iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
feciic 08.12.2021 17:42

Ādu, arī drēbi bez apsildes tirgo D-Eiropā, pat Beļgijā sēdekļu apsilde ir diezgan liels retums-respektīvi nav standartā pat diezgan labos aprīkojuma līmeņos.

Cilvēks jau pie visa var pierast, manuprāt sēdekļu apsildei jābūt obligāti, par stūres apsildi arī smīkņāju bet kad lietošanā ir auto ar šādu opciju tad var teikt ka ir labi, jā karstu grozīt nav patīkami bet labāk kā ledusauktu kruķīt ar divie/vienu pirkstu cimdos nebraucu principā, arī cepure traucē.

feciic 26.11.2021 21:58

Man arī besī kûpošas ceškas tēdēškas, 3.0d un dē pieci bez egr, ko tagad visus audistus, bembistus un volvistus krustā sist? Nosauktos uz ceļa var satikt 24/7/365.

Tos starp rindām vilcējus un caurās trubas mana tikai 3 mēnešus gadā.

Ak tad traucē braukt-vēro dabu/peisāžu un izbaudi dienu, ko ta’ gonkot sataisījies pa publisku ceļu?

feciic 26.11.2021 13:50

Kas tad tā pa tādu mežonīgu trasi un motociklu? Ja tas skandināvijā populārais hardtail čoperis tad cilvēku var saprast. Savādāk buļļa kaka.

200km var mierīgi nograbināt pa meža ceļiem uz asvalta izbraucot tikai tik cik līdz benzītankam degvielu ieliet

feciic 26.11.2021 13:44

Novākušies te moto nīdēji

feciic 24.11.2021 23:33

msh rakstīja: Kādas vēl izpriecas, kāda vēl bauda - jaunajā pasaules kārtībā divu riteņu transportam paredzēta tāda loma kā dienvidaustrumu āzijā - transportlīdzeklis tiem kas nevar atļauties mašīnu bet var atļauties ko vairāk par autobusa biļeti.

Es tajā rakstā vienīgi sasmējos par tekstu ka moči esot taupīgāki par mašīnām - nē nu savā ziņā taisnība jau ir, tie kas var atļauties nopirrkt jaunu hārliju noteikti lielākoties brauc ar mašīnām kas patērē vairāk, bet zinot ka močiem tas patēriņš lielākoties velk uz ķieģeļa formas golfu kurā ir benzīnnieks, man tur neko ekonomisku neizdodas ieraudzīt

Atskaitot tīrus sporta un citus specifiskos, ikviens moderns mocis ar šprici var ielīst zem pieciem litriem, ja nu pavisam to roku savalda tad arī trîs ar kapeiku sanāks.

Mocikleta problēma ir aerodinamika, jeb tās neesamība, salīdzinot ar vieglajiem.

feciic 12.11.2021 0:30

Nu pag, es par vibrāciju, Tu par ātrumu pārslēgšanos ar sitieniem/rāvieniem un piekam vēl amīšu komerctransportam, turklāt ražotāja atzītu par labu esam. Ir diezgan liela starpība starp ražotāja paredzēto un Jankas garāžas “tūningu”

feciic 11.11.2021 15:23

WALA rakstīja: 4x4 aparātiem kas pa kalniem vazājas mēdz uzlikt speciālas sadales kārbas ar kurām var ieslēgt to ko sauc pat "front wheel dig" un tām 100% var panākt to kas nu tur ienāk prātā.

