GB12 rakstīja:
Yetti rakstīja:
Bracus rakstīja:... Tātad cenas starpība 4500-2730=1770 Ls. Vai jums neliekas ka tā cenas starpība ir diezgan ievērojama lai apsvērtu domu kaut kā atgādāt to auto no Vācijas pašam.
...
Gādā... un tur arī atradīsi cenu starpību... Atlasi vairākus variantus (kā likums varianti viens no otra būs vismaz 300km attālumā), viens variants nepatīk, paliec motelī vai guli auto, brauc skaties nākošo. Tagad sarēķini braukāšanu, ēšanu, gulēšanu un tiršanu, kā arī jāmaksā tam "speciālistam" ko stiepsi no LV līdzi, nopirksi, laimīgi atdzīsi un uz CSDD - tur - pirmreizējā reģistrācija (ja nemaldos ~200.-Ls), Nr, transporta nodoklis, TA...
200 lati būs mazam un samērā jaunam auto. Nesen paziņa no Beļģijas atveda kā reiz autora interesējošo Vojādžeri ar 3.3 benzīnu. Liels bija viņa pārsteigums, kad uzzināja, ka, lai piereģistrētu to šeit, viņam bija jāšķirtas no aptuveni 600 latiem. Atceramies arī to, ka lielākam auto, ar lielāku dzinēju tagad ir stipri lielāki nodokļi.
līdz 2005 gadam vel ir ciešami. 3.8 voyageram ir 115ls tiesī tadam pašam 2006 gada jau ir pari 200. luksus klase ![]()
![]()
![]()



















acīm redzot neko nesaproti no auto. nav, nu nav līdzīgu lietotu auto. visi ir dažādi, dažādas nolietojuma pakapes. un var atrast sev tīkamu. cik var noprast, tad modelis ir izvēlēts. ss.lv var atlasīt pēc skata-cenas, apbraukāt paris dienās 5-7 auto. un tik dieva dēļ navajag vaidēt ka pa tālu jabrauc. auto nepērk katru dienu, var noziedot laiku un naudu, un aizšaut uz ventspili vai valmieru, ja bildes ir labas. nevajag koncentrēties uz vienu pilsētu un apkārtni. ja nekā tīkama nav, pēc nedēļas atkārtojam.