iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 07.08.2010 22:36

Sretsked rakstīja:

draco rakstīja:

Sretsked rakstīja: Draco, ja tev kontā būtu nu, 100 000 brīvas naudas, arī brauktu ar 93. gada Volvo ?

nea. nopirktu tranziitu vai sprinteri esmu nonaacis pie secinaajuma, ka volvo man mazliet pa mazu.

bet jautaajuma buutiibu sapratu -es atrastu labaaku meerkji kur to naudu noteereet, esi droshs. ,mashiinaa jau nu negruustu. pie kam der arii aizdomaaties par shiis sikoshanas cenu - nekas pasaulee nenaak par velti. visi tie lielie kaaposti - vinji ir uz citu reekjina. un teereet resursus pontiem manaa skatiijumaa ir stulbi. viss ir apmaksaats ar sviedriem, asiniim, uttp - ja ne tavu, tad citu....

Ne ne, es biju domājis 'lieki 100 000 ' . Viss ir-māja,drebes,garantijas-VISS. Un lieki, pilnīgi lieki 100 000 , jāpērk auto. Pirksi 15 gadus vecu tranzītu ?

Tad jau jāiet un jādzīvo Tibetā pie mūkiem .

tadu cilveeku Latvijaa ir 3-5 pareejie ir tadi kadi ir, pliki bet ar svezhaku

Slinkais 06.08.2010 16:37

draco rakstīja: Sveiki!

forda stuurei (barankai taatad) iestraajies puussabrukshanas periods no liela lietojuma - tas virseejais slaanis nodilis, un klaajas valjaa tas uzpildiitaajs - peec skata kaa poraina gumija - kursh nu tagad stuuri chamdot kroshiijas, un smeeree rokas. varbuut kaads i peetiijis sho jautaajumu - kur / pa cik var atjaunot to virsas paarklaajumu, kas un kaa? vareetu jau stuures ratam cheholu nopirkt un uzlikt, bet jams to stuuri padara uz atausti resnaaku, biezaaku, un sajuuta taada puskretiiniska. teoreetiski ar to polimeerkraasu jeb ar ko jamaa tur ruupniicaa nospriceejas, apkraasot bi paaris reizes, un vareetu buut stuure kaa jauna... tikai kas, kur, kaa un pa cik...?

nevajag prezhus. apshuj ar aadu, nav paraak dargi, toties rokaa pecaak patiikami tureet. ar perforeetu aadu interesenti izskataas, un nesliid rokaas

Slinkais 06.08.2010 0:21

Pirmais rakstīja: ja blīvē bija redzams "celiņš" tad ir ok .....

metala bliveem ne vienmeer var identificeet defekta vietu.

Slinkais 05.08.2010 23:41

i_edgars rakstīja: Slinkais, nu diezgan pabieži tie reālie izmeši manam auto ir mazāki, kā jaunajiem. Esmu daudz reiz redzējis, kā ar visiem saviem kvēpu filtriem lauza galvu kā saķīmiķot tā lai iekļautos tajos 3,0.

CO2 izmeši tā ir pilnīgi lineāra sakarība ar degvielas patēriņu, un diezgan pakārtoti motora jaudai. Liec ko gribi ķīmiskie procesi ir vienādi gan Rūdolfa Dīzeļa pirmajam dīzelim, gan tam supermodernajam ko testē laboratorijās.

nav gan tiesha saijkne. tomeer inzhenieri ne velti maizi eed. to var paskatiities arii peec jaudaam litra. taas visu laiku aug. tieshaa iesmidze, tris dozas pa ciklu, un citi brinumi naakushi klaat, kopsh Rudolfs izsapnjoja savu brinumu. progress ir, tiesa gan piekriitu par muus visu uzvilkshanu, bet tomeer pashi iebalsojaam sevi ES

Slinkais 05.08.2010 23:14

i_edgars rakstīja: Slinkais, gan manam Pežo TD dīzelim, gan šī gada BeMeVe dīzelim ir vienādas normas. Pie kam manam atmosfēriskajam ir 2,5, bet tam BMW 3,0! Es izeju, bet šie bieži vien nopērk! Kurš vairāk piesārņo? Ja manam ir 69 ķēves, bet šim 300, tad no kura ir vairāk CO2 izmešu??

Cik ir jāpiesārņo dabu saražojot auto, lai katrs sev nopirku jaunu auto ik 3 gadus, un cik ja es lietoju jau 19 gadi?

Palasi topika sākumu - te gāja runa par to ka 4 gadi vecam auto atgāzes ir 9,99!!

nejauc pirkstu ar ....galvas skruuvi

taas TA normas nav reelie izmeshi. vacijaa tavs peugeots nevienaa lielaa pilsetas centraa nevar radiities, visur ieviesushi Umwelt zone, pat mans daudz modernaaks tdi nevar, bet tas bembis var.

Slinkais 05.08.2010 22:01

lidvaavere rakstīja:

Sretsked rakstīja: Edgars , ja cilvēkam nav naudas ēšanai, bet ir auto, tad viņš ir pamuļķis.

Šodien biju liecinieks gadījumam, ka kalonkā, mūziku rībinot, iebrauca BMW X5, izkāpa ārā čalis trenniņtērpā (izskatījās pēc trekno gadu celtnieka), iebāza roku savu Adidas bikšu kabatā, izvilka čupu ar kapeikām un tur pat arī saskaitīja. Veicis šo svarīgo operāciju, čalis ielēja dīzeli par tieši 3,46 Ls, rokas sabāzis kabatās, lepni aizcilpoja samaksāt

tas nav radiitajs. es biezhi aizmirstu maku majaas, un reizeem sanaak liet par to, kas sakrajies mashinas kabataas. reizeem tas ir 10ls reizeem 2.54

Slinkais 05.08.2010 16:38

sleepnis rakstīja: draco: Daudz ko nosaka tās valsts likumi, kur auto jāsertificē un jārealizē. Pie mums tā ir ES gribi vai negribi. Veco atmosferisko dīzeli jaunu te vairs nedabūt. Jo tāds te neatbilstu spēkā esošām izmešu normām. Un nekādām citām normām arī. Nākas vien bāzt iekšā visādu kuiņu, lai tajās normās ielīstu. Redz, tas pats indiešu Tata, kas Indijā varētu maksāt ~2000USD, Eiropā, lasīju, varētu tikt tirgots pa ~6000 jo jāatbilst visām prasībām. Es domāju, ka tas nav īsti pareizi. Patērētājam būtu pašam jāļauj izvēlēties, kas viņam vajadzīgs. Varbūt kādam vajag tikai katru otro dienu aizbraukt pāris km uz veikalu, vai darbu. Un vienīgā ekstra, kas nepieciešama, ir jumts aizsardzībai pret lietu. Nafig viņam 2sajūgu ātrumkārbu ESP un navigāciju. Tādam patreiz nav ko piedāvāt. Vispār interesanti. Mopēdus un močus var tirgot, kaut tie pa lielākai daļai neatbilst nekādām izmešu normām, nemaz nerunājot par drošību, bet tikko kā uz 4 riteņiem, tā jābūt sazin kam iekšā.

kapec saki ka nav tirguu plikas klaburkastes dibena parvietoshanai? visaadas daces un sunjmungi ir pieejami gauzhaam pliki un par zemu cenu, tiesa gan taa cena ir lielaaka par 10 gadiigu luksus klasi, bet nu tomeer. par izmeshiem, ja visiem ljautu visu, mums jau sen nebuutu ko elpot. I edgars vel kuupina veco peugeot dizeli, kas ir visai agresiivs pret dabu, kameer jauns BMW dizelis gandriiz vai attiira gaisu, ir tomeer starpiiba. cita lieta buutu, ja pienjemtu taadas kaa normas, ka auto ir jaekslpuatee vismaz 15 gadus, un tikai tad var pirkt jaunu, ietaupiitos gan dabas resursi, gan mazaak japiedrazo dabu ar jauno auto razhoshanu un tt.

Slinkais 03.08.2010 1:04

ValdisM rakstīja:

Nortel rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Slinkais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja:

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja: Pērku fana merivu ,dodu 1500 ls.

Nepārdošu lētāk kā par 5000 latiem.

saprotu saapi. bet par 4.500ls var tagad dabuut labu labos auto, aatrus, komfortablus un eertus, un pa 500ls uzstadiit gazes shprici lai negjiibt shokaa par paterinju

Piemēram, šādus?

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

kopsh kura laika korejieshi ir labu labie auto? es runaaju par lietotiem Premium klases auto. tie, kas razhoti vacijaa.

Tad tu ieteiktu fanam pārsēsties uz kaut ko tādu:

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

???

Tev neliekas, ka tādā gadījumā šo auto uzturēšanā nākamajos 5 gados nāktos ieguldīt vairāk nekā tie tagad maksā?

kas interesanti tajaa auto notik pa 5 gadiem ka emonts parsniegs veertiibu? istiksim bez paranojas un muusdienu debiilaa sauklja ka labs auto ir tikai jauns auto. semaks ir ar 100 reiz lielaaku resusru kaa korejas briinumi un visaadi opelji, neskatot braukshanas baudu. benziina gadijumaa 500ls veerta gaze atrisina ikdienas izmaksu probleemas. kasko nav japeerk, jo tadam auto nevajag liizi, nav jabrauc uz nezkadaam apkopeem peec garantijaam un citi murgi atkriit.

15 gadiigs A6 tdi milionu diez vai buus noskreejis. vairumaa gadijumu buus 400-450k un tas nav taa dzineeja gals. detaljas leetas, pats dzineejs ir vienkaarsh, garazhaa viegli labojams. vaig tik portatiivo, vadu no ebaja pa 10 dolariem, un galvu uz pleciem.

grozies kā gribi, bet nopērkot luksus klases lielizmēra auto, Tu pa 3 gadiem jeb apmēram 100 tk km tikai degvielā pārmaksā vēl viena tāda paša auto vērtību. (arī mazajam korejas brīnumam Tu vari uzlikt gāzi un braukāt vēl 2x lētāk, tā kā tas nav arguments ).

Un vēl paskaiti cik tiek p[armaksāts par lielāka izmēra riepām, bremžu diski, kluči,u.t.tvis ir lielāks, lielāks eļās tilpums dzinējā, lielāks tosola daudzums,u.t.t

Var rēķināt kā gribi, bet simti miljoni eiropiešu 50 pēckara gados tomēr ir izrēķinājuši,ka liels auto=dārgāks nekā mazs auto.

Bet ja ierēķina to, cik daudz var ar to lielizmēra auto atvest. Kad nav jāmaksā par piegādi ne 2metrīgam ledusskapim, ne 15 40 kg maisiem cementa, ne standarta reģipša, finiera loksnēm, u.t.t. Ka nav jāīrē piekabe vai kaste tālākam ceļojumam, ka nav jāmeklē naktsmītne, bet var gulēt turpat mašīnā, tad atmaksājās visas tavas uzskaitītās izmaksas + vēl visi ceļu u.t.t. nodokļi. Protams, vēl paliek pats braukšanas komforts.

Nu labi, bmw7 laikam īsti neatbilst šitam gadījumam, bet visparastākais vens gan.

nu un cik reāli bieži Tev ir visas tās uzskaitītās lietas jāvadā?

Reizi gadā apmēram. Par 20Ls uz pāris stundām var paņemt busu ar šofeir/krāvēju un izvadāt visu un visur ko vajag.

tas ir atkariigs no pasha cilveeka. man ir arii chrysler town-country, katru gadu braucu ar shamo pa ejropu, un tad vel lielaa kaste uz jumta mantaam. ikdienaa tiek vazaati buvmateruali piemaajas celtnieciibai, durvis ar visu karbu, regipsha lielaa loksne iet iekshaa mieriigi, ar gimeni sho sestdien bijaam zoodarzaa, visi briivi sasedaam( 4 lielie un 2 beerni+ 2 rati) un ar komfortu braucam. taa nemaz nav ka lielam auto nav pielietojuma. biezhi vien cilveeki pierod pie neertiibaam, un domaa ka tas ir ok, bet ja par to pashu naudu ko Fans pikjo par to merivu, var gaazt(vaarda tieshaa noziimee) ar jaudiigu un eertu lielu kasti, tad kapeec to nedariit??

Slinkais 29.07.2010 23:18

cik ilgi shamaa spiid? teiksim ja paliek tumsh ap 18. cik ilgi shamaa spiidees?

Slinkais 29.07.2010 15:24

tas jurmala shoriit bija PESTEC. staveju korkjii 50min, un deelj kaa??? nekas nebija noticis, vienkaarshi pie dubultu stacijas bij neliela pelkje ap 25 cm. dziljumaa, un tapeec katrs latvijas videjais vaditajs idiots uzskatija par vajadziibu vismaz apstaaties un kadu laiku padomaat vai braukt paari vai nee.

Slinkais 28.07.2010 15:20

tie bezkorpusa briinumi man gan nepatiik. reiz bija uz viena porda. neiskatijaas uzticams mezgls. vienmeer nolejies ar degvielu shamo montejot nost. ar korpusu tomeer droshaak un ertak. uzskruvee un miers

Slinkais 28.07.2010 14:36

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja:

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja: Pērku fana merivu ,dodu 1500 ls.

Nepārdošu lētāk kā par 5000 latiem.

saprotu saapi. bet par 4.500ls var tagad dabuut labu labos auto, aatrus, komfortablus un eertus, un pa 500ls uzstadiit gazes shprici lai negjiibt shokaa par paterinju

Piemēram, šādus?

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

kopsh kura laika korejieshi ir labu labie auto? es runaaju par lietotiem Premium klases auto. tie, kas razhoti vacijaa.

Tad tu ieteiktu fanam pārsēsties uz kaut ko tādu:

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

???

Tev neliekas, ka tādā gadījumā šo auto uzturēšanā nākamajos 5 gados nāktos ieguldīt vairāk nekā tie tagad maksā?

kas interesanti tajaa auto notik pa 5 gadiem ka emonts parsniegs veertiibu? istiksim bez paranojas un muusdienu debiilaa sauklja ka labs auto ir tikai jauns auto. semaks ir ar 100 reiz lielaaku resusru kaa korejas briinumi un visaadi opelji, neskatot braukshanas baudu. benziina gadijumaa 500ls veerta gaze atrisina ikdienas izmaksu probleemas. kasko nav japeerk, jo tadam auto nevajag liizi, nav jabrauc uz nezkadaam apkopeem peec garantijaam un citi murgi atkriit.

15 gadiigs A6 tdi milionu diez vai buus noskreejis. vairumaa gadijumu buus 400-450k un tas nav taa dzineeja gals. detaljas leetas, pats dzineejs ir vienkaarsh, garazhaa viegli labojams. vaig tik portatiivo, vadu no ebaja pa 10 dolariem, un galvu uz pleciem.

Slinkais 28.07.2010 14:28

VWfans rakstīja:

Slinkais rakstīja:

VWfans rakstīja: Es mainīju pirmo reizi 2007.gada vēlā rudenī, tad 2009.gada vēlā rudenī. Nākamreiz mainīšu 2011.gada rudenī.

neesi tik drosh par nakotni pie kadiem nobraukumiem?

2007.gadā pie apmēram 30 tūkst.km, 2009.gadā - pie 90 tūkst.km.

tad jau noteikti buus bekts suuknis maucot 60k uz viena filtra..

Slinkais 27.07.2010 22:45

VWfans rakstīja: Es mainīju pirmo reizi 2007.gada vēlā rudenī, tad 2009.gada vēlā rudenī. Nākamreiz mainīšu 2011.gada rudenī.

neesi tik drosh par nakotni pie kadiem nobraukumiem?

Slinkais 27.07.2010 20:49

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja:

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja: Pērku fana merivu ,dodu 1500 ls.

Nepārdošu lētāk kā par 5000 latiem.

saprotu saapi. bet par 4.500ls var tagad dabuut labu labos auto, aatrus, komfortablus un eertus, un pa 500ls uzstadiit gazes shprici lai negjiibt shokaa par paterinju

Piemēram, šādus?

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

kopsh kura laika korejieshi ir labu labie auto? es runaaju par lietotiem Premium klases auto. tie, kas razhoti vacijaa.

Slinkais 27.07.2010 16:38

Sretsked rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Slinkais rakstīja: juus te bagatnieki salasijushies. droshi var braukt 45-50k pie nosacijuma ka filtrs ir laba razhotaja.

Ko nozīmē-laba ražotāja? Tu zini,ka filtra papīru pasaulē ražo 2 firmas, pārējie tikai lipina kopā tos filtriņus ? Drošais braucējs.....braukt jau var droši, kamēr apstāsies ar sajātu sūkni. Var taču droši arī bez filtra.

pie laba fitra, nekaads suknis netiek jaats. ja galiigi ciet, auto apstaajas un viss. ir parbaudits bet tad jajautaa kada zupa tiek lieta iekshaa ja aizsit ciet. pats lietoju Knehtu tikai. nekadas reklamacijas nav.

Aizspied sev muti ciet,kad elpot gribas...vai galu,čurājot un sapratīsi,ko dara sūknis ar ciet aizgājušu filtru.

Ja tev gribas sani pist, dari to, bet nerekomendē to darīt tiem,kam naudas ir pietiekami.

Interesanti,kāda starpība ir starp labu un 'sliktu' filtru ,kad tas ciet aizgājis?? Kāpēc ar 'labu' filtru sšuknis netiek jāts, bet ar 'sliktu' filtru tiek jāts??

Un ar ko atšķiras labais no sliktā? Varbūt paskaidrosi tiem,kas neko no tā nesaprot?

neredzu nekadu sakaru suknjadarbiibai ar aizserejushu fitru. dizelis vienkaarshi paliek gurdens, un to labi juut, bet tas jau ir tad, kad viss ir aizlaists. ap 50k pie normalaam uspildeem nekas nenotiek. un stapiiba starp fitriem ir milziiga, sakot no papiira, beidzot ar taa daudzumu/kopejo caurlaidiibu. letajiem ir 10-20 reizes mazaak papiira. dazhus esmu veeris valjaa, apluukot

Slinkais 27.07.2010 0:11

Sretsked rakstīja:

Slinkais rakstīja: juus te bagatnieki salasijushies. droshi var braukt 45-50k pie nosacijuma ka filtrs ir laba razhotaja.

Ko nozīmē-laba ražotāja? Tu zini,ka filtra papīru pasaulē ražo 2 firmas, pārējie tikai lipina kopā tos filtriņus ? Drošais braucējs.....braukt jau var droši, kamēr apstāsies ar sajātu sūkni. Var taču droši arī bez filtra.

pie laba fitra, nekaads suknis netiek jaats. ja galiigi ciet, auto apstaajas un viss. ir parbaudits bet tad jajautaa kada zupa tiek lieta iekshaa ja aizsit ciet. pats lietoju Knehtu tikai. nekadas reklamacijas nav.

Slinkais 26.07.2010 21:45

juus te bagatnieki salasijushies. droshi var braukt 45-50k pie nosacijuma ka filtrs ir laba razhotaja.

Slinkais 26.07.2010 21:33

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja: Pērku fana merivu ,dodu 1500 ls.

Nepārdošu lētāk kā par 5000 latiem.

saprotu saapi. bet par 4.500ls var tagad dabuut labu labos auto, aatrus, komfortablus un eertus, un pa 500ls uzstadiit gazes shprici lai negjiibt shokaa par paterinju

Slinkais 24.07.2010 15:20

brmbrmm rakstīja: Pēdējā Autobild ir ļoti daudz vietu, kur var piekasīties, arī kļūdas nav retums, laikam redakcija dēļ vasaras pavirši strādā. Vispār skatos skeptiski uz šo izdevumu.

tas lapele tak ir viens anekdotu krajums. kaut kad sen nopirku paris numurus, noreecos un atmetu to domu. 85% gejisku tekstu par dzelzhiem.

Slinkais 21.07.2010 21:02

pag pag. tad sanaak ka es grauju latvijas ekonomiku labojot pats savus auto, un citu drazu, buvejot pashrociigi maju un garazhu? ja paskaita, esmu veselam bataljonam atnjemis darbu, nodokljus budzhetaa un tt? interesanti kadaa veidaa es speetu tiem visiem ljautinjiem samaksaat, ja man esot valsts darbaa, ir alga 130.60ls uz rokas.

Slinkais 20.07.2010 16:26

kolumbs rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Tas ir tieši tas pats, kas nomazgāt auto. Es to varu izdarīt pats, bet nedaru, jo to laiku varu izmantot, vai nu darot savu darbu (tirgojot apdirsināšanu), pavadot laiku ar sievu/draugiem vai darot citas lietas, kas man patīk. Rezultātā, es apmierināts, jo nav man jādara darbs, kas nepatīk, tādējādi laiku veltot sev noderīgākām lietām, un arī pakalpojuma sniedzējs apmierināts, jo es dodu viņam darbu.

Tas laiks, ko pavadi mazgātavā gaidot, kamēr nomazgās, rindā un ceļā ir tāds pats kādā pats vari to izdarīt.

Tas, ka dod citiem darbu gan ir labi.

pasham mazgaat ir gaudz labaak. rupigaak, tiraak, un droshaak prieksh auto krasojuma. un letaak. ir meneshi kad savejo mazgaaju katru dienu, no riitiem, kameer sieva iskasaas uz braukshanu. viegli netiram auto tas aiznjem 5 minutes, ko diez var pa to laiku nopelniit?? arii laba riita rosme sanaak. tas viss protams pie nosacijuma ka ir apstaklji to visu dariit.

Slinkais 18.07.2010 13:06

krishus rakstīja:

Slinkais rakstīja: pamazaam paiet tie laiki kad virietis ko maceja. driiz arii pie mums buus kaa salaas. shaura specializacija un tupums visaa parejaa. zheel gan.

Tu taga ietekmējies no i-edgara un tas nemaz nav veselīgi

Palabošu tevis teikto- nav vairs tie laiki, kad pieejami ir tikai GAZ, ZIL, MAZ, KamAZ....u.t.t. Mūsu postpadomju paaudze vnk nespēj pieņemt to, ka tikt līdzi tehnikas izaugsmei uz šo dienu NAV iespējams. Pārzināt visu par visām a/m markām, par atsevišķiem modeļiem vēl jo vairāk......

p.s. ir aizdoma, ka i-edgars arī zobus pats sev remontē.... a to nezinātājam arī pie zobārsta ir iespēja bez biksēm palikt....

man nav paradumu ietekmeeties no da jeb kaa. nav jau japaarzin katra auto iipatniibas, ir jabuut vienkaarshi logiskai tehniskai domashanai. jo auto ir uzkonstrueti logiski. tas ka jaunajos tagad daudz datoru, nenoziimee ka paliekam bezspeciigi. daudziem talbraucejiem ir klepjdatori, un nav nekadas gruutiibas nolasiit arii kljuudas ja ir veleshaaas. bet mehaniskas probleemas ir daudz vieglaakas nekaa vieglajam auto, jo viss ir aizsniedzams bez bedres-pacelaaja. nejiet jau runa ka jamaak labot visu, bet vismaz izsprast darbiibas principus vajadzeetu, tas pagariina kraanu nejeegaa ja kas

Slinkais 18.07.2010 0:37

pamazaam paiet tie laiki kad virietis ko maceja. driiz arii pie mums buus kaa salaas. shaura specializacija un tupums visaa parejaa. zheel gan.

Slinkais 16.07.2010 22:33

nabaga cilveeks laikam domaaja piekabi kemperi. nu nez, arii katru gadu gribu taadu vilkt, bat taa pat katru gadu vai nu samekleeju viestniicas, vai gulju teltii kempingaa. biedee apgrutinata parvietoshanaas pa celjam. ieverojams paterinja pieaugums, un parkingu strikta vajadziiba, jo ojropaa ar tadu kasti centraa ni ni, un guleet shamaa var arii tikai kempingaa, vai uz banjiem lielajos stavlaukumos. iisaak sakot minusi un plusi mokaas uz liidzsvara

Lasītākie raksti

Jaunie raksti