ja nu galiigi nekaa, var izskatiit gazes iekartas uzstadiishanu uz taas lamatas
tad ir izredzes tikt raamjos.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ja nu galiigi nekaa, var izskatiit gazes iekartas uzstadiishanu uz taas lamatas
tad ir izredzes tikt raamjos.
briinas kaa tadi beeni. stukjee tik atpakalj to katalizatoru. bet taa nekad nesasniegsi izmeshu normas. no 2001 gada razhotiem, tas dargais maitas gabals ir obligaats. trubas vareeja metinaat vietaa tikai lidz tam gadam.
gatavas pirkt ir stulbi, jo 100% ir vai nu pa garu vai pa iisu.
matisa ielaa ir ok. vel liela izveele ir baltic auto parts, kas prettii spicei
interesanti. tad riepas ir jaunas vai tomeer ar vinjaam ir nobraukta sezona?
un visticamaak ka pagashsezon shamaas arii nebija svaigas... kopumaa cena ok. ja tie ir iisti oz, un riepas nav sakaltushas
nu man domaat ka kopaa ar pashu matoru, izdilst arii plunzheris suknii. liidz ar to degvielas-gaisa attieciibai ir ceriiba palikt nemainitai ![]()
ej, nigeriem tak nekas neaug tajaas smiltiis. ko shamie tur sees? a bet bio ir labi. pofig cik maksaa, bet vismaz par procentu simtdaljaam attaalina naftas beigshanos.
Crankshaft rakstīja: i_edgars
Jā tīru! Tās satāvs ir skābs un ar palielu spirtu daudzumu, kas ir nāvējošas nespeciālajām gumijām.
===================
Tīru BioD vispār neakceptē praktiski neviens vieglo dīzeļu
ražotājs, ir virkne smago dīzeļu, lauksaimniecības tehnikas
un taml. ražotāji, kuri to pieļauj ...Vispār eksistē saraksts ar
markām un modeļiem, kuriem drīkst un kuriem ne. Ja BioD satur neizreaģējušu spirtu - tas ir sliktas kvalitātes,
slikti attīrīts!
ir ir auto kas akceptee tiiru spirtu. uz bakas vacinja raksta. taa pat ir arii auto kas var gremot e 85
TDIOTS rakstīja:
Ozz rakstīja:
KAIFARIX rakstīja:
Pirmais rakstīja: pastāstiet man, muļķītim, kas siksnu maiņas laikā būtu jāregulē sūknī?
Jāregulē sūknis, tieši tā pat kā benzīna motoram aizdedze, pēc siksnu maiņas!
a? a na koj kuj ir holla deveejs izgudrots??? aizdedzi jau gadus 20 kaa normaalaam mašīnām nevar reguleet...
nu nau ne Kadetam D, ne karbuļgolpiem u.c. reliktiem golla devēju nau kā sugas - nākas ''piegrozīt'' trambļõru un klausīties ''uz ausi'' vai '''gāzējot nepeigrabb''
ei, ģerevņa, karburator golpam ir holls, sadalitajaa, bet tiesa, nav tomeer automatiska reguleshana, sakum stavoklim vaig strobu, bai labu dzirdi.
tam dizelim ir jaregulee iesmidzes moments peec siksnu mainjas 80% gadijumu. jo taas 2 siksnas pastiepjas, un skriemeli ir uz briviem konusiem, kurus ideali atpakalj nevar uzlikt.
KAIFARIX rakstīja:
Pirmais rakstīja: pastāstiet man, muļķītim, kas siksnu maiņas laikā būtu jāregulē sūknī?
Jāregulē sūknis, tieši tā pat kā benzīna motoram aizdedze, pēc siksnu maiņas!
kuram tad benzina matoram ir jaregulee aizdedze peec siksnu mainjas? ![]()
vispaar normali cilveeki sen to egr ir izmetushi.
Rinalds pats brauc pie Inc. tapeec izdaram secinajumus.
jaa, un vel. nafig jamazina padeve? vinja pati no sevis nepalielinas. melns duums ir gaisa trukums. un kompressiju meriisim kad buus probleemas ar startu, ne agraak.
tam matoram biodizeli nevar barot. lieku uz turbo problemaam. nepuush, caurums iepludee.
P.S. Rinalds teiks ka noprmali kuup
. jo pasham tie matori kuup kaa vilcieni startaa.
atceramies tik ka nokia ir suuc, jo simbian ir pats pa sevi mega suuds. tom tom arii suuc. visadi citadi, iGO ze best. man gan uz WM6, ar vecaam karteem, bet tik un taa ze best. ekrana bildes, iespeju, un atruma zinjaa. izbraukata visa ojropa krustaam shkersaam. viss ar to iGO ir ze best ![]()
ar ko tas kjinas kits buus labaaks? jobcik, cilveeks izdomaaja velo lai izmantotu savus muskuljus, nevis ar stulbu seju disnetu uz benmja un spiestu pogas. lai tas 100kg tauku pika labaak min pedaljus no sirds, veseliiba naaks majaas, un buus gandarijums par paveikto
bish stulba izvele. korsa visa sver kaa tavs V6. audi 100 ammo buutu labaka izvele. ja statnes diametrs atljauj, vispaar ideali. nogriezham no a100 statneet augshu ar izgriezni, piemetinam sev un dariits. ja diametrs neljauj ielikt a100 ammo, tad shtruntiigi
Pirmais rakstīja:
Yetti rakstīja:
Dark_Side:
nu bet kāpēc ne? garantija tak ir. un ja nebraukā pa puspasauli bet pa asfaltu vien... kas tad tur var notikt... un cena arī salda...
ķīnietis tāda krievu rulete...
kaut kas notiks, tad gaidīsi līdz ZSvētkiem rezerves daļas... un notikt tur var viss, sākot ar lūstošām metinājuma vietām un beidzot ar vidažādākajām elektrības "blusām"...
vencpilī varbūt.....
rīgā man pretī mājai ir veikals, kur var ieiet iekšā, nopirkt daļas un mājās salasīt rolleri....
p.n.
125niekam vajag močtiesības (ar bē kategoriju nepietiek ), vajag apdirsināšanu un arī tehnisko apskati vajag
kopsh kura laika? 125 pietiek ar B pravaam
Milicists rakstīja: Sveiki kungi! Tuvākajā nākotnē gribu iegādāties Golf IV. Bet ir nepieciešama Jūsu palīdzība par tehniskajām niansēm. Izvēle ir kritusi uz benzīna dzinēju. 98/99 gads.
1.4 - nav par švaku? Kāds patēriņš apmēram? Dzinējs nav kaprīzs vai ar iedzimtām vājajām vietām?
1.6 - Vairāk sliecos uz šo, bet jautājumi tie paši. Kāds vidējais patēriņš? Cik izmaksā zobsiksnas maiņa šim dzinējam? Cik bieži tā jāmaina? Kādas vājās vietas uz ko pievērst pastiprinātu uzmanību? Kā ar elektroniku?
Par cik ar Golf 4 nav bijusi darīšana, tad kam jāpievērš pastiprināta uzmanība pie pirkšanas? Labāk izvēlēties ar kondicionieri vai klimatu? Kā vispār ar elektroniku? Pucējiet vaļā...
Paldies jau iepriekš...
golpu vajag njemt ar tdi
exotikaa pasedeeju jaunajaa tojota LC, tas i pisec, vietas ir mazaak nekaa manaa audi 200. tizlums augstakajaa pakapee. cik jociigi nebuutu, visvairaak patika renault latitude. labs salons, benjkji, stikla jumts.
Hugo11712 rakstīja: Slinkais - ieteikumus vajag definēt precīzi. Nu un - man ir vīrietis. Pilnīga nulle autolietās, bez vadītāja apliecības. Man vajag cilvēku, kurš var dot reālu padomu par auto un ir pilnīgi vienalga vai viņš ir vīrietis pašos spēka gados, vecs onka vai tante.
vot reals padoms. nepeerc katalizatoru. bet vajag iemetitaam rezonatoru, tas taads izputeja paveids. izmaksas jau mineeju. ja auto ir citadi kartiibaa, tad atgazes buus normaa.
sarashkins rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
sarashkins rakstīja: . Workarounds neko neremontējot ir tāds - izņem termostatu, ar savilcējiem savelk tā atspiedējatsperi, ieliek katlā ar ūdeni, uzvāra > tagad termostats ir atvērtā stāvoklī un ciet nevērsies. Ieliek to atpakaļ un brauc ar dzesēšanu pa lielo loku,
Ja nav ko darīt, var ar kreiso roku urķēt labo ausi.
Termostatu var izņemt, flanci pieskrūvēt vietā un viss. Katlā vārīt vajag pelmeņus nevis termostatus.
Ne visiem auto ir tik vienkārši - ir kam izņemts termostats rada citus dzeses šķidruma plūsmas apstākļus nekā atvērts, jo atvērtā stāvoklī tas aizver mazā loka caurumu.
nekad nevienam auto neaizveras mazais loks. jo no taa barojas apsilde
Hugo11712 rakstīja: Citu nekādu simptomu kā troksnis jau nav. Bet manai dzirdei traucē. Vai tad benzīna mašīnām arī mēra atgāzes? Es neesmu ievērojusi
labakais ieteikums buutu, Iegadajies virieti ![]()
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
4
Pakaļdzīšanās Rīgā – policija aptur autovadītāju, kurš braucis 1,43 promiļu stiprā reibumā (+ VIDEO)
9
Latvija joprojām ir viens no riskantākajiem Eiropas lietoto auto tirgiem, pieaugot bojājumu skaitam
1
i_edgars rakstīja: Galma ākstu pulciņš vairojas!
Tā tik turpiniet, citādi nu dien forumu aizvērs.
Nebūs kas pēc 2 gadu diskusijas otro reizi atklās Kirkofa likumus un Veina filtru. Nebūs kas izpēta kas ir zobratu sūknis CR sistēmā - ir vai nav augstpiediena sūknis.
Toties glupības rakstīt ir kam un paliek ar vien vairāk.
Tu tak arii neatpaliec no tiem akstiem. visu laiku rei kaa suns ka visi ir mulkji, un duraki.