iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
DekstersFF 27.05.2013 12:25

Pirmais rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja: es te sadomāju nopirkt zāles pļaujamo traktorīti - hei vadoni - vai tavās angļu izsolēs tādi ir???? un vai man ir jēga ņemt uz turieni līdzi bobkatu lai jamais nodiagnosticē ir tur paeizais motors vai nav

Kāreiz pirms mēneša tur tādu iegādājos, saucas John Deere. Gribi nopirkt ?

fotkas... stāvoklis... cena

Tik, cik es gribēšu, tu man nedosi. Lai paliek pašam.

DekstersFF 27.05.2013 12:24

Pirmais rakstīja: es vadoni.... tu tak teici, ka pārdošanas rezultātā paliki hipnobankā

Gan gan. Swedā privātais bija jau sen, vienai firmā Hipo vispār aizvērās, atvēru tai jaunu Swed un lielajai 'mammai' ar atvēru jaunu, lai ātrāka naudas aprite. Hipo palika tikai krīta apkalpošanai konts.

DekstersFF 27.05.2013 11:53

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Kā man teica vienas bankas vienas filiāles vadītāja, kad es tur ierados skaidroties par viņu darbinieces absurdu kļūdu- mums ir klienti, ar kuriem vienkārši notiek tas, kas ar citiem nekad nenotiek. Droši vien tā arī ir un man kaut kā parasti notiek tas, kas citiem liekas neiespējami. Bet notiek.

Drīz tev arī fotoradari sāks uzglūnēt...

Nja, sūdīga nākotnes prognoze... Bet nu bija tā, aizbraucu, paņēmu kodu kalkulatoru ( labvēlīgā piespiedu kārtā kļuvu par Swed klientu, Hipenei pārformējoties) , pacēlu limitus, pieslēdzu telefonbanku, lai var visu sadarīt attālināti.

Zvanu... šī man tur atbild, ka 'jūs neesat aizpildījis anketu'... Kā neesmu ???

Izrādās, tā vāvere kaut ko sasapņojusies, 2 lietotājiem ir aizpildījusi, bet trešajam ( man kā privātpersonai) nav. Tā bija 4. reize, kad uz filiāli devos kāºtot kontu sakārtošanas lietas. Jau pirms tam izskaidroju, ko un kā es vēlos... Naher 4 x jābrauc??

DekstersFF 27.05.2013 11:50

Pirmais rakstīja: es te sadomāju nopirkt zāles pļaujamo traktorīti - hei vadoni - vai tavās angļu izsolēs tādi ir???? un vai man ir jēga ņemt uz turieni līdzi bobkatu lai jamais nodiagnosticē ir tur paeizais motors vai nav

Kāreiz pirms mēneša tur tādu iegādājos, saucas John Deere. Gribi nopirkt ?

DekstersFF 27.05.2013 7:15

Kolka kūl Izrādās, Kolka kūļ ir ne tikai Kolkā, bet arī Nīcā. Nu, gar visu jūras krastu.

DekstersFF 27.05.2013 7:10

Es varu pateikt to,ka pēc bobcat ņemšanās te un dažām grandiozam frāzēm no viņa puses, man ir radusies nepārvarama vēlme viņa pārstāvēto firmu neapmeklēt, neizvēlēties viņu pārstāvētos brendus un tos neieteikt citiem. Jo es nevēlētos, lai manu tehniku problēmu gadījumā apkalpo firma, kuras pārstāvji ir neizglītoti ( jo trūkst naudas) un ar tik labu pārliecību par klienta vainu 95% gadījumu.

Nez kāda būtu reakcija( velkot kādas nebūt saistošas līnijas ar iEdgara gadījumu) , ja KONO šefs palasītu šo diskusiju ?

DekstersFF 27.05.2013 7:04

Chankaishi rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

PS. Dikti gribētu redzēt to tavu apskates aktu par 100 ls potenciāli pērkamai tehnikai. Nagi niez izmēģināt

Normaala summa, ja oficiaali no kantora, pasham skatiitaajam un akta rakstiitaajam kaadi 25 lashi atlec! Njem bobcatu aiz chupra un maksaa ieksh cash! Interesanti - kaada atbildiiba, ja atklaajaas, ka apskates aktaa nav pamaniitas kaadas nepilniibas vai defekti?

Par to runa. Tieši par to, vai un kā šis Speciālists garantēs to, ka par tiem 100 Ls + transports tiks iedota 100% garantija tam,ka tehnika atbildīs viņa iesniegtajam atzinumam un ka viņš ir tas Guru,kurš spēj novērtēt un dot šādu atzinumu.

Es gan šāda iespējama eksperimenta rezultātā iztērēto naudu norakstītu zaudejumos uzreiz pēc samaksas veikšanas kaut vai dēļ tā, kāda attieksme viņamir pret klientu. Kā viņš pats atzīst, 95% gadījumu vainīgs ir klients, attiecīgi viņš par sevis sniegto atzinumu atbildību uzņemties nespēs. Plus vēl tas, ka viņa pārstāvētais uzņēmums ir pārstāvis vai dīlerīc ( kā pašiem viņiem patīk) veselai čupai ražotāju un tas sarežģī situāciju,un vēl tas apstāklis,kā vinš pats atzina-pietrūkst naudas izglītošanai, jo klienti ( MAITAS) nemaksā gana daudz.

Man to visu saliekot kopā sanāk tāds ne visai uzticams novērtētājs,nevis baisi atzīts eksperts. Es domāju, ka esmu par viņu 95% labāks eksperts, vismaz paša vajadzībām noteikti.

DekstersFF 27.05.2013 1:13

Kāda ražotāja tas traktors bija ?

DekstersFF 27.05.2013 1:05

bobcat rakstīja: Tāpēc viņš tev prasa numuru, jo varbūt sistēma atpazīs. Klasiska problēma ar tehniku pirms 2000. gada ražojuma.

Cummins tavā gadījumā bija cilvēkfaktors. Tu vēl varēji uz Baltijas reģionā galveno kantori piezvanīt Polijā, varbūt tad lietas sakārtotos.

Tehnika ( dumperis) ir 2008. gada.

Zvanīju uz Igauniju, tur atbildēja, ka Vilnis slims.

Klau, tev maksā par dīlera spalvu pucēšanu, ko tu tā sāpīgi uztver kritiku? Esi taču tikai asistents...padod atslēgas utt.

Tu paņem vienreiz un nopelni pats tehnikai, nopērc kādu ekskavatoru, nopērc traktoru un tad gudri dirs par remontēšanu uc lietām.

PS. Dikti gribētu redzēt to tavu apskates aktu par 100 ls potenciāli pērkamai tehnikai. Nagi niez izmēģināt

DekstersFF 27.05.2013 1:00

bobcat rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja: Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, *******-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

Kas tieši atšķīrās tiem dzinējiem ?

Mazāks darba tilpums, mazāka jauda un turbīnas neesamība.

Kā ar pievienojuma vietu ātrumkārbai ? Pacients pats to neredzēja?

Un kas vainas manai domāšanas metodei pret dīleriem iekš LV ? Apvainojies?? Izskatās, ka dīleris mums te ir neaizskaramā statusā.

DekstersFF 27.05.2013 0:39

Tu tagad sēdi krūmā? Sāk pačurāt gribēties

DekstersFF 27.05.2013 0:36

Topika autor- palīdzējām noskaidrot-CP šoreiz nekļūdījās.

Ja joprojām uzskati,ka kļūdījās, iesūdzi viņus tiesā un pēc tam, kad uzvarēsi procesu, iepublicē šeit aprakstu.

Bet tagad, ja gribi pist prātu vēl , tad aizej uz tirgu, nopērc beigtu zivi un pis tai prātu.

DekstersFF 27.05.2013 0:34

Pirmais rakstīja: autors varētu kaut kur iepublicēt savu foto... gribu to dauni redzēt vaigā

Vai tad tu nezini Čikāgas piecīšu joku par to, ka 'bildi nesūti,zinu kā tādi izskatās'.

DekstersFF 27.05.2013 0:31

msh, teikšu es tev beidzot tieši- tu esi nabadzīgs plukata, kuram pašam nav ne sūda uz puļķīša, viss radu vai māmuča iedots,dzīvo vecvecākiem uz kakla, bet iztaisies par nez kādu tehnikas guru un nodirs visu, kas ir pārāks par tavu lūzni. Tu esi prasts, norijies baltmaizi tusnis, kurš tai laikā, lai domātu un strādātu, rij divlitru alu, ar kolu atšķaidītu , un pavada bezjēdzīgas dienas kā jau truliķim pienākas. Iemācies nopelnīt tik, lai vismaz tādu fana merivu nopirktu līzē vai tādu manu opeli kaut vai un tad gudri spried par santīmpišanu vai ko tamlīdzīgu.

Tā lūk.

DekstersFF 27.05.2013 0:25

bobcat rakstīja: Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, *******-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

Kas tieši atšķīrās tiem dzinējiem ?

DekstersFF 27.05.2013 0:23

bobcat rakstīja:

Jā, 95% gadījumos klienta tehnikas operators ir vainīgs. Un nemaz nemēģini apstrīdēt.

Nu šis labi atbilst dīlerīša darbinieka stilam, tā turēt.

Ķipa, ir kā es saku

Es tik un tā neierubījos, kāpēc te iepini 95% operatora vainu pie teksta, ka Terex nevar atrast detaļas numuru, ka Cummins pārstāvis noplaukst, ja JCB par 8 ls vērtu dačiku prasa 70 latus.

DekstersFF 27.05.2013 0:13

Bet nu fakts ir un paliek fakts, ka 26 gadīgs Audi no šrota nākušais ir autobūves kalngals mūžīgi mūžos.

Par to tā kā šaubu nav.

DekstersFF 27.05.2013 0:11

Pirmais rakstīja: hei vadon, iedod msh meitas telefonu

Nevaru. msh līdz meitai kā Ēlertei līdz Rīgas mēra krēslam. Lai gan droši vien pāķos viņiem tur šļuru pietiek, kura pagulsies tādam lempim un uzražos kādu pabalstāmo bēbi.

DekstersFF 27.05.2013 0:10

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Un braucu tā, kā tu vēl nemāki

Šitas ir tiesa. Savu audī vēl neesmu iemācījies aptīt ap koku un tāds plāns arī nav.

Nezinu kāpēc tu to pieminēji, bet palika interesanti - zinot kā tu izskaties, vai nu tie paziņas ir tādi samaitātāki, vai arī meitai reputācija pieklibo...

Meitu, kroplīt, liec mierā, viņa te neko neraksta. Tu, resnais kuili.

Pieminēju es to tāpēc, ka tava šauri stereotipiskā domāšana ierobežota kaut kādā šaurā telpā, kurā katrai cilvēku grupai ir jābrauc ar kaut kādu noteiktu auto.

Nu, tas, ka tu nespēj audi ap koku aptīt, rāda, ka esi mīzala un brauc kā bāba no laukiem. To varēja redzēt pēc tava paša video, ar nobloķētiem riteņiem pamauc garām ceļa galam. Nošķilt auto rallija ietvaros ir jābūt iekšai, kuras tev nav. Redzi, pat Pirmais nošķiļ čūpu auto un par to nesatraucas, bet tas tev nav ceļams. Tāpēc tev vēl ir jāaug.

Par to te visu laiku ir runa.

DekstersFF 26.05.2013 16:49

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja: msh, šaurā piere, pretmiglas lukturi labi noder stipras snigšanas vai miglas laikā vai arī jebkurā citā tumšā laikā.

Un kartera aizsargs oriģinālajā izpildījumā der ne jau dzinēja aizsargāšanai, bet gan lai neļautu iekļūt motortelpā mūsu apstākļos esošajiem mūžīgajiem dubļiem un sāls maisījumiem.

Ja gribas normālu kartera aizsargu, tas maksās ap 300-400 ls, ja netaisa pats. Ja taisa pats, tad ir kā pirmajam-karters pušu Tā,lūk, ir santīmpišana.

Tu to visu vari man nestāstīt - neaizmirsti ka man ir mašīna, kura jau oriģināli bāzītē bija nokomplektēta ar miglām un plastmasu zem motortelpas - palasi dažus postus augstāk kāpēc fans izskaidroja nepieciešamību pēc šīm lietām - viņam tu drīksti arī skaidrot šo objektu plānoto pielietojumu Mana audī priekšas miglu slēdzis visu laiku atrodas ieslēgtā pozīcijā un es vispār neatceros pēdējo divu vai trīs mēnešu laikā kad es būtu braucis, ieslēdzis tuvos.

Kas vainas kupejai priekš ģimenes? Hm, "nez kāpēc" ģimenes ar maziem bērniem, kurām nav sedani, pērk universāļus, mikromikroautobusus un vēl ko lielāku. Ak jā, kupejā nebūs pārāk ērti ielikt aizmugurē sīci, lienot caur priekšas durvīm, un tomēr gribas grabažniekā ielikt kaut ko vēl bez ratiņiem... Par ripuļiem - lai būtu kā tu saki. Paskatoties bildes ar G astmām uz 17" ļitakiem, redzams ka riepas ir zemas, un no tādu braucējiem dzirdēti stāsti par pārsistām riepām un ņaudēšana par sliktajiem ceļiem, ja tev nekas tāds negadās, apsveicu

Es 2 gadus nobraukāju ar A4, kuram virsū vasarā bija 18' riepas. Ne reizi nepārsitu. Un braucu tā, kā tu vēl nemāki

MAnā kupejā sīcis vēl ne reizi nav sēdējis aizmugurē. Un tikai vienreiz tajā sēdēja 4 cilvēki, kad aizvedu uz mājām paziņas pa ceļam. Bagažnieks ir tiešām liels, bet tur parasti nekas lielāks par ābolu kasti nav ticis ielikts.

Taču teicu, tā nav ģimenes mašīna, tā ir manām vajadzībām,ēzeli.

Es tev te skaidroju to visu, lai tu ko sāktu no dzīves jēgt un visu laiku nemaltu savu šauro herņu par sapujušo kvatru.

DekstersFF 26.05.2013 16:43

Vircainā upē man sanāca paºis reižu bērnībā papeldēt, kad tur sociālā darba varoņi nolaida no cūku kompleksa pārpalikumus.

Taču Bēdu ciemā es braucu tad, kad saāk pa to ceļu braukt un vajag pačurāt.

DekstersFF 26.05.2013 16:40

msh rakstīja:

Dekstera opelis ta vismaz vēl ir mašīna, jo uzbūvēts pamatā ar astoņdesmito gadu tehnoloģijām, tik domāts citai auditorijai, dēļ kā pat pseido pilnpiedziņa laikam nebija pat pieejama, kā arī pats fakts ka desmitgadīga masīna ar 25 gadus vecām tehnoloģijām uzbūvēta

Kādai auditorijai? Astras šajā ģenerācijā sāka būvēt tikai 1998. gadā, kādas tev 25 gadīgas tehnoloģijas??

Ā, nu jā, riteni izgudroja jau gana sen

Ar ko man jābrauc? Ar četrdurvju mersedesu? Mana 23 gadīgā meita vairākkārt ir stāstījusi, ka viņas paziņas no sākuma netic, ka esmu Lindas tētis, domā, ka čoms, tāds vecāks . Man ko, jāšēž savos 44 gados siltajās čībās , jaskatās panorāma un jālasa LAuku Avīze un jāpurpina par to, cik viss slikti?

Tev ir galīgi tādi stulbi stereotipi. Es tev tiešām novēlu pēc iespējas ātrāk sākt vairāk pelnīt un pavērt plašāk domāšanu un uztveri. Būsi brīvāks uzskatos, nevis piesiets savam vecajam lūznim, kuru esi iecēlis pašā piramīdas augšā.

DekstersFF 26.05.2013 16:03

msh rakstīja:

Rēciens ir par to, ka kaut ko ieņaudējās vecis, kuram ir desmitgadīgs kapeikfisēja autoparks

Aizmiru piebilst- pirms 2 nedēļām ieliku jaunas 2 gab ksenona spuldzes, Osram. Nevis kitajozus. 1 gab 30 ls.

Santīmpisējs?

Sāc taču saprats, ka gan es, gan tu, mēs braucam ar auto, kurus varam brīvi atļauties, katrs savā līmenī. Vai tā ir santīmjāšana? Nē, nav gan, vismaz manā gadījumā nabv. Man vienkārši nesanāk tagad nauda Camaro vai A5. Un, ja sanāks, tad drīzāk tas būs kas šitāds, piemēram www.trade-a-plane.com/...

DekstersFF 26.05.2013 15:56

msh, šaurā piere, pretmiglas lukturi labi noder stipras snigšanas vai miglas laikā vai arī jebkurā citā tumšā laikā.

Un kartera aizsargs oriģinālajā izpildījumā der ne jau dzinēja aizsargāšanai, bet gan lai neļautu iekļūt motortelpā mūsu apstākļos esošajiem mūžīgajiem dubļiem un sāls maisījumiem.

Ja gribas normālu kartera aizsargu, tas maksās ap 300-400 ls, ja netaisa pats. Ja taisa pats, tad ir kā pirmajam-karters pušu Tā,lūk, ir santīmpišana.

DekstersFF 26.05.2013 15:46

It kā tika teikts, ka vajag pašu pieredzi aprakstīt...uzrakstīju par notikumu ar apdrošināšanas servisu, pieliku bildes...nu jau nedēļu nevienam tas nafig nav vajadzīgs. Laikam jau tomēr nevajag... bija vēl par ko rakstīt...lai paliek.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti