bērns - pneimopiekare...
un MB modeļa nosaukumā izmantotie cipariņi parasti nozīmē motora tilpumu...
nu gan laikam raimis teiks kādu kompetentu vārdu...
būs jautri:
msh rakstīja: ...
Jetij, iegaumē...
ei tokš tirst, zirgābol...
guru a la raimis, pļin...
kulises, vai, kas pilda viņu funkciju...
Sviestnesis rakstīja: Es protams atvainojos,ka patraucēju,bet man te sacēlās jautājums. Kurš tieši no jums ir Aina,a kuri ir vienkārši Šamas klienti,nu esošie un topošie protams,jo ja tu neesi bijis pie Ainas,tad Tu vispār nekur neesi bijis,un nevis dzīvo,bet eksistē!
mošk vienkāršāk i' beikt kost?
g burtu/punktu var iegūt pie Kibdzuļa