Dalbajobs pieteicās ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dalbajobs pieteicās ![]()
Kautkas pazudis tulkojumā, vasarā vajag 1,6mm, par ziemu likumā nekas nav teikts
Veselais saprāts gan saka ka kautkādu M+S jau nu gan vajadzētu, vēljovairāk ja piekabe ir ar bremzēm.
Tapēc ka amerikā diagnostikas kultūŗa pavisam cita-nekāda, nesen tikos ar kolēģi no ASV un tur garantijas problēmas tiek risinātas bez iedziļināšanās, nomaina visu ar problēmu saistīto un skrien pie nākošā klienta, pēcgarantijas periodā nekas nemainās, atiecīgi remontu izmaksas skrien kosmosā.
Tapēc autospecs, kurš tur spēj veikt pilnvērtīgu diagnostiku dzīvo ļoti labi, jo dārgāks un specifiskāks auto(dārgākas detaļas) jo izdevīgāk veikt pilnvērtīgu diagnostiku.
No kurienes Tev tāda ideja pirkt lietotu golfu? Pērc jaunu mersi!
Cenas starpība jaunam starp 1.6 un 2.0 2-3k eur. Nevicojot pa bàni būs arī ekonomija un nodokļi mazāki.
Ar tādu tika nobraukti 140k tikai DSG versijā, jauda ir pietiekama pakaļas pārvietošanai, fūri apdzīt var, protams, ar katru salonā iekāpušo rumpi vajadzība apdzīt jāvērtē arvien kritiskāk.
Klimata trūkums nav mirstamā vaina jo logu svīšanas primārais iemesls ir aizaudzis salona filtrs, liels mitrums salonā un tikai pēc tam strādājoš AC. Tas ko Nortel piemin ir kautkas pa vidam starp manuālo kondicionieri un klimatu-respektīvi var ieregulēt temperatūru bet kur un cik stipri pūtīs tāpat jāregulē pašam, opcija uzstādīt ir, nepieciešams pareizais vadības panelis ar cipariņiem pie temperatūras regulatora, pāris sensori un kodēšana.
Vairāk ieteiktu uzmanību pievērst sēdekļu apsildei jo aukstā ziemas rītā siltumu salonā var nākties gaidīt 10-15 minūtes braucot šosejas režīmā.
Dzelžu līmenī ar motoru viss ir ok jo būvēts uz divlitrīgā bāzes, sajūgs nav no izturīgākajiem-kolēģi, kuri dabrauca līdz 100k visiem kā vienam viņi tika mainīti jo parādījās raustīšanās un vibrācija pie uzsākšanas.
Tāda detaļu meklēšana un aizvietošana bieži atmaksājas, Fordam šī pati detaļa bija sagurusi, oriģināli piedāvājas tikai kopā ar droseli, neoriģinālu nav, tāds pats motors tiek uzstādīts arī PSA grupai, kas šo sensoru piedāvā atsevišķi, ietaupījums 160eur. Vai arī turbīnas vadības vakuuma vārsts, atkarībā no kastītes- Pierburg/Volvo/PSA/Ford/Mazda/Mini detaļas cena atšķīrās piecas reizes, ražotājs gan tikai viens.
Par konkrēti citybee man pilnīgi vienalga. Ja apbižotais ir ziņojis un bites lietas “labā” neko nedara tad kompānijas ieskatā viss ir pareizi.
Tīri tā salīdzināšanai kautvai Ogrē ir tikai atsevišķas vietas kur to auto drīksti pamest.
Man daļa nekāda, līdz brīdim kamēr tas neskar mani, pietiekoši daudz gadījumu kad šādi vai savādāki nahaļi sabojā ballīti visiem.
Tas atkarīgs no tā kā šīs zonas tiek veidotas-braucot ar pirkstu pa karti vai izskatot reālas situācijas.
Lietotājs neko nav pārkāpis, tikai izmanto robu pakalpojumu sniedzēja kartē savā labā. Ja paskatās karti tad centrā ta arī būs kā saki-viena konkrēta ielas mala-Baloži, Krustkalni-viss zaļš, liec klur gribi, kaut savā sētā, tikai vārtus netaisi ciet.
Diezvai precīzais GPS pateiks ka auto ir nolikts dubļaina "tupika" galā aiz garāžu kooperatīva. Respektīvi operatoram, kamēr auto bez rezervācijas vai aktīvas nomas, ir novietots atļautajā teritorijā īsti nav iemesla pārbaudīt faktosko auti novietošanu un diezvai kāds veidojot atļauto stāvvietu reģionus izbraukāja visu kaktus un pakšus.
Bolt skūteriem tā karte ar atļauto parkingu ir stipri detalizētāka un robaināka.
Pakalpojuma sniedzējam esi par šo ziņojis?
vēl viens - uzbrukumam no Ukraiņīem ir tas ka sprādziens notika no Azovas jūras puses, ja vēl precīzāk tilts ir pilnīgi perpendikulāri kontinentālajai Ukrainai. Atteicīgi parasta raķete to nevarētu izdarīt-vai Ukraiņiem ir kautkas ar ko tehniski var tikt tālu, un tādā leņķī tikt? Un arī ja bliezt tad Ukrainai daudz lielāks ieguvums būtu sagraujot dzelzceļa tiltu.
Iespējams tam vilcienam tur nemaz nebija jābūt, kā jau pie krieviem kautkas kā parasti nesagāja.
Vēl viens-frontē panīkums, cilvēki protestē, bet te sliktie "Ukraiņi" sašauj tiltu kurš ved uz krimnaš, ko vēl vajag vatei parastajai kā visokotočnuju attaku pa militiārajiem objektiem kā atbildi?
Dod modeli lai nav tukša runāšana.
Pavero kārtīgi to plīti, parasti plīts pati saprot ka pieslēgta vienai fāzei un maksimālo jaudu samazina uz 4kw jeb 16A, kas ir caurmēra standarts mājsaimniecības agregātiem. Ir gan redzēta plīts kam specenē priekš vienas fāzes jāliek 63A drošinātājs.
Tehniski nosūcēji izmanto trīs veidu motora vadības-atsevišķi tinumi katram ātrumam, vadība ar voltāžas maiņu vai PWM signāls. Vilpei jumta ventilatori ir ar pēdējiem diviem.
Attiecīgi jānoskaidro kas noskatītajam lācītim (virsmai+nosūcējam) ir vēderā un kā tas tiek vadīts.
Pa taisno liekot:
1. Auto un piekabes elektrosistēmas nav atvienotas-piekabei saiet uz īso numura apgaismojums paliec bez gabarītiem arī auto
2. Parkings pīkst visu laiku parkojoties
3. Netiek atslēgts auto pakaļējais miglas lukturis ar pieslēgtu piekabi kam tāds ir
4. Konkrētais āķis bija nolokāms ar attiecīgiem pozīcijas sensoriem un atbrīvošanas rokturim.
5. Oriģinālais bloks mācēs pateikt ka kāda no piekabes lampām nedeg-nav katru reizi piekabinot piekabi jābauda lampas.
6. Barošana štepselim tiek padota tikai ar pieslēgtu piekabi krietni paildzinot rozetes mūžu.
7. Var padot patstāvīgu 20A barošanu kemperim
8. Esp darbība var tikt mainīta ar pieslēgtu piekabi, dzīvē testējis neesmu bet tam pašam fordam piekabes modulis pietakstījās abs un elektrības sadales moduļos un spidometrā
msh rakstīja: Jā, un jauna mašīna arī maksā ārprātīgas naudas, neesi pamanījis?
Par piekabes āķi - muļķības. Piekabes āķis sākot ar VAGmobīļiem kas izlaisti kā jauni modeļi pēc gadsimtu mijas [B6, C6, mk5 utt] ar dažiem izņēmumiem kuriem lukturi neiet caur centralās elektrības bloku [mk1, mk2 fābija un radniecīgas mašīnas kā arī T5, varbūt vēl kaut kas] ir izveikts ieliekot aizmugurē labajā spārnā piekabes āķa vadības bloku - kastīti kura pa CAN kopni sarunājas ar citiem vadības blokiem, saņemot no centrālās elektrības bloka signālus kādi lukturi jāieslēdz un darot zināmu ABS un parkinga blokiem ka aizmugurē ir piekabe, kura darbina lukturus un nosaka piekabes esamību aizmugurē. Viss ko ražotājs teorētiski varētu neielikt būtu daži vadi līdz tam labajam aizmugures spārnam, bet tam negribas ticēt. Bet piekodēšana ir CAN vārtejas [pieņemu ka ar to pietiek] konfigurācijas izmainīšana lai darītu tam blokam zināmu ka mašīnā ir tāds vadības bloks. Un pat ja tajā oktāvijā nebūtu to dažu vadu uz aizmuguri, vienīgais iemesls lai dīleris atteiktos tos ielikt būtu vēlme noslaukt no jaunu tačku pircējiem naudu, tas arī viss. ELSA [VAG dīleru izmantotā tehniskās informācijas datubāze] paredz ka dīlera autoelektriķis spēs izmantot dažādus instrumentus ar kuriem var izdarīt ar vadiem un štekeriem apmēram jebko, tā ka ja dīleris atsakās pievienot pusduci vadu, tā ir viņa politika vai personāla nekompetence, tas arī viss.
