iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
DekstersFF 07.05.2013 10:34

Tur jau tā lieta, ka tu esi dīlera šestjorka, kuram pašam ne sūda nav, bet tu nodirs tos, kas paši strādā, pērk tehniku. Tu atļaujies nopirkt jaunu ekskavatoru un Latvijas apstākļos bez shēmošanām un koruptīviem darījumiem tikt pie konkursiem un tos atpelnīt.

Tu,āzi, aizbrauc uz UK un paskaties, ar kādu tehniku tur strādā cilvēki. Pērk un rok arī ar 20 gadīgiem un vecākiem.

Izmešu normas viņam. Panāc to, lai visādi urlas nededzina pet pudeles un vecās plēves, lai visi iziet apskates saviem vecajiem trabjiem, kuri brauc un smird pa priekšu citiem un tad urkšķi par izmešu normām ekskavatoram.

Tad, kad manā mājas lapā ieraudzīji vecu Daewoo tad slienājies ar saviem sūda filtriem un detaļām. Ko tad piedāvā vecam lūznim rez daļas, ja esi tik principiāls? Tie taču jānoraksta.

Kurš no šitiem umņikiem tu esi? www.kono.lv/...

DekstersFF 07.05.2013 1:14

Klau,tu,umņik, kāds tev pašam ir ekskavators? Šitie servisu salagas,kā tu , vienmēr ir baigie spečuki, lai gan pašiem vispār ne sūda nav, tikai darba dots jetijs. 10 gadīgs ir ļoti vecs ekskavators ?? Ej tak tu uz poda, mazulīt.

DekstersFF 06.05.2013 7:39

Shiiri- pakaļ nebraukšu, bet man atsūtīs un ar visu avio un starptautisko pārskaitījumu tā būs pus cena.

Chankaishi -nē, tas nav Graudu ielā bet gan Ganību dambī.

GB-12, kas parasti ierūsē augstspiediena sūknim? Kas var izmainīties, ja pirms tam testā viņi to sūkni izjauca, lai pateiktu,kādas detaļas jāmaina un pateica,ka detaļas ir noliktavā UK un piegāde ir tik un tik ātri un tik un tik maksās un sūknis gatavs būs otrdienā.

bobcat- nez kāpēc tad UK oriģinālā detaļa maksā 8 GBP, bet LV jau 70 ls ? Kādi nodokļi, ja UK tas ir ar PVN ( kurš man nav jāmaksā ), bet LV bez, kas man jāpiemaksā vēl ? Kāpēc oriģinālā Polaris kvadracikla detaļa LV maksā 35 ls, bet UK ( arī pie dīlera,ja kas) 18 GBP ??? Man gan tur pasūtījums bija par 350 GBP ( Latvijā 600 ls) , ielika kastītē angļi un pa 25 GBP atsūtīja nedēļas laikā.

Kaut kad pasūtīju pie VW dīlera Latvijā Pasātam kaut kādus moldingus, pēc 10 dienām atveda...abus kreisos,lai gan vajadzēja vienu tādu, otru citādu. Atstāju tos viņiem, naudu gan atdeva, pēc 2 dienām Vācijā iegāju mazpilsētas VW dīlercentrā, pasūtīju ( bezkaut kādām iemaksām) un otrā rītā aizbraucu pakaļ. Lieki teikt,ka cena atšķīrās uz pusi.

Tikko Autokadā pirku Volvo kraveniekam spararata vainagu, saj disku un vēl visādus sīkumus. ŠIe iedeva nepareizo vainagu un visu pārējo, jo, kā pārdevējs teica 'es taču domāju,ka tev ir FH'...atvainojās un pēc dienas manā rīcībā jau bija pareizie izmēri, lai gan vainags LV uz vietas nemaz nebija, to atsūtīja no Berlīnes. Pirms tam man pateica, ja varu gaidīt nedēļu, tad vainaga cena ir 56 ls, ja vajag rīt, tad 110, jo ved ar avio. Nopirku 'rīt' un bez kādām iemaksām man to atveda.

Tā kā viss ir attieksmē un kadros. Dīlerim vienkārši ir uzpampuši domāšanas orgāni un viņš ir dikti kruts.

Witraktors ir OK, normāla un saprotoša attieksme, tas pats ar Intrac, Silja. Pēdējiem oriģināldetaļu piegāde ir uz nākamo dienu,ja pasūti līdz 12 iem. Cik jau nu man tā darīšana ar dīleriem sanāk. Kāpēc vieni var un nav kosmosa cenas, bet citiem ir kosmoss un pie tam nevar? Kas tas par dīleri, ja viņam palūdz ekskavatoram testu, jo kaut kas nedarbojas, viņš pieslēdzas bortkompim un paziņo ' ai , šitais tak vecs modelis, ko var gribēt' un aizbrauc, neko nepateicis, bet rēķins atnāk par darbu pilnā apmērā.

Bet kā teica mans labs paziņa kūdras ieguvējs holandietis, kas jau gadus 20 dzīvo Latvijā un ir kļuvis par vietējo, kuram ir gan pārstrādes rūpnīca, daudz jaunas tehnikas utt , 'Servisi Latvijā ir viena liela šaise', to viņš bija domājis tieši par dīlerkantoriem.

Mums vēl daudz jāmācās. Visiem. Bet dīleriem daudziem galvā ir sakāpis kaut kāds automātiskais krutums.

DekstersFF 05.05.2013 21:35

Ne par sprauslām, bet tomēr.

JCB ekskavatoram temperatūras devējs. Stokkerā 70 ls +PVN. Anglijā pie dīlera 8 GBP....

Jāsaka tieši- ah***ļi.

DekstersFF 04.05.2013 10:04

Pēc personīgās pieredzes varu teikt sekojošo- nebrauciet uz turieni.

Pēc testa veikšanas tiek nosaukta viena cena sūkņa remontam, pēc remonta veikšanas tā ir jau cita, netiek ievēroti pašu noteiktie remonta termiņi, komunicēts tiek tikai krieviski un pie iebildumiem tiek vienkārši nomests telefons un komunikācija beidzas.

Ekskavators bija nodarbināts līgumā paredzētā kārtībā meža ceļa būvē, apstājās dēļ degvielas sūkņa. Par cik šis serviss piedāvāja ātru remontu par pieņemamu cenu ( ne mazu, 700 ls) , piekritu avio detaļu piegādei par papildu samaksu un ātram remonta termiņam.

Tas viss izrādījās pupu mizas. Detaļas tika piegādātas 10 dienu laikā, lai gan solīts bija 3 dienās. Visticamāk no manis paņēma naudu par eksprespiegādi, lai gan tā tika veikta standarta ceļā kopā ar citiem pasūtījumiem. Piedevām vēl tika paaugstināta remonta samaksa. Man nebija izvēles, tehnika stāvēja, citu sūkni taču nepirkšu un biju veicis iemaksu, lai tiktu iegādātas rez daļas remontam.

Varbūt kāds toreizējais menedzerītis nolažojās, bet nu mans skatījums uz to kantorīti ir šāds.

DekstersFF 02.05.2013 12:03

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Otrdien un trešdien divi dažādi notikumi ar CP, kur acīm redzami parādās viņu trulais darba stils, kas pierāda, ka viņu darbība un satiksmes drošība ir ļoti tālu viens no otra.

Par pirmo gadījumu nosūtīju Redaktoram rakstu un bildes, par otro vēl taps, visticamāk ne tikai redakcijai, bet tālāk kaut kur. Tāda sajūta, ka pēdējā laikā tur palikuši tikai ļoti zema cilvēciskā līmeņa inspektoreļi.

Vadon, kas tev pēdējā laikā noticis? Viena gaušanās par to, cik viss ir slikti...

Tātad ir slikti šis tas. Es negaužos, es informēju sabiedrību.

Daudz kas taču ir arī labs. Piemēram mans jaunais vecais JCB ekskavators.

DekstersFF 02.05.2013 8:40

Zaķis,kurš lēkā pa pagalmu un bola acis der ?

DekstersFF 02.05.2013 8:37

Otrdien un trešdien divi dažādi notikumi ar CP, kur acīm redzami parādās viņu trulais darba stils, kas pierāda, ka viņu darbība un satiksmes drošība ir ļoti tālu viens no otra.

Par pirmo gadījumu nosūtīju Redaktoram rakstu un bildes, par otro vēl taps, visticamāk ne tikai redakcijai, bet tālāk kaut kur. Tāda sajūta, ka pēdējā laikā tur palikuši tikai ļoti zema cilvēciskā līmeņa inspektoreļi.

DekstersFF 02.05.2013 6:30

Kāds ir cits variants?

DekstersFF 01.05.2013 13:42

GB12 rakstīja:

msh rakstīja:

Visi nav kā tu - ... reizēm paķert kredītu un aizbraukt uz servisu un viss.

Un jā, vai paskaidrosi šo sīkāk? Kas ar to bija domāts?

Čalis nesaprata ironiju, kad Tu te kaut kad agrāk kaut ko teici par krītu remontam.

DekstersFF 01.05.2013 7:17

msh rakstīja: Pieradums braukt ar nemotoriem/feniņdrātes domāšana dod psiholoģisku diskomfortu ja motora litrāža ir divi litri vai vairāk?

Nē. Tas ir stereotips tavā galvā ar vēsturiski aizkavētu nobīdi un tendenci iesprūst pagātnē ar 1986. gada tehnoloģijām.

DekstersFF 01.05.2013 7:15

Labvakar !

Sviests vakar vakarā vinnēja loterijā !

DekstersFF 30.04.2013 22:11

iAuto- nosūtīju uz epastu ziņu, varbūt iespējams publicēt.

DekstersFF 30.04.2013 13:34

Tātad, redzēju tādas šodien HansaFlex veikalā Daugavgrīvas ielā, gan jau arī pārējos viņu veikalos ir.

www.hansa-flex.lv/...

DekstersFF 30.04.2013 7:19

Ko dos meistars, ja te sarakstītas dīvainas pazīmes,kuras nav loģiski izskaidrojamas ?

DekstersFF 30.04.2013 7:16

Lētos ķīnīzerus nav jēga pirkt. Programatūra taisa kļūdas, attēla kvalitāte nekāda plus korpusi netur ļurināšanos pa mūsu ceļiem un nokrīt.

DekstersFF 30.04.2013 7:12

Pirmais rakstīja: tev visi ar pirkstu biksta šitā dinamiskā saita dažādās sīkās problēmiņās, a tu laikam speciāli izliecies par beiktu....

Nu, botu speciālists jau te esi tikai tu, kurš par tiem baksta.

DekstersFF 29.04.2013 14:04

Nebraucu lēni, nesēņoju. Parasti atļautais + . Nobraucu diezgan daudz, ne ar vienu braucamo nevienu riepu pārsitis neesmu.

Tad kāpēc jābrauc lēnāk? Jo esi tizls un neredzi ceļu.

DekstersFF 27.04.2013 12:17

Pie ekstrasensa un pēc tam pie zīlnieces !

DekstersFF 27.04.2013 12:15

Pirmais rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Mani vēl interesē sekojošs jautājums- Kāpēc , ja LCB labi zin, ka projektā paredzētā ceļa segums neturēs slodzi, netiek celts 'hajs' un strādāts pie tā, lai nauda netiktu lieki iztērēta?

Varbūt te ir jāraksta EK vai ES un jāpainformē viņi par stāvokli LV ceļu būvē. Ka viņu dotā nauda iemīcās dubļos vienkārši.

Var jau būt,ka esmu naivs..

pasūdzies gan... eiropa vienkārši uzliks sodu, ko samaksās ne jau būvnieki, bet nodokļu maksātāji

Un ? Pareizi darīs. Tad, kad nodmaksātājiem vienreiz nebūs vienalga,kaut kas sāks notikt. Pagaidām pa lielam visiem pajāt.

DekstersFF 27.04.2013 12:14

anonimikis rakstīja: viņam nesanāk, esot mēģinājis jau neskaitāmas reizes.

Norauties podā? Tas neder, peld pa virsu.

DekstersFF 26.04.2013 20:32

Mani vēl interesē sekojošs jautājums- Kāpēc , ja LCB labi zin, ka projektā paredzētā ceļa segums neturēs slodzi, netiek celts 'hajs' un strādāts pie tā, lai nauda netiktu lieki iztērēta?

Varbūt te ir jāraksta EK vai ES un jāpainformē viņi par stāvokli LV ceļu būvē. Ka viņu dotā nauda iemīcās dubļos vienkārši.

Var jau būt,ka esmu naivs..

DekstersFF 26.04.2013 20:24

Pirmais rakstīja: kurā datumā ir termiņš atbildei?

Tāda nav, jo LCB nav valsts organizācija.

Man tūliņ būs termiņš atbildei no MK par to, kāpēc man no valsts policijas anketa tika atsūtīta krievu valodā. Gaidu atbildi no tieslietu un iekšlietu ministrijām, jo valsts kanceleja to manu vēstuli pāradresēja.

Pa tiem ceļiem es gribu apkopot sabrukušos nesen uztaisītos ceļus un nosūtīt MK ar jautājumu-kas tur notiek ?

DekstersFF 26.04.2013 20:20

Nortel rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Nortel rakstīja: Nav tāds "atļautais 90". Atļautais ir LĪDZ 90.

Man maršrutā regulāri brauc fūres uz 80. Es izvēlos pielāgoties viņu ātrumam, nevis mēģināt bezjēgā dzīt (pārkāpjot "atļauto" katrā apdzīšanas reizē) garām, cenšoties "ietaupīt" kādu minūti ceļa beigās.

Labāk ielieku kruīzā uz 80 un mierīga bez stresa, auto saudzējošā režīmā nokļūstu galamērķī.

Tas tikai pierāda lielo problēmu ar milzīgi sēņu skaitu pie stūrēm Latvijā. Pie stūres ir JāBRAUC , nevis jāurbina snuķis. Savācas šitādi 5-10 tormozi aiz fūrēm un traucē normāli pārbvietoties. Jo šitai jūsu bremždūdieviņu kategorijai nav skaidrs, ka visa plūsma pārsvarā brauc uz 100-105 un nevienu par to nesoda.

Idiņu varza, goda vārds.

5 smagie un 10 aiz viņiem braucošie jau ir PLŪSMA. Plūsma, kas droši brauc uz 80. Apdzinēji ir tieši izlecēji un avārijas situāciju izraisītāji.

Tā nav plūsma, tas ir čaiņiku siets starp kravas automašīnām.

Es ar smago parasti tos uz 80 braucējus apdzenu, jo man tahogrāfa MAX=90km/h.

DekstersFF 26.04.2013 13:13

Labs piemērs ir arī pirms vismaz 10 gadiem renovēts A7 posms Bauska-Iecava.

Tad, ja tur var,kāpēc citur nevar??

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti