iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 09.04.2014 22:12

Shiirs rakstīja:

Slinkais rakstīja: nu paldies par izsmeļošu atbildi. paskatijos reklāmu cenas, radās jautājums vai ir iespējams par 3 ls 1000 reižu paradīt pirmajā lapā baneri ar uzrakstu 'Šiirs Duraks'?

eu smirdiigais aanus. sip atpakalj uz shrotpower.

ak jēl cik neaudzināts puisēns.

Slinkais 09.04.2014 18:23

Conqueror rakstīja: es par reitinga ciparu neuztraucos, tāpat esmu iAuto vecbiedrs jau kopš kura gada

pirmo reizi tevi redzu. eu, nedodat šitamam biļeteni

Slinkais 09.04.2014 16:19

anonimikis rakstīja: tu tiešām esi piemidzis. Ls jau vairāk nekā 3 mēnešus kā nav apgrozībā.

uzspied aušā pogu reklama. tur nav eiras, tikai latiņi

Slinkais 09.04.2014 16:13

nu paldies par izsmeļošu atbildi. paskatijos reklāmu cenas, radās jautājums vai ir iespējams par 3 ls 1000 reižu paradīt pirmajā lapā baneri ar uzrakstu 'Šiirs Duraks'?

Slinkais 09.04.2014 15:45

notika atentāts pret Redu? kas vispār maksā par reklāmām portālā kur nekas nenotiek??

Slinkais 09.04.2014 14:47

a kas vispār notiek?? šitamo bodi pārņēmis jauns īpašnieks? kka agrāk nebija manīts tik liels apjoms spama no iauto profila

Slinkais 08.04.2014 17:53

Deksters rakstīja:

Shiirs rakstīja:

iAuto rakstīja: Izskatās, ka būs jāorganizē viens iAuto boulinga turnīrs, lai visi un visu klātienē pārrunātu.

Ja to vajadzetu, tad varetu to mulkji kartigi noslaaniit.

Šiiri, boulings un praids nav viens un tas pats, ej un palasi enciklopēdiju.

Esi sadzēries Piena spēku, jūties stiprs?

man šķiet viņa baudāmajam audi ir būtiska sašķidrinātās gazes noplūde, kuru ieelpojot rodas dažādas atkāpes no normāla cilvēka uzvedības

Slinkais 06.04.2014 21:02

es izmantoju tādiem mēºķiem mazo DVD-BD atskaņotāju. no TV skaņu var atdot uz resīveri dažados veidos. atkarībā no tā, kas ir iespējams tehniski konkrētiem aparātiem. tas būtu ARC atbalsts, vai optiskais savienojums. visādi aux in bieži vien noved pie augstāk minetās sīkoņas. gadijumā ar ARC, kad skaņa atnāk pa to pašu hdmi kabeli atpakaļ, tv redz skaņas sistēmu kā savu, un skaļums vadās no TV pults. bet šā vai tā iesaku iegadāties programmējamo pulti, tad visas iekārtas un procesus var saprogrammēt un nav jāoperē ar 3-5 pultīm

Slinkais 03.04.2014 15:30

tur vispār liels risks korupcijai sanāk. reāli tā bode ir CSDD telpās, kas ir visnotaļ dīvaini

Slinkais 02.04.2014 11:06

Deksters rakstīja: Bija man reiz viens tāds strīdīgs variants ar CP, teicu šiem- redz kur ir videoreģistrators, pēc tam skatīsim, kas kur kā bija un ko nu es izdarīju.

Atdeva dokumentus un novēlēja laimīgu ceļu.

Bet nu tas, protams tad, kad tāds slidens viņu mēģinājums, visticamāk dēļ miliča tupuma.

man pagajušogad piešuva divus sarkanos laikam kkāds verķis ir jānopērk

Slinkais 31.03.2014 15:14

mincis rakstīja: Atvaino, bet ja godīgi nesaprotu tos cilvēkus, kas sauc par miniveniem kravas furgonus, kuros vienkārši ieskrūvēti papildus beņķi un iečubināta salona apdare. Tad jau no krievu gazeles arī var uztaisīt labulabo minivenu.

Par rezerves daļām, kuru cenas ir kā jau komerctransportam nemaz nav jēgas runāt, tāpat kā par braukšanas komfortu, piekares darbību u.c. niansēm.

Nu, salīdzināji arī.

Gaitas ipasibas ir loti OK. Manevrētspēja, pārredzamība, uzrāviens, gaita uz bdraina asfalta ir laba.

Sēdvietas pilnas 9 gab.

6 sēdvietas ielikt-izņemt, 10 min. Viss buss ar gludu grīdu+ 3 sēdvietas priekšā.

Piekare VW T4 ir ļoti izturīga, un nemaksā vairāk par CV.

AC ir, 2 peckas ir + salona ventilācija no ārgaisa.

Bremzes ir par kārtu labākas kā CV, strauju manevru iespēja arī. Paskaties testu, kur tiek ripināts uz sāniem CV un T4.

T4 rulz.

P.S. Ar CV esmu braucis un daudz. 3,8 Limited.

T4 fofāgena busi ir un paliek komerctransports, kura komforts strauji tuvojas nullei T5 jau cits stasts. dizains ir, ja pameklē tad arī saloni normāli arī ir. bet aizmirsuši kādu usticamu dzinēju ielikt visi piedāvātie ir bumba ar laika degli. fofāgens tak sobrīd iepērk no Chrysler voyagerus, pietaisa bik dizainu un pārdod zem sava varda. tas tomer par kko liecina. mersedes viano, kuru grasos pirkt, arī ir komerctransports, vienīgi mani saista dizains un vismaz viņiem ir atrodamas ļoti labas komplektācijas ar ērtiem ādas beņkiem un 3 lūkām.

Slinkais 31.03.2014 11:32

vai tad tiem krāmiem ir juridisks spēks?

Slinkais 28.03.2014 16:55

mincis rakstīja: Vecie dīzeļi un to problēmas. Es paņēmu T4 Caravelle, 2,5 benzīnu ar AT, garo versiju, 9 vietas. Uzliku gāzi. Vietu aizņem tikpat. cik CV, bet pieejamā telpa ir 2x lielāka. Salons silts ziemā pēc 5 min brauciena. Sievai sīkā rati vispār nav jāloca, tikai jāiemet mašīnā. Tas pats par velosipēdiem utt lielgabariita kravaam. CV redzēju, kā māsīca ņemās, lai dabūtu ratus bagāžniekā.

T4 ir robusts darba zirgs. kā ģimenes auto es to nevaru pieņemt. ļoti prasts salons ar lētu plastmasu. dizains manuprāt arī nekāds

Slinkais 26.03.2014 11:01

šībrīža 2000g chrysler es jūtos pietiekami ērti, kājas kā kājas, proporciju pret rumpi neesmu rēķinājis

2001-2007 ir pilnīgi tas pats auto kas 1996-2000, it kā varētu pirkt, bet viņji labi parādās ļoti reti. pa 3 menešiem varbūt viens uzpeld. da i pirkt tādu pašu auto jau trešo reizi liekas stulbi

Slinkais 25.03.2014 21:29

man sieva ir 186... pats es esmu 196 115kg šobrīd ikdienā ir town&country. un pārsēsties uz mazāku reni kkā nevelk. ja šamais būtu vito-viano izmērā, būtu ideāls auto. pataustiju jauno chrysler, kas no 2008- tas ir vel mazāks, un tie grīdā saliekamie beņķi rada līdzīgu šaizi kā renim, kad kājas ir augšā. īsāk sakot vairs neredzu alternatīvu mersim, kaut tam mersim arī daudz tehnisku problemu

Slinkais 24.03.2014 23:03

koroče, es ta paskatiju dažus grand espace, nu ir tas auto mazs, beņķi šauri, ļoti augsta grīda un sanāk ka pasažieriem ceļi pie ausūm atmetu to domu par reni. piekrāšu bik, un ņemšu garo Viano ar benzīnu.

Slinkais 21.03.2014 14:27

taaneko rakstīja:

Slinkais rakstīja:

renis mazāks par džeri, krietni, tas ir slikti...

nepatīk mazi sēdekļi,

ir doma pirkt LT.

varbūt kāds apgaismos kā notiek auto iegāde iekš LT? ja viņam jau ir LT numuri, ja nav, ja ir vel B-F-NL numuri virsū, val LT sarkanie...

