iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
GB12 22.05.2023 11:08

Jjjjap, apmēram tā arī ir...

GB12 21.05.2023 0:28
GB12 20.05.2023 9:16

Tas, ka sadarbības serviss, vēl nav rādītājs. Tev paveicās - iedeva plus mīnus līdzīgu tāmi, tāpēc arī akceptēja. Ja tavam piemājas servisam cipars būtu augstāks un viņi iestātos pozā uz cenu, tad neakceptētu.

GB12 20.05.2023 9:15

Nē, tas nav savādi. Ja pacientam ir izmaksas, nākošajā gadā polise kļūst dārgāka.

GB12 19.05.2023 21:06

Nē, vnk aptuveni zinu, cik kādas opcijas apdrošinātājiem maksā. Vakar vienam 2008. pižikam, kas ir savā ziņā tava Citroena ekvivalents, Banā taisīju polisi par plus mīnus līdzīgu cenu.  

 Bet tā arī rodas tā vaimanoloģija par ļaunajiem apdrošinātājiem, kuri neizklājas kapeikmīļa priekšā pēc viņa vēlmēm.

GB12 19.05.2023 18:09

Tavam auto tā opcija būtu maksājusi max 20 euro

GB12 19.05.2023 11:21

Cerams, paņēmi ar izvēles servisu? Ja nē, tad, ja kas notiks, viņi rīkos tenderi un nosūtīs uz to kantori, kas piedāvās lētāko cenu. Pēdējo reizi man vienu klientu uz galīgu gaģušņiku nosūtīja.

GB12 18.05.2023 15:43

Tad tev vēl vecā polise. Jaunajās ir speciāla atruna par to.

Bet iesaku tomēr pārliecināties. Atrunas nebūs pilnajos KASKO noteikumos, bet polises speciālajās atrunās, visticamāk otrajā lappusē pie beigām.

GB12 18.05.2023 11:45

Iciks, nevajag nekādu kalkulatoru vispār, Reku, šīrs saka, lai paņem mašīnas vērtību un izvelk 2-3 procentus un būs tev cena

GB12 18.05.2023 11:43

"...autiņš arī vecaks paliek un vairs nav tik vērtīgs..."

Šo iebildumu izmanto daudzi, tikai ir viens "bet"... gadījumu, kad jāmaksā pilna atlīdzība (zādzība vai total loss) ir relatīvi maz, bet par bojājumiem tiek saņemti apmēram 30% pieteikumi no polišu skaita, tobiš, vidēji katrs trešais apdrošinātais auto piesaka kādu atlīdzību. Un apdrošinātājam pa lielam nav starpības - remontēt gadu vai trīs gadus vecu auto. Izmaksas būs ļoti līdzīgas.

Kas attiecas uz cenas pieaugumu - ir naivi sagaidīt, ka inflācija neietekmēs apdrošināšanas nozari. Rezerves daļas paliek dārgākas, servisa pakalpojumi paliek dārgāki, būvniecības izmaksas aug, medicīna tāpat utt. Šie ir tieši izmaksas ietekmējoši faktori.

Kas attiecas uz Baltu - viņiem vispār dažreiz diezgan neprognozējami. Nupat, piemēram, rēķināju KASKO vienam pacientam, kuram bija izmaksa. Cena pieauga tikai par 10%... standartā... es sarunāju atlaidi, līdz ar to polise šogad nesadārdzināsies. Tajā pašā laikā, pirms pusgada skatījos KASKO sava brāļa mašīnai - arī izmaksu nebija, bet cenas kāpums ievērojams. Pat ar atlaidēm piedzīt nevarēja.

GB12 18.05.2023 11:33

BTA ir viens mīnuss - vējstiklam limits ir 500 euro vai arī par papildus samaksu tad ņem, bet ar pašrisku bojājuma PR apmērā. Līdz ar to, ja tev ir QQ pilnajā komplektācijā, var sanākt, ka ar to nepietiks. Ja stiklā trāpīs akmens vēl vienu reizi, varēsi pats par savu naudu mainīt vai gaidīt nākamo polisi.

Īsāk sakot, pirms drošini BTA, iesaku uzzināt, cik maksā vējstikls.

Bet vispār... paaugsta cena priekš Qashqai, ja tev ir 16. BM.

GB12 16.05.2023 12:38

Nu nez, man vairākiem paziņām/čomiem arī tāds ir bijis, turklāt ar lielākiem nobraukumiem. Šobrīd uz sitiena nāk prātā divi tādi. Plus, viensm čomam bija septītais ap to gadu, plus divi draugi brauc ar F10. Bija, protams, ik pa laikam kāši, bet kopumā visi, kurus zinu, ar to auto brauca ilgi un bija apmierināti. Nu jā, droši vien jānoķer pareizais brīdis, kad no tā auto tikt vaļā.

Bet tas, ka viens vazājas pa servisiem, galīgi nav rādītājs. Ej nu zini, kā auto iepriekš bijis ekspluatēts un varbūt vienkārši neveiksmīgs eksemplārs.

GB12 15.05.2023 22:16

Tiem jau vajag, lai galdnieks piebrauc ar elektromobili... nu, sliktākajā gadījumā plug-in hibrīdu.

GB12 14.05.2023 23:13

Tikai nedirs, uz evakuatora var nonākt jebkuras valsts ražojums. Man pašam no vāciešiem ir bijuši Opel, VW, BMW, Audi.. uz evakuatora ir pabijis tikai opelis... pēc avārijas.

GB12 13.05.2023 17:59

Nu, nu... nav tik traki. Esmu diezgan daudz pabraukājis gan ar Dusteri, gan jauno Sandero (kaut kur tepat forumā pat aprakstu uzcepu). Protams, ir visādi lētuča piesitieni un briesmīgas kvalitātes audio, bet visādi citādi abi auto ir pietiekami ērti un tajos jūties kā cilvēks. 

Man viens draugs nomainīja piepičkātu Hyundai Santa-Fe 2,7 pret jaunu Duster., jo apnika bērt naudu kā tukšā caurumā. Brauc jau 4. gadu un ir apmierināts.

GB12 13.05.2023 17:54

Ne vienmēr... Ja iepriekšējais īpašnieks auto ir lietojis kā, piemēram, iauto biedrs kasinsh79, kurš eļļu maina ik pēc 30 tūkstošiem, jo "garantijas noteikumi tā atļauj", tad no tāda auto labāk nepirkt.

GB12 13.05.2023 6:31

A kāpēc X-Taipu? S-Taips būs iespaidīgāks... Bet kā alternatīvu, ja gribi ko iespaidīgu, vari izskatīt šitādu www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/gggdb.html#photo-9

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/bighg.html

GB12 12.05.2023 20:15

Es reiz uztaisīju ar tīģergarnelēm un kausēto sieru... Sanāca visai garšīgi

GB12 12.05.2023 20:11

Man pazīstamam bija 300M ar šo dzinēju. Kārbu remontēja divreiz visai īsā periodā (neatceros, cik, pasen tas bija).

GB12 11.05.2023 11:13

Iciks, vajag un labi, ka maina. Tas kloķis ir diezgan neparocīgs un tizls. Turklāt tu to nemaz neredzi. Ja brauc pa šoseju un gribi ieslēgt kruīzu, tad ir 2 varianti - vai nu stāties malā un pētīt, ko kura poga nozīmē, vai arī spaidīt visas pēc kārtas un pētīt, kas no tā visa sanāks.

GB12 11.05.2023 11:10

Nu, Toyotai daudzas pogas joprojām ir no deviņdesmitajiem vai pat astoņdesmitajiem gadiem. Tas pats ar vismaz iepriekšējās paaudzes Nissan Qashqai/X-Trail. So what?

Un, kā jau rakstīju, spēj gan. Jaunajos modeļos tā kloķa vairs nav.

GB12 11.05.2023 11:06

Jā, darbā ir viens plikākās komplektācijas 308, nesen braucu ar vidējās komplektācijas C4. Abiem kruīzs uz stūres.

GB12 11.05.2023 10:58

Piemēram, tev, vai ne? Nav vairs, par ko vaimanāt...

GB12 10.05.2023 16:21

Jaunās arhitektūras pižikiem (308, 408) un Citroeniem (vismaz C5X) jau šī kloķa vairs nav. Kruīzu darbina ar pogām uz stūres.

GB12 10.05.2023 16:06

Nu. es to pateicu citādāk. Turklāt, tas nevar būt jebkurš kantoris, jo oplīzes gadījumā auto pārdevējam pēc termiņa beigām, saskaņā ar līgumu, jābūt gatavam par atlikušo v'ērtību to auto atpirkt. Dižķibeles laikā līzinga kompānijas pat atteicās slēgt operatīvā līzinga līgumus dažiem jauniem salonu auto, ja tie tiek pirkti pie nepareizā dīlera, kurš kaut ko ir nogrēkojies. Patiesībā, ne tikai dižķibeles laikā, bet arī jaunajos laikos dažiem nīkuļojošiem dīleriem tā bija.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti