iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
iciks 06.12.2024 15:19

Asfalta dilšana no radzēm ir raksturīga vietās, kur tās riepas tiek lietotas masveidīgi. Esmu dzirdējis, ka noslogotos ceļu posmos Zviedrijā laika gaitā veidojas tādas kā rises, vien tas no radzēm. Neuzskatu, ka mums par to vispār būt jāsatraucās, lai katrs pērk riepas pēc saviem ieskatiem un atbilstoši paradumiem.

iciks 04.12.2024 21:40

Motorolers rakstīja: Cena, cena...

Jā, man arī liekas dīvaini, kāpēc lai kāds, kam ir šāda ne gluži maza naudiņa, pirktu kaut kādu absolūtu kaķi maisā.

Var jau būt spīzdīgi krēsliņi un smukas podziņas, bet kā šis brīnums uzvedīsies pēc gada? Pēc diviem?

iciks 04.12.2024 16:27

GB12 rakstīja: Tad jau redzēs, vai piebeigs. Būsim godīgi, Jaguar nīkuļo jau vismaz pēdējos 15 gadus... Pēdējie modeļi viņiem ir... nu, kā lai pasaka... tur jau no Jaguar un luksusa vispār nekā vairs pāri nebija palicis. Īstenībā jau, izdomāt kaut ko jaunu un radikālu varbūt nav slikta ideja, jautājums tikai, vai vajadzēja TĀ... Bet, nu, laiks rādīs. Par pirmo Nissan Juke arī teica, ka baigais kroplis, neviens nepirks, bet re kas sanāca... Bet iespējams, ka piebeigs arī, jo Jaguar pircējs diez vai būs tas, kuru varēs tik vienkārši pārsēdināt uz elektroauto.

Kaut kur jau izteicos, bet - ja taisa visu pilnīgi savādāk, ko noteikti nepirks esošie fani, kas liedza uztaisīt jaunu brendu? Veco pieturēt - ja nu zaļie kursi tomēr pazūd un kādreiz var celt slavas saulītē?

Tagad vecie fani pēc visa šitā negribēs, bet jaunajiem tāpat vienalga, kas tur pagātnē bijis.

iciks 04.12.2024 16:23

Zinu cilvēkus, kas brauc sūdīgi, bet kaut kā nav avarējuši. Gadās.

Ja kāds cits to apgalvotu, es varbūt neteiktu neko, bet tavs sevis slavinājums, "visi - lohi" u.c. lietas liecina, ka saprātīgs īsti neesi un tas jau parasti labi iet kopā ar visu citu - t.sk. braukšanas stilu.

Ja skauž operatīvo dienestu privilēģijas - neviens neliedz iet strādāt uz kādu no šiem dienestiem. Varēsi ar uguņiem dzīties visiem garām ar +30 un neviens par to nesodīs un varbūt pat uzslavēs.

iciks 04.12.2024 12:03

Varbūt tāpēc, ka viņi to māk?

Kā esmu novērojis, operatīvais transports parasti sūdus netaisa.

Tu tā varētu? Nez vai.

iciks 04.12.2024 10:04

Kāds tad būtu tas reālais risinājums, kas ļautu pateikt, vai šis zaļais gurķis nupat pēc autoskolas būs normāls braucējs pēc 2 gadiem, vai arī tomēr ne?

iciks 04.12.2024 7:53

Cik būtu jāmaksā tiem ātrajiem, kas uzreiz iebrauc vidējā joslā, aizbrauc līdz savai nobrauktuvei, pēdējā brīdī secina, ka malējā joslā netiek, nostājas, nobloķē visu joslu un gaida, un gaida?

iciks 03.12.2024 20:37

Tu nopietni? Tad jau šis velk uz pagarināto autoskolu gada garumā ar pamatīgām izmaksām.

Pavēro taču visus jaunos papīra ieguvējus - viņi visi sākumā ir zaļi un vien laika gaitā daļa kļūst par sakarīgiem braucējiem, daļa par viduvējiem, bet daļa kādi bija, tādi palika.

Tajā pašā laikā tādi dieva dotie braucēji varbūt tīri normāli var iekļauties mazpilsētā/ciemā, kur braucēju maz un nevienam īsti netraucē. Aizliegt iebraukt lielākās pilsētās?

iciks 03.12.2024 15:25

Ierobežojumi tev ir tāpēc, lai tu, kas varbūt īsti labi nemāk braukt, nesataisītu sūdus.

Tas, ka  tu brauc labi, ir tikai tavs paša vērtējums, kas var būt stipri tālu no faktiskā.

P.S. Vari nesākt pierādīt, ka esi labs braucējs. Tas tāpat būs tikai tevis paša teiktais

iciks 02.12.2024 20:23

taaneko rakstīja: Nu lūk. Un ja kundzītes par tādu sarunu saņemtu soda kvīti par kādiem 100€ - nākamreiz pievērstos satiksmei un apkārtnotiekošajam.

Ja tantei būtu krāns, tante būtu onkulis.

Šī diskusija, lai gan mazliet uzjautrinoša, savā būtībā ir gauži bezjēdzīga. Tā nav tendēta uz kādu jēdzīgu uzlabojumu, bet uz viena cilvēka skatpunktu - visi ir lohi, es viens saprotu, kā vajag; drāzt visus, jo man negarantē.

Tā ka tev nāksies vien katru dienu braukt un katru dienu ciest. Pat ļoti, jo satiksmē tie līdz 70% nejēdz braukt. 

P.S. Ir gan citas iespējas - var braukt ar satiksmes mugurkaulu. Iekāp, nopērc biļeti un lai tie nejēgas uz ceļa lieto telefonus un taisa mazās sadursmes.

iciks 02.12.2024 11:09

Saprāts ir vistaisnīgāk sadalītā manta - katram liekas, ka viņam tā ir visnotaļ daudz un pilnīgi noteikti, ka uz ceļa uzvedas vislabāk.

iciks 02.12.2024 10:56

Un kuri būs tie paši? Ātrie? Lēnie?

iciks 02.12.2024 9:44

Es ierosinātu domu attīstīt tālāk - par pirmo reizi cietumsods, bet ja tiek novērots atkārtots gadījums - nāvessods. Vajag tikai izgrozīt likumus, bet varētu būt ļoti efektīvs veids sastrēgumu apkarošanā.

iciks 02.12.2024 8:25

Labi, pieņemsim, ka ieviesīs tādus jaunus punktus, un kas no tā?

Pieņemu, ka noteikumu esošajā versijā ir ierakstīts, ka pirms joslu maiņas jārāda attiecīgais signāls, ko daudzi ignorē. Kas liek domāt, ka netiks ignorēts šis punkts par "lēno braukšanu"?

Pie tam signālu rādīšana ir diezgan nepārprotama - bija/nebija, ja CP redz, var sodīt. Kad tad ir tā lēnā braukšana? Tā, kas bremzē aiz kāda braucošo? Kurš pateiks, vai tas aizmugurē patiešām ērti brauc ar šādu ātrumu, jebšu baidās apdzīt?

iciks 02.12.2024 0:52

Atļaušos gan oponēt, ka CSN periodiski tiek grozīti un lai arī pieņemti sen, nevar teikt, ka tie būtu neaktuāli.

Ko tad ir diža vēlme un vajadzība mainīt? Kā tad tajos CSN nav? Man jau rādās, ka te kārtējā putra, kad tiek jaukti CSN ar kaut kādiem "ierosinājumiem krietnai braukšanai", kas nav obligāti, bet it kā nosaka labo toni.

iciks 29.11.2024 9:53

Jā, par Streipu var vien brīnīties. Viņam varētu uzticēt uzrakstīt par to, kā pareizi nomizot burkānu, bet vienalga tur šis pamanītos iepīt, ka Baidens to izdarītu labāk, nekā Tramps.

Pēdējā laikā viņa rakstus nav sanācis lasīt, bet pieņemu, ka mainījies tur nav itin nekas.

iciks 23.11.2024 21:57

Piederu pie ļaužu kategorijas, kam kafiju dzert patīk pat ļoti, bet mašīnā - faktiski nekad. Tās retās reizes, kad ir sanācis braukt un dzert, allaž novietoju turētājā starp šofera un blakussēdētāja ķebli.

Skatoties uz šito man rodas nelāga sajūta - ja nu kaut kas notiek, karsta kafija var uzlīt taisni uz riekstiem

iciks 20.11.2024 22:27

msh rakstīja: ???

No video rodas sajūta, ka gaismu vai nu nav, vai tās ir nereāli vājas-  nekādas.

Varbūt tizli safilmēts, bet man tā izskatās.

iciks 20.11.2024 14:35

msh rakstīja:

Mazs atgādinājums par vienu no mazajiem prieciņiem ko ekofašisms ir vairāk vai mazāk paņēmis prom no mums. Jā, tas ir parasts Audi A6

Tumsā gaismas ieslēgt tagad laikam skaitās sliktais tonis.

iciks 19.11.2024 10:08

Izteikšu minējumu, ka tā ir automātiskās dzēšanas sistēma, ja nu kāds piemet špicku.

iciks 18.11.2024 14:09

Aha, savulaik bija populārs auto un vienā brīdī masveidīgi izzuda. Nu gan jau labi rūsēja.

Pazuda sen un tāpēc jautājums - vai tēmas autoram tie bāku varianti ir teorētiski (t.i. - internetā noskaidrots), vai arī šrotos tomēr kaut kas dabūjams?

iciks 13.11.2024 21:36

Es allažiņ gāju skati ar softiski atslēgtu (2011. gada auto) un nekad nebija nekādu bēdu. Pie tam nez vai kāds pat skatās, vai šis vispār ir vietā - auto ir tik daudz, ej nu zini, kuram tur kas kur atrodas.

2001. gada auto pie kompja noteikti neslēgs, tā ka es domāju, ka te satraukties vispār nav par ko.

iciks 10.11.2024 21:29

lynx85 rakstīja:

darklight rakstīja: Nezinu. Man tā vieta patīk. Parasti apdzenu tur kādu pulciņu, nevienam sānos neesmu braucis, man kāds cits arī nē.

Man ir braukuši sānā, nu tā reāli - ja nepievāktos, tad būtu kontakts. Lieki piebilst, ka tad arī malējā josla ir pilna, un plūsmai ātrums ap 60, pirms tilta daudzi taisa kreiso, uz tilta ilgu laiku ir bijis ka 50 zīmes, vārdu sakot, šī 2+1 josla ir pirmā legālā vieta, kur no Rīgas ārā braucēji var izpildīties, pirms tam ir tikai stabiņu strīpas. Esmu redzējis kā 2-3 vai pat 4 smagie mēģina savstarpēji kārtot attiecības un pozīciju uz ceļa, neviens tur galā nebremzē un pieklājīgo rāvējslēdzi netaisa. Protams, ja nebrauc kopīgo stūķu laikos, vai vismaz daudzmaz regulāri, tad jau daudz ko neredz. Es esmu no Saulkrastiem, tiesības ir no 2005 gada, esmu izaudzis kopā ar plato nomali un saulkrastu apvedceļu, tā ka varu salīdzināt, kā bija kādreiz, un kā ir apmēram tagad. Tur vajag 2+2, kā jau baltezera tilta platums paredz, bet tagad jau prioritātes citas - stabiņi, saliņas, un pudeles kakli, kur rodas konflikti uz līdzenas vietas. Un jā, man daudz labāk patika kādreizējais - katram josla + platās nomales (ar pārtraukto), reāli dabā varēja to pašu 2+2 braukt un neviens nevienam netraucēja.

Jāatzīst, man arī pret platajām nomalēm nebija nekādu iebildumu. Lielākoties viss notika diezgan dabiski - lēnāki vilkās daļēji pa nomali, ātrākie brauca garām un kaut kā man tur problēmas saskatīt neizdevās.

Bet nu tauta vaimanāja. Kāpēc? Kas zina, varbūt kāds baidījās, kādam patika modes pēc pakaukt līdzi CSDD vaidētājiem, bet esam tur kur esam - varam izbaudīt krietnos stabiņus un zonu no Baltezera līdz divlīmeņu mezglam, kur ir 70 km/h ierobežojums ar papildplāksni 7-22, bet tauta arī nakts vidū nekad nesteigsies braukt ātrāk par šiem 70.

iciks 10.11.2024 21:26

Esmu gana daudz lasījis par 2+1 un lielākoties ir tā - valstis šo aplaimību ievieš, bet kaut kā pēc laika no tā cenšas atvadīties. Ir gadījumi, kad tas strādā, bet pamatā tie ir kaut kādi ļoti plati 2 joslu ceļi, kur 3 joslas var ieviest ar horizontālo apzīmēju pārkrāsošanu.

Plusu šādam ceļam ir maz - teorētiski iespēja apsteigt kādu lēnāku.

Mīnusi:

nav lēts prieks, ja atmetam ideju ar variantu bez barjeras (un lielākoties Eiropā ir secināts, ka bez barjeras nevar - tikai tā spēj atturēt ļaužus no iebraukšanas pretējā joslā);

apgrūtināta uzturēšana ziemā;

problemātiski tikt galā ar neskaitāmajiem vēsturiskajiem pieslēgumiem, kam kaut kā jānodrošina iespēju veikt savu kreiso pagriezienu (t.i. - jābrauc pa labi un kaut kur jābūt kādam mezglam);

padaudz avāriju tieši vietās, kur joslas saplūst- allaž kāds pārrēķinās.

Caurlaides spēja šāda tipa ceļam, salīdzinot ar parastu divu joslu ceļu, uzlabojas relatīvi nedaudz.

Rezumējums - šāda tipa ceļu var ieviest kaut kādos atsevišķos posmos, kur ceļš vēl nav pārslogots, kur tas ir gana plats, kur maz pieslēgumu. Ja prasās jau pēc 2+2, tad kaut ko lāpīt ar 2+1 ir klaji bezjēdzīgi. Padirsta nauda.

iciks 08.11.2024 8:13

Un labi, ka tā. Tas 2+1 nav nekāda aplaimība un neko īpaši nedod.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti