Varbūt mums karkasi savādāki.
Bet vispār man krēsli ir svarīgs faktors, joprojām ir problēmas ar muguru, ja pareizi nenoregulēju pēc laika kājas notirpst. Arī muguras platums ir būtisks, lai nejustos iespiests.
Varbūt mums karkasi savādāki.
Bet vispār man krēsli ir svarīgs faktors, joprojām ir problēmas ar muguru, ja pareizi nenoregulēju pēc laika kājas notirpst. Arī muguras platums ir būtisks, lai nejustos iespiests.
Paradoks ir tads, ka VW bieži vien plašāks salons par Audi.
Agrāk pats biju apsvēris Fabia universāli. Bet tad nācās pabūt Roomster blakus sēdētāja krēslā. Tagad stipri apšaubu iespēju pirkt Fabia, jo beņķi ļoti neērti.
Kad pirku (tagadējo) termiņu, tad nebiju izlasījis Tavu komentāru. No sākuma domāju, ka tas dēļ iepriekšējā ceturksnī nopelnītajiem 4 soda punktiem un naudas soda, bet tad visi mani zināmie sāka dziedāt vienā dziesmā.
Principā jau te iznāk loģiska ķēdīte. Neapmierinoša ceļu infrastruktūra+ braucēju egoisms un idiotisms=vairāk avāriju. Vairāk avāriju=lielākas OCTA izmaksas. Rezultātā sanāk, ka paši vainīgi esam, ka apdrošināšana. Žēl ,ka tā.
Pirms pāris mēnešiem, kad nācās pirkt Octa piedzīvoju pirmo šoku- no 28 € uz 40 ar kapeikām. Ielūrēju tagad,cik nākamajā mēnesī jāmaksā jau 52€. Kak tak,b*e? Kāds ir pamatojums tādam cenu lēcienam?!
Pieminēšu, ka auto manā īpašumā otro gadu un 20kkm no 270 ir manejie
Es principā sliecos domāt, ka nav iespējams. Ja vien nepārdod saimnieks LV pirktu jaunu auto.
Bija smieklīgs gadījums.
Man ir 98 gada auto ar benzīna motoru un tomātu. Paziņa nopirka tādu pašu modeli 2000.gada ar dīzeļdzinēju un rokas kārbu. Viņa eksemplārs nesen ievests un acīmredzami notīts, jo uz tāfeles 180kkm. , salons viss nolietots. Aprūsējis ,tekošs karteris .Savukārt mans Latvijā dzīvo jau desmit gadus, nobraucis 270kkm, arī diezvai īsti. Salons smuks un Csdd nav atzīmes par maznozīmīgu eļļas noplūdi un stiprību neietekmējošu koroziju.
Lai es tagad pirktu dīzeli. Da nu na...
Darba laiks un bedrīšu skaits spiež. Tāpēc nesanāk tik kvalitatīvi
Tāda mēroga krahs nerodas vienas dienas laikā. Būtu muļķīgi domāt, ka viņš neko nezināja par akcionāru darbībām. Varbūt tāpēc arī aizlaidās.
Par cenu kāpumu es Tev piekrītu. Vietējie tirgoņi izmantoja izdevību. Valsts nekādi to neregulēja.
Tagad pat esot doma to atbalstu dot tikai jaunajiem projektiem. Kā arī pašiem jābūt savam %.
Ideja laba, bet izpildījums - kājau LV.
Man paziņa no Jelgavas komunālo pakalpojumu uzņēmuma arī saka,ka Ozolnieki jau ir China town.
Un kāpēc visiem uzreiz jālien Pierīgā? Izbrauc tālāk par apvedceļu un cenas uzreiz citas.
Principā jau ir iespēja dabūt jaunu auto vecā čaulā. USA ir kompānija, kas ar rokām taisa pirmās paaudzes Ford Mustang. Tiesa iekšā tur jau ir visādas mūsdienu lietas,tā kā nav līdz galam autentisks. Bija arī LL Defender, tik tur jau cenas bija abnormālas.
Es domāju, ka būtu interesanti izbraukt ar jaunu Gaz 24.
TUA bija laba lieta. No tiem līdzekļiem deva finansējumu jaunajām ģimenēm pirmajai miteklim. Tagad tas ir pakāsts,jo nauda beigsies un būs jāņem no pamatsummas
Trampam nepatīk, ka Eiropas auto ražotāji importē daudz auto iekš USA. Gribot piegriezt skābekli.
Smieklīgi ir tas, ka paši jeņķi apgalvo, ka pašmāju autobūve ir s*ds.
Čehijā arī ir būts. Prāga bija ļoti patika. Bijām vienā suvenīru veikaliņā, kura pārdevējs izdzirdot latviešu valodu parprasija vai esam no LV? Saņemot pozitīvu atbildi, deva mums atlaidi. Viņš teica,ka Psrs laikā bijis mūsu pusē. Sauca pilsētas, kur bijis. Tas mūs pārliecināja.
Tur arī bija mans pirmais (pagaidām vienīgais) brauciens ar metro. Dzīvoju es kaut kādā slēpošanas kempingā, kur bija slēpju tāllēkšanas trase. Jo tālāk no Prāgas ,jo vairāk vecu Škoda. man pēc izskata iepatikās Škoda 130 .
Lieta, ko es pamatiju, ka tur ļoti reti varēja sastapt Suv. Bet varbūt kopš 2008.gada ir kas mainījies.
Ceru, ka Igaunija nav teroristu watch list.
vēl par koncertiem, labprāt mēģinātu tikt uz vienīgo pieejamo Metallica datumu, kas ir....Turīnā
Kāda ir forumiešu pieredze ar Krieviju, kāda tur attieksme pret LV numuriem? Vai tomēr labāk izmantot citu transporta veidu?
Es brīnos, kā jūs visas diskusijas pārvēršat par Voyager klubu
Esmu bijis Portugālē septembra vidū, mājās atlidoju kā labi iedegusi modele, visi solarijzaķi mani apskauda.
Pedejā laikā ceļoju,lai apmeklētu koncertus Eiropā. Pagājušaja gadā biju Kauņā uz Nickelback. Bija ļoti foršs numurins Apple economy hotel. Viena no labākajām gultām. Divvietīgā cena ap 30€ koncerta dienā. Šaura vecpilsēta, par daudz auto tajā.
Jūnijā došos uz Rammstein koncertu Tallinā, par cik šoreiz viesnīcas jau bija izķertas ļoti ātri, braukšu ar fanu autobusu.
Ja nu kāds kādreiz plāno braukt uz Pērnavas pusi, iesaku apmeklēt Maria Talu. Bērniem varetu patikt zirgi, pieaugušajiem - speciālie piedāvajumi (izjāde,vakariņas, pirts, numurs, brokastis )
Ja jautājums par sapņiem, tad ir iecere apbraukt Polijas dienvidus, Krakovu, sāls raktuves, Aušvici.
Parastā rocene tik pat izmirstoša lieta kā manuālā kārba.
Labi, ka ne mans. Vairs tik liels auto nav vajadzīgs. Ambīciju arī tādu nav.
Jaunais Passat glīts.
Mani arī interesē
Neraustos.
Es pat ar 3.5t merša būdu braucu pa otro joslu, ja zināju, ka vajag tālāk par 1 izbrauktuvi. Vismaz pret smagajiem pārējie izturas iejutīgāk un kārtojoties palaiž. Braucot ar vieglo ne vienmēr tā notika. Tas pats ar ieskriešanās joslām vietās,kur galvenais ir ar divām joslām.
Tādēļ man vēl jo vairāk ir nesaprotama šo 1. Joslas sēņotāju motivācija.
Oka ir "Invaļidkas" idejiskā mantiniece. Tikai līdz pašiem kara veterāniem tā reti nonāca.