Es no tā teksta saprotu, ka rocene vispār nelaižas vaļā :-/
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es no tā teksta saprotu, ka rocene vispār nelaižas vaļā :-/
Msh, japāņu nīdēj, a tu pamēģini otrās paaudzes FR Leonam vai GTI Golfam MK5 vai attiecīgam A3 termostatu nomainīt! Tas ir iebāzts tādā pakaļā, ka bez pusmotora izjaukšanas nekā. Vācu inženieri, padomājies
Manuprāt vismaz bremzes pedālis visiem auto vēl joprojām ir mehānisks.
Nu tāda lieta pastāv: izbraucot uz galvenā ceļa, ir jāskatās uz abām pusēm! Jo priekšroka vienmēr ir tam, kas atrodas uz galvenā ceļa, neatkarīgi kurā joslā un kurā virzienā šams brauc. Manai mātei arī bija gadījums: brauca viņa atpakaļgaitā, bet viens izmauca pa vārtiem un ielika sānā. Nu tā pavisam viegli gan. Cilvēks bija baigi pārsteigts un teica: nu jā, es jau neiedomājos vispār pa labi paskatīties.
Nē, par to cepiena nav. Cepiens par to, ka ministra kungs pēdējā laikā gvelž vai nu muļķības vai apzinātus melus (reģistrācijas nodokļa gadījums)
Tīri pēc savas pieredzes es sāktu ar aizdedzi. Sveces, svečvadi (tādu tur droši vien nemaz nav), aizdedzes spole (spoles).
Kaut esmu JKP vēlētājs, man jāatzīst, ka šis kadrs ir lielākais idiots starp ministriem uzreiz pēc Reira.
Šķiet, ka daudz ērtāk būtu bijis izsaukt taksi
Gabaliņš cmuks, bet tas pamatmotīvs... nu 100 punkti kaut kādā vecā filmā bija!
Odīšus dzer vēl joprojām un nekāda vaina ;) Mājās lietoju pamatā Seal traukiem un veļai, man patīk. Par tiem dezinfekcijas līdzekļiem nezinu - pats nepērku.
Visi te tādi prātīgi... Man ir gadījies arī 170, ejot garām vairākām fūrēm uzreiz. Ko nu?
Eh, nu ko var atkal ņemties... Veselam cilvēkam, manuprāt, ir vienalga, vai celt kāju drusku augstāk vai zemāk, liekt muguru vairāk vai mazāk. Pie kādām fiziskām vainām tur jau var būt individuāli - kādas kustības ir vieglāk vai grūtāk veikt? Es, piemēram, pēc trūces operācijas Mokkā ierāpos nākamajā dienā, bet savā Leonā kaut kā nebūt ielīst varēju tikai pēc pāris nedēļām.
Mani vecvecāki pie viena no saviem Zaz tika, nopērkot laimējušu loterijas biļeti.
Viss taisnība, izņemot par starteri. Tieši starteri var ņemt šrotā, jo samainīt var pats nosacīti viegli, bez tam - tas auto mājās aizbrauks arī, ja starteris noklāsies (ja vien braucējs nebūs tiešām lohs). Man Astrā šrota starteris nostrādāja ~6-7 gadus un, iespējams, vēl šodien turpina strādāt citā Astrā
Eh... nu jau offtopiks aizgāja.
Ja runājam par Tigru, tad klasisko kupeju ejošā un totāli nesapuvušā stāvoklī mūsdienās vispār nevar nopirkt. Beigušās viņas ir! Ja patrāpās normāla, tad maksā... kā jau kārtīgs retro maksā... daudz! Bet divvietīgo kabrioletu diez vai autors gribēs. Tu vēl Calibru, Probi vai pirmo Celicu iesaki! :-/
Bet ja tas darbinieks pats to savu klavieri lieto, vai nav pajāt, kāds kultūrslānis tur uzkrāts? Un no hlora smakas man, piemēram, kļūst nelabi. Ok, ātri ieskriet ar hloru izmazgātā havajā varu, bet ja visu dienu būtu darbā jāosta, tad nāktos mainīt darbu.
Es gan Kaimiņam treknu krustu ievilktu, ja vien viņš parādītos man tīkamā partijā. Tas KPV veidojums taču bija izsmiekls.
Ko tev autors tādu nodarījis, ka citronu iesaki? Yaris un Jazz ir OK autiņi.
Tas pirmais auģiks interesants. Taisni vai gribētos dzīvē pataustīt. Bet tu saproti, ka tas, ko tu iesaki cilvēkam kā pirmo mašīnu, ir pilnīgs retro, un ekonomiski degvielas ziņā šie autiņi točna nav. Gāze... jā, gāze glābj situāciju, bet atkal čakars un izdevumi, bez tam jaudas zudums... Bet vecu mašīnu ar kaut kad sen uzliktu gāzes iekārtu es vispār nepirktu.
Neņem dīzeli! It kā ekonomiskāks, bet problēmu vairāk un lielāks risks ielidot uz dārgiem remontiem. Neņem neko baigi eksotisku. Skaties vai nav sapuvis, noteikti pirms pirkšanas parādi auto kādam gudrākam cilvēkam vai servisam. Var ņemt Fokusu, ja patīk.
Es šodien samainīju divas. Aizmugurē vasarenes bija pavisam plikas nobrauktas - negribējās ar tādām vairs riskēt. Savukārt priekšā svaigas, šogad pirktas, nekas nenotiks, ja arī kāda salna ietrāpīsies.
Tas nav šedevrs, tas ir normāls pagaidu risinājums, kad kāda iemesla pēc nevar uz sitiena salabot/ nomainīt riepu. Bet nu ilgtoši tā braukt un vēl auto notirgot... nu jā...
Bet nu summas tomēr pamatīgi atšķiras: cik maksā pritons un cik - vācu hlams?
Nez, šitas dizains nekad nav bijis stilīgs. Toļi Ostins, toļi trabants kaut kāds. Tikpat labi blokmāju varētu par stilīgu nosaukt.
Bieži braucu caur Baložiem. Man tāda sajūta, ka trešdaļa vietējo tur brauc pastāvīgā šmigā. Izgriezt no sānielas tieši priekšā un tad likt pa bremzēm, jo pēc 5m jāgriežas atkal pa kreisi - tā tur ir norma. Tai pat laikā viņi tur velkas uz 40 un besī normālos braucējus. Pirms pagrieziena apstājas un tad, lēnām griežoties, atsāk braukt. Es nezinu, kas viņiem vainas? Nav tak nekādi Latgales lauki, Rīga principā...