jā, davai tagad visu salīdzināsim ar lietuvas pierobežā mītošiem otrajiem golfiem
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
jā, davai tagad visu salīdzināsim ar lietuvas pierobežā mītošiem otrajiem golfiem
startā šis brīnums bija uzkonstruēts vienam invalīdam. un tik labi veica savu funkciju, ka jamo nolēma ražots bik lielākā skaitā. ir atrodami video tur ar šo normāli gāž pa meža treiliem.
360 filtrā parasti ir normāla peļķe kompressoru eļļas.
viņš taču nav vienīgais kādi pārdesmit viņi Lv ir. pārīts regulāri tirgojas. vienīgā tā drapaka jēga ir legāls veids kā stūrēt 300 kubus ar b apliecību
pirmo, šķidrās fāzes filtru var vnk izpūst ar saspiestu gaisu un ielikt atpakaļ. otru, tvaika fāzes filtru var gadīties ka var nobraukt līdz 10000km, bet var arī tikai 500km, ja nepaveicas ar uzpildi
nu jopcik, kad minu ar fatu, tas piesaista 98% cilvēku uzmanību. pie tam es minu iebkur, jebkādā gadalaikā un uz jebkura seguma. esmu aptveris ar to lielu LV teritorju, kamēr Tu kruizē pa Liepājas pagasta tukšajiem ceļiem un esi aprunājies par to ar 8 cilvēkiem
trīsritenis ir galīgi garām. nevar izvairīties no bedrēm un nepabrauksi pa šaurām vietām. kā arī pagriešanas radius milzīgs. praktiski šosejas gargabalnieks
jo vajag pierādīt ka šitais te ir labāks, ērtāks, ātraks par klasisku lohu riteni
lielajos maratonos šogad viss nomīts kā parasti. bet nesenajā velorogainingā gan taisija individuālos startus, kas vairs nav tik aizraujoši kā kopējais
nu šitas te gājiens nav džentelmeņu līmenī. vajag oponēt gaumīgāk.
palielas šausmas
ledzep rakstīja: Ko tur daudz tiekt par šiem Volvo. Puse Latvijas ar tādiem brauc.
Lielākā problēma ir nobraukums. D5 motors protams, ka ir izturīgs, bet nekas jau nav mūžīgs. Pēc 400k km jebkura mašīna prasīs investīcijas un šādiem Volvo pārsvarā jau reālais nobraukums būs pie 500k.
Benzīna motori, kā jau Volvo, ļoti labi. Diemžēl ar šo modeli, vairs nav vārstu hidrokompensatori, līdzi ar to papildus izdevumi pie auto ekspluatācijas uz gāzi. Bet man šķiet tas, vienalga būs labāks variants par nodzītu D5.
Pie papildus nepilnībām var pieminēt salīdzinoši maz vietas aizmugurē, mēdz izrūsēt priekšējās glāzes (noteikti jāpārbauda pirms pirkšanas), švaka pakaļējā piekare.
ir hidrokompensātori
Krotow rakstīja: ... atstājot Jūrmalu tikai kā guļamrajonu turīgām Krievijas izcelsmes personām :P Jā, jā, pielieciet kases automātus arī pie staciju peroniem. Kad jau tad jau. Un tad lai Kargins un pārējie Jaunā viļņa fani Truksnim kokaīnu apmaksā.
tev ir maldinoš info. turīgie krievi masveidā pameta šo pasaules nostūri kopā ar Jauno vilni. vakarā minot ar ričuku pa villu rajoniem var noverot ka lielā daļa savrupmāju neviena nav. dārgie dzīvokļi arī patukši. jūrmalas pamats paliek nemainīgs, Kauguru daudzstāveņu elle ar nabadzīgiem krieviem, un dažada kalibra nelielo privātmāju fonds, starp kuriem ir maz turīgo
parkings 3eur stundā. svešajiem iebraukšana tikai ar euro4+ izmešiem, smagajiem tranzīts aizliegts. visa Jūrmala 30km\st zona. šonakt nosapņoju
lāčus cirkā dresē ar elektrību. suņu pretriešanas siksnas arī uz tā paša principa. moš tev arī vajadzētu. tur tik dažas radiodetaļas jāsapērk. tikko sasveries par daudz, ta ar špani pa pautiem. garantēju, iemācīsies braukt pa nedēļu
ar šito atraugu es negribētu izbraukt
kamēr tas pirmais šad tad tik spēj kko uzmīt, tad šis čalis gan rāda stabili labu sniegumu, gandrīz visu distanci notur amatieru šosejas līmeni
atradu jamā bildi. dzenas man pakaļ, bet nekādā jēgā
nu katram tas slieksnis ir savs. man besis nāk arī kad čomiem blakus ķēde sausa. ir reizes kad gribas klusumu, un ir kad baudu sagādā 4.8 radžotas riepas dziesma uz 30km/st. kad gājēji atskatās jau no 50m
Bruģis kā segums priekš velo ir galīgi rarām no akustiska komforta skatijuma, reāli besī kā ausīs rīb. Bet krateklis atkarājas ar ko brauc. Raideris ar 25 riepu un 8bar nepateiks paldies par bruģi. Krateklis ir ļoti jūtams. Bet normāla 42 riepa vairs nekrata.
philips industriālās spuldzes klasiski ir labas, jo jamam ir milzīgas ražotnes. bet tehnika bij alaba vecajos laikos, kas jamie konkurēja ar goldstar šobrīd, tehnikas ziņā, philips ir talu no pirmajām rindām
Rīgas maratonā atkal mocijās tas ķurjerčalis, ar guļošo. Pie tam pārsvarā sēdēja astē kādam. Protams ka sniegums tas pats, bet pamaniju vēl vienu lietu, ka augstu kadenci laikam ar šādu uzparikti nevar atīstīt tīri tehniski, jo tad tas pasākums žvangelēsies vēl stiprāk
ne tak. video ir kkas rūpnieciski ražots, un knapi velkas. Pēterīts mazāk par 50km\st nemin
četri rati ir utopija. vairumā gadijumu nesamainsies ar bērnu ratiņu armiju uz veloceliņa