iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 17.01.2012 11:36

msh rakstīja: Kad uznāk lielais sals, tad mana kurš brauc ar traktoru un kurš ar mašīnu...

īedgar, nu elementāri - tava līdz kliņķim nobrauktā gejobīļa akmenslaikmeta kuļmašīna kūp, jo, lasīt bik uz atpakaļ šajā teikumā Kas tur vispār tiem skorpjiem nāk - tā pati neejošā, īpatnēji "klalalalalarrr" grabošā tranzīta kuļmašīna?

Bet nu tā jau tās pagājušā gadsimta trīsdesmito gadu tehnoloģiju kuļmašīnas ir zaibis ...priekš cilvēkiem ar noslieci uz mazohismu

skorpim man liekas ir peugeota dizelis

Slinkais 17.01.2012 0:20

kad man bija a6 tdi, čalis TA parasti gāzēja reizes 3, jo neticēja ka var būt tik vecam dīzelim 0.36 dūmainība.

Slinkais 17.01.2012 0:10

tas ir kāds eksluzīvs modelis, kādu nevar dabūt šeit, tagad un tulīt? droši vien ka nē. tapēc nemokies, un izvēlies no tā kas ir. nebūs ne pārsteigumu, ne vilšanās. un vispār, cik var noprats, budžets ir samērā mazs, bet prasības tādas ka tam auto ir jābūt ka jaunam, un pilnīgi bez defektiem. dabā tā nemēdz būt. pērkot lietotu auto IR jarēķinās ka nākamajā dienā tas var apstāties. ja rokas no dirsas tad ta ir problēma, ja no pleciem, un uz pleciem arī kkas ir, tad cilvēks saprot ka tā gadās, salabo, un brauc tālāk. es piemēram izvairos no tādiem sludinajumiem, kur saka ka jau trīs gadus TA ir izieta bez aizrādijumiem, tas parasti nozīmē ka vienā brīdī juks viss, un pa dārgo. labāk nopirkt sliktāku stāvokli bik lētāk, un salabot.

Slinkais 16.01.2012 17:13

i_edgars rakstīja: Ko man tas sertifikāts dod DUSā??? Tur es nevaru pārbaudīt vai atbilst tajā rakstītajam.

Pietiekami daudz esmu redzējis, ka DUSa pārdevējam nav ne vismazākās jausmas kādu dīzeli pārdod! It sevišķi ziemā - nu dikti daudzi nespēj pateikt kādiem mīnusiem ir šo soļķis. Rudenī daudzi nespēj pateikt vai tas ir ziemas soļķis!! Tā ka viņi paši nezina cik un ko ir piemaisījuši.

globalās sazverestības teorijas upiris.

Slinkais 16.01.2012 16:05

variantus studijā!!

Slinkais 16.01.2012 14:50

i_edgars rakstīja:

Slinkais rakstīja:

varbūt tapēc ka vairums traktoristu lej krievu sūdu? uz krieviju pat lielie autoražotāji nepārdod dīzeļus, jo tur degvielas vieta tirgo bērzu sulu.

Vot nu gan nevajag liet!! Ar savu arhaisko dīzeli tehnisko bez liekām galvassāpēm ar krievu soļķi nu ar Statoilu varu pāriet, bet ar jebkuru citu soļķi ko var nopirkt Latvijā nevaru! Tā dūmo, ka pribors aizrijas.

Vai pastāstīt kā DUSos uzpērk degvielu no tālbraucējiem?! Un galvenais kas nāk ārā no pa stobriem!

ja nevar iziet apskati, moš vajag to kluci saremontēt? un vispār zagt nav labi. kad bija diesel, pildijos tik tankos. un nekad nebija problēmu, ne ziemā, ne TA

Slinkais 16.01.2012 14:28

Gauss rakstīja:

Slinkais rakstīja:

rudens68 rakstīja: Volvo strādājoš rads teica ,ka tieši dēļ sliktās LV degvielas jaunie volvo nav aizgājuši šajā reģionā tā kā plānots

varbūt tapēc ka vairums traktoristu lej krievu sūdu? uz krieviju pat lielie autoražotāji nepārdod dīzeļus, jo tur degvielas vieta tirgo bērzu sulu.

Lielie ražotāji ražot tačkas Krievijā, pēc visām GOSTu prasībām.

vairums pēc nepilna cikla. un ta pat bez diesel

Slinkais 16.01.2012 14:14

rudens68 rakstīja: Volvo strādājoš rads teica ,ka tieši dēļ sliktās LV degvielas jaunie volvo nav aizgājuši šajā reģionā tā kā plānots

varbūt tapēc ka vairums traktoristu lej krievu sūdu? uz krieviju pat lielie autoražotāji nepārdod dīzeļus, jo tur degvielas vieta tirgo bērzu sulu.

Slinkais 16.01.2012 0:06

5 podniekiem vel ir atrodams mega retais metala karteris ar riibām. izskatās kā čuguna

par tematu, balsoju par 2.8 ļoti labs mators. eļļās apetīti var pieciest.

Slinkais 15.01.2012 23:00

pateriņš ir pa pāis litriem mazāks, jauda nekāda, kā likums visi pliki. jamaina zobene kas maksā. nejedzīga izvēle.

Slinkais 15.01.2012 0:03

siga tika mekleta pec fukncijam. pagaidām neko labāku neesmu redzejis. ties LV viņu nav. tikai ebrejā. ražotājs ar vārdu, tik pie mums nav zināms. divas tadas ir mana īpašumā. vienīgā bēda ir ka litija aķīts pultī ir jaatceras ik pa laikam palādēt, ladējas no piepīpētāja. jo peigeris un vibrozvans tomēr ēd savu tiesu. pirms nospragšanas viņa vel par to brīdina.

3.8 nav nekads skrejamais, lai gan no vietas izšauj teicami. gaita gan ir švakaks. citu izskaidrojumu ka deforsēšana neredzu, jo no 3.8 tilpuma ir tikai 180zs. agrakām versijām pat 165. bet jaunajam ir bik pāri 200. kaut gan dzinējs uzbūvē neko diži neatšķiras.

Slinkais 14.01.2012 23:21

ooo, palasiju par jauno srt, visi vacu labumi jau ir iekšā sabāzti no vecās skolas laikam nepaliek vairs nekas.

Slinkais 14.01.2012 23:16

300c V8 noteikti bija kads SRT, kas nu galīgi nav nekas aizvesturisks. klasisks muksulis, tas ka viņam nav mūsdienu japaņu un vaciešu izdomātie sūdi kā fāžu regulātori kas mirst, mainīgā garuma kolektori kas klemmē un cita draza, nenozīmē ka tas dzinējs ir slikts. viņš ir vienkārš un labojams garažā, nevis ginekoloģijas kabinetā, ar milzīgu resursu, jo parasti amīšu motori ir deforsēti, ar pazeminātu kompressiju, kas atņem zirgus, bet dod daudz lielāku resursu un griezi.

Slinkais 14.01.2012 23:08
Slinkais 14.01.2012 15:58

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

2.8 ir par 70kg smagāks par 2.3 (quattro izpildījumā)

par deviņdesmito gadu sākuma audī 2.6 un 2.8 -

karteri (alumīnija) abiem ir vienādi

es savam 2.8 sasitu pret betona bloka stūri (skaists caurums alumīnija pannā un arī kartera apakšējā detaļā) un liku no 2.6 - kartera apakšējo daļu un motora atbalsta priekšas ķepu

Kur smagāks - tehniskajā pasē?

Karteris? A pričom te karteris? Jeb tu bloku par karteri sauc?

parādi man vienu normālu ražotāju, kuriem dažādiem motoriem ir vienādi karteri

atļauj man uzskatīt, ka bloks ir vienāds (kamēr nepierādīsi pretējo)

ABC kods 078103101A

AAH 078103101B

audi biežī vienam un tām pašām detaļām ir dažādi kodi. pāris reizes saskāros. šaja gadijuma gan jau ka marketings. 2.8 bija dargaks, tad arī karteri var pārdot pa lielāku ciparu

Slinkais 14.01.2012 15:51

par sintru ir redzēti daudzi stāsti ka lielaka daļa rezerves daļu ir savi, ne no ka cita neder. līdz ar to tikai originalās un par kosmosu

Slinkais 14.01.2012 13:57

un pakaļkameras man ir abiem auto, nekādi parkošanās sensori un spoguļi neļaus parkoties ar 1cm no cita auto bufera. a par skaņu..... neviena rūpnīcas skaņa vel mani nav apmierinājusi, un rūpnīcas radio nesaprot ne wav formatu, ne dvd var paņemt ar 1000 nesaspiestām dziesmām, ne multenes bernam paradīt. ne kameras signālu var sagremot. acīm redzot, tev nav nekādas īpašas prasības pret dzīvi, ko tev tas renis uzražoja, ar to esi priecīgs, un ne pēc kā labāka sestiepies. man jau vienalga ar ko brauc, bet nevajag propagandēt apkārt kas tas nu ir labi.

Slinkais 14.01.2012 13:27

taaneko rakstīja:

Slinkais rakstīja: es gan izjaucu visu salonu, lai normali instaletu jaunu muziku, siģeni ar startu, pakaļkameru, spēka vadus 1kW parveidotājam kas paslēpts zem beņķa, salona un dzinēja apsilde 220V un vel visādi krāmi

Hmm...mūzika? Kad nopirku arī gribēju mainīt, jo mūziku paklausīties sanāk tikai iekš auto. Zinātāji teica: "priekš kam? Noregulē iebūvēto!" paņēmu pulti, noregulēju. Sapratu, ka nav vajadzības neko mainīt.

Signalizācija ar startu? Oooo gribi teikt, ka Tev mašīna spēj iedarboties un aizmukt briesmu brīdī? Jokoju... Redz, par cik tāds viedoklis, kā Tev ir daudziem- mierīgi varu atstāt savu auto uz 2 dienām neaizslēgtu uz kr. barona ielas. Pie tam espacei nevar redzēt viņš ir vaļā vai ciet. Pakaļkamera? Pietiek ar spoguļiem, varbūt pāris sensorus ja pavisam švaki ar gabarītu izjūtu. Bet kā jau teicu- spoguļi dod pietiekami info. Nu jā pārveidotājs noderētu varbūt ne tik jaudīgs. Ar metālapstrādi autiņā nodarboties netaisos, piedevām zem beņķa tas slikti dzesētos. Motoru un salonu sildīt nav bijusi vajadzība, par cik motorā leju 5W-40 un lec tas ātri un labi. Salons savukārt, ja strādā notors sasilst ļoti ātri. Starp citu- katrā 3 vai ceturtajā espacē nāk jau rūpnīcā iebūvēta vebasto krāsniņa un tai ir gan vieta paredzēta, priekšējā kreisajā stūrī, gan vadi jau izvilkti. Vienīgais krāms, ko ieliku ir GPS ar barošanas ligzdu bardačokā.

Nu izskatās, ka mans auto prasa mazāk laika un naudas pārbūvēm un papildināšanai, līdz ar to tas ir lietotājam- man draudzīgāks. Līdz ar to espace ir lietotājam draudzīgāks par vojageri ;P

esi tak dīvains, nu točna. pērkot signalizāciju, kapēc lai nepirktu kadu normālu, ar peigeri un startu. mans ir mazs bērns, un vispār savam komfortam, es jau iesēzos siltā auto, nevis gaidu kad tas iesilst un atkūst logi. uz sigas pilts arī rāda salona tekošo temperetūru. 220v apsilde ir mājās, tam pašam nolūkam. visādas webastas neinteresē, dēļ lielās cenas, nedrošuma un akumulātorā ēšanas. 1kW inverters ir mazākais kas man der. ar to auto tiek braukts ceļojumos pa oiropu un UK katru gadu 1-2 reizes, un ceļā var kādū tēju uzvārīt un tā. nav jāmokas ar visādiem termosiem, un nebaudāmām benzīntanku kafijām.

Slinkais 14.01.2012 3:35

tas 3.0 ir sūds. 3.3 un 3.8 nav nemaz tik aizvēsturiski. pārbaudītas konstrukcijas, ļoti drosha barošana, MAP, kas strādā dauds ilgāk par masas mērītājiem. vel automats ir unikalas konstrukcijas, bez bremžu lentām, iet daudz ilgak par klasiskajiem.

Slinkais 14.01.2012 3:09

es gan izjaucu visu salonu, lai normali instaletu jaunu muziku, siģeni ar startu, pakaļkameru, spēka vadus 1kW parveidotājam kas paslēpts zem beņķa, salona un dzinēja apsilde 220V un vel visādi krāmi

Slinkais 14.01.2012 1:21

taaneko rakstīja:

Slinkais rakstīja: lietotājam draudzīgs auto ir tads, kas ir uzprojektēts priekš braukšanas, vienkarša remonta, ir gana kvalitatīvs un ērts.

tapēc ikdienas auto pagaidām izvēlos no USA. auto man bija daudzi, šobrīd ir town country. viss viņam maksā reizes 3 lētāk nekā eiropas konkurentiem, viņš ir ērtāks un smukāks nekā ejropas voyageris, un neskaitami vienkāršāk un lētāk labojams par jebkuru ejropas minivanu.

pirms tam biju vacu fans, bet kopš iepazinu usa ražojumus, saprotu ka tur taisa priekš tautas, lētus un vienkāršus auto, DE taisa priekš ražotāju uzturēšanas. apnika vnk vācu inženieru gara darbi, visu laiku arvien vairak sarežģītu konstrukciju un mezglu, kuriem nodrošināt normālu resursu nav iespējams. visādi sūdi tiek ražoti, kas labi kalpo tik dažus gadus no iegādes brīža.

Jā, labi, bet vai esi bijis tajā pašā, sava auto dzimtenē amerikā? Es esmu ja kas un daudz... Tur auto izmantošana- kardināli atšķiras. KARDINĀLI!!!, padomā par lielveikalu stāvvietām, un sapratīsi kapēc Tavam auto ar tā gabarītiem, it sevišķi platuma ziņā ir bīdāmās durvis... Vai esi dzirdējis, ka kādam opelim vai sarūsejušam golfam durvis izkristu no eņģēm? Es nē, bet vojādžera izkritušās durvis un salūzušos eņģu mehānismus esmu redzējis vairākkārt. Tas pats ar vadāmību un dinamiku- desmitiem kilometru pilnīgi taisna ceļa ar ātruma ierobežojumu 55 mph. Toties iespējams, ka nedēļu no vietas jāvelk kemperis, vai kuteris tā uz 3-5 tonnām. Tici man- sevi cienošs amerikānis pa pilsētu ar vojageri nebraukā. Ja netici- paskaties filmas, seriālus, skatos, kur visi vizinās pa pilsētu, otrajos plānos, vojāgerus neredzēt... Kapēc? Tapēc, ka tā nav pilsētas mašīna. pilsētā tā ir neerta un nepraktiska. Un eiropā tie ienāca, jo izņemot ļoti dārgo espace šajā segmentā bija tikai no kravas pārvadātājiem palienēti un cilvēku pārvadāšanai pielāgoti furgoni, kurus centās pasniegt kā minivenus. Ar debīlu interjeru, idiotisku sedpozīciju, un extrām, par kurām krutākas bija tikai veļasmašīnām. Vojageris ar savu cilvēkiem domāto salonu un pieņemamo cenu, massām, kas nevarēja nopirkt espaci, bija tieši tas ko vajag. Tapēc jau arī VW sācis izlaist savu vojageri, jo beidzot ir sapratis, ka nesanāk viņam miniveni. Sanāk vai nu furgoni, vai uzpūsti pasāti....

īsti nesapratu tavu domu.. nekadas durvis arā nekrīt, nevienu gadijumu neesmu pat dzirdējis. jaucot un skrūvējot to kasti, vel neesmu nevienu nelogisku risinajumu neesmu sastapis. un tieši pa rīgu maļos, vienīgas kur traucē tā auto izmeri ir Valdemara iela bet pielocot spoguļus var parvietoties arī tur

nākamo auto gribu chevrolet express

Slinkais 13.01.2012 22:57

lietotājam draudzīgs auto ir tads, kas ir uzprojektēts priekš braukšanas, vienkarša remonta, ir gana kvalitatīvs un ērts.

tapēc ikdienas auto pagaidām izvēlos no USA. auto man bija daudzi, šobrīd ir town country. viss viņam maksā reizes 3 lētāk nekā eiropas konkurentiem, viņš ir ērtāks un smukāks nekā ejropas voyageris, un neskaitami vienkāršāk un lētāk labojams par jebkuru ejropas minivanu.

pirms tam biju vacu fans, bet kopš iepazinu usa ražojumus, saprotu ka tur taisa priekš tautas, lētus un vienkāršus auto, DE taisa priekš ražotāju uzturēšanas. apnika vnk vācu inženieru gara darbi, visu laiku arvien vairak sarežģītu konstrukciju un mezglu, kuriem nodrošināt normālu resursu nav iespējams. visādi sūdi tiek ražoti, kas labi kalpo tik dažus gadus no iegādes brīža.

Slinkais 13.01.2012 18:09

Shiirs rakstīja:

Slinkais rakstīja: skumji ka latvietis savā massā palicis par muļķi, un lietas izvēlas pec ārējā skata. ka tik smuks, un kajmiņam skauž, pofig ka tehnisi tā lamata ir drausmīga. pilnīgi raudiens nāk

nejau visi ir bomzhi kuriem jaskaita santimi un jabrauc ar visadiem golfiem, pofig ka pec zarka izskatas, galvenais jau ka amortizatori leeti

esi tak duraks. tas ka cilvēks nav tehnisks idiots, nenozīme ka viņam ir jābrauc ar sūdu. arī mūsdienās var atrast sakarīgus auto. kas ir tehniski normali, lietotājam draudzīgi. tiesa gan vacija tādus auto jau sen ka neražo.

Slinkais 13.01.2012 17:48

skumji ka latvietis savā massā palicis par muļķi, un lietas izvēlas pec ārējā skata. ka tik smuks, un kajmiņam skauž, pofig ka tehnisi tā lamata ir drausmīga. pilnīgi raudiens nāk

Slinkais 12.01.2012 19:49

i_edgars rakstīja:

GB12 rakstīja:

Šādu

www.ss.lv/...

Vēl kroplīgāka skata auto laikam cilvēce nav redzējusi un ilgi neredzēs! Bet atrodas kas tos pērk un galvenais cer pārdot!!

nu ja būtu jaizvelas starp espasi un muļķupļe tad labāk tas muļķis, vismas prikolīgi priekšā trijata sēdēt. man liekas jautri

taaneko iegrimis ta reņa aizstavēšanai... nu pesec vienkāršī, ja ta miskaste vel milionu maksāja

Lasītākie raksti

Jaunie raksti