jā, tieši tā, tikai otrādi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
jā, tieši tā, tikai otrādi
Neko nevajag izgudrot. Online upsis ir prātīgākā izeja.
Profilu dalīšana dajebkādās jomās sen ir iegājusi masās. Tu sasniedz kkādu ievērojamu atlaižu līmeni, un aiziet, visi draugi, paziņas jau prasa aizņemties))
Vajag vnk iemācīties precīzi braukt))) pilsētā un tās satiksmē daudz šauru vietu un sutuāciju kuras prasa iemaņas. Ierindas mtb ar 750 stūri arī nav viegla dzīve. Tāpēc šosejas/graveļa 400mm baigi patīkami pilsētās un daudzi to novērtē
Kādu pie velna info par migiem, varētu pārdot rietumiem??
čīkstuļi viens grib Delvi pie operas, cits gludus ceļus pilsētā kur gadu desmitiem valdija zagļi
par vantinieku smieklīgi. skaidri atceros kā Gnils lika pa daudziem tūkstošiem strūklot un krāsot jau smagi izrūsējušas margas.
WALA rakstīja: Khm,khm ... msh ... ledusskapis ir un kondicionieris ir noteikta tipa siltumsūknis ( ar "norādītu" sildīšanas/dzesēšanas "virzienu").
Tas kurš silda/dzesē abos virzienos nav saucams nekā citādi kā siltumsūknis, tāpat kā tas verķis kurš tikai silda telpu ...
Rucavniekam nav leduskapja. viņš tak nav slinks, izraka pagalmā leduspagrabu))
ja ir baigais raksturs uz taupīšanu un dzīvo viens, tad moš var iztikt ar boileri. visādi citādi pat 200l mučels ir par īsu normālai ģimenei priekš komforta. tāpēc vai nu jaudīga caurtece vai gāze. vasarā man iziet 50kubi gāzes tīri priekš udens sildīšanas.
nē, vajag iekārtoties darbā kur var noliet dīzeli. tad darbināt ar jamo generātoru un tirgot sadales tīklam savu špani
Elektrisks boileris privātmājā mājā ir arhaisms. Nedomāju ka tādu ir daudz
MMX rakstīja: Šitas moments nez skaitās pārkāpums, vai arī mūsu jaunajā loģikā, ka vienīgais ko ceļu satiksmē var pārkāpt ir ātrums, šādi momenti vairs neskaitās: www.tvnet.lv/7598532/video-riga-bolt-taksis-rupji-parkapj-celu-satiksmes-noteikumus-un-brauc-pa-ietvi-gar-izglitibas-iestadi
Pilnīgi pat gribētu dzirdēt CP komentāru, varbūt es arī uz darbu varu braukt pa ietvi, ātrumu es taču nepārkāpšu.
fascinē filmētāja un pārējo lohu vienaldzība. sarkanais sūds bija tur pat jāaptur. nostājoties viņa ceļā, un jāfilmē sarkanā sūda pilota ģimis, nevis bailigi jāfokusējas uz asfaltu
Kāda vēl neziņa. Starp tiem trīsriteņiemm ir starpība kā zapiņam no čajkas
Gandrīs tas pats... . Vienīgā līdzība ir platība, kuru abi aizņem uz zemes
praktiski ir jādzer ik pa 10min nelielās dozās. organisms uzsūc visu. nav daudz jāmīž. garminā pat var ieslēgt atgādinājumus, labi palīdz neaizmirst. kad minu velorealitāti, jams gribēja lai uz 320km izdzeru 13 litrus. jo lieki piebilst ka tik daudz nedabuju, jo bieži vnk nebija kur ņemt to udeni nakts vidū vai kkādā lauku apvidū. toreiz iztiku ar 9l plus dažas arbūza šķēles, un sliktās dozās, atrodot kādu bodi izsūc uzreiz pudeli, kas ir slikti, jo tad ir gan grūti gan daudz izmīžas.
ziemā vadāju termosu ar tēju un iekļauju maršrutos staķikus un narvesenus, jo pudelē ātri pierauj ledu.
ceļi id tieši no zemiem rpm. sāpes no normāliem rpm ir tikai no muskuļiem kas nav pabaroti vai pieraduši, vai kurus tu atklāj no jauna. sākot lietot klipšus, daudzi pēkšņi atklāi sev jaunas muskuļu grupas gan ikros gan gurnos, par kurām nav pat nojautuši .
normāli minot, litrs stundā tas ir vidēji. karstumā vēl plusojam. rumpis svīst. ceļi piemērām vieni no pirmajiem signalizē ka hidratācija ir pakaļā. ziemā minot udens patēriņš praktiski tāds pats kā nekarstā vasarā. svīsti un izelpo to pašu. mājās parasti atbraucu ar slapju jaku un 3-4 reizes norautām lāstekām
veloceļš tā normālā izpratnē ir milzīgs fin. iegūldijums. man domāt ka varam nemaz negaidīt.
personīgā projekta ritenim izmēru regulācijas ir pilnīgi nevajadzīga konstrukcijas sarežģīšana un svara celšana. rūpnieciskiem ir redzēts ka bīdās pedāļu ass pa rāmi turpu šurpu
tas ir ļoti drosmīgs solis, kā arī stipri atrauts no realitātes, apgalvot ka tikai 5% spēj kkur tālu aizbraukt daudzi kas brauc for fun, piemērām uz vienības braucienu, mina pašgaitā no Reigas. tas, ka uz rezultātu orientēti cilvēki grib ierasties uz starta svaigi un spēkpilni, ir tikai logiski. bet nu šeit noteikti nav īstā vieta kur apelēt pie logikas. kā arī atceramies, ka iepriekšējo reizi vedi savu ciskudrilli uz to Rīg ar mašinu. sanāk atkal muļķīgi)))
no zemās rīta saules līdz pusnakti uz apvedceļa ir ārkārtīgi vājš temps priekš taisna asfalta, ņemot vērā iepriekšējos neskaitāmos apgalvojumus par guļošā mega ātrumiem, efektivitati un visādi citādu kosmisko pārākumu pār klasisku riteni, esmu neizpratnē.....
sāpoš celis un citas šaizes nepiemeklētu, ja būtu kadence un klipši. to var apgalvot par 248%)) jo šobrīd tu brauc ar golfu, kuram nozagti divi svečvadi))) apšaubāms uzturs un kritisks šķidruma trūkums tikai pasliktina ainu. lielām slodzēm neder hesburgera mēsli un būtu jādzer ap litru stundā
un atkal kraši un asinis, pie tā laikam būs jāpierod. bet jebkurā gadijumā, cepums godam nopelnīts. labāk mīt kkā, nekā nemīt nemaz varēji tak pakliegt, labprāt piebiedrotos.
Neskuja tu nezini)))
tak nomierinaties. divi gaiļi kaujas, kuram miskaste ar mikromotoru atrāk iet
bošam vairākas genādiju sērijas ir caur dibenu uzprojektētas, dēļ kā plaisā korpusi un ķīlē rotors. pie tam tie lopi plaisājušu korpusu nepieņem
Motorolers rakstīja: Atceros, ka Chrysler Vojager 2,8D dzinējs jauns dīlercentrā maksāja 17K, nereāls cipars!
atceros kā tc motors paprasija par vojagera borta kompi 800latus pasūtiju no usa par 200 usd ar visu piegādi un jau piekodētu pēc vin.
anoagask rakstīja: Nevienai jaunai precei pārdevējs neprasa pretī veco
bošam tā ir standarta procedūra. atnes veco genādiju vai starteri, un dabūn jaunam atlaidi. simtu gadus jau tā ir
redzu viņu ne pirmo reizi, neiskatijās galīgi švaks. evolucionējis līdz klipšiem un ķiverei)) tik vēl nav apguvis kadenci. min ekstrēmi lēni, uz aci kādi 50-60. tas arī laikam viņi iegāž uz kāpumiem
vnk jāspēj lasīt satiksmi un citus dalībniekus. pačukstēšu, moto dzīve to ļōti labi iemāca. velo arī, bet krietni lēnāk un ne tik produktīvi))
nezinu kam janotiek lai kāds sagribetu tavu gugles akauntu. runa ir par pavisam ko citu. uzkačati booking konti, kur liela atlaide ja daudz keisu. pieminētie auto-skūteru un citu mēslu nomas kur arī ir progressija no pasūtijumiem. tur arī ir liela fin. atbildība, ja savāra sūdus.