Tādam aparātam būtu grūti kautko teikt par vadāmību un tās niansēm.

feciic 11.11.2021 15:07

A ja par škodu 1.8TSI savā dzīves sākumā cīnījās ar eļļas patēriņu dēļ problēmām ar virzuļu konstrukciju. DSG būs slapjais sešu ātrumu, labs diagnosts pateiks cik dzīves viņam vēl atlicis.

feciic 11.11.2021 15:05

Vibrācija nav laba nevienam kustīgam agregātam, ja tā ir kopā ar brīvkustību tad mezgls tiek izdauzīts jebkurā gadījumā, jautājums tikai cik jaudīga ir vibrāciju dzēsošā konstrukcija-cik ātri/vēlu sākas problēmas.

feciic 08.11.2021 14:37

Tikai kā vienam tā otram priekšējā piekare atšķiras no nemotoriem.

feciic 07.11.2021 23:40

Nemaz ir nevajag jaudīgu mašīnu, 100-130zs un slapjā laikā dinamiski startējo no sānceļa viens ritenis noraujas diezgan droši. Saab arī ar visiem jaudīgajiem motoriem nekādus satriecošos paātrinājumus no 0 nespēj uzrādīt. A varbūt problēmu šķietami nerisināja jo GM nedeva naudu pilnpiedziņai? Pēdējā 9-5 paaudzē arī pilnpiedziņa parādījās jo Insignijai tāda bija.

feciic 06.11.2021 9:59

GTD2 rakstīja: Lai nebūtu japalielina izmērs var izvēlēties piemēram keramiskās bremzews, bet protams tas dārgāk nekā parastās uztaisīt lielākas

Ja runa ir par keramikas diskiem tad to lielākais plus ir lielāka temperatūras noturība-tie tik ātri nepārkarst.

Savukārt "stiprākas" bremzes pie tā paša diska izmēta var dabūt palielinot suporta virzuļu skaitu-var precīzāk dozēt spēku punktā starp stipri bremzēts/bloķēts.

feciic 19.10.2021 11:54

Softs diezgan pamatīgi var atšķirties, piemēram getrag 6dct450 robots tiek montēts Reanult, volvo un Ford un vēl dažos mobīļos. Ja Volvo un renault brauc ilgi un laimīgi tad ford viņas jau var izsķīst pie 30k nobraukumu un visa sāls ir softā/tā sadarbībā ar motora vadības bloku.

feciic 18.10.2021 13:57

Labi, pastumjam PM malā, Nox izmeši gan būs par pāris kārtām augstākam šādam tiešās iesmidzes dīzelim bez EGR kā vecākam sugasbrālim.

Nav manīts ka cilvēki mēgtu staigāt piedirstām biksēm(smirdoši) ar automašīnām gan viss ok, aizmugurē braucošais lai klepo asinis.

feciic 18.10.2021 11:00

Ir diezgan liela starpība vai tas ir vecs priekškameras dīzelis jebkādā stāvoklī vai comonreils avārijas stāvoklī.

Ja pirmajam sliktākajā gadījumā būs zilimelnu kvēpu mutulis tad otram šis var nebūt, bet bez dūmu aizsega pa izpūtēju gāžas smirdīgs Nox kopā ar kaudzi MP. Gan viens gan otrs ir kancerogēns.

feciic 17.10.2021 23:09

Chiptuning nav remonts, ja gribi to kasti pārvērst par smirdošu ateju uz priekšu!

Bet tā būtu jāsāk ar servisa maiņu un normālu diagnostiku, šim motoram ir daudz vakuma trubiņu, kas savilktas gofrās, mēdz plaisāt ar gadiem, attiecīgi šur tur piesūc gaisu un tad var drosele klibot, turbīna nepūst.

feciic 13.10.2021 17:35

MK7 golfs ar automātu novilka bez dažiem simtiem 100k, gan jau vēl būtu pāris k varēts nobraukt jo lampiņa tikai iedegās. Tā ka nesportiskam šosejas braucējam arī 150k ir reāli sasniedzami, bet gan jau kā smaidīgā gadījumā rūsa būtu tā kas ieviestu savas korekcijas.

feciic 07.10.2021 22:08

Krokodilus nevadāju bet tikai vienreiz neesmu no mājām izkustējies dēļ brutāli nosprāguša akumulatora un tas pats bija divgadīgam korejietiem. Saviem auto aķus mainu pie pirmajām miršanas pazīmēm, parasti pirms ziemas. Tā kā visi bijušie auto darbojušies ar traktoru degvielu tad dzīvs akumulators ir diezgan kritisks aukstos ziemas rītos. Pencīniem visādas izvirtības ar pasaulveciem akumulatoriem parasti iet cauri.

Eļļot rocenes troses trīsgadīgam auto?

Ripināšana ir labs arguments ja tālu jāmeklē atslēga bet cik tālu var noripot ar sabloķētu stūri?

feciic 07.10.2021 15:35

Ar atslēdziņu varēs atslēgt autiņiem kam rokasbremzes kloķis aizstāj elektriskais motors-tālākā darbība kā parastam ručņikam-troses, loku bremzes . Attiecīgi iespējamo problēmu loks ir plašāks kā klasikai ar ručku vai elektriskajai rokasbremzei ar motoriem suportā.

feciic 06.10.2021 17:35

Lielākais mīnus ir nevarēšana samest šķērsām, kas dažureiz ziemā būtu palīdzējis drusku veiklāk paņemt kādu līkumu. Bet pamatā elektriskā rokasbremze nāk autiņiem kas aprīkoti ar ESP tad nu skaties un brīnies kā elektrosmadzene mēģina auto maksimāli kustināt pakaļ stūrei-piemēram vai ar ierastiem rīkiem kāds ir varējis piebremzēt vienu aizmugurējo riteni lai apturētu "*is taisni" situāciju slidenā līkumā vai putrā.?

Arguments par beigtu akumulatoru īsti netur kritiku, jo nu lai auto kustinātu tāpat būs vajadzīgs otrs auto ar vismaz striķi-avots no kā pabarot elektrosistēmu lai atbloķētu bremzes.

Arī troses mēdz sagādāt pārsteigumus-trīsgadīgam reno tās pa provi mēdza iesalt.

feciic 26.09.2021 23:34

ETsi nebūs tas pats kas bluemotion, kas parasti ietvēra start/stop un iespējams cilindru atslēgšanu.

ETsi sevī slēpj 48V nelielas ietilpības akumulatoru un jaudīgu ģeneratorstarteri kurš ar kloķvārpstu sajūgs caur laba izmēra ķīlsiksnu. Pamata starpība ka motors tiek slāpēts arī braukšanas laikā-ripinoties pirms krustojuma vai no kalna un pie pirmās vajadzības vai darbībām ar pedāli tas tiek nemanāmi iedarbināts, ir diezgan jāpiepūlas sajust to brīdi kad motors iestartējas neskatoties tahometrā, vienīgais kas nodod starta brīdi ir elektrisks sīciens no motortelpas.

feciic 26.09.2021 21:38

Pieredze trīs dienas ar mk8 130zs variantā.

Nobraukti pirmie 200km, max paātrinājums nav mēģināts arī kārtīgi iemīt nē. Pilsētā kustas bez trokšņa un piepūles, patēriņš borta datorā 6litri.

Uzskries pirmais tūkstotis, uzrakstīšu vairāk.

feciic 23.09.2021 16:43

Kautkad redzēju interviju ar RTP vadītāju ka jaunos S-max fords ir nolicis jau premium segmentā ar attiecīgām ekspluatācijas un remontu izmaksām. RTP viņus bija iepircis vadoties pēc labās pieredzes ar iepriekšējo modeli un sanācis aplauziens.

feciic 23.09.2021 14:31

Galaxy arī tika skatīti, šoreiz izkrita s-max

feciic 23.09.2021 14:28

Sharan/alhambra bija kā otra opcija, bet cenas ir par 2k augstākas un pats auto krietni autobusīgāks, otrā rinda arī liekas šaurāka kā fordam.

Grandscenic ir pašaurs, espace nu galīgi tizla ergonomika-bieza grīda, augstu no zemes un krēsli relatīvi zemi, aš žēl kā var tā izcūkot salona platību.

C4 grand picasso pēc 14. Gada ir pārsteidzoši ietilpīgs, bet tā arī nesagaidīju divlitrīgu dīzeli parādāmies par saprātīgu ciparu.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti