Mans revjū par konkursu - Kodiaq un Tiguan augstās vietas nebija pārsteigums - sakarīgas mašīnas, kas noteikti savos segmentos būs Latvijas auto tirgus topa augšgalā. Kas kopumā, ņemot vērā Latvijas tirgus, tā teikt, īpatnības, arī ir OK. BET... nepatīkami pārsteidza, ka Duster nedabūja nevienu balvu... nevienu pašu. Kā jau iepriekš rakstīju, manuprāt, kāreiz šis auto diezgan lielā mērā varētu pamainīt tirgus tendences Latvijā, ņemot vērā progresu, salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, cenas/kvalitātes attiecību, manuālās kārbas, pilnpiedziņas iespējamību utt. Uzskatu, ka vismaz 3. vietu Duster bija pelnījis.
Nākamais - gada pārsteigums Toyota Camry? Wtf? Turklāt pamatojums - pārsteigums, ka kāds vēl šodien Eiropā tirgo sedanu. Ja Camry būtu atgriezies Eiropā, tad jā, bet Camry pie mums tirgo jau kopš laikam 2019. gada un šeit ir vienkārši paaudžu maiņa. Turklāt, šis arī neko daudz neatšķiras no citiem Toyota modeļiem - plus mīnus tā pati dizaina līnija, tās pašas tehnoloģijas utt. Nenoliedzu, ka Camry ir labs auto, bet, nu, gada pārsteigums? Manuprāt, šeit bija jābūt vai nu tam pašam Duster vai Santa Fe...
P.S. No finālistiem esmu braucis ar Tiguan, Duster, Santa-Fe.
Tur no "ielas mašīnām" vēl bija E klase, Superb, Passat B9...