Renis NAV mazāks par džeri. Abiem ir grandi un abiem ir īsie. Savstarpēji tie ir ļoti vienādi salona izmēros. Dzeris ir kādus 5 cm platāks, bet salona garums ja atšķiras, tad niecīgi (pie kam Renim garāks)

Beņķi ir ērti un saturoši ar roku balstiem (visi). Galīgi nenogurdina tālos braucienos.

Pērkas vienkārši- pirkuma pārdošanas līgums, tranzītnummuri, apdrošināšana un Atā...

vot 5cm šaurums ari ir slikti. džerim salonā uz grīdas lien osb loksne 1.25m viens vienā. līdz apšuvumiem paliek daži mm. a renim lien? mana māja vel simtu gadus nebūs gatava tas protams nav galvenais arguments

tad cik noprotu, braukt pirkt vajag viņu csdd darbības laikā? vai salons-placis pats var visu saorganizēt arī brīvdienā?

Slinkais 21.03.2014 14:05

apnika mat tie džeri nedaudz, labu un pilnu 2005-07 jāmeklē ar uguni, un nav jau ta ka tas ir ideals auto bez mīnusiem. tapēc sāku izskatīt atlernatīvas. sharani neder jo mazi un neglīti. domāju par T5 mulķi, bet tiem NAV uzticamu dzinēju. šobrīd ir dilemma, starp turpinājumu meklēt sakarīgu un pilnu džeri 05-07, vai uzspelēt ruleti ar reni renis mazāks par džeri, krietni, tas ir slikti. nepatīk ka nav bīdamās durvis. mazi sēdekļi, elektrības gļuki, benzīnu dzinēju zobsiksnas, kas jāmaina. un vel šis tas.

bet ir arī labas lietas. rusas nav, ļoti patīk stikla jumts, manuālas kārbas iespēja, 2.0 dzinējam nebūs nodoklis kā džera 3.8, dizains kopumā liekas ok, originālais ksenons, vecums galu gala arī ir no svara. sieva vel jasazombē šamai tas renis nu nekādi nejiet pie sirds. pardošanas vertība galīgi neinteresē. jo pērku konkrētu auto lai brauktu, nevis veicu investīcijas.

ir doma pirkt LT. kā lai uzzin cik sanāks reģistrācija iekš LV, teiksm 2010 gada 2.0t grand espace?? varbūt kāds apgaismos kā notiek auto iegāde iekš LT? ja viņam jau ir LT numuri, ja nav, ja ir vel B-F-NL numuri virsū, val LT sarkanie...

Slinkais 21.03.2014 10:32

Nortel rakstīja:

Slinkais rakstīja: runājot par šo franču brīnumu, kāds tas auto vispār ir? ir doma pirkt 2010 gada 2.0 turbo benzīnu un likt propānu. kārba mehāniska. nebūs iegrabiens....??? atlternatīva ir Vojagerveidīgie, bet tie jau apnikuši, gribas ko jaunu pamēgināt.

Ja nopirksi labu, tad vienīgā bēda būs viņu pēc tam pārdot par normālu ciparu. Ja nopirksi sliktu, tad būs divas bēdas - bieži remonti (bet salīdzinoši kaut vai ar tie pašiem šarāniem un džeriem - lēti) un pārdot par normālu ciparu.

Ja salīdzina pēc komforta, tad kautkur par vidu starp amerikāni un vācieti. Ja pēc izmaksām, tad zemākās šajā klasē. Notiekti labākā price/performance attiecība.

p.s. šāds viedoklis radies pēc ilggadējas dažādu šīs klases auto lietošanu.

p.p.s. protams, nekas nav labāks par klasisko sedanu, uz kuru tagad esmu pārsēdies. Apnika tās lielās, nestabilās, skaļās un netīrās būdas.

visai pavirš apraksts biedē elektrības gļūki, kas esot normāla parādība, bet nu ar to gan jau pats tikšu galā. vel ļoti daudziem pats no sevis saplīst pakaļas stikls dīzeļus negribu noteikti. 3.5 ir ļoti ļoti reti. atliek tik tas 2.0t, par kuru nerodu info. lv reņu klubs ir piedzimis beigts))) krievu forumi arī pārsvara par rudolfiem. koroče, nekuja nesaprou un nevaru atrast. ka tik atkal nebūs japērk taunkantri, tik svaigāks.... a bet tas francis dikti glīts, guļu un redzu sevi viņā

Slinkais 20.03.2014 21:09

runājot par šo franču brīnumu, kāds tas auto vispār ir? ir doma pirkt 2010 gada 2.0 turbo benzīnu un likt propānu. kārba mehāniska. nebūs iegrabiens....??? atlternatīva ir Vojagerveidīgie, bet tie jau apnikuši, gribas ko jaunu pamēgināt.

Slinkais 03.02.2014 23:06

pierakstat manējo!!!!

ctek 5.0 tiek lietots jau gadu. pārākais lādeklis

Slinkais 03.02.2014 0:01

GB12 rakstīja: Jopcik, tad lai vīrs arī maksā sodu, ja ir tāds ēzelis. Kā jau pareizi te minēja, mūsdienās ir vesela kaudze iespēju, kā saņemt atgādinājumu - CSDD, apdrošinātājs, brokeris, atgādinājums telefonā, autlukā utt..., pie tam, nav nekur jāiet, lai to nopirktu. Piezvani savam apdrošinātājam, ja tāda nav, ieej salīdzinātājā un paņem, kur patīk. Šādos informācijas apstākļos octas nepirkšana ir uzskatāma par apzinātu pārkāpumu un es būtu tikai "par" soda trīskāršošanu... Tu maz vari iedomāties, cik tādu neapdrošināto smaida policim ģīmī un, atvainojos, muld, ka... ak, aizmirsās!

Bet varbūt arī lidošanu uz 180 pa jūrmaleni var attaisnot ar atbraukšanu no Vācijas, jo tur tač uz bāņa var vilkt, cik auto iet un es, vai, aizmirsu, ka te nedrīkst...

mani palaida motopele ar pieķertiem 160. nolasija morali, garu))

Slinkais 27.01.2014 21:29

ar to 2.3 lietotājam vulgāris labāk nespēkoties. ar jetronic var braukt tikai cilvēks ar labu izdomu un gatavību smērēt rokas V6 need litru eļļas, ja vien nav galīgi beigts. videji varētu teikt ka litru uz 3-4 tūkstošiem

Slinkais 26.01.2014 21:06

Rihardamplis rakstīja:

acer rakstīja: Ir pienacis laiks nomainīt mašīnu un doma nopirkt audi 100 c4, tikai nezinu kādu motoru ņemt 2.6 vai 2.8? pērkot šo auto kam ir jāpievērš uzmanība, lai neiegrābtos? Rīgā viens auto ir, bet viņš ir pārpircējs. Kādas ir izmaksas remontam, apkopei? cik maksātu gāzes iekārtas uzstādīšana?

Ja pērc tad viennozīmīgi 2,5TDI-ja kvēlsveces un aķis būs ok viss notiksies.

Nesaprotu,ka tu vēlies tieši šos benzīna rīmas(2,6i vai 2,8i) un vēl runā par gāzes iekārtas uzlikšanu!Laba gāzes iekārta maksās akurāt tikpat cik šis C4 tākā par to naudu labāk nopērc labu aķi un brauc vesels.Par degvielas patēriņu vispār nerunāšu-2,5 TDI tev sanāks divreiz lētāk "pabarot",bet ja vēl tev ir pieejama"" kreisā"" soļarka tad vispār nebūtu par ko runāt.

gāze uz v6 600ls. patēriņs uz gāzes būs mazāks nekā tam traktoram. viss. nafig traktoru

Slinkais 14.12.2013 0:10

agrāk arī skraidiju ar nafigātoru viedtālrunī. bet nu jau gadus divus ir garmin nuvi 3760. neko citu vairs negribu. jā, maksā naudu, vel piepirku kartes mūža atjauninājumu. bet cita lieta. ļoti labi viss pārdomāts. nav mūžīgi jāštepeslē tālrunis pie lādētāja, pazvanot nezūd nafigātors. bilde lieliska, pats arī lieliski izskatās. super turetājs ar barošanu, kuru iebūvēju no griestiem, nekādu vadu nav. un vispār strādā godam.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti