iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
DekstersFF 10.05.2013 7:16

msh rakstīja: protams, jetijs ir smukāk nostrādāts, kvalitatīvāk nokrāsots

Tu esi krāsošanas guru ?

DekstersFF 10.05.2013 0:01

xx89 rakstīja: Saprotama neapmierinātība ar slikto ceļu stāvokli un iebildumi pret transporta nodokļa novirzīšanu budžeta vajadzībām. Taču nevajag vienmēr stāstīt kā būtu pareizi jāveic darbs ja skaidri nezināt. Tas ir novērojams daudzās diskusijās. padomājiet ja kāds nezinošs diskutētājs mācīs jūs, jūsu pārrvaldāmajā sfērā.

Zini ko, es redzu, ka ceļš izjūk.Un tas ir par manu naudu taisīts. Tātad, ja jūk ārā, tad nav pareizi uztaisīts. Kas tev neskaidrs šajā apstāklī ??

DekstersFF 09.05.2013 23:58

Par tiem papīriem.

Man bija reiz viens ekskavators, protams, ka ļoti vecs, 9 gadīgs. Es toreiz neko no tā nerubīju, bet kaut kas nebija labi ar hidrauliku, bija ļoti lēns darbībā. Izsaucu dīlera pārstāvi, atbrauca ar smuku aplīmētu busu un visādām iekārtām iekšā. Makarējās ap to ekskavatoru, mērīja spiedienus visādās vietās... tad nolauza manometra pievienošanas uzgali ekskavatoram, neko nesataisīja un paziņoja,ka jāmaina hidraulikas filtrs. Nomainīju. Nekas neuzlabojās. Atbrauca vēlreiz, tad jau gāja 'maķ peemaķ', jo to nolaucto 'štuceri' nevarēja izskrūvēt. Nopietni, dīlera meistars matom deva vaļā ne pa jokam.

Tā arī notinās neko nesataisījis. Bet rēķinu atsūtīja gana smuku. Par tokašķējos, beigās nometa cenu un vienojāmies draudzīgi.

Kas bija vainīgs? Nācās pašiem iegrimt tajā sistēmas uzbūvē un izrādījās, ka prioritātes vārsts, kas regulē spiedienu atkarībā no veicamā darba un padod vajadzīgajai maģistrālei, bija ieķēries. Noslīpējām un strādā vēl šodien.

Tāds lūk māsķers ar sertifikātu.

DekstersFF 09.05.2013 9:21

krix rakstīja: varbūt ne pa tēmu, bet kas LV tagad ir Shell eļļu tirgonis?

www.jungent.lv/...

DekstersFF 09.05.2013 9:13

msh rakstīja: Tik tāds sīkums ka EGR *******renizācija visdrīzāk būtu maksājusi kādu pusi no tā cipara...

GB12 rakstīja:

Bet par tām detaļu cenām es piekrītu. Kaut vai piemērs ar mana pasāta spararatu - dīlera plauktā ķipa "oriģinālais" maksā 540 LVL, tādu pašu tā paša ražotāja, bet ķipa "neoriģinālo" dabūju par 330... Moš pie sviesta būtu bijis vēl lētāk, bet šams mani ar atbildi nepagodināja. Vot vajadzēja painteresēties, cik tāds spararats būtu maksājis, teiksim, UK vai LT... Tagad slinkums meklēt.

Velkom tu ze VAG - tev vajadzētu saprast ka kastīte, uz kuras ir virsū attiecīgās markas simbolika, nav lēta... Es tieši šī iemesla dēļ pērku parastā veikalā sachs sajūga komplektu, victor reinz blīvslēgus un blīves utt, jo zinu ka kastītēs ar četriem riņķiem būs tā pati detaļa, tik būs simtprocentīgs uzcenojums par to kastīti...

Cita lieta ir kaut kādas specifiskās detaļas, kurām nav aftermarkets pieejams - šitā dažus gadus atpakaļ dabūju muteres golfmašīnai pirkt fofāgena centrā gaismas slēdža apgaismojuma spuldzīti pa 3 lašiem - spuldzīte fiziski tāda pati kā tās 20 saņus vērtās, ar kādām mana audī viduskonsoles slēdži piebāzti, tik vien ka fofāgens ar šitādu domu to spuldzīti iekombinējis tizlā turētājā....

Nu ja nu ja, visu nahrenizēt un tad tas, kas brauc tev no aizmugures, osta tavus sūdus, jo sistēma nedarbojas pareizi.

DekstersFF 09.05.2013 8:41

Šodien jānolaiž karogi pusmastā un pie mašīnām jāsien mellās lentes. Urlu ordu visatļautības diena...

DekstersFF 09.05.2013 8:40

Apsveicu Repši vārda dienā !

DekstersFF 09.05.2013 8:38

VWfans rakstīja: Man Merivai EGR vārsts pie dīlera maksāja 157 latus. Liekas OK, nekas traks!

Jaunai mašīnai jau EGRs jāmaina??

DekstersFF 09.05.2013 7:10

Man ir vienalga, pie kā to detaļu nopirkt. Man svarīgi, lai tā kalpo tur,kur tā paredzēta un atbilst normālām kvalitātes prasībām.

Tu taču, bobcat, piekritīsi, ka ja man ir iespēja vienu un to pašu detaļu nopirkt pa 30 ls vai pa 70, es izvēli izdarīšu par labu mazākai summa. Piedevām tam,ka aftermarketa prece tam mezglam nemaz nav iespējama, un detaļa tika atrasta UK pie dīlera vai pārstāvja, man vienalga.

DekstersFF 09.05.2013 6:57

Labrīt.

Šodien tur nebraukšu.

DekstersFF 09.05.2013 0:33

Braucu šodien pa vienu no Rīgas ielām un redzēju prostituētu sievieti.

DekstersFF 08.05.2013 13:38

Man visinteresantākā šķiet tā doma, ka man jāpērk detaļas pie vietējā dīlera par mega cenu tāpēc, ka viņam meistars jāizglīto. Laikam tajā UK visi meistari ir pilnīgie stulbeņi, ja viņi tik lēti daļas tirgo.

Par Lietuvu arī taisnība, nez kāpēc leiši ar lielu sparu ienāk LV un izspiež vietējos, kuri par vienu devēju 5 ls vērtībā grib nopelnīt algu meham uz dienu un vēl viņa mašīnai līzingu.

Un galvenais, ko es gribēju pateikt- man nav saprotams, kāpēc pie mums visur viss ir krietni dārgāks, nekā TUR, ĀRĀ. Šoreiz tieši par LV tehnikas tirgoņiem un to cenām. Tas pats arī vieglajiem.

Man reiz vajadzēja augstspiediena sūkni Opel 2,0 dīzelim. Tad man sanāca lētāk to atdabūt no dīlera Vācijā Marburgā. Nu, tur ar droši vien visi muļķi.

DekstersFF 08.05.2013 9:06

Ja kāds, kā bobcat saka kuļibins, ir ķēries pie sūkņa, tad to vajag salikt atpakaļ un nečakarēt prātu tālāk.

Tas ir tik tiešām dīvaini, kaut ko regulēt tur, kur to nejēdz un pēc tam brīnīties, ka kaut kas nav kārtībā.

DekstersFF 08.05.2013 8:40

Vispār jau tu varētu savam bosam ieteikt , lai nepērk dārgākos Jetijus un nebūvē dārgus dīlercentrus pokazuhām, bet vispirms apmāca savus kadrus, nosūtot tos uz kursiem, lai šie ko jēdz. Tagad sanāk kruts centrs, kruti auto sev un sašām, bet sašas neko nejēdz, jo nav naudas, lai šos uz kursiem nosūtītu, jo sliktie LV pircēji nepērk pie dīlera dačiku par 70 ls, bet nopērk tādu pašu no UK par 30 Ls ( 8 GBP devējs, 8 Ls bankas pakalpojumi, pārējais sūtīšana). LV dīlerim gribas nopelnīt 40 ls uz šādu darījumu. Laikam menedžeru skološanai. Un jahtai.

DekstersFF 08.05.2013 8:28

msh, tu to nesapratīsi tagad, nelauzi galvu.

Ja gribas Juke, tad pērk Juke. Visi nestaigā nošķiebtās kedās un nedzer 2 litru kolu.

DekstersFF 08.05.2013 7:15

Ar savu uztveri esi galīgi šķībi aizbraucis.

Man ir gan Lamborghini ar oriģinālo sajūga komplektu, gan Same Rubin ar oriģinālajām powershifta kārbas daļām no dīlera utt, gan arī John Deere ar dīlera apkopēm. Un arī CATs tika pie oriģ detaļām no Vitraktora, piem ūdenssūknis, strelas gala bukses uc.

Bet ne jau nu mans uzdevums ir uzturēt dīlera meistariņu kursus un viņu algas.

Ja es savam Polaris kvadraciklam, dīzelim, detaļas no dīlera varu nopirkt LV pa 600 Ls, bet no UK tāds pats dīleris man atsūta pa 400 GBP plus 25 GBP pasts, tad nu pasaki, gudrais viedais, kāpēc man uzturēt LV dīleri??

Un pasaki,kāpēc man neuzlikt hidraulikas komponenti no Hansaflex, bet pirkt to par no pirksta izzīstu cenu pie dīlera?? Vai tos pašus Sames filtrus, ja es varu Kentekā nopirkt US ražotos 3x lētāk?

Es nepirkšu pie tevis ekskavatoru, kaut lietotu, ja es to UK varu izdarīt 2-3x lētāk. Man no turienes izsolēm ir nu jau padsmit tehnikas vienību un tikai 1 tika nopirkts pārkrāsots, bet ar manu pieredzi mašīnu tirgū es redzu, kas ir apakšā.

Krīzes sākumā ( 200 man vajadzēja 2 gab 7t klases kāpurķēžu ekskavatorus. Aptaujāju dīlerus Lv. Cenas bija par lietotiem un jauniem no 35-50 k Ls. Aizlidoju uz UK un tur nopirku vienu ar 1300 mh un otru ar 4000 mh 5 gadus vecus no Japānas . Viens 11400 GBP, otrs 14 500. Abi joprojām labi uzturēti un labā darba stāvoklī.

Es tev varu daudz pastāstīt, maz tu zini no visa šī un pieredze tev nav tā labākā, vieni vienīgi kuļibini.

PS. Man atbrauca 'speciālists' uzlikt teh parkam GPS sistēmas... pēc 5min sarunas palūdzu viņu apgriezties un braukt prom, ātri. Salikām paši ar visām diodēm, papildus barošanām utt. Vari atbraukt un paskatīties, pieredzes apmaiņā tā teikt. Varēsi palūkot manu jauno vecos JCB ekskavatoru, kurš tika nopirkts nemazgāts ar kaku kārtu no zemnieka un tagad tiek pārkrāsots. Ar oriģ. 6450 mh , 2001. gads.

PPS. Par mh vari man neko neteikt,pataupi tiem,kas pavērtas mutes pielieto, jo runā Mehs no Dīlercentra.

DekstersFF 08.05.2013 6:59

Kā jau rakstīju, braukāju ar tādu pa salu ,kad tur pabiju aprīļa sākumā. Nav ne vainas arī ar to 'mazo' motoriņu, it sevišķi, ja jābrauc pa LV maģistrālēm un autobāņiem.

Tas tāds kārtējais LV iegājies standartiņš, ka mazi motori nekam neder. DE, UK utt braukā un nekas, mums par mazu

DekstersFF 08.05.2013 6:55

1997. gadā nekādi nevar būt Audi 80 1,6 D, tas ir 1987. gads.

DekstersFF 07.05.2013 20:16

Es ,bobcat, jau sen daudz ko esmu sapratis.

Bet tev vēl tas priekšā.

DekstersFF 07.05.2013 12:18

sarashkins rakstīja: Ļeņins ir pierādījis, ka sociālisms agri vai vēlu nostiprināsies visā pasaulē.

Ja ko Ļeņins pierādīja, tad to, kādas sekas uz prātu atstāj neārstēts sifiliss.

DekstersFF 07.05.2013 12:17

Sviestnesis rakstīja: Labrītt!

Nu es nezinu gan.

DekstersFF 07.05.2013 12:16

Par to jauno tehniku. Kāreiz angļi ir tie, kuri var tādu atļauties pirkt, jo viņi ir nopelnījuši kapitālu. Un viņi maksā tam pašam JCB, kas ir viņu rūpnīca un groza naudu. Nevis mums, bāleliņiem, jāiespringst samaksāt UK rūpnīcai un vēl pārizlepušiem LV dīlerīšiem viņu ikru maizēm.

DekstersFF 07.05.2013 11:01

bobcat rakstīja: ha ha, es jau teicu ka esam dažādās ierakuma puses. Ar angļiem salīdzināt ir nekorekti, jo tomēr viņiem tirgus pastāv "drusku" ilgāk nekā pie mums un tas ir lielāks ar veselīgāku konkurenci.

Tavas aizspriedumainais viedoklis par konkrēto marku norāda tava prāta ierobežoto spēju racionāli domāt.

Ja jau tava tehnika nīkuļo ar 300 m/stundām gadā, tad priekš kam tev ekskavatoru, algo 100latniekus, būs lētāk.

tad angļi var pirkt un rakt zemi ar 20 gadīgiem ekskavatoriem, bet mēs nevaram? Kāpēc šajā sakarā mūs ar UK nevar salīdzināt?

Doosans ir vājāks ekskavators, to var redzēt pēc viņu kalpošanas laika un stāvokļa pēc 10000 mh, tāpat kā koejieši mašīnas, kvalitāte ir attiecīga cenai. Stiep kā gribi, doosans nav cat.

Par to,ka man ir maz darba stundu. Nu,pastāsti,kā var nostrādāt vairāk, ja kūdras ieguvei ir sezonāls raksturs un man nemaz vairāk nevajag iekraušanai strādāt?

Tu maz ko sajēdz, tāpēc es tev saku, tu esi tālu no realitātes. Aizej iekāp jaunā ekskavatorā, pasēdi un pasapņo. Un dari savu darbu-remontē un pieved detaļas un nespried par to, par ko tev nav nojēgas un nedod dīvainus padomus,kuru vērtība ir uz tualetes nagliņas papīra rakstāma.

DekstersFF 07.05.2013 10:43

anonimikis rakstīja: jaunu tehniku var atļauties pirkt, ja tai būs visu gadu noslodze visas 40h (kā minimums ) nedēļā. ja zini, ka to noslodzi pat pusi nedabūsi, tad arī 10-gadīgs racējs var būt par jaunu.

Man traktoriem sezonā nobraukums ir 150-350 h, ekskavatoram ap 300 mh.

Ja man būtu 2000 mh gadā, man būtu jauns. Bet pie šitādiem āžiem, kā bobcats, jaunu pirkt un pēc tam fisties ar viņu āžveidīgajiem pakalpojumiem arī nav nekas patīkams. Tāpēc , kas pērk jaunu tehniku,pērk pie tiem, kur ir normāls dīleru piedāvājums un kur strādā cilvēki, nevis pekaušveidīgi āži.

PS. Doosan sūds.

DekstersFF 07.05.2013 10:39

Galvenais rezumē ir tāds- kaut kāds menedžerītis nokakā tos, kuriem ir vecāka tehnika nekā tā, ko viņš tirgo.

Nolaidies uz zemes, pekausi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti