Pats mainīji diskus/ klučus? Ja servisā, tad brauc atpakaļ, lai saved kārtībā. Viņam elektroniskais tas ručņiks?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pats mainīji diskus/ klučus? Ja servisā, tad brauc atpakaļ, lai saved kārtībā. Viņam elektroniskais tas ručņiks?
Viņi noteikti zina, ko dara. Tikai tie darbi nekādi nenāk par labu patērētājam. Un vienam cilindram ir vēl jautrāka skaņa, ja kas.
Divtaktniekiem gan jau, ka po...
Parēķināju... 25000 mēnesī! Kā?!?! Tie ir 834 kilometri katru dienu, ieskaitot brīvdienas! Pieļauju, ka kilometrāža ir griezta virsū, lai norakstītu degvielu.
Carguru pa lielam ir derīgs, lai aizbrauktu turpat, kur var aizbraukt ar tramvaju vai trolejbusu. Kā, diez, ar Carguru es piektdienas vakarā aizvedīšu ģimeni (ieskaitot suni) uz dāču un svētdienas vakarā atpakaļ?
uupis rakstīja: Mētāties ar personīgiem apvainojumiem diskusijas laikā – nav labais tonis un neliecina par jautājuma izpratni! Lai arī tā būtu, ka esmu antiņš un vēl kas tur, bet tas nav arguments, lai sabrauktu gājēju uz regulējamas pārejas, pabraucot zem sarkanā.
Vadītāju nedisciplinētība un bezatbildība ir liela – stāsts ir par to, ka šoferi nepilda savu tiešo PIENĀKUMU — zināt un ievērot CSN.
Ja tu nēsā ieroci, tad tev ir jāzina un jāievēro visi ieroču nēsāšanas noteikumi, bet ja tu stūrē, tu drīksti nezināt un neievērot?
Nē! Vadījam IR jāpilda CSN prasības un jebkurš mēģinājums novelt vainu uz UPURI civilizētā pasaulē saucas CINISMS…
Jēziņ, nu ko tu piesējies tai braukšanai uz sarkanā, neviens izņemot tevi pašu par to nerunā! Nobraukt gājēju uz sarkanā ir smags noziegums, to te vispār nav ko apspriest. Mēs runājam par daudz strīdīgākām un riskantākām situācijām: gājēja sadursme ar t.l., kas nogriežas - abiem ir zaļais (kaut gājējam ir priekšroka, autovadītājs var viņu nepamanīt); dažādas tizlas situācijas uz neregulējamām pārejām un tamlīdzīgi.
Man mamma bērnībā mācīja: uz abām pusēm jāskatās arī pārejot vienvirziena ielu, jo pretējā virzienā var braukt operatīvais transports vai ceļa strādnieki.
Kādu padomu tu gribi? Vai braukt ar šādu mašīnu uz laukiem? Es nebrauktu.
Tā aizmugurējā bukse 5 Eur maksā! Cik tad viņi ņem par darbu? Eļļa par 200 arī ir kosmoss.
Jā. Vairumā gadījumu pietiek ar slēdža nomaiņu, bet var gadīties arī, ka vadi jāpievelk.
Nezinu par konkrēto Volvo, bet bukšu maiņa jau nu parasti nav tas darbs, kur būtu nepieciešams baigi specializēts serviss.
Protams, ka tas attiecas uz visiem satiksmes dalībniekiem. Tu tiešām nesaproti, ko es cenšos pateikt, vai vienkārši troļļo? Ja cilvēks ar aizmiegtām acīm soļo zem riteņiem mašīnai, autobusam, whatever, tad viņš ir auns. Jā, viņam bija taisnība, jā, šoferi ir jāsoda, bet viņš vienalga ir auns.
Beidz. Vernons neattaisno braukšanu pie sarkanā, viņš tikai grib pateikt, ka gājējam arī ir dotas acis un smadzenes, kā arī saprāts nedaudz vairāk kā piedzērušam alnim, lai pirms ielas šķērsošanas tomēr paskatītos pa labi, pa kreisi un novērtētu situāciju. Jā, piekrītu, ka sabiedriskais transports mēdz braukt agresīvi un nelaist gājējus, kur viņiem ir priekšroka. Pats esmu ar to saskāries. Ar to ir jācīnās! Bet tāpēc ir jāskatās un jādomā, nevis jāmetās cīņā ar trolejbusu.
Pag, pirms cepies, izlasi visu kārtīgi. Retāk ies 19. trolejbuss, bet autobusa vietā būs jauns troļļuks, kurš kursēs pat biežāk, bet nedaudz ilgāk, jo vairāk pieturu.
Un es domāju, ka visi komentē tāpēc, ka nav draugu un pietrūkst socializācijas Izrādās - kāds to dara dēļ litriem!
Riepas jau neskaitās pie remonta izmaksām, kā arī katru gadu nemaz nav jāpērk. Bet nu baigais traktors tā Frontera, diez vai tas ir tas, ko topika autors vēlas.
Nu bet jābūt taču ikkatrā jomā pacēlumiem un kritumiem! Nu nevar ar katru gadu būvēt arvien vairāk, vairāk un vairāk. Kādreiz tam tempam jāapstājas. Nevar tauta ēst un dzert vairāk un vairāk, lai visiem ražotājiem būtu pieaugums. Tas fiziski nav iespējams!
Pasaki modeli, a to daudz viņam visādu.
Paldies par apskatu! Interesanti: kas Meganei tā pēkšņi notika, ka nav vairs ceļama?
90-tajos, 2000-šo sākumā es tāpat kā daudzi citi sapņoju, ka reiz dzīvosim tā kā tur - Eiropā. Tā arī nesasniedzām to līmeni, bet tās Eiropas, uz kuru tiekties, vairs nav.
Vai, nu es tak tagad nepētīšu statistiku un nerēķināšu, vai visiem iet tik slikti, vai tieši Tērvetei. Ja Tērvetes noiets krītas daudz straujāk nekā konkurentiem, tad viņiem jāmeklē vaina pašiem savā galā. Bet kopumā par alkohola patēriņa kritumu nu nepavisam nebūtu jāpārdzīvo. Daudz sūdīgāk būtu, ja tauta pēkšņi vairs nepirktu baltmaizi vai desu.
Diez vai alko patēriņa samazinājums ir kāds rādītājs. Šodienas jaunatne dzer daudz mazāk nekā, kad mēs augām - tas ir fakts. Kas attiecas uz mana vecuma publiku (40+), tad kādreizējie pudeles brāļi, ar kuriem plostojām caurām naktīm, dalāmi trijās kategorijās. Vieni ir vai nu jau zem zemes vai nodzērušies un Tērvetes alu toč nepērk. Otri nelieto praktiski vairs vispār, kā es pats. Un vismazākā daļa ir tie, kas joprojām atļaujas ikvakara alus paku.
Moš izvēles numurs?
Ā, laikam gan Nu tad pocis jāskatās.
Tam pedālim ir pocis, kas ne pārāk bieži, bet šad tad mēdz arī izbeigties. Cik saprotu, pavisam nesen ir uzlikts kruīzs, ja tā, tad vaina jāmeklē saistībā ar šo.
Tas, ka radars uz tiem 73 nostrādāja, jau vēl uzreiz nenozīmē, ka to bildi kādam sūtīs.