Var gan robbreport.com/motors/cars/variomobil-vario-perfect-1200-platinum-luxury-rv-motorhome-1234568962/
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas, ka sadarbības serviss, vēl nav rādītājs. Tev paveicās - iedeva plus mīnus līdzīgu tāmi, tāpēc arī akceptēja. Ja tavam piemājas servisam cipars būtu augstāks un viņi iestātos pozā uz cenu, tad neakceptētu.
Nē, tas nav savādi. Ja pacientam ir izmaksas, nākošajā gadā polise kļūst dārgāka.
Nē, vnk aptuveni zinu, cik kādas opcijas apdrošinātājiem maksā. Vakar vienam 2008. pižikam, kas ir savā ziņā tava Citroena ekvivalents, Banā taisīju polisi par plus mīnus līdzīgu cenu.
Bet tā arī rodas tā vaimanoloģija par ļaunajiem apdrošinātājiem, kuri neizklājas kapeikmīļa priekšā pēc viņa vēlmēm.
Tavam auto tā opcija būtu maksājusi max 20 euro
Cerams, paņēmi ar izvēles servisu? Ja nē, tad, ja kas notiks, viņi rīkos tenderi un nosūtīs uz to kantori, kas piedāvās lētāko cenu. Pēdējo reizi man vienu klientu uz galīgu gaģušņiku nosūtīja.
Tad tev vēl vecā polise. Jaunajās ir speciāla atruna par to.
Bet iesaku tomēr pārliecināties. Atrunas nebūs pilnajos KASKO noteikumos, bet polises speciālajās atrunās, visticamāk otrajā lappusē pie beigām.
Iciks, nevajag nekādu kalkulatoru vispār, Reku, šīrs saka, lai paņem mašīnas vērtību un izvelk 2-3 procentus un būs tev cena
"...autiņš arī vecaks paliek un vairs nav tik vērtīgs..."
Šo iebildumu izmanto daudzi, tikai ir viens "bet"... gadījumu, kad jāmaksā pilna atlīdzība (zādzība vai total loss) ir relatīvi maz, bet par bojājumiem tiek saņemti apmēram 30% pieteikumi no polišu skaita, tobiš, vidēji katrs trešais apdrošinātais auto piesaka kādu atlīdzību. Un apdrošinātājam pa lielam nav starpības - remontēt gadu vai trīs gadus vecu auto. Izmaksas būs ļoti līdzīgas.
Kas attiecas uz cenas pieaugumu - ir naivi sagaidīt, ka inflācija neietekmēs apdrošināšanas nozari. Rezerves daļas paliek dārgākas, servisa pakalpojumi paliek dārgāki, būvniecības izmaksas aug, medicīna tāpat utt. Šie ir tieši izmaksas ietekmējoši faktori.
Kas attiecas uz Baltu - viņiem vispār dažreiz diezgan neprognozējami. Nupat, piemēram, rēķināju KASKO vienam pacientam, kuram bija izmaksa. Cena pieauga tikai par 10%... standartā... es sarunāju atlaidi, līdz ar to polise šogad nesadārdzināsies. Tajā pašā laikā, pirms pusgada skatījos KASKO sava brāļa mašīnai - arī izmaksu nebija, bet cenas kāpums ievērojams. Pat ar atlaidēm piedzīt nevarēja.
BTA ir viens mīnuss - vējstiklam limits ir 500 euro vai arī par papildus samaksu tad ņem, bet ar pašrisku bojājuma PR apmērā. Līdz ar to, ja tev ir QQ pilnajā komplektācijā, var sanākt, ka ar to nepietiks. Ja stiklā trāpīs akmens vēl vienu reizi, varēsi pats par savu naudu mainīt vai gaidīt nākamo polisi.
Īsāk sakot, pirms drošini BTA, iesaku uzzināt, cik maksā vējstikls.
Bet vispār... paaugsta cena priekš Qashqai, ja tev ir 16. BM.
Nu nez, man vairākiem paziņām/čomiem arī tāds ir bijis, turklāt ar lielākiem nobraukumiem. Šobrīd uz sitiena nāk prātā divi tādi. Plus, viensm čomam bija septītais ap to gadu, plus divi draugi brauc ar F10. Bija, protams, ik pa laikam kāši, bet kopumā visi, kurus zinu, ar to auto brauca ilgi un bija apmierināti. Nu jā, droši vien jānoķer pareizais brīdis, kad no tā auto tikt vaļā.
Bet tas, ka viens vazājas pa servisiem, galīgi nav rādītājs. Ej nu zini, kā auto iepriekš bijis ekspluatēts un varbūt vienkārši neveiksmīgs eksemplārs.
Tiem jau vajag, lai galdnieks piebrauc ar elektromobili... nu, sliktākajā gadījumā plug-in hibrīdu.
Tikai nedirs, uz evakuatora var nonākt jebkuras valsts ražojums. Man pašam no vāciešiem ir bijuši Opel, VW, BMW, Audi.. uz evakuatora ir pabijis tikai opelis... pēc avārijas.
Nu, nu... nav tik traki. Esmu diezgan daudz pabraukājis gan ar Dusteri, gan jauno Sandero (kaut kur tepat forumā pat aprakstu uzcepu). Protams, ir visādi lētuča piesitieni un briesmīgas kvalitātes audio, bet visādi citādi abi auto ir pietiekami ērti un tajos jūties kā cilvēks.
Man viens draugs nomainīja piepičkātu Hyundai Santa-Fe 2,7 pret jaunu Duster., jo apnika bērt naudu kā tukšā caurumā. Brauc jau 4. gadu un ir apmierināts.
Ne vienmēr... Ja iepriekšējais īpašnieks auto ir lietojis kā, piemēram, iauto biedrs kasinsh79, kurš eļļu maina ik pēc 30 tūkstošiem, jo "garantijas noteikumi tā atļauj", tad no tāda auto labāk nepirkt.
A kāpēc X-Taipu? S-Taips būs iespaidīgāks... Bet kā alternatīvu, ja gribi ko iespaidīgu, vari izskatīt šitādu www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/gggdb.html#photo-9
Es reiz uztaisīju ar tīģergarnelēm un kausēto sieru... Sanāca visai garšīgi
Man pazīstamam bija 300M ar šo dzinēju. Kārbu remontēja divreiz visai īsā periodā (neatceros, cik, pasen tas bija).
Iciks, vajag un labi, ka maina. Tas kloķis ir diezgan neparocīgs un tizls. Turklāt tu to nemaz neredzi. Ja brauc pa šoseju un gribi ieslēgt kruīzu, tad ir 2 varianti - vai nu stāties malā un pētīt, ko kura poga nozīmē, vai arī spaidīt visas pēc kārtas un pētīt, kas no tā visa sanāks.
Nu, Toyotai daudzas pogas joprojām ir no deviņdesmitajiem vai pat astoņdesmitajiem gadiem. Tas pats ar vismaz iepriekšējās paaudzes Nissan Qashqai/X-Trail. So what?
Un, kā jau rakstīju, spēj gan. Jaunajos modeļos tā kloķa vairs nav.
Jā, darbā ir viens plikākās komplektācijas 308, nesen braucu ar vidējās komplektācijas C4. Abiem kruīzs uz stūres.
Piemēram, tev, vai ne? Nav vairs, par ko vaimanāt...
Jaunās arhitektūras pižikiem (308, 408) un Citroeniem (vismaz C5X) jau šī kloķa vairs nav. Kruīzu darbina ar pogām uz stūres.
Nu. es to pateicu citādāk. Turklāt, tas nevar būt jebkurš kantoris, jo oplīzes gadījumā auto pārdevējam pēc termiņa beigām, saskaņā ar līgumu, jābūt gatavam par atlikušo v'ērtību to auto atpirkt. Dižķibeles laikā līzinga kompānijas pat atteicās slēgt operatīvā līzinga līgumus dažiem jauniem salonu auto, ja tie tiek pirkti pie nepareizā dīlera, kurš kaut ko ir nogrēkojies. Patiesībā, ne tikai dižķibeles laikā, bet arī jaunajos laikos dažiem nīkuļojošiem dīleriem tā bija.
Jjjjap, apmēram tā arī ir...