P.N. Konkrēto piekabes āķu risinājumam, ja kas, rietumu firmas ražo pat aftermarketa risinājumus - pats esmu redzējis kaut kādu, hvz, 5-7 gadus vecu kadiju kam esošā īpašnieka laikos ielikts āķis un ielikts kaut kāds dīvains āķa vadības bloks.
Atkarīgs ko un kā ražotāja naudas slaukšanas departaments paredzējis, fordam priekš āķa moduļa bija gan vieta gan kabeļi izvilkti, pāris klikšķi programmatūrā un viss notiek.
Opelim Nācās mainīt aizmugurējo gaismu bloku, aizmugurējo drošinātāju bloku un bakstīt vadiņus štepselī un ar visu to dīleris nevarēja manis sadabūto gaismu bloku pierakstīt pie konkrētā auto jo esmot 3 līmeņu komplektācijas, kurām katrai savi bloki un savstarpēji neesot savietojami, ja gribi lai viss skaisti-lūdzu universālais ražotāja bloks par 550eur un kodēšana vēl 150 ![]()
Tapēc ka jaunai tačkai arī detaļas jāpērk jaunas.
Tie sūda dačiki un radari maksā ārprātīgas naudas kastītēs sapakoti.
Arī ar kodēšanu var nebūt tik vienkārši, liekas ka oktāvijai ja nepasūtīji piekabes āķa sagatavi tad pēcāk to uzlikt vairs nevar. OK kko pieskrūvēt var un ar zaglīšiem paņemt signālus lampā arī noteikti ka var bet tā lai korekti darbotos ESP un tie paši parkingi apklustu droši ka nevar.
Tieši tā, nezinu kas tur bija nepareizi, ļoti izteikti 308, nevienam citam auto ar balku nav gadījies tādu lietu novērot.
NL ir mazāka bet ceļi par pāris reizēm labāki kā mums un tur vicot 50-100km uz darbu ir tīrais sīkums.
Kā reiz reģionālais šefs bija no tā gala un brīnījās par mūsu nekādajiem darba auto nobraukumiem(10-30k) gadā.
Ģimenē bijušie 16tā gada 308 un 10tā gada 307 ļoti atsita sajūtu par sūdu papīrītī. Izskatās smuki, pa labu ceļu arī brauc feini un klusi bet tiko sākas iekrutušas akas tā mašīnas aizmugure dzīvo savu dzīvi dēļ primitīvās piekares. 308 salons vispār plastmasu plastmasa visur, lētākā un cietākā. Bagāžnieka un grīdas apdare izplūksnājas un neturas vietā. Motortelpā tādas pašas plastmasas un gumijas korķīši visur, drīz vien kļūst trausli un aplūzt.
Varbūt ar aktuālajiem modeļiem kkas ir diži mainījies…
Par dizainu gan jaunajiem modeļiem liels +
Tas gan, šito nevar pamest izlādētu un laiku pa laikam tāpat profilakses pēc jāpalādē.
Man nevajag pulēt bet zāģētam dēlim skabargas notrīt, vai piemēram betonam negludumus ar dimanta slīpdisku notrīt, putekļi krietni mazāk griežas ar mazu gāzīti strādājot.
Kapēc lietojams instruments būtu jādod uz pārstrādi, jauns akumulators no aļika 24eur. Degradējas gan krietni ātrāk kā oriģinālie bet tāpat sīkai vajadzībai vai kādam kaimiņam aizdot skapīša saskrūvēšanai der.
Aiz gara laika mēģināju sabūvēt akumulatoru ar litija elementiem, instruments griežas bet oriģinālais lādētājs atteicās sadarboties ar baterijas kontrolieri.... atmetu ar roku.
Nekad nav bijušas problēmas atskaitot otrās paaudzes megani, kurai iesala trosītes ne bremžu mehānisms. Tā ka te ir jautājums par rokas bremžu trosīšu novietojumu un sadiluma/sarūsēujuma pakāpi