Bet Iveco ir itāļu kantoris en.wikipedia.org/wiki/Iveco
Bet, nu jā, vācu Magirus pievienoja itāļu Iveco, kam mamma vispār sēž Amsterdamā. Līdzīgi kā opeļiem, pižāriem un alfām - Stellantis arī Nīderlandes kantoris.
Bet Iveco ir itāļu kantoris en.wikipedia.org/wiki/Iveco
Bet, nu jā, vācu Magirus pievienoja itāļu Iveco, kam mamma vispār sēž Amsterdamā. Līdzīgi kā opeļiem, pižāriem un alfām - Stellantis arī Nīderlandes kantoris.
Izgāzās abas puses. Atšķirība ir tā, ka antivakši savu izgāšanās daļu atzīt nav spējīgi - joprojām kaut ko muld par vispasaules sazvērestībām.
Magirus vai tad bija vācu, ne itāļu?
Krotow rakstīja: Ir cerība ka šo kverpli ukraiņi Donbasā aizsūtīs pie Kobzona.
Pirms kāda mēneša jau pat bija ziņa, ka tas melnais Ļeņins esot atstiepies. It kā glābjot 30 bērnus no mājas, kuru fašisti ukraiņi esot saspridzinājuši, pagraba... Pat Wikipēdijā uz brīdi par to bija ieraksts.
Labāk tiešām nebūtu komentējis. Pats pinies pretrunās visu laiku. Te "afēra", te nauda beidzas un nav ieinteresētības. Ak jā, Polijā un citās laimes zemēs vakcīnas nav pāri palikušas?
Kārtējo reizi apstiprinās manis teiktais - tieši antivakši ir tie lielākie jūsmiņi, kuri bez tā kovida nespēj dzīvot un visu laiku to tēmu velk no misenes ārā.
Somi ir lielāki dzērāji par mums. Bet kaut kā dzeršanu un nebraukšanu tomēr apvienot spēj.
"... attiecīgi rīkoties..."
Nu, nu, pastāsti kā? Konkrēti.
msh rakstīja: Diagnoze - pārticis mietpilsonis. Esi dzirdējis tādu terminu "no rokas mutē"? Nejūtos pārsteigts ka esi sajaucis vietām izmaksas - nevis "ja nevari samaksāt 80 euro sodu, tad visticamāk nevari arī atļauties uzturēt normāli mašīnu" bet gan "ja jāmaksā sods, tad mašīnai nākas pagaidīt". Kā arī - klajš izpratnes trūkums par to ka ļoti daudziem mašīna ir pirmās nepieciešamības prece. Man īsti nav spēkā ne viena ne otra situācija, bet es abas varu iztēloties bez problēmām.
P.N. Nejūtos pārsteigts par to ka tev trūkst nojausmas par to, cik daudz var izdarīt par tām 80 eirām, ja jātaupa nauda. Šobrīd gan jau vairs nē, bet vēl nesen par to naudu kaut vai sanāca divas jaunas riepas...
Jā, esmu dzirdējis. Un jaunībā ir nācies tā arī dzīvot. Un tajā laikā man nebija auto, jo apzinājos, ka nespēšu to uzturēt.
.
Ja atlaidi dod 0.15 euro, uz 50 litru bāku tas sanāk 7.50 euro. Stāvēt tik garu rindu dēļ 7.50? Da nu...
Esmu 2x braucis pa Norvēģiju, turklāt visai lielus - ap 1000+ km attālumus. Pirmkārt, IR tur papilnam vietu, kur var sanākt par tiem 20 km/h pārkāpt. Otrkārt, ko nozīmē jēdziens - soda neizbēgamība? Man pazīstams tur uzrāvās par braukšanu nelielā šmigā. Ja nemaldos, 5000 euro uzlika. Šams atmauca uz LV un neviens gailis no turienes pakaļ nedziedāja. Tas gan bija pirms kādiem 10 gadiem.
Bet tu saki, ka NOR vidējā alga ir 5000 euro, Latvijā cik bija - 1100? Nu, parēķināsim rupji - 5x lielāka. Sods par 20-30 km/h pārsniegtu ātrumu pilsētā ir 80 euro, Norvēģijā - 8500 kronas (20-25 km/h), kas ir apmēram 820 euro. Sanāk 10 reizes vairāk pret 5x lielākiem ienākumiem. Īsti nav "nedaudz lielāki". Vēl viena nianse Norvēģijā - tur tiesības ņem nost par virs 25 km/h pārsniegtu ātrumu.
Sodu naudas izteiksme ir diezgan samērīga. Nav nekas tāds, ko nevarētu samaksāt, bet nav arī tik maz, lai uz ceļa neiespringtu ar domu - eh, varu arī pārkāpt, jo sods nekāds īpašais nav. Bet, ja nevari samaksāt 80 euro sodu, tad visticamāk nevari arī atļauties uzturēt normāli mašīnu, nopirkt riepas utt., attiecīgi, tev uz ceļa nav ko darīt.
P.S. Mani toreiz neizdrāza. Mēģināja, bet nesanāca, jo pateicu, ka protokolu neparakstīšu un apstrīdēšu
Man gan ir aizdomas, ka atbildes kārtējo reizi nebūs, līdzīgi kā jautājumā par balsošanu vēlēšanās.
Tev ir konkrēta statistika pieejama, kas apstiprina tavu "tikai Latvijā" apgalvojumu?
Esi pārliecināts, ka krievi neatrastu citu veidu, kā to izdarīt? Turklāt, ja viņi to būtu darījuši, vai UA būtu tāds atbalsts, kāds tas ir šobrīd? Nepietiekams, jā, bet tomēr... Neesmu eksperts kara jautājumos, tikai jautāju...
Diez vai varēs no viņa kaut ko piedzīt. Tāds buss maksā kā minimums 30-40 tūkst. euro... Es vairāk par to, kādām čurām ir jābūt cilvēka galvā, lai kaut ko tādu vispār darītu.
"Ir pat scenārijs citplanētiešu iebrukumam tik tādu jau negaida."
Citplanētiešiem ticēja pat Stīvens Hokinss.
Spridzināt tiltus, kamēr nav sācies iebrukums... nu, nu... No vienas puses, tas varbūt būtu atrisinājis kādas problēmas, no otras - pasaule uzskatītu par agresoru tieši Ukrainu, kas visai nopietni varētu ietekmēt palīdzības sniegšanu.
Maniem pēdējiem 2 auto vārdus deva toreizējā mīļotā sieviete. Jaguāru iesauca par Simbu, bembi - par Benediktu.
Ā, tad tavuprāt man vajadzēja meklēt dzīvesvietu pēc iespējas tālāk no darba, lai varētu ikdienā kurināt trīslitrīgu dīzeli? Tobiš, pakārtot dzīvi mašīnai, nevis otrādi? Ko lai saka, dzelžaina loģika.
Un es nedziedāju tikai slavas dziesmas. Aprakstīju reālo pieredzi, arī mīnusus un feilus uzskaitīju.
Bet tajā pašā Lutskā nupat esot atvēries Maķītis... Tā ka, dzīve pavisam jau neapstājas.
Bet par to visu banku - atliek tikai cerēt, ka Ukraina spēs pretoties. Arestovičs vakar izteicās, ka, ja nebūs artilērijas, sitīs tos urlātus ar akmeņiem. Cerēsim gan, ka ieroči un pārējā palīdzība būs.
Šodien satiku vienu ukrainieti, kuru pavasarī atvedu uz šejieni un kura maijā aizmočīja atpakaļ. Viņa šoreiz brauc uz Somiju - tur kaut kāds radinieks dzīvo. Kamēr 4 stundas gaidījām pārsēšanos autobusā uz Tallinu, viņa man pastāstīja, ka visā Ukrainā siltā ūdens nav, apkure knapi knapi - faktiski arī gandrīz nav, elektrības lielu daļu dienas nav. Pat Ļvivas autoostā, kur viņa ar mazo gaidīja autobusu, bijis tumšs kā kapos. Trauksmes sirēnas bļauj teju visu laiku. Turklāt autoostas, dzelzceļa stacijas atkal šturmē bēgļu bari, jo viņus varasiestādes visu laiku mēģina pārliecināt, lai tie, kam ir iespēja un atļauja, lasās pēc iespējas ātrāk prom, kamēr vēl var, jo izlūkdienestiem esot informācija, ka krievu un baltkrievu jebanāti no Baltkrievijas puses gatavojot pamatīgu uzbrukumu Ukrainas t.s. drošajam galam - rietumiem (Ļvivai, Lutskai (vai kā tur to pilsētu latvisko) utt.), lai nogrieztu palīdzības ceļus, kas pamatā nāk caur Poliju. Janvārī tur orki sākšot pamatīgi ārdīties un iespējas daudzmaz droši aizbēgt būšot daudz ierobežotākas.
eidis rakstīja:
GB12 rakstīja: Nesen nācās ieguldīties mazliet vairāk kā gribētos. Tika paķidāts dzinējs - nomainīts vārstu vāks un kartera blīve, jo gar šiem pribambasiem tecēja eļļa. Nebija kosmoss - ierakstījos 3 ciparu skaitlī, bet tāpat nepatīkami.
Lai nu kā, topiku laikam varam slēgt, auto šodien tika pārdots. Nuuuu, jaunais īpašnieks vēl savācis mašīnu nav, bet rokas nauda ir iemaksāta. Nobraucu ar to auto 3.5 gadus, 76 tūkst. kilometrus.
Tas auto USA dzīvojās uzturēšanas izmaksu topos. Labi vien ka pārdevi.
Es tikko tiku pie jauna auto, bet nu skumīgi. Vajadzīgā klasē bija 3 auto, kur viens ar nepareizu figūru, otrs neinteresantu paaudzi un trešais ar nepareiziem radurakstiem. Vairāk nekā. Bet nu paķerts ir un tad jau redzēs
Interesanti būtu saprast, kāpēc tieši ASV, nevis Eiropā? Kas tieši ir tas, kas ASV padara tās izmaksas tik dārgas?
Nu, kā - iedarbinās kārtējo "ģeņeg ņet, no vi ģeržiķesj" retoriku un šamiem ar to pietiks. Galvenais lai "Krim" paliek "naš" i "fašizm ņeprojģot".
Vakšiem ir tieši tas pats - savādāka notikumu gaita. Parādījās omikrons. Bet tev ir vai nu pašvaki ar atmiņu, vai arī pats tagad, kā izteicies, mēģini izgāšanos "paslaucīt zem tepiķa". Laikam esi aizmirsis par antivakšu naratīviem kā, vispirms, ka kovids ir palaists, lai sadzītu visus mājsēdēs un pa to laiku saliktu 5G torņus, pēc tam ka kovids ir palaists, lai iznīcinātu cilvēci, tad izrādījās, ka kovidu laiž uz galvām lidmašīnas himtreilu veidā utt. Kad parādījās vakcīnas, izrādījās, ka kovids tomēr ir palaists, lai piespiestu visus vakcinēties. Pašas vakcīnas tika izgudrotas, lai pakļautu cilvēci, ievadītu čipus. Daži reliģiozie fanātiķi pat zīmēja šo kopā ar Atklāsmes grāmatas 13. nodaļu par zvēra zīmi. No vakcīnām masveidā mirs cilvēki, progresijā pieaugs visādu slimību viļņi, imunitātes saies pakaļā utt.