Man ir.
120 ls.
Man ir.
120 ls.
ursis rakstīja: reāli nekas netiek darīt,tāds IBD(imitacija burnoj dejetelnosti).
Olas iespiedi Jawas sēdekļa šķirbā?
Šīri, kaut kas neiet kopā. Kā te nesen noskaidrojām, tu iepērcies humpalu ( lietoto drēbju) veikalos. Bet tajā pašā laikā lielies, ka pērc Rucarro. Man jau kaut kā šķiet, ka tu irs te par to beņķi.
VWfans rakstīja:
msh rakstīja: Fanam - izskatās tizli, kā jau jebkura mākslīgi uzpūsta un piepacelta mazmašīna, un baudāmā 1.6 šujmašīna noteikti ir pilnīgi nebaudāma - ja ar tādu vajadzēs sekot kādai mazai mašīnai ar līdzīgu 1.6 zem haubes, kuras vadītājs brauks dinamiski, varēsi izbaudīt, kā tas ir, kad tahometrs dzīvojas pa augšām bet cēliens kā neparādās, motoram...
Nē, 115 zirgspēki Mokkai ir pietiekami. Šāds auto sasniedz 100 km/h 12,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 170 km/h. Auto pilna masa - 1858 kg.
Kāds ir izpūtēja diametrs ?
Atcerējos vienu gadījumu armanu tiešu līdziesaisti.
Cummins dzinējs. Veicām pilno dzinēja remontu, pie reizes uz SIA Aivisam Jelgavā aizvedu augstspiediena sūkni un sprauslas pārbaudīt. Viss esot labs, nav nepieciešams remonts.
Tehnika tika sataisīta un iznomāta. Nomnieks ielēja bākā tizlu, netīru degvielu ( kāda mēneša periodā) un dampis noslāpa. Bāka pirms tam tika noņemta un izmazgāta. Pēc noslāpšanas tur tika konstatēts paliels daudzums ūdeņaini duļķainu piesārņojumu. Sūknis neiet. Aizvedu atkal Aivisam, jā, iekšā ūdens un rūsa.
Jāremontē. Cik ? 400 ls. Saku, jāsazinās ar vaininieku, jāsaskaņo rīcība,remonts vai jaunu šis pirks. Sazinājos, remontējam. Darīju to zināmu pēc nedēļas domāšanas perioda remonta veicējam. Zvana pēc kādas pus dienas, remonts tomēr esot 800 ls, jo baigi sadilusi kaut kāda lielā detaļa ( galva vai kas tāds) . Jautāju vai tas rūsas dēļ, nē, tas esot dabīgi nodilis un sūknis esot beigts
Pirms tam pārbaudē neko viņš tādu neredzēja.
Vēl viena pieredze ar remontētāju.
Šīri,kādā krēslā tevi sēdināja,kad biji mazs ?
VWfans rakstīja: Parēķināsim, vai Mokku ir vēlams izvēlēties ar 1,7 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru. Salīdzināsim vienādas Enjoy komplektācijas. Mokkai ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru cena 12234 lati, bet ar 1,7 CDTI dzinēju 14431 lats. Starpība 2197 lati.
Degvielas patēriņš benzīna auto 6,5 litri uz 100 km, bet dīzeļauto - 4,7 litri uz 100 km. Tā kā šajos rādītājos grūti iekļauties, piemetam 10% klāt. Sanāk patēriņi attiecīgi 7,15 un 5,17 litri uz 100 km.
Kārtējo reizi apstiprinās tava izbijušā ierēdneļa āža kāja, kurš māk sausus ciparus saskaitīt
Degvielas izmaksas uz 1000 km.
Benzīna auto 0,927 x 71,5 = 66,28 lati
Dīzeļauto 0,877 x 51,7 = 45,34 lati
Starpība 20,94 lati uz 1000 km. Dīzeļauto iegāde atmaksāsies pēc 104,9 tūkst.km (2197 / 20,94 = 104,9).
msh atkal sāpe ,ka citi var nopirkt jaunu auto ? , nevis nobrauktu Audi mizu ?
PS. Un tu vari vienreiz to savu dziļo lauku runas stilu atstāt pie iecienītajām divlitru pudelēm vakaros un izbraucienos ar pusizjauktiem auddī markas salikumiem?
Šīri, ar kādu mašīnu tu pārvietojies ?
Un vēl jautājums- kāpēc tu jauc gaumes jautājumu ( krāsu izvēle) ar auto marku vērtējumu?
Tavuprāt Opel ir baigi slikts, bet Subaru ir kas nebūt no kosmiskajām tehnoloģijām?
Aprilia sūds, bet Yamaha baigi rullē ?
Šīri, tev kā caurkritušam tulkotājam tik daudz vajadzēja saprast, ko nozīmē vārds 'širpotrebs'. Tas nozīmē plaša patēriņa preci, kas ir visi šitie japāņu moči, L200 un navaras.
Tev kaut kāda tendence pēdējā laikā censties pierādīt, ka esi pajoliņš. Agrāk to darīja pirmais, tas pārstāja, tagad tava kārta.
Par Opeli. Man tā mašīna tiešām patīk, krāsa, koncepcija, 2,2 dīzelis. Paradi man 2003. gada BMW vai Audi vai MB par 2500 EUR ar tādu aprīkojuma klāstu ,kā manai kupejai. Pie tam tas arī ir vācu auto, nevis plastmasas sūds kaut kāds vai bleķa kaste impreza.
Jā, man nav tādiem mērķiem, kā otram auto atvēlēt 10 000 eur ar gada nobraukumu max 10 000 eur. Man tur ir parkošanās sensori, oriģ ksenons, sēdekļu apsilde, klimats, iebūvēts telefons un navigāciju uc man pietiekamas lietas.
Ja tu dzīvo pie mammītes un ēd viņas zupu, tad turpini sapņot par imprezu. MAn ir pavisam citas prioritātes, nevis nopirkt kaut kādu širpotreba behu un staipīt krānu. Šitādi opeļi ir retums, behas uz katra stūra un tas nebūt neliecina, ka tas ir kas nebūt varens.
Ja man nebūtu kur likt naudu, es brauktu ar Camaro dzeltenā krāsā, jo man tāda krāsa patīk.
Bet tev es saku- pamēģini kaut nedaudz paplašināt redzes un izpratnes leņķi, tev tas dikti šaurs. Un priecājies par savu Rucarro beņķi
Pirmais rakstīja:
anonimikis rakstīja: kāpēc jāpērk kaut kāds sūda urlu bmw vai mercedess, ja var paņemt kadiljaku vai porše?
kadiljaks ir tas pats žopelis (ģenerālis motors)
un poršs jau tagad pēc būtības ir fofāgens
tas apmēram tāpat kā apgalvojums, ka franči nemāk taisīt labas mašīnas.... tad man jāprasa - vai Bugatti Veyron ir nav nav laba mašīna
Veirons ir sūds, ja salīdzina ar Imprezu.
Šīrīt, Aprilia RSV 1000 ir lētais gals ? Ā,nu jā, tā nav impreza. Un ko tu zini par Mazda pikapu ? Pārbaudītais kas skaitās? Tas, kurš ir katram otrajam, jo čura raustās ko citu nopirkt ?
Deksterim arī 1. jūnijā dzd.
Shiirs rakstīja: en.recaro-cs.com/...
Es nopirku shitaadu. Viss labi. 162ls kreslu bodee uz sadovnikova ielas. Plauktaa 179, bet vajag prasiit skidonu.
Neizbrīna, ka tu nemāki lasīt un saprast, ko iepriekšējie saka. Bet tev jau Impreza aļa ''wērč'' un ''evolušen'; , Recaro un pirksti gaisā Tas nekas, ka materiāls sūds, galvenais, ka uzlīme kruta .
Maxi Cosi ir lētie materiāli un pēc neliela laika izskatās noplucis kā tāds vecs moskvičs.
Sajaucot mēslus ar medu iegūst mēslus.
Jebkurā gadījumā es uzskatu, ka nozares profesionāļiem ir nevis jāuzveļ vaina vienam uz otru, bet kopā jāatrod risinājums, lai ceļi neizjūk. Lai spaida viens otru. Mani neinteresē, kāpēc izjūk. Mani interesē tas, ka par manu naudu taisa sūdu.
Tikko saņēmu no A. Bērziņa vēstuli. Viņš melo par to, ka pirmo vēstuli nav saņēmis, jo divreiz to nesūtīju, tikai vakar vēlreiz to nosūtīju Brunavam, laikam sakaunējās un atbildēja tagad.
'Labdien Jušēna kgs,
Tikko saņēmu Jūsu vestules, kuru man līdz šim nebija . Vispirms atvainojos par aizkavēšanos , nākošo reizi sūtiet jautājumus uz manu E-pastu.
Par lietas būtību. Nevēlos apgalvot, ka ceļu būvnieku darbā nav kļūdu un neizdarību, bet gribu teikt, ka katrs būvnieks darbus veic tādā apjomā, kādā pasūtītājs- LVC- to konkursam pievienotā projektā ir paredzējis. Tāpēc , pirms noteikt atbildīgo, ir lietderīgi iepazīties ar šo dokumentu prasībām. Otrs. Latvijā pēdējo 10 gadu laikā nav pabeigts - pienemts ekspluotācijā, neviens projekts, kura būvniecību nebūtu uzraudzījis LVC nozīmēts sertificēts būvuzraugs un ar savu parakstu apliecinājis, ka visi darbi ir veikti atbilstoši projektam. Un trešais. Būvnieki saviem darbiem dod 5 gadu garantiju, ja kaut kas ir nepareizi vai slikti izdarīts, tas par savu naudu ir jālabo.
Jūsu vēstulē paustais sašutums ir saprotams un pilnībā tam piekrītu, vienīgi piedāvaju ceļus šķirot pēc to piederības tam vai citam īpašniekam. Piemēram, Dienvidu tilts un Salu tilts ir Rīgas pilsētas īpašums un par to kvalitāti ir atbildīga Rīgas pilsēta.
Konkrētākas atbildes uz saviem jautājumiem Jūs varat saņemt LVC, kuri kā pasūtītāji un uzraugi konkrētos jautājumus izstāstīs sīkāk un precīzāk.
Paldies par Jūsu pilsonisko briedumu un pamatoto sašutumu par politiku ceļu apsaimniekošanas jomā.Kopā mēs panāksim uzlabojumus!
Cieņā,
A.Bērziņš
'
GB12, tādi mēs esam ļoti daudzi, visur. Katram sava āža kāja lien ārā.
Es nesaprotu, naher vienus jāj par sīkumiem, bet LM var netraucēti nofizģīt valsts garantētu piķi un par to šiem nekas.
Kaut kā neredzu nevienu no saeimas, kas taisītu par to reālu haju.
Normālā valstī, kur saimnieki ir paši iedzīvotāji jau sen būtu tracis pamatīgs.
Mēs tik varam paļukstēt, diemžēl.
Kas labāks- Garie makaroni vai Husqvarna zāģis ?
Biju salonā garāmbraucot, iekāpu, pamēģināju apsēsties ērti. It kā viss daudz maz labi, vietas pietiekami. Domājams, kam patīk un der pēc noklusējuma, būs gana labs.
Bet kaut kāda zvaigzne tā ir tikai fana slapjajos sapņos.
Vienu dienu uz treilera redzēju tādu zemo pašizgāzēju, kāds braukā pa ieguves šahtām zem zemes, zems ļoti. Vai nu no ostas veda uz Donbasu vai kur citus, iekš LV taču šahtas nav.
Interesents aparāts izskatījās.
VWfans rakstīja: Labs video par Nissan-Juke:
www.youtube.com/...
Smaidu izraisa slāveļu kritika par visu to, ko paši ne tuvu nav spējīgi izgatavot.
Pirmais rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Par to karti. Esto izdarīt nevaru, cerēju, ka te kāds palīdzēs.
inglišu saproti???
www.bedre.lv/...
Es inglišu saprotu, bet tu latviski nesaproti.
VWfans rakstīja:
krix rakstīja:
Tāpēc nedomāju, ka Mokka būtu jāreklamē kā mazohistisks, bet izdevīgs pārvietošanās veids uz Zalcburgu.
Lepni gan tie latvieši - viņiem, lūk, Mokka par prastu. Visa Rietumeiropa par Mokku fano, savākti desmitiem tūkstošu pasūtījumu, bet tipiskais latvietis tomēr Mokku noniecinās...
VISA R-eiropa fano par Moku,lai ar to brauktu regulāri 4000 km divatā??
Tu arī esi no tiem, kas izlasīto nesaprot?