iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
DekstersFF 26.04.2013 13:10

Tātad, ir kāds, kas paliek slapjš no mersedesa.

Vai kāds paliek slapjš no sāba ?

DekstersFF 26.04.2013 9:24

Cilvēki ar cepurēm galvās pie stūres. Veco pasātu vagonu braucēji. Jauno merivu uc ģimeņvāgenu pircēji, kuri ir pa lielam svētdienas braucēji un tad, kad izbrauc uz ielām, tad viņiem pajāt uz normālu satiksmi, viņi BAUDA. Bolās apkārt, diskutē ar sievām , kuras sēž kā ķipis blakus un dod vadošus norādījumus.

Baudiet uz spilvena savu miegu.

Tā arī ir kā teica viens cilvēks, kurš no šī visa šo to jēdz- apmēram trešdaļai vadītāju Latvijā būtu jāatņem tiesības tieši dēļ tā, ka viņi nevis brauc pa ceļiem , bet uz tiem tūļājas un nemitīgi izraisa dažādus incidentus ar savu tūļāšanos.

DekstersFF 26.04.2013 9:19

Nortel rakstīja: Nav tāds "atļautais 90". Atļautais ir LĪDZ 90.

Man maršrutā regulāri brauc fūres uz 80. Es izvēlos pielāgoties viņu ātrumam, nevis mēģināt bezjēgā dzīt (pārkāpjot "atļauto" katrā apdzīšanas reizē) garām, cenšoties "ietaupīt" kādu minūti ceļa beigās.

Labāk ielieku kruīzā uz 80 un mierīga bez stresa, auto saudzējošā režīmā nokļūstu galamērķī.

Tas tikai pierāda lielo problēmu ar milzīgi sēņu skaitu pie stūrēm Latvijā. Pie stūres ir JāBRAUC , nevis jāurbina snuķis. Savācas šitādi 5-10 tormozi aiz fūrēm un traucē normāli pārbvietoties. Jo šitai jūsu bremždūdieviņu kategorijai nav skaidrs, ka visa plūsma pārsvarā brauc uz 100-105 un nevienu par to nesoda.

Idiņu varza, goda vārds.

DekstersFF 26.04.2013 7:35

Vēl jautājums Bizenajam. Jūs joprojām ar Zigi esat tik tuvi, ka Tev zināms mirklis,kad viņš slapina palagā?

DekstersFF 26.04.2013 7:32

bizenajs rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Ko jūs domājat par Mersedesiem ?

a *******ren par tiem jādomā??? tā Ziģa specifika, domāt, sapņot, slapināt palagos....

Oho, pēdējo reizi, kad redzēju misteru Olgriezi ,šis tetovēja sev uz vēdera MB apli. Tagad lepns, laikam nesanāca tā zīme, jo pats rasēja un tagad uz vēdera šim ir akas vāka simbols.

DekstersFF 26.04.2013 7:30

ValdisM rakstīja:

principā ar auto braucu visur kur jābrauc... auto ir domāts braukšanai.. līdz ar to es nečakarēju sevi ar domu, ka tur es nebraukšu jo tur slikts ceļš, un šeit es bremzēšu līdz 20km/h jo priekšā ir bedres.

+1

DekstersFF 26.04.2013 7:27

Paldies par ielūgumu.

DekstersFF 25.04.2013 10:37

VWfans rakstīja: Un cik ātri būtu jābrauc pa šo Bārbeles-Skaistkalnes šosejas posmu?

www.db.lv/...

Nesen tur braucu ar džipu un divasu treili aizmugurē, uz kura bija vieglais auto. Braucu normāli ar atļauto ātrumu.

VAjag tomēr arī izvēlēties piemērotus auto vietai, kurā dzīvo un nebraukāt pa LV ceļiem ar zemprofilenēm.

Situācija , kura izveidojusies LV ceļos ir jāvērtē kompleksi, ne tur viens tagadējais sat mins vainojams.

DekstersFF 25.04.2013 7:39

smaidiigais rakstīja:

Un to, ka kādam ir 'tiesības' braukt ātri - nu nevajag tik šķidru drist, nevajag! Tās tiesības ir tik pat lielas cik citiem - braukt lēnāk.

Pag, runa ir par to, ka vietā, kur atļautais ir 90, braukt uz 90. Nevis sēņot bezjēgā uz 40.

Un tas, ka kādam dīvainam fanam šķiet, ka viņa auto labāk jutīsies , braucot uz 50 vietā, kur pārējie brauc 90, nav nepieciešamība, bet neattīstītas domāšanas sekas.

Koplietošanas ceļš ir publiska vieta, kur nav savas individualitātes jāuzspiež citiem. Fans savā gultā var sievu mīlēt pavisam lēni, ja viņam un viņai tas patīk, bet uz ceļa ir jābrauc tā, lai netraucētu pārējiem un neradītu ar sēņošanu bīstamas situācijas.

Ne velti ar atzīts, ka apdzīšana ir viens no bīstamākajiem manevriem satiksmē un tieši tādi fani izraisa nemitīgas apdzīšanas manevrus.

DekstersFF 24.04.2013 20:36

Ko jūs domājat par Mersedesiem ?

DekstersFF 24.04.2013 20:35

Palūkojies Baisulis( tas esmu arī es) galerijā, tas mocis bija no Lietuvas ar LT numurzīmi. Tīrs, korekts un taisns.

Ne viss ir slikti.

DekstersFF 24.04.2013 12:13

Lielākā ātrumā ritenis nepaspēj iekrist bedrē atsperes spiediena rezultātā, man tā izskatās. Protams, tas atkarīgs no bedres lieluma. Vai nu jābrauc pavisam lēni 5km/h vai normāli ātri pāri un viss.

DekstersFF 24.04.2013 12:10

Re ko man atsūtīja uz darba meilu.

'Tiek piedāvāta ekskluzīva iespēja nonākt uz lielākā Latvijas labdarības saita atbalstītāju goda plāksnes,ka tieši ar jūsu uzņēmuma ziedojumu palīdzību tapa saits.Paredzēto apmeklētāju skaits būs vismaz 70 000 cilv+daži simti uzņēmumu,iegūsiet reputāciju,kā draudzīgs uzņēmums ,demonstrēt sevi kā organizāciju, kas atbilst labas prakses standartam,gan sabiedrības gan citu uzņēmumu acīs.

Plānots piesaistīt vairāk kā 200 000Ls gadā labdarības līdzekļus zem unikālas jau citās sfērās sevi pierādījušas idejas.

Pašlaik jau savākti vairāk kā 1/3 līdzekļu,saits ir izstrādes stadijā vēl nepieciešami 840 Lati

Ps.Arī 5ls ziedojums ir liels solis uz priekšu salīdzinājumā ar 0.00Ls.

/Gadījumā ja pārskaitat naudu no privāta konta,nosūtiet atbildes e-pastu ar savu vārdu uzvārdu un pēc e-pasta zināsim jūsu pārstāvēto firmu./

Garantēta pilna atskaite jums pie saita palaišanas.Paldies jums par jebkuru atbalstu/ziedojumu.Veiksmi biznesā.

Konts ziedojumiem:

Ingus Graholskis

140680-11855

LV93UNLA0050013502935

--

Ar cieņu Ingus.G.'

DekstersFF 24.04.2013 7:18

M77 rakstīja: Ohô, skatos cenzūra uzdarbojas! Jauna slota tīri slauka - nez kas nepatika manā komentārā ar ieteikumiem, kādus tematus vēlētos šai portālā vairāk redzēt?

Laikam jau tas, ka ieliku linkus uz autoavīzi, nu nu - domā tā jūs kļūsiet labāki? Nupat kādus mīnuss 1k reitinga punktus manā skatā nogrāvāt, nedomāju, ka īpaši centīšos vēl ko ieteikt.

Nevar būt tā, ka sajauci pogas un nospiedi Sūtīt vietā Atcelt sūtīšanu ?

Man tā ir bijis un pēc tam nav skaidrs,kur komentārs.

DekstersFF 24.04.2013 7:16

Chankaishi rakstīja:

xx89 rakstīja: Piekrītu , ka divu gadu laikā nav jāparādās plaisām, bet uzturēšana sākas(normāli) pēc nodošanas ekspluatācijā.

Ir noveerots - remontee celja posmu, nojauc veco klaajumu, uzlej jaunu, taalaak turpinaas veel sameeraa labais vecais asfalta klaajums. Peec pavisam neilga laika jaunajaa klaajumaa paraadaas rises, vecajaa taas vispaar nav, ja nu tik, cik izdilis. Sanaak, ka tehnologjijas sliktaakas kaa krievu laikos!

Tehnoloģijas droši vien nav sliktākas, kontrole ir sliktāka.

Redzot visu to, kas tur uz ceļiem notiek, saliekot to kopā ar izlasāmo presē un dzirdēto no pašiem būvētājiem, aptuveni ir skaidrs,kā tas katls tur vārās. Attiecīgajām valsts personām, kurām jāatbild par to, lai ceļi par piešķirto naudu tiktu uztaisīti kvalitatīvi, cik saprotams no visa augstāk minētā, interesē tikai lielais brālis 'otkats'.

DekstersFF 24.04.2013 7:11

ValdisM rakstīja: aizmugures amortizatori ( 2 pāri), paradoskāli ka pat ieliekot jaunus amortiņus (monroe un sachs), tie vienalga bija cietāki un nekomfortablāki nekā vismaz 300 000km nogājušie priekšas amortiņi.

Šo gan nesapratu. Ir tikai normāli,ka jauni amortizatori ir cietāki un precīzākpilda savu funkciju-slāpēt mašīnas svārstības ceļa nelīdzenumos, nekā veci un nolietoti, kuri neierobežo auto svārstības tik precīzi.

DekstersFF 24.04.2013 7:04

Redaktors rakstīja: ..................................Taču kļuvis lēns, tu nedrīksti iedomāties, ka tādi pēkšņi kļūs visi. Un iestāsies miers... Nu nebūs tā. Ap tevi virmos kaislības. Un briesmas.

Tādēļ – neļauj sevi iebaidīt. Brauc droši. Un ne pārāk lēni.

Labs situācijas izklāsts,pilnībā pievienojos.

DekstersFF 24.04.2013 7:01

Loģiski,ka nekas slikts tur nenotiks.

DekstersFF 23.04.2013 15:13

xx89 rakstīja: Foto nav jēgas, jo situācija mainās. Šādā laikā vecais asfalts ideāli padodas mitrumam un vibrācijai. Galvenais ir apzināt maršrutus. Tuvojoties siltam laikam pastiprināsies bedrīšu remontdarbi. Lai kaut cik normāli varētu kaut ko darīt vajag tos +7 pastāvīgi!!

Vēl būtiska lieta, ja ir uzbūvēts jauns(vai renovēts)ceļš, tas nenozīmē, ka tagad 10 gadus var gulēt uz lauriem. Ceļam jānodrošina normāla ekspluatācija(kā autiņam). Tas netiek darīts, par to riktīgs ķieģelis LVC dārziņā.

Pag, 2 gadus jau nu tiešām nekas nav tur nedz jātīra, nedz malas jāpieber. Un ne tāpēc plaisā asfalts.

DekstersFF 23.04.2013 12:59

M77 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Vai ir kāds, kurš var uztaisīt LV karti, kuros redzami ceļi un tajā kartē iezīmēt posmus, kuri renovēti, kuri renovēti un sairst?

Google karte nederēs?

Droši vien der, bet vajadzētu salikt tos ceļa posmus uzskatamības labad.

Tikai es pat nezinu, kā to visu var iekustināt, izskatās, ka tur ir reāla mafija ar ļoti biezu ādu.

DekstersFF 23.04.2013 11:06

Vai ir kāds, kurš var uztaisīt LV karti, kuros redzami ceļi un tajā kartē iezīmēt posmus, kuri renovēti, kuri renovēti un sairst?

DekstersFF 23.04.2013 7:37

Attiecīgi,ko es vēlētos no tās LCB organizācijas??

Beidziet taisīt brāķi, vienalga kā vaina tā ir- projektētāju vai jūsu pašu shēmošana.

Esat apvienojušies? Nu tad Latvijas ceļu interesēs pasakiet beidzot tiem ierēdņiem,ka NEVIENS nebūvēs, ja būs tāda herņa ar projektiem. Jo tas,kas notiek, ir reāla zagšana un bezsaimnieciskums,par ko tajos pašos PSRS gados sēdināja un uz ilgu laiku.

DekstersFF 23.04.2013 7:34

Es kā persona, kura brauc pa šo ceļu, nevaru zināt, kāds tieši ir iemesls tam,ka pirms nepilniem 2 gadiem uzbūvēts ceļš izjūk.

Es zinu to, ka tad, kad konkrēti ceļa posmu Ķekavas aplis-Jelgavas šoseja pabeidza būvēt, sākās skandāls ceļu būvnieku starpā. Paidera kungs no Šlokenbekas paņēma asfalta paraugus un nosūtīja uz laboratoriju Vācijā, kur tika atklāts, ka paraugs neatbilst projekta prasībām un nav pievienots projektā paredzētais plastifikators. Toreiz Paiders kāreiz apgalvoja, ka tas ceļš izjuks un neturēs paredzēto slodzi.

Shēma ir sekojoša- firma apzināti ,lai tiktu pie projekta, sola mazāku ciparu, jau sākumā apzinoties, ka neievēros projekta prasības. Toreiz Paiders to arī pateica,ka par tādu summu, kā uzvarēts konkursā, to ceļa posmu renovēt NEVAR.

Kas notika mūsu smirdīgajā pārvaldes sistēmiņā? Sāka apvainot Paideru tīšā ceļa bojāšanā,ņemot paraugus bez atļaujas.

PAr Bauskas ielu rekonstrukciju. Zinu to gana labi, jo Šlokenbekā strādā mans radinieks par būvinženieri. Toreiz arī, jau sākumā esot bijis skaidrs,ka projektētā ceļa parametri neturēs slodzi. Atbilde no ierēdneļiem esot bijusi aptuveni tāda- 'tā nav jūsu darīšana, negribiet, nebūvējiet, būvēs citi. Mums nav naudas visam posmam,lai uzbūvētu kā pienākas, izvilksim šādi'.

Gadījumi dažādi, protams, var jau pateikt, ka Šl varēja nebūvēt, bet tad ko darīs uzņēmums ar tehniku un saistībām?

Īsi sakot, smird tur viss, liels, smirdīgs katls, kurā kabatas uzblīst, bet ceļi izjūk.

DekstersFF 22.04.2013 18:40

msh rakstīja: INC atrodas nevis jelgavā, bet kaut kādā mazākā vietā jelgavas apkārtnē

Pāķi, pilsētu nosaukumus raksta ar lielajiem burtiem. Tā iet, ka skolā neiet.

DekstersFF 22.04.2013 18:39

Elektronikas tur nav. Visticamāk indukcijas spoles problēma. Skaties kontaktus arī, atstarpi un pašu sveci.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti