iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
darklight 03.01.2020 16:16

Tas, ka radars uz tiem 73 nostrādāja, jau vēl uzreiz nenozīmē, ka to bildi kādam sūtīs.

darklight 03.01.2020 12:12

Pats mainīji diskus/ klučus? Ja servisā, tad brauc atpakaļ, lai saved kārtībā. Viņam elektroniskais tas ručņiks?

darklight 02.01.2020 15:29

Viņi noteikti zina, ko dara. Tikai tie darbi nekādi nenāk par labu patērētājam. Un vienam cilindram ir vēl jautrāka skaņa, ja kas.

darklight 02.01.2020 13:26

Divtaktniekiem gan jau, ka po...

darklight 31.12.2019 0:18

Parēķināju... 25000 mēnesī! Kā?!?! Tie ir 834 kilometri katru dienu, ieskaitot brīvdienas! Pieļauju, ka kilometrāža ir griezta virsū, lai norakstītu degvielu.

darklight 22.12.2019 23:11

Carguru pa lielam ir derīgs, lai aizbrauktu turpat, kur var aizbraukt ar tramvaju vai trolejbusu. Kā, diez, ar Carguru es piektdienas vakarā aizvedīšu ģimeni (ieskaitot suni) uz dāču un svētdienas vakarā atpakaļ?

darklight 20.12.2019 23:47

uupis rakstīja: Mētāties ar personīgiem apvainojumiem diskusijas laikā – nav labais tonis un neliecina par jautājuma izpratni! Lai arī tā būtu, ka esmu antiņš un vēl kas tur, bet tas nav arguments, lai sabrauktu gājēju uz regulējamas pārejas, pabraucot zem sarkanā.

Vadītāju nedisciplinētība un bezatbildība ir liela – stāsts ir par to, ka šoferi nepilda savu tiešo PIENĀKUMU — zināt un ievērot CSN.

Ja tu nēsā ieroci, tad tev ir jāzina un jāievēro visi ieroču nēsāšanas noteikumi, bet ja tu stūrē, tu drīksti nezināt un neievērot?

Nē! Vadījam IR jāpilda CSN prasības un jebkurš mēģinājums novelt vainu uz UPURI civilizētā pasaulē saucas CINISMS…

Jēziņ, nu ko tu piesējies tai braukšanai uz sarkanā, neviens izņemot tevi pašu par to nerunā! Nobraukt gājēju uz sarkanā ir smags noziegums, to te vispār nav ko apspriest. Mēs runājam par daudz strīdīgākām un riskantākām situācijām: gājēja sadursme ar t.l., kas nogriežas - abiem ir zaļais (kaut gājējam ir priekšroka, autovadītājs var viņu nepamanīt); dažādas tizlas situācijas uz neregulējamām pārejām un tamlīdzīgi.

Man mamma bērnībā mācīja: uz abām pusēm jāskatās arī pārejot vienvirziena ielu, jo pretējā virzienā var braukt operatīvais transports vai ceļa strādnieki.

darklight 20.12.2019 23:34

Kādu padomu tu gribi? Vai braukt ar šādu mašīnu uz laukiem? Es nebrauktu.

darklight 19.12.2019 16:43

Tā aizmugurējā bukse 5 Eur maksā! Cik tad viņi ņem par darbu? Eļļa par 200 arī ir kosmoss.

darklight 19.12.2019 16:33

Jā. Vairumā gadījumu pietiek ar slēdža nomaiņu, bet var gadīties arī, ka vadi jāpievelk.

darklight 19.12.2019 16:10

Nezinu par konkrēto Volvo, bet bukšu maiņa jau nu parasti nav tas darbs, kur būtu nepieciešams baigi specializēts serviss.

darklight 19.12.2019 14:39

Protams, ka tas attiecas uz visiem satiksmes dalībniekiem. Tu tiešām nesaproti, ko es cenšos pateikt, vai vienkārši troļļo? Ja cilvēks ar aizmiegtām acīm soļo zem riteņiem mašīnai, autobusam, whatever, tad viņš ir auns. Jā, viņam bija taisnība, jā, šoferi ir jāsoda, bet viņš vienalga ir auns.

darklight 19.12.2019 11:43

Beidz. Vernons neattaisno braukšanu pie sarkanā, viņš tikai grib pateikt, ka gājējam arī ir dotas acis un smadzenes, kā arī saprāts nedaudz vairāk kā piedzērušam alnim, lai pirms ielas šķērsošanas tomēr paskatītos pa labi, pa kreisi un novērtētu situāciju. Jā, piekrītu, ka sabiedriskais transports mēdz braukt agresīvi un nelaist gājējus, kur viņiem ir priekšroka. Pats esmu ar to saskāries. Ar to ir jācīnās! Bet tāpēc ir jāskatās un jādomā, nevis jāmetās cīņā ar trolejbusu.

darklight 19.12.2019 8:50

Pag, pirms cepies, izlasi visu kārtīgi. Retāk ies 19. trolejbuss, bet autobusa vietā būs jauns troļļuks, kurš kursēs pat biežāk, bet nedaudz ilgāk, jo vairāk pieturu.

darklight 18.12.2019 10:50

Un es domāju, ka visi komentē tāpēc, ka nav draugu un pietrūkst socializācijas Izrādās - kāds to dara dēļ litriem!

darklight 17.12.2019 20:11

Riepas jau neskaitās pie remonta izmaksām, kā arī katru gadu nemaz nav jāpērk. Bet nu baigais traktors tā Frontera, diez vai tas ir tas, ko topika autors vēlas.

darklight 15.12.2019 15:20

Nu bet jābūt taču ikkatrā jomā pacēlumiem un kritumiem! Nu nevar ar katru gadu būvēt arvien vairāk, vairāk un vairāk. Kādreiz tam tempam jāapstājas. Nevar tauta ēst un dzert vairāk un vairāk, lai visiem ražotājiem būtu pieaugums. Tas fiziski nav iespējams!

darklight 14.12.2019 12:22

Pasaki modeli, a to daudz viņam visādu.

darklight 13.12.2019 22:10

Paldies par apskatu! Interesanti: kas Meganei tā pēkšņi notika, ka nav vairs ceļama?

darklight 13.12.2019 10:44

90-tajos, 2000-šo sākumā es tāpat kā daudzi citi sapņoju, ka reiz dzīvosim tā kā tur - Eiropā. Tā arī nesasniedzām to līmeni, bet tās Eiropas, uz kuru tiekties, vairs nav.

darklight 13.12.2019 0:02

Vai, nu es tak tagad nepētīšu statistiku un nerēķināšu, vai visiem iet tik slikti, vai tieši Tērvetei. Ja Tērvetes noiets krītas daudz straujāk nekā konkurentiem, tad viņiem jāmeklē vaina pašiem savā galā. Bet kopumā par alkohola patēriņa kritumu nu nepavisam nebūtu jāpārdzīvo. Daudz sūdīgāk būtu, ja tauta pēkšņi vairs nepirktu baltmaizi vai desu.

darklight 12.12.2019 23:29

Diez vai alko patēriņa samazinājums ir kāds rādītājs. Šodienas jaunatne dzer daudz mazāk nekā, kad mēs augām - tas ir fakts. Kas attiecas uz mana vecuma publiku (40+), tad kādreizējie pudeles brāļi, ar kuriem plostojām caurām naktīm, dalāmi trijās kategorijās. Vieni ir vai nu jau zem zemes vai nodzērušies un Tērvetes alu toč nepērk. Otri nelieto praktiski vairs vispār, kā es pats. Un vismazākā daļa ir tie, kas joprojām atļaujas ikvakara alus paku.

darklight 12.12.2019 17:43

Moš izvēles numurs?

darklight 12.12.2019 17:40

Ā, laikam gan Nu tad pocis jāskatās.

darklight 12.12.2019 13:56

Tam pedālim ir pocis, kas ne pārāk bieži, bet šad tad mēdz arī izbeigties. Cik saprotu, pavisam nesen ir uzlikts kruīzs, ja tā, tad vaina jāmeklē saistībā ar šo.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti